Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ayla666:

Fint,men funkar inte för mig tyvär

Alltså, vad är det för fel på folk? Jag vet att skolresultaten rasar i Sverige men vad är det du inte förstår med "BARA TIPS, INGEN DISKUSSION"?

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av amarinho95:

Kanske inte platsar i dagens ''fynd'' men en gratis Coca Cola tackar man inte nej till.

https://kampanj.justaddzero.se/?start=1&utm_source=studentkor...

Kolla videon, svara på 3 frågor (svaret på sista är = Amsterdam) och skriv in ditt telefonnr så får du en sms som du kan hämta ut en Coca Cola Zero med hos pressbyrån, 7eleven, hemköp, willys, shell, Citygross m.fl.

Detta är ett erbjudande från Studentkortet som man får efter att ha besvarat en enkät.

är det bara för mig som detta erbjudande inte funkar för? kommer till där man skriver i personuppgifter men sen står det att det inte kunde slutföljas?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Avstängd

funkar inte här heller, i villkoren står det att dom skickar ut 20000 koder, kanske är slut ?

Permalänk

´´DET GICK TYVÄRR INTE ATT SKICKA INFORMATIONEN

Det går tyvärr inte att skicka informationen just nu. Var vänlig försök igen senare.´´

Får jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

funkar inte här heller, i villkoren står det att dom skickar ut 20000 koder, kanske är slut ?

Skrivet av Dirty Dancer:

´´DET GICK TYVÄRR INTE ATT SKICKA INFORMATIONEN

Det går tyvärr inte att skicka informationen just nu. Var vänlig försök igen senare.´´

Får jag

Hmm, då verkar inte jag vara ensam om att ha detta problemet då... hoppas man kan få en cola imorrn då^^

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av nacud:

Jag får väl oxå erbjuda en ganska lam fynd!

ange koden "CLAS19543" och få 10% på www.clasohlson.se

Surt att man inte kan hämta ut ordern i butik, utan får en saftig frakt på 40kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty Dancer:

´´DET GICK TYVÄRR INTE ATT SKICKA INFORMATIONEN

Det går tyvärr inte att skicka informationen just nu. Var vänlig försök igen senare.´´

Får jag

Skrivet av trollhattan:

funkar inte här heller, i villkoren står det att dom skickar ut 20000 koder, kanske är slut ?

Det funkade för mig nu igen... konstigt...

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Logitech G19 hos CDON idag, 699 kr!
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-g19-keyboard-n...

Billigaste på Prisjakt är 1490, med andra ord under halva priset!
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1821283

Jag tror du har fel prisjaktlänk, erbjudandet gäller dessvärre det äldre tangentbordet från 2009. Det är säkert ett bra pris oavsett men hade priset gällt Logitech G19S hade jag nog köpt det själv.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=403154

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Jag tror du har fel prisjaktlänk, erbjudandet gäller dessvärre det äldre tangentbordet från 2009. Det är säkert ett bra pris oavsett men hade priset gällt Logitech G19S hade jag nog köpt det själv.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=403154

Sedärja, återigen lyckats få med fel prisjaktlänk. Ska ändra omgående - tack för upplysningen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Logitech G19 hos CDON idag, 699 kr!
http://cdon.se/hemelektronik/logitech/logitech-g19-keyboard-n...

EDIT: Fick visst fel länk till Prisjakt, tangentbordet som är på CDON är den äldre verisionen, osäker på vad som skiljer sig mot det nya! Här är rätt länk till Prisjakt! Tack till Jallle som uppmärksammade detta!
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=403154

Vad jag förstått d rätt så ska d vara mindre ghosting (säkert så löjligt lite att endast atomforskare skulle märka skillnaden!)

Jag har flera cdon koder som ger mig 50kr/100kr rabatt så d känns ju rätt bra om jag skulle få för mig o beställa detta! Har en 100kr vid köp över 500 om d e nån som e sugen!

EDIT: Detta är från logitech: Hey, the biggest difference between the G19 and the G19s is that the newer version features a hydrophobic coating and USB 2.0 support. It also has an improved back-lit display for those game sessions that go long into the night.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Vad jag förstått d rätt så ska d vara mindre ghosting (säkert så löjligt lite att endast atomforskare skulle märka skillnaden!)

Jag har flera cdon koder som ger mig 50kr/100kr rabatt så d känns ju rätt bra om jag skulle få för mig o beställa detta! Har en 100kr vid köp över 500 om d e nån som e sugen!

EDIT: Detta är från logitech: Hey, the biggest difference between the G19 and the G19s is that the newer version features a hydrophobic coating and USB 2.0 support. It also has an improved back-lit display for those game sessions that go long into the night.

Inga direkta jättaskillnader med andra ord!
Och det borde väl ändå vara support för 3.0, annars verkar det ju helt sjukt?!

Hur som helst så är det ju faktiskt ett riktigt bra pris om jag ska vara helt ärlig, och om jag inte hade haft ett mekaniskt redan så hade jag nog faktiskt köpt ett...

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Det funkade för mig nu igen... konstigt...

Nu funkade det. Det står att man får 20 kr, kan jag då köpa en 1.5 liter eller 2 liters coca cola zero och få den gratis?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty Dancer:

Nu funkade det. Det står att man får 20 kr, kan jag då köpa en 1.5 liter eller 2 liters coca cola zero och få den gratis?

Jag löste precis in min 20kr kod men fick betala pant ändå! Så ja, det fungerar men verkar som om man får betala panten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dirty Dancer:

Nu funkade det. Det står att man får 20 kr, kan jag då köpa en 1.5 liter eller 2 liters coca cola zero och få den gratis?

Skrivet av Mikael R:

Jag löste precis in min 20kr kod men fick betala pant ändå! Så ja, det fungerar men verkar som om man får betala panten.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tror att du kan köpa valfri cola zero i valfri storlek
En bekant köpte en 0.5 liters för 12 kr (ink pant) och fick 8 kronor tillbaka kontant, vet inte om något gick fel där... kändes som en schysst deal

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Angående Logitech G19. Är på jakt efter ett tangentbord för <700 kr. Hade ställt in mig på Func KB-460, men nu blev man ju osäker. 60% är en ganska saftig rea. Samtidigt är G19 inte mekaniskt. Vad skulle ni köra på?

Permalänk

Senaste CDON-koden har funnits på "Skänkes" har jag sett, men ingen som nämnt den här. Så för dom som inte vet eller har missat:

xYD7WiJ89

Den kom i massutskicksmail, så alla kan använda den.
"Få 100 kr i rabatt när du handlar för minst 500 kr. Ange din kod i kassan så dras rabatten automatiskt av från din order. Koden gäller t o m 2014-03-31 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och ej går att registrera i efterhand. Koden gäller endast vid köp över 500 kr och gäller ej på böcker."

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dirty Dancer:

Nu funkade det. Det står att man får 20 kr, kan jag då köpa en 1.5 liter eller 2 liters coca cola zero och få den gratis?

Köpte precis en Cola Zero 2L på Hemköp den kostade 24 inkl pant och fick då betala 4kr, helt ok för 2l dricka

Permalänk
Medlem
Skrivet av SugarRay:

Vill påminna om Kompletts "6h Super-rea" som pågår just nu. Varje timma fram till 22 ikväll kommer nya erbjudanden. Någon super-rea skulle inte jag kalla det änsålänge, men kanske kommer bättre erbjudanden nästa timma.

https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=11756

Hmm är denna rean slut eller är bara erbjudandet för denna timme slut? I länken står det typ rean är helt slut. Men såg den skulle hålla på till 22 med nya erbjudanden varje timme.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Avstängd

ja det var la ändå igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Hmm är denna rean slut eller är bara erbjudandet för denna timme slut? I länken står det typ rean är helt slut. Men såg den skulle hålla på till 22 med nya erbjudanden varje timme.

Du missade tyvärr den :/ Det var igår kväll som den var, du kan dock glädja dig med att det inte var den mest fantastiska "super"rean jag sett (även fast jag fick ett mekaniskt tagentbord för några hundringar billigare)

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

ja det var la ändå igår

Skrivet av Ping:

Du missade tyvärr den :/ Det var igår kväll som den var, du kan dock glädja dig med att det inte var den mest fantastiska "super"rean jag sett (även fast jag fick ett mekaniskt tagentbord för några hundringar billigare)

Haha ok sorry, såg nog reklam för det igår på dagen och fick för mig det var idag det skulle vara. Såg ej så noga på datumen på posten att rean var igång sen. Tack iaf för att ni redde ut mitt missförstånd

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av qxiong:

http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/196960-sony_nex5...
Sony Sony NEX5RYB 16-50 + 55-210 mm Svart - 4490 kr
1st kvar.

Beställd!
... men det är fortfarande en kvar enligt webhallen, så de verkar inte räkna ner?
Undrar om man får någon, eller om någon annan hann före?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Vill passa på att tipsa om att Electroworld har 20% rabatt på på alla Hörlurar som finns under kategorin Ljud & Bild.

http://www.electroworld.se/catalog/ljud-bild/ewse_horlurar/ho...
Passa på att köpa ett par riktigt bra hörlurar till ett fantastikt pris! Just nu får du 20% rabatt på alla hörlurar som du hittar i kategorin ljud & bild. Priset justeras automatiskt i kundvagnen och erbjudandet gäller tom 1/4.

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Avstängd

Kan ni vara vänliga och skriva när det är fyndvara?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Wille1504:

USB-Kylskåp och 4 random energidrycker för 99:- på Webbhallen

Rätt mycket billigare än det brukar vara för bara kylskåpet

Hur fungerar detta egentligen?

Kyls det effektivt? Är det högljutt?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Dunder:

Hur fungerar detta egentligen?

Kyls det effektivt? Är det högljutt?

Peltierelement i botten, med kylfläns och fläkt.
Min har tre lägen på strömbrytaren, av, på I och på II, fläkten går bara på (på II) dock och den blir bara kall då, vet inte var på I gör.
Är inte superhögljudd men har man käppt tyst så låter det väl litegrann.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av crille631:

Peltierelement i botten, med kylfläns och fläkt.
Min har tre lägen på strömbrytaren, av, på I och på II, fläkten går bara på (på II) dock och den blir bara kall då, vet inte var på I gör.
Är inte superhögljudd men har man käppt tyst så låter det väl litegrann.

Det ena läget är tydligen för att värma, det andra för att kyla, så jag antar att "på I" är till för att värma då.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Är detta ett bra alternativ om man vill spara video från övervakningskameror http://www.dustinhome.se/product/5010674823/seagate-business-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av planta:

Erbjudande Simcity för en billig peng på Elgiganten.

SimCity: Framtidens Städer - Expansionspaket 49:-
SimCity: Limited Edition 49:-

+ frakt (19kr)

Är detta den senaste sim city?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikael R:

Verkar ju gå två till Trollhättan i alla fall

Jag fick en levererad idag i alla fall !
Stod 2st i budbilen gissar att den andra eventuellt skulle till dig ?