Vart får man tag på Asus Maximus V Extreme?

Permalänk

Vart får man tag på Asus Maximus V Extreme?

Som titeln säger. Vet nån om det finns nån butik online som säljer Asus maximus v extreme Moderkortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chickendealer:

Som titeln säger. Vet nån om det finns nån butik online som säljer Asus maximus v extreme Moderkortet?

http://www.pricerunner.se/pl/35-2831432/Moderkort/ASUS-Maximu...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1351284

Svårt att söka

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk

Kollat prisjakt och fanns ingen där, och köper jag på Amazon så måste jag betala 3k..

Permalänk
Medlem

Det är nog ingen som har det kortet kvar, leta begagnat.

Alternativt köp ett nytt Asus Maximus VI extreme och en ny processor. :/

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Det är nog ingen som har det kortet kvar, leta begagnat.

Alternativt köp ett nytt Asus Maximus VI extreme och en ny processor. :/

:/ tråkiga är att processorn bara är ett halvår gammalt blir lite tråkigt att behöva betala flera tusen mer hmm

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk

Jo fast det är nästan ingen som skickar utomlands

Permalänk

Okej! Hittade Asus Maximus V Formula. Är denna bättre/lika bra som Extreme och P8Z77-V LX

Permalänk
Skrivet av chickendealer:

Okej! Hittade Asus Maximus V Formula. Är denna bättre/lika bra som Extreme och P8Z77-V LX

Formula är snäppet under extreme. Mkt bra kort.

Permalänk
Desk Master

kan nog klocka så helvete på formula också

Visa signatur
Permalänk

Korten klockar precis lika bra, högsta klock har jag nått på mitt Maximus V Gene, har Extreme också.