Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Vet inte riktigt om denna fråga räknas som en "produktfråga" eller ett kundtjänst-ärende men jag beställde en Noctua NH-U14S förra i slutet av förra veckan och den har under 2 arbetsdagar haft statusen "Mottagen av lagret".
Förutom det så blir jag skickad till framsidan för hemelektronik när jag klickar på varan i min beställning och det verkar som att varan är helt och hållet borttagen ur sortimentet.

Vad står på här, kommer jag få min vara?

Vidarefråga: När får ni in nya Noctua NH-U14S?

Med vänlig hälsning

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Nästa leverans av Sapphire 21227-00-40G är tyvärr ännu inte bekräftad, får be att återkomma. Tillverkarna kommer komma ifatt med sina leveransbekräftelser under veckan.
Mvh//Andreas

tack då vet jag

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Beställde en Acer v5-573g laptop och 4st cooler master sickle flow fläktar den 4:e.
Ikväll kom en uppdatering att paketet har skickats, men innehåller endast fläktarna, vart är min dator?? Delar cdon upp ordern och skickar i 2 olika försändelser?
Blev väldigt fundersam nu, förekommer detta för er andra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Jag har ingen möjlighet att bemöta sådan kritik eller överhuvudtaget uttala mig utan att sätta mig in i ditt ärende specifikt. PMa mig ditt ordernummer så försöker jag gärna lista ut vad som hänt.

MVH Josefin

Hej,

Även jag börjar tröttna rejält nu. Lade en beställning 27e december på en pryl med 1-3 dagar leveranstid och ordern har sedan dess haft status "mottagen av lagret". Skickat två ärenden till kundtjänst och endast fått icke-svar om att det är postens fel och att prylen förmodligen packas nu men att ni inte kan prata med lagret(???). Vad är det som händer? Jag PMar mitt ordernummer. Tacksam för hjälp!

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk

Då lekmer tillhör CDON group så tycker jag att denna passar bra här.

Jag köpte en Maxi-Cosi, Pebble från er den 13 December som jag betalade med mitt kreditkort, och ni skickade en pulka till mig.

Jag öppnade ett ärende hos er, skickade tillbaka pulkan som ni begärde, och ni lovade att ni skulle skicka min Pebble snarast.

Igår fick jag en faktura ifrån er, på stolen jag redan har betalat för men inte fått, så nu har jag betalat för en stol, fått en faktura på en till och fortfarande inte fått stolen.

Hittils har detta kostat mig 800Kr då jag var tvungen att hyra en stol från Hertz, pga er, samt flera arbetstimmar som kunde ha används betydligt bättre.

Bra kundservice där, hur lyckas man vara så här klantig? Jag har då handlat klart från allt som ligger under CDON group.

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Vi har tyvärr inte något bekräftat leveransdatum ifrån tillverkaren i dagsläget. Jag får be att återkomma så fort infon finns tillgänglig.
Mvh//Andreas

Hej!
Bundlas 290 Tri-X med Battlefield 4?
/Marcus

Permalänk
Medlem

Hej CDON.

Behöver kvitto på min order (ordenummer 42138981).
Kan man få det på mailen? Antar att ni har min mail genom ordernumret.
Annars får ni gärna kontakta mig via pm.

Permalänk
Medlem

När får ni in nya Noctua NH-U14S?

MVH

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Sisyfos:

Vet inte riktigt om denna fråga räknas som en "produktfråga" eller ett kundtjänst-ärende men jag beställde en Noctua NH-U14S förra i slutet av förra veckan och den har under 2 arbetsdagar haft statusen "Mottagen av lagret".
Förutom det så blir jag skickad till framsidan för hemelektronik när jag klickar på varan i min beställning och det verkar som att varan är helt och hållet borttagen ur sortimentet.

Vad står på här, kommer jag få min vara?

Hej hej

Det låter som om du fått ett av de sista exen vi hade i lager. Kontakta kundtjänst för leveransstatus.

MVH Josefin

Skrivet av AddeezZ:

Får ni in fler Msi gaming moderkort (läs gd-65 och g45) snart!?

Hej hej

Båda två beräknas komma in i början av nästa vecka.

MVH Josefin

Skrivet av adde1337:

Vidarefråga: När får ni in nya Noctua NH-U14S?

Med vänlig hälsning

Hej hej

Har tyvärr inget bekräftat eller ens uppskattat datum på den i nuläget, återkommer.

MVH Josefin

Skrivet av SamsungLover:

Beställde en Acer v5-573g laptop och 4st cooler master sickle flow fläktar den 4:e.
Ikväll kom en uppdatering att paketet har skickats, men innehåller endast fläktarna, vart är min dator?? Delar cdon upp ordern och skickar i 2 olika försändelser?
Blev väldigt fundersam nu, förekommer detta för er andra?

Hej hej

Dina produkter skickas från olika lager, det står klart och tydligt information om det när du beställer.

MVH Josefin

Skrivet av ubbelarsson:

Då lekmer tillhör CDON group så tycker jag att denna passar bra här.

Jag köpte en Maxi-Cosi, Pebble från er den 13 December som jag betalade med mitt kreditkort, och ni skickade en pulka till mig.

Jag öppnade ett ärende hos er, skickade tillbaka pulkan som ni begärde, och ni lovade att ni skulle skicka min Pebble snarast.

Igår fick jag en faktura ifrån er, på stolen jag redan har betalat för men inte fått, så nu har jag betalat för en stol, fått en faktura på en till och fortfarande inte fått stolen.

Hittils har detta kostat mig 800Kr då jag var tvungen att hyra en stol från Hertz, pga er, samt flera arbetstimmar som kunde ha används betydligt bättre.

Bra kundservice där, hur lyckas man vara så här klantig? Jag har då handlat klart från allt som ligger under CDON group.

Hej hej

Lekmer ligger under CDON Group ja, dvs vi har samma moderbolag. Dock har vi inget direkt med varandra att göra - vi sitter i Malmö och de sitter i Stockholm (har jag för mig). CDON Group har även företag som t ex Nelly och Gymgrossisten under sig.

MVH Josefin

Skrivet av potatis mos:

Hej!
Bundlas 290 Tri-X med Battlefield 4?
/Marcus

Hej hej

Nej.

MVH Josefin

Skrivet av Yorgo_:

Hej CDON.

Behöver kvitto på min order (ordenummer 42138981).
Kan man få det på mailen? Antar att ni har min mail genom ordernumret.
Annars får ni gärna kontakta mig via pm.

Hej hej

Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Keeper of Traditions

Ni ligger ~230kr dyrare än konkurrenterna (Misco t.ex) på Intels i3 4330, ni ska inte ta och köra en rea/prissänkning på den snart?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

När skickar ni ut 100kr koderna som man fick när man köpte ett presentkord i er julkalender?
Stog vecka 2 Januari, ville bara checka när ungefär dom väntas dyka upp.

Permalänk
Medlem

Hej. Jag har ännu inte fått svar på er om att avbeställa en order som jag har laglig rätt att göra. Jag mailade er för att avboka den och fick ett svar om att de skickar ärendet till en annan avdelning och att de skulle höra av sig. Det här var några veckor sen nu. Varan har skickats tillbaka från posten då var där över två veckor. Jag skjöt fram fakturan på klarna. Jag gissade på att ordern skulle vara avbeställd nu då Cdon fick tillbaka varorna för flera dagar sen. Men fakturan är fortfarande kvar på Klarna och sista betalningsdag var idag. Det här är oacceptabelt av CDON!

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Hej. Jag har ännu inte fått svar på er om att avbeställa en order som jag har laglig rätt att göra. Jag mailade er för att avboka den och fick ett svar om att de skickar ärendet till en annan avdelning och att de skulle höra av sig. Det här var några veckor sen nu. Varan har skickats tillbaka från posten då var där över två veckor. Jag skjöt fram fakturan på klarna. Jag gissade på att ordern skulle vara avbeställd nu då Cdon fick tillbaka varorna för flera dagar sen. Men fakturan är fortfarande kvar på Klarna och sista betalningsdag var idag. Det här är oacceptabelt av CDON!

Det här får jag fram när jag klickar på kundservice.
"Vi har för närvarande väldigt hög belastning på kundservice, vilket resulterar i något längre svarstider. Vi ber om ursäkt för detta och arbetar så fort vi kan för att komma ikapp."
Jag tror de är lite efter även bland returerna så här efter julruschen.

Visst har du har laglig rätt att avbeställa din order, sa kundservice att du kunde låta den ligga kvar på postkontoret? De brukar ta ut en avgift på 150 kr för outlöst paket.

Om returer:
"När vi har mottagit försändelsen i retur kommer fakturan att makuleras eller beloppet att återbetalas, beroende på vilken betalningsmetod du valt. Du får också ett mail då vi mottagit returen, som bekräftelse.

Observera! Om en order skickas i retur från ombudet skickas en faktura ut till dig. Fakturan avser kostnaderna för returfrakt, expeditionskostnad etc. Kostnaden för detta är 150 kr. Vid outlöst retur av TV-apparat debiteras 600 kr. En separat faktura skickas ut till dig på aktuellt belopp."

Har du prövat att kontakta klarna, deras kundtjänst är fantastiskt bra och de skulle enkelt flytta fram fakturan ytterligare som du själv inte kan göra på deras hemsida.
De öppnar kl 8:30!
https://klarna.com/sv/kundservice

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

Det här får jag fram när jag klickar på kundservice.
"Vi har för närvarande väldigt hög belastning på kundservice, vilket resulterar i något längre svarstider. Vi ber om ursäkt för detta och arbetar så fort vi kan för att komma ikapp."
Jag tror de är lite efter även bland returerna så här efter julruschen.

Visst har du har laglig rätt att avbeställa din order, sa kundservice att du kunde låta den ligga kvar på postkontoret? De brukar ta ut en avgift på 150 kr för outlöst paket.

Om returer:
"När vi har mottagit försändelsen i retur kommer fakturan att makuleras eller beloppet att återbetalas, beroende på vilken betalningsmetod du valt. Du får också ett mail då vi mottagit returen, som bekräftelse.

Observera! Om en order skickas i retur från ombudet skickas en faktura ut till dig. Fakturan avser kostnaderna för returfrakt, expeditionskostnad etc. Kostnaden för detta är 150 kr. Vid outlöst retur av TV-apparat debiteras 600 kr. En separat faktura skickas ut till dig på aktuellt belopp."

Har du prövat att kontakta klarna, deras kundtjänst är fantastiskt bra och de skulle enkelt flytta fram fakturan ytterligare som du själv inte kan göra på deras hemsida.
De öppnar kl 8:30!
https://klarna.com/sv/kundservice

Nej CDON sa inte åt mig att låta paketet ligga kvar. De har inte sagt något mer än att de skickar ärendet vidare. Det var för 20 dagar sen. Att det tar minst 20 dagar för att få svar är fullständigt oacceptabelt oavsätt vilken tid på året det är. Jag hämtade inte ut paketet då jag inte skulle ha varan och då jag kontaktat kundtjänst om avbeställningen.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Nej CDON sa inte åt mig att låta paketet ligga kvar. De har inte sagt något mer än att de skickar ärendet vidare. Det var för 20 dagar sen. Att det tar minst 20 dagar för att få svar är fullständigt oacceptabelt oavsätt vilken tid på året det är. Jag hämtade inte ut paketet då jag inte skulle ha varan och då jag kontaktat kundtjänst om avbeställningen.

Om den hade status mottagen av lagret kan de ej avboka ordern står det på deras FAQ.

37 § Om köparen avbeställer varan innan den har avlämnats, har säljaren inte rätt att hålla fast vid köpet och kräva betalning. I stället har han rätt till ersättning enligt 41 §. Med andra ord borde du kunna bestrida fakturan hos klarna.
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Lagar/Svenskforfatt...

Jag skulle tro att det är ersättningen på 150 kr som du kan åka på oavsett tyvärr.
En liten fågel viskade i mitt öra att CDON skickar med en retursedel i alla paket nu.
Om det är så tycker jag inte att du ska behöva betala 150 kr då du tagit kontakt med de och borde ha fått den informationen som står i FAQ.
För om du hade du fått rätt informationen hade du kunnat hämta ut paketet och skickat tillbaka det med retursedlarna kostnadsfritt.

Anledningen till att du inte fått svar är troligen för att ärendet är avslutat.
Ditt ärende kommer då endast fram om de får svar av den de skickat det vidare till.
Det är naturligtvis ett dåligt system om mottagaren inte svarar på meddelandet och det blir sura miner då man förväntar sig ett svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

Om den hade status mottagen av lagret kan de ej avboka ordern står det på deras FAQ.

37 § Om köparen avbeställer varan innan den har avlämnats, har säljaren inte rätt att hålla fast vid köpet och kräva betalning. I stället har han rätt till ersättning enligt 41 §. Med andra ord borde du kunna bestrida fakturan hos klarna.
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Lagar/Svenskforfatt...

Jag skulle tro att det är ersättningen på 150 kr som du kan åka på oavsett tyvärr.
En liten fågel viskade i mitt öra att CDON skickar med en retursedel i alla paket nu.
Om det är så tycker jag inte att du ska behöva betala 150 kr då du tagit kontakt med de och borde ha fått den informationen som står i FAQ.
För om du hade du fått rätt informationen hade du kunnat hämta ut paketet och skickat tillbaka det med retursedlarna kostnadsfritt.

Anledningen till att du inte fått svar är troligen för att ärendet är avslutat.
Ditt ärende kommer då endast fram om de får svar av den de skickat det vidare till.
Det är naturligtvis ett dåligt system om mottagaren inte svarar på meddelandet och det blir sura miner då man förväntar sig ett svar.

Status på ärendet är skickat. De skrev även att de ska återkomma så fort som möjligt. Det var för 20 dagar sen. Jag skrev igen för 11 dagar sen och bad om att få svar på min fråga. Ärendet var inte heller då stängt. Börjar ju kännas mer och mer som att beställa på ett skumt scamföretag när man beställer på cdon tyvärr.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Dunder:

Ni ligger ~230kr dyrare än konkurrenterna (Misco t.ex) på Intels i3 4330, ni ska inte ta och köra en rea/prissänkning på den snart?

Hej hej

Vi ligger på samma som Webbis, Inet, Komplett och co - verkar som om Dustin kör kampanj. Misco matchar vi inte upp våra priser med i dagsläget tyvärr, troligen matchar de i sin tur Dustin, hehe.

MVH Josefin

Skrivet av JimmieSan:

När skickar ni ut 100kr koderna som man fick när man köpte ett presentkord i er julkalender?
Stog vecka 2 Januari, ville bara checka när ungefär dom väntas dyka upp.

Hej hej

De ska skickas ut under veckan, förhoppningsvis går de redan idag.

MVH Josefin

Skrivet av flyawaynille:

Status på ärendet är skickat. De skrev även att de ska återkomma så fort som möjligt. Det var för 20 dagar sen. Jag skrev igen för 11 dagar sen och bad om att få svar på min fråga. Ärendet var inte heller då stängt. Börjar ju kännas mer och mer som att beställa på ett skumt scamföretag när man beställer på cdon tyvärr.

Hej hej

Jag får tyvärr hänvisa dig kundtjänsten för att se vad som händer i ditt ärende. Jag har dessvärre inte tillgång till alla deras system och kan därför inte se vad som står på där. Kontaktalternativen har du här: http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Hej hej

Jag får tyvärr hänvisa dig kundtjänsten för att se vad som händer i ditt ärende. Jag har dessvärre inte tillgång till alla deras system och kan därför inte se vad som står på där. Kontaktalternativen har du här: http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

MVH Josefin

ni får ordna så det kommer en stor tydlig "chat support knapp" på cdons hemsida så du slipper ta vissa supportärenden här

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

När får ni in "XFX 850W Pro Series Semi Modular P1-850X-XXB9 80 Plus Bronze" ?

MVH

Permalänk
Medlem

Folk måste trott jag beställt en HTPC eller något när jag hämta ut min musmatta. Bör ni inte se över hur ni skickar saker? Jag hoppas ni har bra deals med posten annars går ni nog snart i konkurs.

En fet jävla kartong med massa bubbelkuddar i, för att transportera en musmatta som ni lätt kunnat skicka i en grön L-påse...

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

När skickar ni ut 100kr koderna som man fick när man köpte ett presentkord i er julkalender?
Stog vecka 2 Januari, ville bara checka när ungefär dom väntas dyka upp.

Jag fick mitt idag.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Folk måste trott jag beställt en HTPC eller något när jag hämta ut min musmatta. Bör ni inte se över hur ni skickar saker? Jag hoppas ni har bra deals med posten annars går ni nog snart i konkurs.

En fet jävla kartong med massa bubbelkuddar i, för att transportera en musmatta som ni lätt kunnat skicka i en grön L-påse...

Ibland kanske packningsmaterialet tar slut.
Alternativt att de som packar är lata och inte orkar gå och hämta mer kuvert när det är slut på packningsstationen.
De brukar annars skicka i vita eller bruna/gula kuvert.

Går i konkurs? De har mycket pengar bakom sig...använd Google.
Cdon jag söker jobb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

Ibland kanske packningsmaterialet tar slut.
Alternativt att de som packar är lata och inte orkar gå och hämta mer kuvert när det är slut på packningsstationen.
De brukar annars skicka i vita eller bruna/gula kuvert.

Går i konkurs? De har mycket pengar bakom sig...använd Google.
Cdon jag söker jobb.

Så deras material är alltid slut menar du? Såg andra i en annan tråd fråga samma sak som mig, fick dessutom bluray filmer pakterade likadant i slutet av förra året. Så att det är en engångsföretelse kan du glömma.

Det jag menar är att jag köper en musmatta för 50 kr som är fraktfri, dom skickar det i en stor jävla kartong som för oss privatkunder hade kostat 70-100 kr att skicka, så då måste dom ju ha väldigt generösa deals med posten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Så deras material är alltid slut menar du? Såg andra i en annan tråd fråga samma sak som mig, fick dessutom bluray filmer pakterade likadant i slutet av förra året. Så att det är en engångsföretelse kan du glömma.

Det jag menar är att jag köper en musmatta för 50 kr som är fraktfri, dom skickar det i en stor jävla kartong som för oss privatkunder hade kostat 70-100 kr att skicka, så då måste dom ju ha väldigt generösa deals med posten?

De betalar ju inte precis för varje paket utan troligtvis per bur eller liknande.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

Någon idé på när den kan tänka komma in? Eller att man kan boka den?

http://cdon.se/hemelektronik/arctic/arctic-cooling-accelero-x...

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av truedesire:

ni får ordna så det kommer en stor tydlig "chat support knapp" på cdons hemsida så du slipper ta vissa supportärenden här

Hej hej

Hade inte varit så dumt för min del!

MVH Josefin

Skrivet av adde1337:

När får ni in "XFX 850W Pro Series Semi Modular P1-850X-XXB9 80 Plus Bronze" ?

MVH

Hej hej

Vi skulle egentligen fått in dem innan jul, jag kollar vad som händer och återkommer.

MVH Josefin

Skrivet av direktiv:

Folk måste trott jag beställt en HTPC eller något när jag hämta ut min musmatta. Bör ni inte se över hur ni skickar saker? Jag hoppas ni har bra deals med posten annars går ni nog snart i konkurs.

En fet jävla kartong med massa bubbelkuddar i, för att transportera en musmatta som ni lätt kunnat skicka i en grön L-påse...

Hej hej

Vad var det för musmatta du beställde? Kanske så att den ligger klassad fel, så hade uppskattat om du återkom med vilken så jag kan kolla upp det.

MVH Josefin

Skrivet av nzt:

Någon idé på när den kan tänka komma in? Eller att man kan boka den?

http://cdon.se/hemelektronik/arctic/arctic-cooling-accelero-x...

Hej hej

Har tyvärr inget leveransdatum alls på den i dagsläget, den är slut hos både oss och distributören för tillfället.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk

Hur kommer det sig att fakturor skickas ut i samband med order istället för i samband med leverans?
Normalförfarandet bör vara att fakturor dateras och skickas ut först när ordern postas från er, vilket era konkurrenter generellt brukar göra.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cryptodamus:

Någon idé på när den kan tänka komma in? Eller att man kan boka den?

http://cdon.se/hemelektronik/arctic/arctic-cooling-accelero-x...

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Har tyvärr inget leveransdatum alls på den i dagsläget, den är slut hos både oss och distributören för tillfället.

MVH Josefin

Finns det någon möjlighet att du kan ordna så man kan boka den?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Vad är fri frakt koden för Swec?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av 997GTS:

Vad är fri frakt koden för Swec?

Finns inte, du får gå med i http://cdon.se/cdon-plus/ för "fri frakt" (som inte finns givetvis, all frakt kostar och tas ut på priserna).

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro