Val 2014: har ni ställt in er på något parti och varför?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Så du tror inte att det finns en vilja från muslimer och islamska förbund att göra lagarna i Sverige mer "Islamvänliga"? Alltså för att upprepa, du tror inte att det finns en drivkraft från delar av muslimska befolkningen och dom centrala förbunden att anpassa och få igenom ändringar av svenska lagar som skulle harmonisera bättre med det dom känner sig "hemma med"?

Jag ser dock inte det negativa i det överlag.
Vissa saker är jag positiv till, andra inte.
Precis som med alla andra.
Vad är det som är så problematiskt enligt dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Jo absolut, jag hade blivit orolig om det inte var så. Läs vad du själv skrivit och byt ut muslim och islam mot vad f*n du vill, det borde få dig att inse självmålet du precis gjorde.
Eller tänker du att muslimer ska kämpa för att få det sämre?

Jag tycker att det är rätt illavarslande om man anpassar svenska lagar efter deras kultur och seder. Tycker inte att månggifte, muslimska arvslagar och muslimska lån är exempel på något som hör hemma i Sverige eller för den delen i Europa eller västvärlden.

Tycker du det så är det upp till dig.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Jag tycker att det är rätt illavarslande om man anpassar svenska lagar efter deras kultur och seder. Tycker inte att månggifte, muslimska arvslagar och muslimska lån är exempel på något som hör hemma i Sverige eller för den delen i Europa eller västvärlden.

Tycker du det så är det upp till dig.

Nu gjorde du ett rejält hopp från "Alltså för att upprepa, du tror inte att det finns en drivkraft från delar av muslimska befolkningen och dom centrala förbunden att anpassa och få igenom ändringar av svenska lagar som skulle harmonisera bättre med det dom känner sig "hemma med"?" till att de vill införa månggifte.

Att skrika om sharia och en påstådd islamisering för inte debatten framåt.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av shogun-r:

Jag tycker att det är rätt illavarslande om man anpassar svenska lagar efter deras kultur och seder. Tycker inte att månggifte, muslimska arvslagar och muslimska lån är exempel på något som hör hemma i Sverige eller för den delen i Europa eller västvärlden.

Tycker du det så är det upp till dig.

Jag ser inte problemet med "muslimska lån", om vi kallar ränta för ränta eller avgift rör mig inte i röven. Det andra är bara trams, tror du på allvar att det är ett problem eller kommer att bli problem är det dags att dra upp persiennerna.

Jag tycker inte det du skrev, du lade orden i munnen på mig.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Jag ser dock inte det negativa i det överlag.
Vissa saker är jag positiv till, andra inte.
Precis som med alla andra.
Vad är det som är så problematiskt enligt dig?

Månggifte, muslimska arvslagar, muslimska lån och muslimska skolor och undervisning är några exempel.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Jag ser inte problemet med "muslimska lån", om vi kallar ränta för ränta eller avgift rör mig inte i röven. Det andra är bara trams, tror du på allvar att det är ett problem eller kommer att bli problem är det dags att dra upp persiennerna.

Jag tycker inte det du skrev, du lade orden i munnen på mig.

Månggifte som existerar idag och är olagligt kallar inte jag oproblematiskt. Inte heller att det finns exempel på att kvinnor t ex ärver hälften av en man.

Tycker det är dags för dig att dra upp persiennerna, och inte BARA det utan även öppna ögonen. Vad fan hjälper det att dra upp persiennerna när man inte öppnar sina ögon.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av shogun-r:

Månggifte, muslimska arvslagar, muslimska lån och muslimska skolor och undervisning är några exempel.

Känner du verkligen att det du skriver är ett problem i det svenska samhället idag eller för den delen kommer att bli ett problem? Jag vill se dessa problem redovisade, ingen j*vla cherry picking med nån random skitartikel från avpixlat, ge mig hårda fakta på detta.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Känner du verkligen att det du skriver är ett problem i det svenska samhället idag eller för den delen kommer att bli ett problem? Ingen j*vla cherry picking med nån random skitartikel från avpixlat, ge mig hårda fakta på detta.

Du vet lika väl som mig att det inte finns någon statistik angående detta, när det inte finns statistik gällande något annat som härrör detta. Givetvis lever detta till stor del i mörkret, som gällande månggifte. Men ja det är ett problem, när man inte följer svensk lag. Som i exemplet månggifte så är det inget som hör hemma i Sverige. Knappaste speciellt jämställt heller för den delen.

Från utlandet går det ju att hitta mycket mer angående dessa saker, som t ex England och Australien. Men uppdrag granskning har avslöjat en del.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av shogun-r:

Du vet lika väl som mig att det inte finns någon statistik angående detta, när det inte finns statistik gällande något annat som härrör detta. Givetvis lever detta till stor del i mörkret, som gällande månggifte. Men ja det är ett problem, när man inte följer svensk lag. Som i exemplet månggifte så är det inget som hör hemma i Sverige. Knappaste speciellt jämställt heller för den delen.

Så om vi bryter ner det är problemet egentligen att de inte följer svensk lag?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Månggifte, muslimska arvslagar, muslimska lån och muslimska skolor och undervisning är några exempel.

Alla dessa saker är saker jag är starkt negativ till, utom möjligtvis räntefria lån.
Jag kommer att starkt kämpa emot reformer kring det. Jag tycker överlag friskolor och religösa skolor är någonting väldigt dåligt, oavsett om det är muslimska eller kristna. Det tycker jag ska förbjudas.

Hur många är det som kämpar för dessa frågor? I riksdagen har vi iaf 0 personer så vitt jag vet. Eller kanske den där knäppa moderaten vad han nu heter?

Så jag tycker det är negativt att någon kämpar för dessa frågor och jag kommer kämpa emot dom. Men då ingen av dessa frågor är särskilt aktuella öht så ser jag det inte som ett prioriterat problem.

Ett problem jag dock ser är att vi har ett parti i riksdagen som när jag var ung och började intressera mig för politik var öppet nazistiskt. Det tycker jag är ett problem som är mycket mer aktuellt. Så gammal är jag liksom inte.

Men visst, detta är viktiga frågor som behöver motkämpas.
Eller iofs, bland annat CUF vill tillåta månggifte, och jag också för den delen, en antalsneutral äktenskapslagstiftning vore rätt bra faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Du vet lika väl som mig att det inte finns någon statistik angående detta, när det inte finns statistik gällande något annat som härrör detta. Givetvis lever detta till stor del i mörkret, som gällande månggifte. Men ja det är ett problem, när man inte följer svensk lag. Som i exemplet månggifte så är det inget som hör hemma i Sverige. Knappaste speciellt jämställt heller för den delen.

Det finns visst statistik och uppskattningar av mörkertal osv.

Spelar det stor roll om man är juridiskt gift eller inte för din syn på månggifte?
På vilket sätt är det bättre för utsatta kvinnor att deras mångäktenskap inte är juridiskt bindande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilroy:

Alla dessa saker är saker jag är starkt negativ till, utom möjligtvis räntefria lån.
Jag kommer att starkt kämpa emot reformer kring det. Jag tycker överlag friskolor och religösa skolor är någonting väldigt dåligt, oavsett om det är muslimska eller kristna. Det tycker jag ska förbjudas.

Hur många är det som kämpar för dessa frågor? I riksdagen har vi iaf 0 personer så vitt jag vet. Eller kanske den där knäppa moderaten vad han nu heter?

Så jag tycker det är negativt att någon kämpar för dessa frågor och jag kommer kämpa emot dom. Men då ingen av dessa frågor är särskilt aktuella öht så ser jag det inte som ett prioriterat problem.

Ett problem jag dock ser är att vi har ett parti i riksdagen som när jag var ung och började intressera mig för politik var öppet nazistiskt. Det tycker jag är ett problem som är mycket mer aktuellt. Så gammal är jag liksom inte.

Men visst, detta är viktiga frågor som behöver motkämpas.
Eller iofs, bland annat CUF vill tillåta månggifte, och jag också för den delen, en antalsneutral äktenskapslagstiftning vore rätt bra faktiskt.

Du menar Waberi? Tyvärr kallar familjen så måste återkomma senare eller imorgon.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Så du tror inte att det finns en vilja från muslimer och islamska förbund att göra lagarna i Sverige mer "Islamvänliga"? Alltså för att upprepa, du tror inte att det finns en drivkraft från delar av muslimska befolkningen och dom centrala förbunden att anpassa och få igenom ändringar av svenska lagar som skulle harmonisera bättre med det dom känner sig "hemma med"?
Frågar dig men givetvis ni andra också.

Vi eller rättare sagt jag har diskuterat, jag menar informerat dig om att det inte finns något parti som företräder sharia-lagar på nationell nivå och om den risk du ser skulle motsvaras av en verklig risk så skulle vi väl ändå ha ett muslismkt brödraskap i riksdagen eller strax under spärren.

Skrivet av shogun-r:

Ok vänstervridet kanske var att ta i. Men att det finns en bild och ett fält (oavsett vem det än nu må vara baserat på ideologi och annat) där man anser att världen baserat på i- och u-länder och rik och fattig härrör från koloniseringen det är ren fakta. Det är enbart okunnighet och trångsynthet att påstå något annat.

Nej du har inte lärt mig ett skit. Du visar bara din okunskap och den är inte vacker. Gå en kurs på universitetet eller läs en bok.

Sluta gnäll Shogun, du har varit med tillräckligt länge för att ha fått större delen av din världsuppfattning reviderad men varje gång du upplyses så sparkar du bakut.

I det här fallet är det dock hysteriskt roligt:

1. Du hävdar att X tycker Y och anser det vara fel
2 Kilroy som är X förklarar att X inte alltid tycker Y
3. Du hävdar att Y är fel och att Kilroy är dumihuvet.

Skrivet av shogun-r:

Jag tycker att det är rätt illavarslande om man anpassar svenska lagar efter deras kultur och seder. Tycker inte att månggifte, muslimska arvslagar och muslimska lån är exempel på något som hör hemma i Sverige eller för den delen i Europa eller västvärlden.
Tycker du det så är det upp till dig.

MM vi diskuterade muslimska lån förra året och mig veterligen så var dina argument snudd på oförståeliga. Du är en man eller adoptivförälder som gillar marknaden och om marknaden tillfredsställer behovet av räntefria lån för vissa grupper i samhället typ svenskar genom JAK så är det väl inga fel med det?

Skrivet av shogun-r:

Månggifte, muslimska arvslagar, muslimska lån och muslimska skolor och undervisning är några exempel.

Muslimska arvslagar finns inte i Sverige, I Sverige finns Svenska arvslagar med Svensk Arvsrätt för Svenska Döingar.
Plymouth bröderna, crazy kulten i Småland driver sedan länge en friskola. Konfessionella skolor är inget ovanligt i Sverige och skolan i sig var länge konfessionell. Visst vissa anser att skolan ska vara ateistisk och Björklunds, andra har andra idéer t ex delar av den Judiska befolkningen.

Vafan vi tar det i klartext.

Shogun, du har en backlog på mer än 100 sidor nonsens från din sida, antalet obesvarat frågor du har liggandes torde hålla dig sysselsatt tills midsommar. Nu vet vi båda att du aldrig kommer att ta itu med dem. Du har nämligen den nu mer klassiska hit and run metoden: Någon säger emot och du springer iväg med offerkoftan. Så låt oss reducera din arbetsbörda till en enda punkt, en enda liten fråga som du kan sitta och klura på.

Hur relevant är det muslimska hotet mot Sverige?
Grunda ditt resonemang väl, se till att få med statistik och fungerande resonemang, använd så färska siffror som möjligt och lämna så få hål som möjligt.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Huzzbutt:

Hur relevant är det muslimska hotet mot Sverige?
Grunda ditt resonemang väl, se till att få med statistik och fungerande resonemang, använd så färska siffror som möjligt och lämna så få hål som möjligt.

Sannolikheten för ett svar ligger någonstans mellan noll och obefintlig.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Sannolikheten för ett svar ligger någonstans mellan noll och obefintlig.

Enligt mina beräkningar korrelerar sannolikheten för ett svar med svaret. Men en kan alltid hoppas.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Du menar Waberi?

Ja, det var han jag menade.

Permalänk
Medlem

Även om det "muslimska hotet" är obefintligt på nationell nivå så är det för många ett problem på personlig nivå. Jag tycker det är skrämmande hur utbildningen ser ut på många religiösa friskolor, kristna så väl som muslimska, jag tycker det är helt fruktansvärt och avskyvärt att vi tillåter sådant. Och även om det bara är en väldigt liten del och knappt syns i statistiken så tycker jag det är någonting vi verkligen behöver ta tag i.

Det gäller även andra frågor som folk som shogun-r tar upp ibland, det finns problem vi behöver ta tag i. SD har dock inga konstruktiva förslag kring detta som jag kan dra mig till minnes, tvärtom är konsekvensen av deras förslag ökad segregering och utsatthet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ilstallione:

Känner du verkligen att det du skriver är ett problem i det svenska samhället idag eller för den delen kommer att bli ett problem? Jag vill se dessa problem redovisade, ingen j*vla cherry picking med nån random skitartikel från avpixlat, ge mig hårda fakta på detta.

Ja, jag tycker det. Då det naggas på våra kristna traditioner. Som skolavslutningar i kyrkan osv.
Lika barn leka bäst. Varför finns det en process, där regioner vill bryta sig loss från moderlandet, och bilda egna stater och länder? Jo, för de har en egen syn på vilka lagar och regler de vill ha. Orsaken är etniska grupper. Så som tex talibaner och deras övertygelser och religion. Det gör dem till en grupp. Det blir mycket lättare och roligare om man låter lika barn leka samman. Att tvinga en massa olika kulturer och tyckande till samma sandlåda/servicebutik är inte rätt. Det leder bara till problem.

Det är bättre lika människor bor på sitt ställe, sedan kan de ha utbyten. Men att flytta en ensam eskimå till Spanien är bara så fel.

Inte för jag vet vad Etnisk heterogenitet är. Det är väl något nytt rödvinsvänstern har hittat på. Men en Googling gav detta. http://sv.metapedia.org/wiki/Etnisk_heterogenitet

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Inte för jag vet vad Etnisk heterogenitet är. Det är väl något nytt rödvinsvänstern har hittat på. Men en Googling gav detta. http://sv.metapedia.org/wiki/Etnisk_heterogenitet

Känner du till metapedia sedan tidigare?
Tycker du att metapedia är en bra källa till saklig information?
Läs gärna det här för perspektiv: http://sv.metapedia.org/wiki/F%C3%B6rintelsen

EDIT: Jag kan inte riktigt släppa hur osmakligt jag tycker det är att raljera över rödvinsvänstern och sedan okritiskt länka till en förintelseförnekande nynazistisk sida. Känns det verkligen okej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Ja, jag tycker det. Då det naggas på våra kristna traditioner. Som skolavslutningar i kyrkan osv.
Lika barn leka bäst. Varför finns det en process, där regioner vill bryta sig loss från moderlandet, och bilda egna stater och länder? Jo, för de har en egen syn på vilka lagar och regler de vill ha. Orsaken är etniska grupper. Så som tex talibaner och deras övertygelser och religion. Det gör dem till en grupp. Det blir mycket lättare och roligare om man låter lika barn leka samman. Att tvinga en massa olika kulturer och tyckande till samma sandlåda/servicebutik är inte rätt. Det leder bara till problem.

Det är bättre lika människor bor på sitt ställe, sedan kan de ha utbyten. Men att flytta en ensam eskimå till Spanien är bara så fel.

Inte för jag vet vad Etnisk heterogenitet är. Det är väl något nytt rödvinsvänstern har hittat på. Men en Googling gav detta. http://sv.metapedia.org/wiki/Etnisk_heterogenitet

Dold text

Ovanstående är inte en lista över etniskt homogena länder, gör om gör rätt.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kilroy:

Känner du till metapedia sedan tidigare?
Tycker du att metapedia är en bra källa till saklig information?
Läs gärna det här för perspektiv: http://sv.metapedia.org/wiki/F%C3%B6rintelsen

Nej. Vet jag inte. Har läst den texten nu och kan inte se att den är direkt förintelseförnekande. Så du säger att det är nynazister som ligger bakom sidorna? Eller just den sidan? För övrigt är det alltid den vinnande sidan som skriver historien och att vissa överdrifter möjligen förekommit i historiebeskrivningen är inte otänkbart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Nej. Vet jag inte. Har läst den texten nu och kan inte se att den är direkt förintelseförnekande. Så du säger att det är nynazister som ligger bakom sidorna? Eller just den sidan? För övrigt är det alltid den vinnande sidan som skriver historien och att vissa överdrifter möjligen förekommit i historiebeskrivningen är inte otänkbart.

Du kan ju jämföra metapedia's sido om förintelsen med tex http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust, det är inte mycket rätt på metapedia alltså. Om du är helt ovetande i dessa frågor rekommenderas även http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Nej. Vet jag inte. Har läst den texten nu och kan inte se att den är direkt förintelseförnekande. Så du säger att det är nynazister som ligger bakom sidorna? Eller just den sidan? För övrigt är det alltid den vinnande sidan som skriver historien och att vissa överdrifter möjligen förekommit i historiebeskrivningen är inte otänkbart.

Skrivet av Triffid:

Du kan ju jämföra metapedia's sido om förintelsen med tex http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust, det är inte mycket rätt på metapedia alltså. Om du är helt ovetande i dessa frågor rekommenderas även http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_denial

http://whatstheharm.net/holocaustdenial.html
Refera till den sidan om ni vill ha mer konkreta skador som orsakats av diverse områden. Med referenser och allt.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Arazand:

http://whatstheharm.net/holocaustdenial.html
Refera till den sidan om ni vill ha mer konkreta skador som orsakats av diverse områden. Med referenser och allt.

Den sidan visar tydligt på det åsiktsförbud som råder kring vissa frågor. Du har inte rätt till en egen åsikt. Utan då ska du straffas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Den sidan visar tydligt på det åsiktsförbud som råder kring vissa frågor. Du har inte rätt till en egen åsikt. Utan då ska du straffas.

Nej, den visar bara vad folk dött, blivit skadat fysiskts eller/och ekonomiskt av. Den visar inga direkt åsikter, bara resultaten av diverse domstolsbeslut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Den sidan visar tydligt på det åsiktsförbud som råder kring vissa frågor. Du har inte rätt till en egen åsikt. Utan då ska du straffas.

Inte åsiktsförbud utan ett svagt yttrande förbud. Precis som förtal, skillnaden är rätt enkel att där ett vanligt förtals fall handlar om en person så handlar det i nazistfrågor om en sisådär miljontals.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Den sidan visar tydligt på det åsiktsförbud som råder kring vissa frågor. Du har inte rätt till en egen åsikt. Utan då ska du straffas.

Fast nu handlar det inte om "åsikt" utan om "fakta".

Skrivet av lolight:

Nej. Vet jag inte. Har läst den texten nu och kan inte se att den är direkt förintelseförnekande. Så du säger att det är nynazister som ligger bakom sidorna? Eller just den sidan? För övrigt är det alltid den vinnande sidan som skriver historien och att vissa överdrifter möjligen förekommit i historiebeskrivningen är inte otänkbart.

Citat:

Förintelsen (engelska: Holocaust, hebreiska: Shoah) avser föreställningen att det i Tredje riket under åren 1941 till 1944 försiggick ett systematiskt, fabriksliknande utrotande av Europas judar, till största delen med hjälp av gaskammare.

Läs även vidare: http://sv.metapedia.org/wiki/6_000_000_judar

Metapeida är en nynazistisk wiki.

Och du väljer att försvara förintelseförnekare..... Okej, jag är klar med dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Ja, jag tycker det. Då det naggas på våra kristna traditioner. Som skolavslutningar i kyrkan osv.
Lika barn leka bäst. Varför finns det en process, där regioner vill bryta sig loss från moderlandet, och bilda egna stater och länder? Jo, för de har en egen syn på vilka lagar och regler de vill ha. Orsaken är etniska grupper. Så som tex talibaner och deras övertygelser och religion. Det gör dem till en grupp. Det blir mycket lättare och roligare om man låter lika barn leka samman. Att tvinga en massa olika kulturer och tyckande till samma sandlåda/servicebutik är inte rätt. Det leder bara till problem.

Det är bättre lika människor bor på sitt ställe, sedan kan de ha utbyten. Men att flytta en ensam eskimå till Spanien är bara så fel.

Inte för jag vet vad Etnisk heterogenitet är. Det är väl något nytt rödvinsvänstern har hittat på. Men en Googling gav detta. http://sv.metapedia.org/wiki/Etnisk_heterogenitet

Skolavslutningen i kyrkan, inte varit med om det en enda gång. Men kan kanske ha att göra med att kyrkorna inte är tillräckligt stora utan det blir idrottshallar och stora aulor istället.

Varför vill då Åland bryta sig från Finland, Skåne från Sverige och till Danmark?

Var har du "lika människor" då?

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kilroy:

Fast nu handlar det inte om "åsikt" utan om "fakta".
Läs även vidare: http://sv.metapedia.org/wiki/6_000_000_judar
Metapeida är en nynazistisk wiki.
Och du väljer att försvara förintelseförnekare..... Okej, jag är klar med dig.

Och du ljuger mycket? Ok jag är klar med dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolight:

Och du ljuger mycket? Ok jag är klar med dig.

För att kunna ge svar till någon annan, vad menar du att jag ljuger om?