Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lehto:

Är detta den senaste sim city?

Jajjamen

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp123:

GameFly digital. Save up to 75% on Valve

Alla priser i pund. 1 pund = 10.8 kronor.

The orange box 3,75 HL 2 Team fortress 2, Portal
Half life 2 complete 6,75
Halflife 1,49
Halflife 2 1,75
Left 4 dead 3,25
Left 4 dead 2 3,75
Portal 2 3,75
Portal 1 1,75
CS 3,49 / 1,49
Team fortress 0,75
Day of defeat 1,49

Dra sen bort 20 % med:
UKMAR20OFF

Tänkte beställa men fick för mig att läsa igenom avtalet för skapandet av ett nytt konto lite snabbt. Där står det:
"We will begin charging your Card a monthly subscription fee at the then-current rate (plus any applicable taxes) on the first day following the end of your trial or introductory offer period."
Förstår inte riktigt om det gäller mig eller inte men de pratar om att detta gäller för alla nya användare? Någon som har koll kanske kan förklara vad som gäller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aiwzor:

Tänkte beställa men fick för mig att läsa igenom avtalet för skapandet av ett nytt konto lite snabbt. Där står det:
"We will begin charging your Card a monthly subscription fee at the then-current rate (plus any applicable taxes) on the first day following the end of your trial or introductory offer period."
Förstår inte riktigt om det gäller mig eller inte men de pratar om att detta gäller för alla nya användare? Någon som har koll kanske kan förklara vad som gäller?

Jag tror det beror på att man på amerikanska gamefly(gamefly.com) kan t.ex. hyra konsolspel och då betala varje månad. Gamefly.co.uk och .com verkar ha samma villkor som man måste accepetera. Det kommer troligtvis inte drabba de som endast gör konto för att köpa pc-spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1p3r_91:

Jag tror det beror på att man på amerikanska gamefly(gamefly.com) kan t.ex. hyra konsolspel och då betala varje månad. Gamefly.co.uk och .com verkar ha samma villkor som man måste accepetera. Det kommer troligtvis inte drabba de som endast gör konto för att köpa pc-spel.

Ok! Jag köpte tre spel nu iaf, fick koderna direkt utan strul samt att betalsidan var seriös. Tack för tipset om spelen flipp123!

Permalänk

Vad är era tankar om detta? https://www.inet.se/produkt/5409970/zotac-geforce-gtx-770-4gb...

Jag får blandade resultat när jag söker efter minnesbussproblemen.. vi tänkte köra 2 i sli... teoristiskt ca: 1.4ggr. snabbare än ett 780ti..

samt: räcker ett 750 agg till detta i sli (Corsair cx750m)

+
i7 4770k
16gb ram(2400 xmp)
2ssd
1hdd
5 fläktar inkl. pump till cpu kylningen (antec 1220)

Vi vill ju gärna klocka hejvilt med:)

Permalänk

Bra mässpriser

Jag slog iaf till på en samsung 500 gb SSD många bra priser.

http://www.dustin.se/page/9644/dustin-expo-2014/#intcmp=Topba...

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av jojomondag:

Jag slog iaf till på en samsung 500 gb SSD många bra priser.

http://www.dustin.se/page/9644/dustin-expo-2014/#intcmp=Topba...

Först och främst så finns tipset bara ett par inlägg ovanför ditt redan, och sen länkar du till företagssidan också.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

ISAW actioncamen är ett sjukt fynd. Hade köpt om jag inte redan har kameror till plenty.

Permalänk
Skrivet av Dunde:

ISAW actioncamen är ett sjukt fynd. Hade köpt om jag inte redan har kameror till plenty.

Ååååh, tog slut precis när jag gick till kundvagnen... DAMN!

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Jag fick en levererad idag i alla fall !
Stod 2st i budbilen gissar att den andra eventuellt skulle till dig ?

Yes, jag fick min strax efter tolv i fredags! Faktiskt mycket nöjd!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av two4player:

Ååååh, tog slut precis när jag gick till kundvagnen... DAMN!

Vill också ha en jävel.. Vi håller utkik!

Visa signatur

faplol.com <- ta en titt på mitt projekt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Toshiba Encore + Nokia Lumia 520 för 2 laxar på Dustinhome!

Så jävla typiskt, precis nån vecka efter man köper något så kommer erbjudande, å dustin vill inte hjälpa, faaan jävla skit.
För övrigt är jag riktigt nöjd men min Encore för 2500kr, kan rekommendera om man vill ha en Win8 platta för en vettig peng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Först och främst så finns tipset bara ett par inlägg ovanför ditt redan, och sen länkar du till företagssidan också.

Finns nog några här som köper via företaget. Lika bra Tips för det..

Något man kan göra i så fall är att highlight:a det och understryka att det är för företag. Eller finns det en annan tråd för det?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Är det någon som har tips på en bra NAS?
Jag vill helst bara bara streama filmer som jag lagt på en hårddisk till min Samsung Smart TV utan att behöva ha på min stationära speldator.

Finns det NAS:ar som har XBMC eller liknande? Tack på förhand

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av EyeNEye:

Finns nog några här som köper via företaget. Lika bra Tips för det..

Något man kan göra i så fall är att highlight:a det och understryka att det är för företag. Eller finns det en annan tråd för det?

Det var inte det som var huvudmeningen med inlägget... Han skapade en dubblett vilket bryter mot reglerna. Att han länkar till företagssidan är bara jobbigt, det inte bryter mot några regler.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Tycker inte det är ett fynd med 4kr billigare än de andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Är det någon som har tips på en bra NAS?
Jag vill helst bara bara streama filmer som jag lagt på en hårddisk till min Samsung Smart TV utan att behöva ha på min stationära speldator.

Finns det NAS:ar som har XBMC eller liknande? Tack på förhand

Asustor har ett par NASar som har inbyggt XBMC, kika på dem! De dyrare modellerna har även Boxee som man kan ladda ner!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur länge gäller tv4 premium koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

ISAW actioncamen är ett sjukt fynd. Hade köpt om jag inte redan har kameror till plenty.

Ja, med tanke på hur skarp den verkar i alla recensioner så är det galet bra för 1145 kr.

Börjar bli lite smådyrt att följa den här tråden. Kameror, SSD-diskar, RAM-minnen och gud vet allt man klickat hem för det är billigt...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Avstängd

pers55 koden funkar inte med denna? http://cdon.se/hemelektronik/samsung/samsung-hm1300-bluetooth...

borde bli gratis

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kacper:

Så jävla typiskt, precis nån vecka efter man köper något så kommer erbjudande, å dustin vill inte hjälpa, faaan jävla skit.
För övrigt är jag riktigt nöjd men min Encore för 2500kr, kan rekommendera om man vill ha en Win8 platta för en vettig peng.

Skicka tillbaka då? 14 dagars ångerrätt. Annars kan du ju ringa dem och bråka lite om att du ska få pengar tillbaka samt att mobilen skickas till dig mot att du betalar frakt.
Man ska aldrig ge upp! En polare fick 2000kr tillbaka för en dator som kostade 6000kr, de bytte den mot en ny också. Detta bara för att de var sega i kundtjänst samt att han stod på sig om att (felet på datorn) var deras.
Rätt ska vara rätt.

Permalänk
Avstängd

om plattan gått upp i pris hade du ringt dustin och erbjudit dom mellanskillnaden ?

"rätt ska vara rätt" bitch please

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om pers55 koden enbart gäller köp över 100:- ?

Permalänk
Skrivet av guos89:

Är det någon som vet om pers55 koden enbart gäller köp över 100:- ?

Ja, det står över 100kr när jag går in på min personalrabattsida i alla fall.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Är det bara jag som missat något eller är det verkligen priset 495 kr som anses som ett fynd? Någon kod?

Dessutom 7 personer som gillat inlägget...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hessi:

Är det bara jag som missat något eller är det verkligen priset 495 kr som anses som ett fynd? Någon kod?

Dessutom 7 personer som gillat inlägget...

Aprilskämt

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av motvikt:

Aprilskämt

Vad är det som är ett aprilskämt?

Det ser ut att vara en helt vanlig brödrost..?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Tack för tipset om Nokias trådlösa laddare sådan har jag alltid velat ha!!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Vad är det som är ett aprilskämt?

Det ser ut att vara en helt vanlig brödrost..?

Kolla Sweclockers förstasida

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av niklasloow:

Kolla Sweclockers förstasida

Jo, jag har läst den "nyheten", men vad är aprilskämtet egentligen..?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.