Permalänk
Medlem

Dayz

När jag kliver in på en server helt random, ingen hardcore. Ser jag att alla mina saker är borta. Jag har inte dött eller någonting.. Hur fan får jag tillbaka dem sakerna? Förstår inte, hur kan allt försvinna bara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nreko:

När jag kliver in på en server helt random, ingen hardcore. Ser jag att alla mina saker är borta. Jag har inte dött eller någonting.. Hur fan får jag tillbaka dem sakerna? Förstår inte, hur kan allt försvinna bara?

Fanns problem för någon månad eller två sen där en stor del av spelarnas karaktärer blev nollställda.
Vet inte om det är problemet, har du spelat på sistone?

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av nojdh:

Fanns problem för någon månad eller två sen där en stor del av spelarnas karaktärer blev nollställda.
Vet inte om det är problemet, har du spelat på sistone?

Spawnar naken, vilken server jag går in på.. Vet du någon server som man alltid kan spela på. Finns många servrar, men inte många som funkar... Det står "wait for host."

Nreko

Permalänk

Har för mig att man kan bli dödad/rånad i upp till 30 sekunder efter att man loggat ur. Så det gäller att gömma sig när man gör det, samt att se till så man inte har någon zombie efter sig heller...

Permalänk
Skrivet av Nreko:

Spawnar naken, vilken server jag går in på.. Vet du någon server som man alltid kan spela på. Finns många servrar, men inte många som funkar... Det står "wait for host."

Nreko

Nya patchen ställer till det, funkar inte hos mig heller sen det patchades.

Visa signatur

Bio: Denon AVC-X3700H - Emotiva XPA-2 - Revel F208 - T.Amp 1050 - Ino Audio pY-2
Dator: Rampage V Extreme, 5930K, Palit 2070 Super, Acer XB270HU, Asus Essence STX II, Sennheiser HD650, Kama Bay Mini Amp, Klipsch RB51

Permalänk
Medlem

Hur är Dayz Standalone nu? Har inte spelat sen release.

Visa signatur

i7 5820k @ 4.6Ghz, 980Ti

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av cusah:

Hur är Dayz Standalone nu? Har inte spelat sen release.

Det är inte released än nu heller, så det är en hel del bugger och skräp. Men när jag körde sist för några veckor sedan så fungerade det ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cusah:

Hur är Dayz Standalone nu? Har inte spelat sen release.

Dom har fixat några buggar och har kommit in lite nya vapen och sånt.
tycker det fungerar mycket bra för att vara en Alpha.

själv spelar jag nån timme nästan varje natt.
lite tråkigt bara att jag inte har nån att spela med :/