Permalänk

Ljud-program?

Hej!
Satt och funderade på om de finns någon ljud-program (som är gratis helt) där man kan ta bort vissa ord och lägga på vissa ord av någons mening?
te.x reinfeld säger : Jag ska höja skatten så att dina barn går på skola. Jag ska göra så att kriminalitteten minskar.

--nu vill jag ta bort vissa ord och lägga till några så att de blir så här: jag vill höja krimnailietet så att dina barn får gå i skola.
de så här jag vill ha de

Så om någon vet så tvecka inte och kontakta mig här!

MVH Jonas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas198912:

Hej!
Satt och funderade på om de finns någon ljud-program (som är gratis helt) där man kan ta bort vissa ord och lägga på vissa ord av någons mening?
te.x reinfeld säger : Jag ska höja skatten så att dina barn går på skola. Jag ska göra så att kriminalitteten minskar.

--nu vill jag ta bort vissa ord och lägga till några så att de blir så här: jag vill höja krimnailietet så att dina barn får gå i skola.
de så här jag vill ha de

Så om någon vet så tvecka inte och kontakta mig här!

MVH Jonas!

Har inte provat några av dessa själv men en snabb sökning gav bland annat träffar på http://audacity.sourceforge.net/ & http://www.free-audio-editor.com/
Ser ju vid en snabb första anblick ut som något som borde klara av det du vill ha gjort men jag har ju som sagt inte provat några av dessa programmen själv.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

På min tid körde vi med windows ljudinspelare och la bara till på spåret vi använde. Inget finlir men det funkade. Idag använder vi audacity, mixmeister eller FL.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

men finns de ingen som har mer erfarenhet av dessa programm som kan säga mer om dem?
om hur de är och om de är GRATIS!

Permalänk

Audacity är freeware, och du ska kunna knåpa ihop det du söker i det.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Entusiast

Audacity fungerar men är lite bökigt att göra just den typen av ingrepp i. När jag hackar sönder musik arbetar jag i Reaper som är en komplett DAW och inte bara ett ljudredigeringsprogram. Det brukar vara lite lättare att klippa om man kan flytta klipp mellan olika spår. Reaper har gratis i 30 dagar, sedan kostar det några hundralappar för en fullversion.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*