Fredagspanelen 72: Nvidia Maxwell, Mobile World Congress och Facebook-förvärv

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 72: Nvidia Maxwell, Mobile World Congress och Facebook-förvärv

Vissa varvar ned efter ett fullspäckat CES, andra har fullt upp med MWC och årets stora mobilsläpp. Jonas och Emil håller koll på alla fronter i ett nytt avsnitt av Fredagspanelen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jaa!! Fredagspanelen lyser upp min fredag

Permalänk
Entusiast

Fredagen är räddad!
Men hur ska jag nu kunna hålla mig tills jag får pizzan... Kvällspizza+Fredagspanelen är ju obligatoriskt

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Väntat hela dagen på det här...
Nu får man ta och poppa lite popcorn, fredagspanelen är här

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem

Jag tog bar fram en Monster och så dyker Fredagspanelen upp vilken bra start.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Fasen då. Jag som precis skulle börja städa. Får nog försöka hålla mig till senare ikväll med tanke på hur här ser ut

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Trevligt..

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Äntligen fredag!

Trevlig helg på er

Permalänk
Medlem

Attans nu måste man koka mer kaffe ^_^

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Det vart fel med titanfall tror jag. Det står att ni börjar prata om det 20:13 men det är 22:13, vill bara upplysa om det så ni kan fixa. Trevlig helg på er!

Permalänk
Medlem

Vet inte vad det var för telefon ni visade vid 18:24, men det såg inte ut som Xperia Z2 iaf

Dold text
Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Kabini och en ASUS G-Sync skärm bakom er? Kanske den skärmen ni ska pumpa ut en recension om?

Permalänk
Relik 📜

Här är klippet om Jacob och fontänerna som vi nämner. Trevlig helg!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Här är klippet om Jacob och fontänerna som vi nämner. Trevlig helg!

https://www.youtube.com/watch?v=ooO-WZh5Kr0

Var hittar man klippet på Jonas sodastream då?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av emilakered:

Här är klippet om Jacob och fontänerna som vi nämner. Trevlig helg!

https://www.youtube.com/watch?v=ooO-WZh5Kr0

Klockrent!
4K också, #Framtiden!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Älskar urspåret på slutet, haha!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Äntligen, nu blir det fredagsmys!

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem

R.I.P Kalle

Permalänk
Medlem

Får göra rent parketten efter imitationen av jacob "kabeijni", dog lite av garv

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av alex5555:

Vet inte vad det var för telefon ni visade vid 18:24, men det såg inte ut som Xperia Z2 iaf

Eh, vettetusan vad som hände där. Var helt säker på att jag bytte ut den bilden mot en riktig från Sony, men uppenbarligen blev det inte så.

Permalänk
Medlem

är det bara jag som får Error #2036 när jag försöker kolla på klipper?

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
99:e percentilen

Entusiasthjärtat tog ett ofrivilligt skutt när man läste Nvidia Maxwell i rubriken, innan minnet hann ikapp.

(Har inte sett videon än.)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Selmalagerlöf:

är det bara jag som får Error #2036 när jag försöker kolla på klipper?

http://www.youtube.com/watch?v=QWm6PZCnQ34

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem

En liten notis whatsapp är gratis på android också...

Glad helg på er!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Surfade vidare efter att ha sett veckans fredagspanel!
Hittade den här..flög nästan ur stolen när jag insåg att det är Jonas och inte en marsian från mars!!
Måste ha varit en jädra förkylning det där!

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

kommer Z97 bära DDR4 ???

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Fredagen är räddad!
Men hur ska jag nu kunna hålla mig tills jag får pizzan... Kvällspizza+Fredagspanelen är ju obligatoriskt

Själv beställer jag alltid ett speciellt mål hos lokala pizzerian när det är Fredagspanel. Så varje fredag jag är där så frågar de helt enkelt: "Fredagspanel?"

Permalänk
Medlem

Facebook köpte Whatsapp till största del av facebook aktier.
"Jag har sålt min hund för 100,000! Jag fick betalt i form av två katter värda 50,000 styck"

Permalänk
Medlem

Tyckte det var lite för lite skitsnack å kuriosa i början, men jävlar va jag fick igen mot slutet! trevlig helg!

Visa signatur

Gaming: Asus P8P67, Intel i5-2500k, Asus 7970 DCII, 8gb ram, 300gb velociraptor
Server: Asus Rampage II, Intel i7-980x, 6970 ref, 30gb ram, SASUC8I + 8st 2tb diskar + 1st 128gb SSD