Electrolux släpper ny brödrost i 7000-serien med extra hög brödlyft

Permalänk
Avstängd

Dåligt. Man förstod på 1ms att det var ett skämt. Tycker att April-skämt ska lura en och inte bara nåt man ska flina åt.
"April april, din dumma sill jag kan LURA dig vart jag vill"

Permalänk
Medlem

Man får vara försiktig med kylpastan när man clockar så att inte brödet blir för brännt!

Visa signatur

Dator: Fractal Design 650w modulär - Piledriver FX8350 + Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 - 4x2 gb Corsair Dominator 1866 mhz 9-9-9-24 - 1x 500 gb sataII, 1x640 Western Black Caviar, 1x Crucial m4 128 GB SSD - Fireface UCX (ljudkort) - SAPPHIRE Radeon HD7870GHZ (överclockat) - ASUS någonting lite över medelklass, 3 st 120mm chassifläktar Windows 8.1 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Frågan är, will it blend?

Snarare Will it bränn?

Permalänk

Två skivor?

Måste Electrolux sno ALLA idéer från OBH?

Permalänk
Medlem

Alla pilar pekar uppåt, en brödrost som trotsar gravitationen!

Permalänk

Lite för uppenbart eftersom artikeln lades upp exakt när det blev första april

Permalänk

Jag tar två!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg. Nu är det bara invänta partnertillverkarnas varianter och se vad för tweaks de har att bjuda på

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Brödclockers

Permalänk
Inaktiv

hahaha detta förväntade jag mig inte av sweclockers! Gick redan på det även om mosan skrivit på en lapp "Se upp för april skämt"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk

Jag väntar tills den släpps med eftermarknadskylare. Denna blir skitvarm och fläktarna låter följdaktligen som jetplan!
Grymt bra idé dock, har länge efterlyst en brödrost med bryggfunktion

Permalänk
Medlem

April,April!

Skämtare där!!!!!!!

Visa signatur

J.O

Permalänk
Medlem

Tänkte först att det var värst vad den är lik brödrosten hemma men kom på att vi har ju också en Electrolux. Just det här med brödlyftet har jag irriterat mig på den gamla modellen. Får nästan alltid dra ur nätkontakten och pilla ur skivorna med något verktyg. Nästan så man blir lite sugen på att uppgradera den så vi får högre brödlyft. Annars är vi väldigt nöjda med den brödrosten.

Men en sak vi märkt är att ibland börjar den brumma med typsikt "50 Hz-brum" och ganska högljutt också. Daskar man till den i sidan blir den tyst igen. Märkte ni av sådana tendenser i årets brödrosttest? Är ljudnivån OK på nya modellen kanske det blir en uppgradering när skattepengarna kommer.

Permalänk

Haha april, april!

Permalänk
Medlem

Det blåser upp till strid på frukostborden.

Denna mening.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN

Permalänk
Medlem

Skulle nog föredragit om min brödrost var vattenkyld... Så när kommer videorecensionen av Jonas ;)? Gäller ju att gå in för sina nyheter när man kör på ;).

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inaktiv

Jösses...vilket trist aprilskämt.

Permalänk

Måste jag betala tv licens för den?

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

När kommer testresultaten då? Vill se om det är värt att uppgradera inför säsongens speltitlar.

Inför säsongens BRÖDtitlar menar du?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrCorky:

kan man köra den RostFireX för mer bröd och knabrig kant

Oh you so punny xD

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anitramane:

Måste jag betala tv licens för den?

Tja..den verkar rätt blank på vissa sidor och då kan ju tvn bli speglad....så det är nog högst sannolikt att den införs!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Electrolux EATTHIS vore en bättre modellbeteckning!

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk
Medlem

fyndigt läste detta när jag rostade bröd nu på morgonen

Visa signatur

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle gärna se en med ett fönster på sidan

Permalänk
Medlem

Jag hittar inga mer Aprilskämt, någon som hittad någon annan sida som drar ett med?

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Medlem

Jag väntar nog in 4-slice-enheterna för de kök som högre krav på parallellisering.

Vem vill vänta extra 5-7 rostcykler för att få sin brödskiva färdigprocessad liksom.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|