Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

Köpte en till acqua di parma, för att dom ska göra om den till svagare doft och mindre tjock rakkräm.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Fick hem en ny klocka idag

Permalänk
Medlem

Razer Megalodon. Bjuder på den kassa bilden. öronkuddarna är helsvarta och inte så där vitdammiga i verkligheten.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk

Mysig Har själv en PO med NATO-strap.
Har oftast slimmade skjortor så har lite problem att få in den under skjortärmen och att kronan är rätt stor (bär klockor väldigt långt ned, så kronan tar i handen, lämnar ett fult rött märke vilket jag stör mig på...). Annars är jag helnöjd med min PO

Mitt senaste köp! En President's Trench Coat, helt ok pris också! Blev två LANVIN-skjortor också men dom har jag inte fått än

Har ingen aning om hur man fotar kläder så de fick bli en kass mobilbild

Här finns jackan om ni vill veta mer om den

/baguette_2

Visa signatur

5900X | RTX 3090 | NR200P

Permalänk
Medlem

Blev en bänkskiva och ett ben från ikea så jag fick mer utrymme på skrivbordet. Skärmen har även kommit upp på väggen. Ska inhandla kabelgenomföring till skivan också så kablarna inte behöver ligga utmed väggen.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bAkewelle:

jag menade naturligtvis framtida utflytt.

Ahh då förstår jag. Jag menade inte att märka ord

Jag har ingen aning om vad det är för grupper men jag vet vad det är för stil på musiken. Så det blev en chansning. 10kr/st är ju inget.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

Jobbar man som elektriker så kan man inte bo i ett hus med gamla bakelit strömbrytare. Så blev en storbeställning med smått och gott. Plocka ut något av det roliga som kom med.
Schneider Exacct primo och solid glas. Envägsuttag med nattljus, devi touch termostat mm...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Klickswitch för att byta ut min vänsterklick på Deathaddern då den fått för sig att dubbelklicka när den inte ska. Mycket billigare (2 klickswitchar för 1,99 usd) än att köpa ny mus och det är inte särskilt svårt om man har tillgång till lödutrustning eller har en kompis med rätt utrusning som i mitt fall.

Svårt att ta närbilder med min SGS2 så switchen hamnade lite ur fokus...

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

riktigt slimmad faktiskt
synd bara att det är rätt tjock ram runt tv så det är inte en bild över hela ytan.

skulle hellre velat haft någon riktigt fräsig färg.

Du får spraymåla den. Rosa? Limegrön?

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Lite nytt dom senaste dagarna:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

dags att pryda väggarna med något.

Permalänk
Avstängd

Spelar du ens igenom alla dessa spel eller har du dem bara for the lulz?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Spelar du ens igenom alla dessa spel eller har du dem bara for the lulz?

både och, iaf försöker spela igenom i den mån av tid och lust

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

När jag själv samlade mycket retrospel så spelade jag sällan några. Testade det jag hade köpt så det funkade och mycket mer blev det inte. Jag är mer en samlare än spelare

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lakanman:

När jag själv samlade mycket retrospel så spelade jag sällan några. Testade det jag hade köpt så det funkade och mycket mer blev det inte. Jag är mer en samlare än spelare

Kör flashkort till samtliga kassett enheter.
Kuben har inte det, men blir väl att plugga i Wii:t som har NGC stöd + HDD.

Men visst kommer man aldrig spela igenom alla

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

CDON kör med 24h erbjudande och häromdagen hade dom ett bra pris på Vänner boxen på Blu-Ray Jag använde även en 50kr rabattkod och det slutade på 353kr med frakt. Jag har ju redan dvd-boxen men det är så gamla dvd så man måste gå fram och vända på dom och det är lite tråkigt efter 3 avsnitt. Handla man över 100kr fick man välja en film för 15kr så jag kasta med Hulken med Edward Norton.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Ett styck Noppoo choc mini.
Köpt av _robban här på sweclockers! Galet nöjd med köpet iaf

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Noooctua!

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Avstängd

Hittade en skiva på Myrorna idag. Inte ofta man hittar hårdrock i dom där backarna.

Jag har känt en längre tid att jag känner en inre stress som jag tror beror på att jag sitter mycket vid datorn. Så jag tänkte dra igång och börja läsa lite. Har inte läst sen jag gick i skolan på 90 talet så vi får se hur det går. Das Boot är min favoritfilm så det ska bli kul att läsa boken.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

En röd Nexus 5 & en Chromecast

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Jag hatar (fortfarande) last-man's wharf området så jävla hårt...

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Musikälskare

Hämtat ut autografsskivan från inramning, tog 2 veckor men helt klart värt det!

Blev bättre än jag trodde

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hylla från Mio, sänkt pris på dessa nu. 199kr bara.
Kablar ska fixas med kabeillist osv., satte upp enheterna tillfälligt då dom legat på golvet i evighet nu.

lackhylla från Ikea till NGC spel:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

En röd Nexus 5 & en Chromecast

Fint, vilken launcher är det?

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_W:

Fint, vilken launcher är det?

Kör med Nova launcher och ikonerna jag kör med är dessa
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samerzayer....
Även bakgrunden kommer från de ikonpaketet och widgeten jag kör med är denna
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.nurik.roman...
Med några extra extensions till widgeten. I appdrawer kör jag med dessa ikoner
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samerzayer....

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Jag kan inte beskriva hur snygg den mobilen är i den färgen.

Hade inte du en Nexus 5:a sedan tidigare? om så var fallet, kan jag fullt förstå att du skaffade en ny i den här färgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Jag kan inte beskriva hur snygg den mobilen är i den färgen.

Hade inte du en Nexus 5:a sedan tidigare? om så var fallet, kan jag fullt förstå att du skaffade en ny i den här färgen.

Den är riktigt sexig i röd:) Jajamen hade tidigare en svart som jag sedan monterade en vit baksida på, riktige snyggt de med

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Den är riktigt sexig i röd:) Jajamen hade tidigare en svart som jag sedan monterade en vit baksida på, riktige snyggt de med

Du byter ofta har jag märkt, gick tillbaka några sidor och såg att du då hade införskaffat en G2:a. Tycker att du ska stanna lite längre vid denna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Du byter ofta har jag märkt, gick tillbaka några sidor och såg att du då hade införskaffat en G2:a. Tycker att du ska stanna lite längre vid denna.

Hehe det har blivit lite ofta det senaste året:) Ja just för stunden är jag grymt nöjd med min röda Nexus

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Ny glugg!

Visa signatur

Aka Specialized på irc