Permalänk
Skrivet av Engman78:

Exakt samma för mig, beställde likadant kort, samma dag.
Sedan samma händelse.

Har skickat en ticket till kundtjänst för att få klarhet i vad som hänt.

Jisses. Ja jag tänkte ringa dom nu i skrivande stund, men dom verkar inte ha kundtjänst per telefon, ska skicka mail iallafall, vi får hoppas att det löser sig! Lycka till.

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av xxxPaladinxxx:

hej,
först skriver du att du kanske kan hjälpa mig, sedan så hänvisar du mig till kundtjänst igen?!
Varför ber du mig att uppge en massa uppgifter, för att sedan inte lyfta ett finger?

CDON, vilket företag.....

Hej hej

Ursäkta att jag missade dig, hade släppt ditt ärende eftersom det var två veckor sen jag bad dig inkomma med uppgifterna och inte hört något sedan dess.
Jag kollade upp ifall det hänt något underligt i hanteringen iaf, men kan inte se något alls tyvärr.

Du la ordern kvällen den 19 december, vi packade ihop den 24 timmar senare (dvs fredag 20 december).
På måndagen 23 går det ut SMS till dig att den finns att hämta hos ditt ombud.
Onsdagen 25 skickas det ut en påminnelse via SMS. Telefonnumret SMSen går till är det som finns på ditt kundnummer hos oss och är reggat på dig personligen gissar jag, samma efternamn som din fru åtminstone.
Den 31 december, på självaste nyårsafton, får du en avi i brevlådan som berättar att du har paket att hämta.

Den 17 januari har vi reggat paketet som återkommet till oss. Och 20 januari har vi betalat tillbaka pengarna.

Eftersom jag inte hittar några oegentligheter med ordern eller hanteringen av den, så är det dessvärre inget jag kan börja utreda heller.
Jag tycker fortfarande att du istället ska kontakta vår kundtjänst och be dem stryka kostnaden och säga att du vill ha ordern skickad igen, till samma pris.

MVH Josefin

Skrivet av makn:

CDON

JOSEFIN! Jag älskar dig!!
Står att min order, dvs en PS4, är mottagen av lagret nu.

Puss

Hej hej

Super!

MVH Josefin

Skrivet av Finnjaevel:

Jisses. Ja jag tänkte ringa dom nu i skrivande stund, men dom verkar inte ha kundtjänst per telefon, ska skicka mail iallafall, vi får hoppas att det löser sig! Lycka till.

Hej hej

Tyvärr har vi valt bort telefoner på CDON, men vår chat är oftast öppen.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Tranceguy:

Jag vet inte om du missförstod va jag skrev jag sa ALLDRIG att du/ni skulle ringa upp kunder utan att komunisera med eran egna arbets plats ifall en kund nu mailat något kolla detta innan ni skickar osv. eftersom vi inte kan ringa er, så får ni se till att ni kan hålla en intern funktion som funkar i alla led något som det inte gör nu!!.

Hade vi kunnat ringa er då hade inte missförstånd och felskickningar behövts göras

Hej hej

Som systemet är uppbyggt idag spelar vår interna kommunikation väldigt liten roll när det kommer till avbeställningar. Hade du kunnat ringa in så hade du ändå inte kunnat avbeställa när en order var skickad till lagret, och det blir den ganska omgående.
Det du är ute efter är de extra kontrollerna som jag pratade om, dvs längre tid på sig att avbeställa än enbart när statusen är "order". Lägger man till en statuscheck där ordern är skickad till lagret, men ännu inte packad så borde avbeställning vara möjligt dit istället för bara tiills att den är ivägskickad till lagret. Det jobbar vi på att införa, men eftersom vi har många olika lager tar det lång tid att fixa så det funkar överallt då alla har olika rutiner.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Finnjaevel:

CDON, jag beställde 14/01/27 ett Asus Gtx 780 med rabattkoden "xY6KxagF" på eran 15% rea som gäller till 14/01/31. Idag ska jag titta till min leverans och det står att den är annulerad. Jag har inte avbrutit min beställning. Ser att ni även gjort en återbetalning på kostnaden för kortet. Testade iallafall att beställa det igen om jag mot förmodan hade råkat avbeställa min beställning och det står följande; "Sidan kunde inte hittas. Tyvärr lyckas vi inte hitta sidan du sökte. Den kan ha blivit borttagen, flyttad eller vara tillfälligt nere."

Vill gärna ha en förklaring till detta, för så här kan det för bövelen inte gå till!

Mvh förvirrad/irriterad kund

Löst! Pratade med Edvina på CDON-chatten, vilket för övrigt är en trevlig funktion. Snabbt och smidigt. Jag la om min order efter "systemfelet", på det kortet med ordinariepris (4490:-), Edvina hjälpte då till att justera priset till det rabatterade, -15%, och en återbetalning på skillnaden ska komma efter 2-5 arbetsdagar till mitt konto.

@Engman78, tycker att du ska göra samma sak!

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Löst! Pratade med Edvina på CDON-chatten, vilket för övrigt är en trevlig funktion. Snabbt och smidigt. Jag la om min order efter "systemfelet", på det kortet med ordinariepris (4490:-), Edvina hjälpte då till att justera priset till det rabatterade, -15%, och en återbetalning på skillnaden ska komma efter 2-5 arbetsdagar till mitt konto.

@Engman78, tycker att du ska göra samma sak!

Kontaktar dem när jag kommer hem, så får vi se vad som händer.
Bra att det löste sig för dig.

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

Du råkar inte sitta på en uppdaterat datum för http://cdon.se/hemelektronik/steelseries/steelseries-kana-v2-... ?

Väntar på den.

Kundservice sa bara för 1+ vecka sen att datumet ska uppdateras, men att dom inte kunde se något alls. Du brukar veta mer än kundtjänst av någon anledning så frågar här

Permalänk
Cdon.com

Hej hej

Lite leveransdatum som efterfrågats:

NH-U14S - En flock gick från leverantör igår, bör synas i vårt lager på fredag alternativt början av nästa vecka
Kana v2 Black - 22 Februari
XFX 850W - Tyvärr inget bekräftat än, men budet är att XFX leveransproblem ska släppa under februari

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Gubbper:

Min Thor-dator gick sönder för ca 1,5 månader sedan och då jag hade ett års garanti lämnade jag in den till CDON. Jag har fortfarande inte sett röken av datorn och under dessa 1,5 månader har de bland annat tappat bort datorn och blandat ihop mig med andra kunder. Jag gjorde idag en anmälan till konsumentverket som lyder i korthet så här:

"Under snart 1,5 månader har CDON haft min dator som gick sönder ca 8 månader efter att jag köpte den, då garantin täckte den så uppmanades jag lämna in den. Den skulle vara klar om ca 2 veckor. Under de 1,5 månader som CDON haft datorn har de lyckats tappa bort den, skyllt på posten, hittat den igen och lovat återkomma nästa dag, inte återkommit på 10 dagar, när jag fått tag på dem blandar de ihop mig med en annan kund, jag skäller ut dem efter noter och har inte fått höra något mer från dem sedan dess. De tar alltid minst 3 dagar på sig och svara och vägrar lämna ut nummer varför man måste skriva en IT-blankett varje gång man vill få tag på dem. De verkar inte ens ha vett att be om ursäkt och jag är fortfarande datorlös. Jag har fått låna dator för att kunna genomföra skoljobb och betala räkningar osv. under hela den här tiden. Det värsta är att det är så svårt att få svar från dem och detta har kostat mycket ork och energi vid det här laget.

Tidigare kontakter:

Först anmälde jag datorn som trasig och hänvisades till deras "dedikerade Thor-support". Efter det hörde jag inget på ca 3 veckor och bestämde mig för att ringa upp dem. De hittade ingen dator och hänvisade mig till CDON men ville ej lämna något nummer. Jag skrev till CDON som hänvisade mig tillbaka till sin "dedikerade thor support" vilka hänvisade mig tillbaka till CDON. CDON hänvisade mig då till posten vilka inte kunde hjälpa mig. Efter att ha ringt och skrivit till CDON dagligen under ett antal dagar hittade de till slut min dator och lovade att återkomma. De återkom inte på 10 dagar så jag skrev till dem igen. Då sade de att jag "krediterats för min produkt" och jag frågade vad det innebar men då hade de tydligen blandat ihop mig med en annan kund och sade att min dator var på verkstaden. Jag har dock inte sett röken av den ännu och de har återigen slutat svara när jag skriver. Min dialog med CDONs kundtjänst finns sparad på deras hemsida om ni vill se den.
Övriga upplysningar:

Det som hände med datorn var att hårddisken kraschade. Något som enligt uppgifter från andra inte är ovanligt för den modell av dator som jag köpt."

Jag har fortfarande ingen dator och är otroligt frustrerad. En kompensation för sveda och värk skulle var på sin plats men vi får se vad anmälan leder till. Jag hoppas att jag slipper ha med CDON att göra igen.

Produktnamn/beteckning: THOR Oden Intel Core i5-3210M 8GB Seagate M750 GB 17.3 FullHD W8 GeForce GT 650M

Personinformation
Namn: Per Stigson
E-postadress: perst527@student.liu.se
Telefonnummer: 073-041 38 28
Ålder: 18 år eller över

Hej hej

Du har tydligen fått meddelande om återbetalning av denna nu, så jag drar inte mer i det. Däremot vill jag gärna be om ursäkt för ett dåligt behandlat ärende.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Finnjaevel:

Löst! Pratade med Edvina på CDON-chatten, vilket för övrigt är en trevlig funktion. Snabbt och smidigt. Jag la om min order efter "systemfelet", på det kortet med ordinariepris (4490:-), Edvina hjälpte då till att justera priset till det rabatterade, -15%, och en återbetalning på skillnaden ska komma efter 2-5 arbetsdagar till mitt konto.

@Engman78, tycker att du ska göra samma sak!

Löst

Fick tag i chattsupporten idag. Tydligen hade min order registrerats som retur i systemet innan den ens skickades.
Hur som helst löstes det på samma vis som för Finnjaevel.

Tack Klara, på chattsupporten

Visa signatur

Dator1: Antec P182 • Intel Q9450 • 8800GTS 512 • 4*2GB 6400 DDR2 • Striker II Formula • Logitech G11

Dator 2: Define R3 • I7 2600K • GTX780 DC2 • 2*4GB RAM • Asus P8P67 • Steelseries 6Gv2 • Logitech G400s • Sennheiser G4ME PC360

Permalänk
Medlem

Hur går det med att få in Noctua NH-U14S?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Hur går det med att få in Noctua NH-U14S?

Läs iaf denna sidas posts innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Vi kör inte med begagnat emballage. Möjligt att det händer vid specifika tillfällen, men annars är våra packlinor i våra olika lager så slimmade att vi har skalat ner antalet emballage för att få en högre produktivitet. Vi kan inte ha en massa olika alternativa emballage (däribland begagnat emballage) som gör det ”möjligt” för packaren att stå och välja vilken som passar bäst etc, det skulle ta allt för mycket tid. Det ska finnas ett visst antal som används så packaren direkt vet vilket emballage som ska användas då denne får produkterna framför sig.

Hej, det låter lite som ni försöker påskina en något dubbel beskrivning omkring detta med hanteringen.
Om jag tolkar dig korrekt så talar vi om kostnadsbesparande åtgärder för i slutänden handlar ju det mesta om pengar iaf.

Hur vill ni isåfall förklara att det finns kunder som fått ta emot just beg. kartonger?
Dessutom i olika storlekar och packade på ett sånt sätt så man inte helt alla gånger lyckats hitta rätt jämförbar beg. storlek på kartong tillsammans med förpackningen tillhörande varan. Där proportionerna heller inte stämt för göra problematiken än synligare?

Det här är ju rent av skamligt att man kan få behandla kunder så här slarvigt utan någon reagerar!

Skrivet av CDON.COM:

Vad gäller överbliven/använd emballage är vi väldigt duktiga att återvinna och sortera detta så att det på nytt kan brukas för detta ändamål. Det är inget som ”slängs” för förbränning eller i en gemensam soptunna.

Det hör väl till, så att säga om man bedriver företag i skalan CDON befinner sig att man vet hur man bäst tar hand om sitt överblivna avfall. Men man börjar ju undra hur CDON verkligen har löst den här frågan när man som kund får ta emot kartonger som egentligen då borde fått gått till återvinning istället?

Har själv sett att man jobbar på detta viset genom ett flertal försändelser som jag själv tagit emot senaste tiden. Därtill hafsigt och slarvigt packat på ett sätt som i vissa avseenden fått en till fundera vad det är för slags företag/personal som anlitats.

Talas för övrigt en hel del här i tråden om ett företag som försöker visa man själv ombesörjer allt i hela hanteringskedjan från beställning till försändelsen lämnar terminal. Tolkar jag mina egna paketet och den information som står på fraktsedeln så liknar det mer som dem här delarna inom CDON är outsoursade till utomstående företag.

Hittar bl.a ett företag som kallar sig för Order Nordic AB.
Verkar inte ha någon inblandning av CDON alls om man söker i den bolagsinformation som finns tillgänglig.

Skrivet av CDON.COM:

Vad gäller olika fraktalternativ ligger detta i pipen, dock krävs en ganska stor utveckling för att möjliggöra detta. Förhoppningsvis ser vi det inom kort på sidan.

Låter positivt inför framtiden och dem som vill handla hos er.

Tyvärr valde jag att avstå ifrån att beställa nu senast när ni hade kampanj på Asus moderkort. Hade gärna handlat hos er om saker fungerade bättre. Rabatten på 15% hade betytt i storleksordningen ca 270kr men vad skulle den rabatten vara värd för mig om man sen får ett slarvigt paket hemskickat i en beg. kartong och eventuellt i ett äventyrat skick. Då känns det mer betryggande att lägga en krona extra hos någon som kan packa varor och skicka dem på ett mer förståndigt sätt "och i en hel kartong", förhoppningsvis ny.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av muSashi:

Hur går det med att få in Noctua NH-U14S?

Hej hej

Se min post ett par snäpp ovanför din.

MVH Josefin

Skrivet av Venke:

Hej, det låter lite som ni försöker påskina en något dubbel beskrivning omkring detta med hanteringen.
Om jag tolkar dig korrekt så talar vi om kostnadsbesparande åtgärder för i slutänden handlar ju det mesta om pengar iaf.

Hur vill ni isåfall förklara att det finns kunder som fått ta emot just beg. kartonger?
Dessutom i olika storlekar och packade på ett sånt sätt så man inte helt alla gånger lyckats hitta rätt jämförbar beg. storlek på kartong tillsammans med förpackningen tillhörande varan. Där proportionerna heller inte stämt för göra problematiken än synligare?

Det här är ju rent av skamligt att man kan få behandla kunder så här slarvigt utan någon reagerar!

Det hör väl till, så att säga om man bedriver företag i skalan CDON befinner sig att man vet hur man bäst tar hand om sitt överblivna avfall. Men man börjar ju undra hur CDON verkligen har löst den här frågan när man som kund får ta emot kartonger som egentligen då borde fått gått till återvinning istället?

Har själv sett att man jobbar på detta viset genom ett flertal försändelser som jag själv tagit emot senaste tiden. Därtill hafsigt och slarvigt packat på ett sätt som i vissa avseenden fått en till fundera vad det är för slags företag/personal som anlitats.

Talas för övrigt en hel del här i tråden om ett företag som försöker visa man själv ombesörjer allt i hela hanteringskedjan från beställning till försändelsen lämnar terminal. Tolkar jag mina egna paketet och den information som står på fraktsedeln så liknar det mer som dem här delarna inom CDON är outsoursade till utomstående företag.

Hittar bl.a ett företag som kallar sig för Order Nordic AB.
Verkar inte ha någon inblandning av CDON alls om man söker i den bolagsinformation som finns tillgänglig.

Låter positivt inför framtiden och dem som vill handla hos er.

Tyvärr valde jag att avstå ifrån att beställa nu senast när ni hade kampanj på Asus moderkort. Hade gärna handlat hos er om saker fungerade bättre. Rabatten på 15% hade betytt i storleksordningen ca 270kr men vad skulle den rabatten vara värd för mig om man sen får ett slarvigt paket hemskickat i en beg. kartong och eventuellt i ett äventyrat skick. Då känns det mer betryggande att lägga en krona extra hos någon som kan packa varor och skicka dem på ett mer förståndigt sätt "och i en hel kartong", förhoppningsvis ny.

Hej hej

Som jag sa händer det i enstaka och väldigt specifika fall att vi återanvänder kartonger, men det hör definitivt inte till rutinerna. Har du själv fått ett sådant paket så får du gärna PMa mig ditt ordernummer där det har hänt, så ska jag med glädje kolla upp det.

Vi försöker inte på något sätt påskina att vi hanterar allting själv, däremot har vi naturligtvis avtal som styr allting som rör oss - inklusive emballering och återvinning. Självklart har vi även kontroller av att allting sker som avtalat och med tanke på volymen vi skickar ut har vi möjlighet att ställa stora krav på våra samarbetspartners. Order Nordic är en samarbetspartner vi hyr lagerplats hos, dvs vi äger inte byggnaden själv utan hyr en del av deras tillsammans med en tjänst. Det är något som diskuterats här flertalet gånger redan och dessutom information som är lätt att få fram via t ex Google.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Det här är väl samma produkt, varför finns det två att välja på?
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-wireless-speak...
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-wireless-speak...

Har du någon koll på när den första (billigare) kommer in i lager?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Frysern:

Hej CDON!

Det här är väl samma produkt, varför finns det två att välja på?
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-wireless-speak...
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-wireless-speak...

Har du någon koll på när den första (billigare) kommer in i lager?

Hej hej

Det stämmer att det är en dubblett. Vi har plockat bort den med bokaknapp och sänkt priset till samma på den andra. Tack för hjälpen!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Har vi någon 10-20% kod? Lite tunt med rabattkoder på sistonde.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Cdon.com

Hej hej

Ja, det är tanken, osäkert när bara - spelfolket jagar den för fullt. Sätt den på bevaka så får du ett mail så fort den är i lager igen!

Skrivet av 997GTS:

Har vi någon 10-20% kod? Lite tunt med rabattkoder på sistonde.

Hej hej

Vi avslutade en 15% på utvalda komponenter så sent som i fredags. Det kommer lite nya kampanjer framöver, men kan tyvärr inte säga mer än så.

MVH Josefin

Hej hej

Den har tyvärr utgått ur sortimentet och kommer inte in igen.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad betyder egentligen orderstatusen "Mottagen av lagret" - den har jag aldrig sett förut och den står heller ej beskriven bland era orderstatusar..

(Beställde en PS4 bundle när ni annonserade på facebook att ni hade i lager, och nu har den legat i den ordetstatusen sedan i fredagas.)

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Som jag sa händer det i enstaka och väldigt specifika fall att vi återanvänder kartonger, men det hör definitivt inte till rutinerna. Har du själv fått ett sådant paket så får du gärna PMa mig ditt ordernummer där det har hänt, så ska jag med glädje kolla upp det.

Tack för erbjudandet!
Dock har jag svårt att se vad de skulle leda till av positivt värde genom förminska frågan till en order. Varför inte ta saken på allvar istället och verkligen undersöka problemet på riktigt?

Skrivet av CDON.COM:

Vi försöker inte på något sätt påskina att vi hanterar allting själv, däremot har vi naturligtvis avtal som styr allting som rör oss - inklusive emballering och återvinning. Självklart har vi även kontroller av att allting sker som avtalat och med tanke på volymen vi skickar ut har vi möjlighet att ställa stora krav på våra samarbetspartners. Order Nordic är en samarbetspartner vi hyr lagerplats hos, dvs vi äger inte byggnaden själv utan hyr en del av deras tillsammans med en tjänst. Det är något som diskuterats här flertalet gånger redan och dessutom information som är lätt att få fram via t ex Google.

MVH Josefin

Erotiskt innehåll brukar också va känt för sätta ribban i attityder för dra en kort parallell med andra vanligt förekommande saker som går att göra med Google. Det har väl inte undgått någon att ni förmedlat små bruna paket till era kunder under ganska lång tid?

Måste säga att det är en smula förvånande att se CDON satsa så starkt inom det här produktområdet som man gör samtidigt som man kanske hade kunnat lagt lite mer av den energin i t.ex informera bättre och tydligare, jobba mer i förbättra anseende och kundnöjdhet.

Det är lika viktigt att ha avtal som skyddar kunderna som era egna intressen gentemot dessa "partners" som ni samarbetar med.

Trots allt spelar ni en ganska inflytelserik roll hos många bl.a då ni sponsrar det här forumet hos SweClockers.

Dags att visa er värda den utmärkelsen!

Permalänk
Medlem

Hej,
När får ni in http://cdon.se/hem-och-tradgard/synology/synology-diskstation... i lager igen? Förstår ej varför det står "boka"? Den finns i lager hos alla andra leverantörer

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk
Medlem

Lite ris till er.
Har gjort en retur.

Pratade med er chatt ,och personen säger "du får ett mail när den är fixad"
Gott tänker jag, då slipper jag oroa mig över fakturan.
dagarna går, åter igen frågar man.

"vi har mottagit den, och vi skickar ett mail när den är avslutad och fakturan makullerad"

Åter igen går dagarna, och fakturan hinner förfalla.
Då tar man kontakt igen
"vi har avslutat returen och fakturan är makullerad sen förra veckan."

Och hur tusan gick det med informationen om att dels att ni har mottagit returen så man vet att den kommit fram.
samt hur ärendet har gått.

Antingen får ni kolla över systemet som skall skicka ut bekräftelse, eller så får ni börjar rycka upp eran kundtjänst/lager eller vem tusan det är.
Ni har redan dåligt rykte, varför blir det aldrig bättre?

Ni är en bra butik så länge saker och ting går dom det skall och man EJ har bråttom att få hem saker.
Men när det gäller support och kundtjänst....

Försöker inte måla upp er som satan själv, men vill att ni får ta del av mina tankar och funderingar då man varit kund i evigheter

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ville bara säga att min beställning av Cooler master Hyper 212 evo kom idag och frakten var sjukt snabb tog bara en dag! direkt i brevlådan också! Tack CDON, har beställt från er massor med gånger och kommer fortsätta med det.

Permalänk

Var hittar jag 15% rabatten (eller 5%) när är det dags isåf. för 15%??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

Var hittar jag 15% rabatten (eller 5%) när är det dags isåf. för 15%??

Lustigt, tänkte samma sak precis. Har googlat lite men inte hittat något

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michelangelo:

Var hittar jag 15% rabatten (eller 5%) när är det dags isåf. för 15%??

Skrivet av k_k:

Lustigt, tänkte samma sak precis. Har googlat lite men inte hittat något

Den som scrollar skall finna... (ca 6 inlägg uppåt på denna sidan)

Skrivet av CDON.COM:

Vi avslutade en 15% på utvalda komponenter så sent som i fredags. Det kommer lite nya kampanjer framöver, men kan tyvärr inte säga mer än så.

Permalänk
Medlem

Testade er nya design, och när jag skulle handla så accepterade inte "kassan" min e-post utav någon anledning.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Medlem

Hej cdon jag kan inte komma in på eran mobilversion av hemsidan på min surfplatta. Men det funkar på min mobil. Vad är felet
Mvh Axel95

Permalänk
Medlem
Citat:

CDON
Vi avslutade en 15% på utvalda komponenter så sent som i fredags.....

Vad jag minns skulle rean och 15% rabatten på utvalda datorkomponenter gällt till Fredagen den 31 Januari, samstämmande med tidigare inlägg.

Besökte CDON under Torsdagskvällen och kunde då se att rean hade blivit borttagen och sidan inte längre fanns.

Betyder att det var bara dem som kände till rabattkoden med tillhörande kampanjvaror som kunde handla dessa till 15% rabatt mellan Torsdagen och Fredagen. Övriga fick ingen information.

Liknande intryck vid andra tillfällen under mellandagsrean då varor hastigt togs ur sortimentet alt. höjdes kraftigt i pris.