Någon som har lust att skicka klipps?

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att skicka klipps?

Tjen tjen. Jag undrar om någon har lust att skicka klipps till mig som jag kan redigera?

Lägg till michelin12341 på skype så kke ni kan skicka dom via det eller kommentera en länk till mediafire om ni har några klipps där

Tack på förhand

Permalänk
Inaktiv

Vad är en klipps för något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

Vad är en klipps för något?

Han menar fragmovies , korta sekvenser där du exempelvis skjuter hela motståndarlaget med sniper

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Behind900:

Han menar fragmovies , korta sekvenser där du exempelvis skjuter hela motståndarlaget med sniper

Ah. Nu när jag tittar på var i forumet tråden bor kan jag inse att jag borde kunnat lista ut det själv ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behind900:

Han menar fragmovies , korta sekvenser där du exempelvis skjuter hela motståndarlaget med sniper

Precis. behöver inte bara vara sniper dock

Permalänk
Medlem

Måste det vara CoD? Har lite problem med Ghosts, då jag inte kan recorda(krashar bara, och folk klagar på BF4s krasher?). (sry för lite offtopic)

Permalänk
Medlem

Fick lite klipps i mw2 igår! Nåt du vill redigera?:D

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Fick lite klipps i mw2 igår! Nåt du vill redigera?:D

Spelas fortfarande mw2?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av michelin:

Precis. behöver inte bara vara sniper dock

"exempelvis"

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av J7:

Måste det vara CoD? Har lite problem med Ghosts, då jag inte kan recorda(krashar bara, och folk klagar på BF4s krasher?). (sry för lite offtopic)

Skrivet av segafreaks:

Fick lite klipps i mw2 igår! Nåt du vill redigera?:D

Jovars! Adda mig bara på skype eller ladda upp dom på mediafire och länka det till mig

Skrivet av Elghinnarisa:

Spelas fortfarande mw2?

Knappt, på pc är det max 400 pers...

Skrivet av Behind900:

"exempelvis"

Typ shotguns eller assault rifles?

Permalänk
Medlem
Skrivet av J7:

Måste det vara CoD? Har lite problem med Ghosts, då jag inte kan recorda(krashar bara, och folk klagar på BF4s krasher?). (sry för lite offtopic)

Har du testat Bandicam? Fungerar felfritt för mig, dock kör jag en äldre version pga att nyare verkar mer benägen att strula med spel.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av michelin:

Jovars! Adda mig bara på skype eller ladda upp dom på mediafire och länka det till mig

Knappt, på pc är det max 400 pers...

Typ shotguns eller assault rifles?

Med exempelvis menade jag att det kan åstadkommas med snipers men utesluter inget annat

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮