FrankieOnPC fuskar i DayZ - Vad tror ni?

Permalänk
Medlem

Ska inte säga Att han fuskar då jag inte vet, men detta är väl typiskt när någon blir känd?
Anklagelserna bara strömmar in, fast det finns nog mer folk på youtube som fuskar i så fall än bara frankie.
Och alla som piper på att han bara vill tjäna pengar, sluta vara så satans avundsjuka.
Då har mer emot Kripp, lika bra personlighet som en fiskmås, dock så vet han vad pratar om, det ger jag honom. (men sjuuukt tråkig)
Jag gillar frankie, jag tycker att han är underhållande. Ser iaf ingen som klagar här som gör ett bättre jobb.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

Ska inte säga Att han fuskar då jag inte vet, men detta är väl typiskt när någon blir känd?
Anklagelserna bara strömmar in, fast det finns nog mer folk på youtube som fuskar i så fall än bara frankie.
Och alla som piper på att han bara vill tjäna pengar, sluta vara så satans avundsjuka.
Då har mer emot Kripp, lika bra personlighet som en fiskmås, dock så vet han vad pratar om, det ger jag honom. (men sjuuukt tråkig)
Jag gillar frankie, jag tycker att han är underhållande. Ser iaf ingen som klagar här som gör ett bättre jobb.

Tror nog de flesta som spelar DayZ gör ett bättre jobb då de INTE fuskar.
Jag har ingen sympati med fuskare, oavsett vad skälet än kan vara att man fuskar.
Fair play.

Permalänk
Medlem

Vem bryr sig om han fuskar. Hans videos är awesome och roliga att kolla på.

Visa signatur

i5 3570k, Asus 280 r9, MSI Z77A, Antec 550W, Intel 520 240gb SSD, 1tb HDD 7,2k.

Permalänk

Vill inte skydda Frankie på nåt viss han kan fuska men det är inte så att han hittar massa grejer för att han spelar på en server med många spelare på så det är därför

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kärlekstrollet:

Det är så lustigt hur med att bara lägga till en röst till det spel man spelar för att undvika copyrights och klassa det som "egen skapelse" sedan bli rik på en fritidssyssla när andra människor spenderar tid och pengar för att göra en fantastisk video men får varken ett godkänt partnershipkontrakt eller tittare.

Vilket kanske är därför Youtube har på senare tid dominerats av kända profiler som lägger ned sitt "bra" arbete för att tjäna enkla pengar.

Tycker att det är lustigt att man kan bli rik på fotboll. Jag menar... det är ju inte spelaren som gjort bollen, snickrat ihop målen eller klippt planen.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Tycker att det är lustigt att man kan bli rik på fotboll. Jag menar... det är ju inte spelaren som gjort bollen, snickrat ihop målen eller klippt planen.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diako:

Tror nog de flesta som spelar DayZ gör ett bättre jobb då de INTE fuskar.
Jag har ingen sympati med fuskare, oavsett vad skälet än kan vara att man fuskar.
Fair play.

Att döma av hans standalone videos tycker jag mig inte se något som helst fusk...
Sluta vara så avundsjuk och låt bli att titta på hans videos om du nu blir så upprörd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jace:

Att döma av hans standalone videos tycker jag mig inte se något som helst fusk...
Sluta vara så avundsjuk och låt bli att titta på hans videos om du nu blir så upprörd.

Skulle skriva något liknande jag med men tycker du sa det så bra ändå men...

Säger bara detta

Så fort nån tjänar pengar på youtube så är dom hackers och gud vet vad
Alla youtubare jag själv följer Xfactor, Matimio, lvlcap, Jackfrags har blivit anklagad för fusk i någon form
Men den som har varit hårdast i orden mot anklagarna är väl FrankieOnPC där av allt jäkla drama runt just han

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Hela videon kändes som ett skämt, med ett intro över en minut lång med en massa snyftande text, blev inte bättre av att jag fick 432 popups med reklam och massa annoteringar om reklam i videon.

Hursom, orkade kanske 5min in i videon, men då var alla "bevis" helt enkelt "luckor" i videon där han fick liv, och antagande att han INTE klippt bort flera minuter spelande? Lösa bevis imo, känns som ett desperat försök att rama in han. Men jag säger varken ja eller nej. Fanns det något konkret bevis på att han fuskade i den videon? Antog att resten var samma trams.

Letar man efter bevis så kommer man ju försöka vända allt till "bevismaterial".

Anta att han spelar hela dagarna, då finns det mycket att klippa bort.
Kollar på hans RUST videos, känns genuint rakt igenom.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Florrpan:

Hela videon kändes som ett skämt, med ett intro över en minut lång med en massa snyftande text, blev inte bättre av att jag fick 432 popups med reklam och massa annoteringar om reklam i videon.

Hursom, orkade kanske 5min in i videon, men då var alla "bevis" helt enkelt "luckor" i videon där han fick liv, och antagande att han INTE klippt bort flera minuter spelande? Lösa bevis imo, känns som ett desperat försök att rama in han. Men jag säger varken ja eller nej. Fanns det något konkret bevis på att han fuskade i den videon? Antog att resten var samma trams.

Letar man efter bevis så kommer man ju försöka vända allt till "bevismaterial".

Anta att han spelar hela dagarna, då finns det mycket att klippa bort.
Kollar på hans RUST videos, känns genuint rakt igenom.

Du är medveten om att du enkelt kan stänga av de där popupsen i youtube va? Klicka bara på det lilla kugghjulet nere i höger hörnet och välj "annotations on/off".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jace:

Du är medveten om att du enkelt kan stänga av de där popupsen i youtube va? Klicka bara på det lilla kugghjulet nere i höger hörnet och välj "annotations on/off".

Du är medveten om att youtube inte har några popups?
Jag använde länken trådskaparen gav mig, dvs, INTE youtube.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Florrpan:

Du är medveten om att youtube inte har några popups?
Jag använde länken trådskaparen gav mig, dvs, INTE youtube.

Mybad, var ett tag sen jag kollade länken på förstasidan här, men eftersom du inte skrev så noga vad du tittade på antog jag att det var Frankies videos på youtube.
Men, du är medveten om att min post var vänligt menad till dig och inte sarkasm va?

När det kommer till länkarna trådskaparen postat, håller jag med dig. Dock tycker jag det är lustigt att killen gång på gång använder "freedom of speech" samt att vara "öppen" när man gör videos, men ändå förvränger sin egen röst när något ska kritiseras.
Återigen är "bevisen" väldigt lösa. Men slutpoängen är dock att det hela gör inte Frankies videos mindre tråkiga att titta på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jace:

När det kommer till länkarna trådskaparen postat, håller jag med dig. Dock tycker jag det är lustigt att killen gång på gång använder "freedom of speech" samt att vara "öppen" när man gör videos, men ändå förvränger sin egen röst när något ska kritiseras.
Återigen är "bevisen" väldigt lösa. Men slutpoängen är dock att det hela gör inte Frankies videos mindre tråkiga att titta på.

Jo. Han som skapade videon repeterade sig på 6 slides om varför han gör detta, och försökte rättfärdiga det med "freedom of speech", och "My opinions". Men videon handlade inte om fritt tal eller åsikter, den handlade om att försöka bevisa att han fuskar. Men bevisen han visade var så fattiga att han stammade fram genom hela videon. Han gjorde sig bara till åtlöje i mina ögon.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jace:

Att döma av hans standalone videos tycker jag mig inte se något som helst fusk...
Sluta vara så avundsjuk och låt bli att titta på hans videos om du nu blir så upprörd.

Nu är det ju inte DayZ Standalone vi pratar om, utan vanliga DayZ modden.
Om du kollar länkarna på första inlägget så får du ju själv se och bedöma om han fuskar eller ej, men kom inte med typiska fanboy svar som "Om du inte gillar det, kolla inte på det".
Bara för att man ger en personlig åsikt så betyder det inte att du ska komma med personpåhopp.
Avundsjuka är absolut inte fallet, det är att en människa som spelar ett spel på ett orättvist sätt blir skyddad av så många personer som tror honom också.
Hade han spelat single-player spel hade jag brytt mig det minsta, men när man fuskar mot folk som spelar rättvist så blir jag arg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diako:

Nu är det ju inte DayZ Standalone vi pratar om, utan vanliga DayZ modden.
Om du kollar länkarna på första inlägget så får du ju själv se och bedöma om han fuskar eller ej, men kom inte med typiska fanboy svar som "Om du inte gillar det, kolla inte på det".
Bara för att man ger en personlig åsikt så betyder det inte att du ska komma med personpåhopp.
Avundsjuka är absolut inte fallet, det är att en människa som spelar ett spel på ett orättvist sätt blir skyddad av så många personer som tror honom också.
Hade han spelat single-player spel hade jag brytt mig det minsta, men när man fuskar mot folk som spelar rättvist så blir jag arg.

Men det är ju inga bevis som visas om att han fuskar? Och några personpåhopp gör jag inte! Det du gör själv iom anklagan om "fanboy" är ju stereotypiskt beteende för andra sidan lägret fanboying. Eller va man kan kalla de, så du gör inget bättre själv.
Tycker att de flesta anklagelser är bevisfattiga, om ens några bevis alls. Det anser jag mest är avundsjuka av folk som helt enkelt inte gillar spelstil/person/röst/typ av redigering, ja lägg till åsikt här typ.

Min enda mening är att jag tycker hans videos är väldigt underhållande. Fusk eller ej, redigerat eller ej... Jag sitter inte i biografer och skriker "TRICKFILMAT!!!"... Jag njuter av underhållningsvärdet bara.

Permalänk
Medlem

Dom flesta youtubare redigerar väl alltid filmerna till deras fördel
Sen att vissa tex frankie redigerar stark till deras fördel så att det kan verka som dom fuskar är en helt annan

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

Dom flesta youtubare redigerar väl alltid filmerna till deras fördel
Sen att vissa tex frankie redigerar stark till deras fördel så att det kan verka som dom fuskar är en helt annan

Jo, sant de. Vill bara förtydliga förresten om jag vart otydlig, menar inte att vara på någotvis otrevlig eller så i mina poster.

Något som kan vara intressant är dock sina egna erfarenheter av spelet, kan nog på rak arm säga att minst hälften av folk som klagar på dem och ropar fusk, är nog erfarna fuskare själva. Som man känner sig själv känner man andra.

Permalänk
Medlem

Sånt jävla gnäll. Visst, ifall ni har lust att sitta och kolla på flera timmars raw material istället för upplägget han har nu, bara för att visa att han inte fuskar, varsågod och be honom om det.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Avstängd

Allvarligt talat .. Hur kan någon med lite vett i skallen påstå att inte Frankie fuskar ?

1. Frankie fuskar och kör med billiga psykologiska trick för att folk ska dras med i hans spelande.

2. Ni som fortfarande "tror" att han inte fuskar, kollar ni på dokusåpor ? ( eget intresse )

3. Om han aldrig fuskat hade ni aldrig hört talas om honom.

Skärp er !! Börja tänka och gräva lite själva, inte bara svälja...

och kom inte med "haters" grejen.. den finns inte , bara loverboys. Var själv en lover innan jag upptäckte med "egna" ögon att det var typ 3 lager med hack ..

Permalänk
Medlem

Ska jag vara ärlig så skiter jag i om han fuskar eller ej, för så länge som hans videos är underhållande så är jag nöjd

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Skrivet av grandroyal:

Allvarligt talat .. Hur kan någon med lite vett i skallen påstå att inte Frankie fuskar ?

1. Frankie fuskar och kör med billiga psykologiska trick för att folk ska dras med i hans spelande.

2. Ni som fortfarande "tror" att han inte fuskar, kollar ni på dokusåpor ? ( eget intresse )

3. Om han aldrig fuskat hade ni aldrig hört talas om honom.

Skärp er !! Börja tänka och gräva lite själva, inte bara svälja...

och kom inte med "haters" grejen.. den finns inte , bara loverboys. Var själv en lover innan jag upptäckte med "egna" ögon att det var typ 3 lager med hack ..

Mr Skeptiskt

Tror inte att han på något sätt hackar, Han är riktigt duktig överlag på fps spel och det tål helt enkelt inte vissa, Därför börjar dom anklaga honom för att fuska

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Mr Skeptiskt

Tror inte att han på något sätt hackar, Han är riktigt duktig överlag på fps spel och det tål helt enkelt inte vissa, Därför börjar dom anklaga honom för att fuska

du måste skämta...

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Skrivet av Boozfob:

du måste skämta...

Angående?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Angående?

det som jag citerade

Han blir anklagad för fusk, finns rätt bra bevis,och så börjar han skylla på att inoner kan börja blinka när man renderar videon?

Var länge sedan jag kollade på videon (när tråden skapades) men att han skulle rendera så att en ikon blinkar.. nja.. och att just den ikonen blinkar om man har hacks.. nja

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Skrivet av Boozfob:

det som jag citerade

Han blir anklagad för fusk, finns rätt bra bevis,och så börjar han skylla på att inoner kan börja blinka när man renderar videon?

Var länge sedan jag kollade på videon (när tråden skapades) men att han skulle rendera så att en ikon blinkar.. nja.. och att just den ikonen blinkar om man har hacks.. nja

Menar du temp ikonen?

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Menar du temp ikonen?

kommer inte ihåg vad det var men minns att han skyllde på att en ikon blinkade pga renderingen (som kunde blinka om man fuskade..)
Var llänge sedan jag kollade på videon men minns att jag blev övertygad av just det

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Det var någon som tjafsade om att han redigerat bort delarna där han dog i "The Last of Us" för att "Lura sina tittare". Men anledningen är ju rätt simpel, vem vill kolla på gameplay där man dör stup i kvarten? Jag tror att Frankie spelar så sjukt mycket utöver det vi ser för att få ihop det "perfekta" eller "turliga" materialet han har i sina videos. Jag ser ingen anledning till att han skulle behöva fuska, finns många andra grymma spelare där ute, så varför inte även Frankie?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 250D || Processor: Intel i7 4770K || Grafikkort: Zotac GTX 780 3GB || RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Pro Gold|| Moderkort: ASUS Z97I-PLUS mITX || Nätagg: Corsair CX 750W || Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB + Samsung 128GB SSD||

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-quix:

Det var någon som tjafsade om att han redigerat bort delarna där han dog i "The Last of Us" för att "Lura sina tittare". Men anledningen är ju rätt simpel, vem vill kolla på gameplay där man dör stup i kvarten? Jag tror att Frankie spelar så sjukt mycket utöver det vi ser för att få ihop det "perfekta" eller "turliga" materialet han har i sina videos. Jag ser ingen anledning till att han skulle behöva fuska, finns många andra grymma spelare där ute, så varför inte även Frankie?

Det är ju inte det att han har tur som är grejen

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Skrivet av Florrpan:

Jo. Han som skapade videon repeterade sig på 6 slides om varför han gör detta, och försökte rättfärdiga det med "freedom of speech", och "My opinions". Men videon handlade inte om fritt tal eller åsikter, den handlade om att försöka bevisa att han fuskar. Men bevisen han visade var så fattiga att han stammade fram genom hela videon. Han gjorde sig bara till åtlöje i mina ögon.

Förlåt, men sa du inte nyss att du inte alls kollade igenom hela videon? Det där du sa om att göra sig själv till åtlöje? hehe... Hade du gjort det hade du sett de faktiska argumenten, där en temp-mätare blinkar i gult (något den aldrig gör, vilket alla som spelat DayZ någon längre stund känner till), ett fenomen som personen som skapat videon sen visar också framkommer när en fuskare slår på God-mode.

Under resten av videon fortsätter han/hon sedan med att visa att den blinkar under alla tillfällen där han fått tillbaka liv på ett oförklarligt sätt, eller inte tagit skada när han borde (som när han blivit slagen av zombies eller söndersprängd/mosad av en kyrka).

Än så länge verkar ingen ha kunnat komma med något som motbevisar det, som visar att tempmätaren faktiskt var legit, och inte samma grej som när man fuskar (trotts att det ser identiskt ut), och jag är i princip övertygad om att han fuskade under den/de videos som detta förekom.

Så med folk som inte tror att han fuskade; Har ni någon förklaring till tempmätaren, eller vill ni bara blint försvara honom?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Förlåt, men sa du inte nyss att du inte alls kollade igenom hela videon? Det där du sa om att göra sig själv till åtlöje? hehe... Hade du gjort det hade du sett de faktiska argumenten, där en temp-mätare blinkar i gult (något den aldrig gör, vilket alla som spelat DayZ någon längre stund känner till), ett fenomen som personen som skapat videon sen visar också framkommer när en fuskare slår på God-mode.

Under resten av videon fortsätter han/hon sedan med att visa att den blinkar under alla tillfällen där han fått tillbaka liv på ett oförklarligt sätt, eller inte tagit skada när han borde (som när han blivit slagen av zombies eller söndersprängd/mosad av en kyrka).

Än så länge verkar ingen ha kunnat komma med något som motbevisar det, som visar att tempmätaren faktiskt var legit, och inte samma grej som när man fuskar (trotts att det ser identiskt ut), och jag är i princip övertygad om att han fuskade under den/de videos som detta förekom.

Så med folk som inte tror att han fuskade; Har ni någon förklaring till tempmätaren, eller vill ni bara blint försvara honom?

Har du någon annan förklaring själv till blinktempen? Har du själv testat att rendera DayZ arma 2 inspelningar? Har du någonsomhelst erfarenhet av hur ett hack ser ut i gamla DayZ?
När jag ser "Bevis" videon så skrattar ja ju mest åt nöten som gjort den. Han lipar över redigering, klippning och hack... Men vad är det som bevisar att de starkaste kortet han har med den där tysken som skriker SHAAIIIIZZZEEEEE!! när han blir skjuten av en osynlig filur inte i själva verket är ett redigerat klipp de med? Var är de så kallade bevis ALLA säger sig ha men INGEN kan leverera?