Permalänk
Medlem

Gillar hur den sorterar namnen när man vill skicka till någon på ens spotify-vän-lista. På den andra bokstaven i förnamnet.

Någon har ju antingen varit shitfaced eller bakis när dom knackat kod..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Gillar hur den sorterar namnen när man vill skicka till någon på ens spotify-vän-lista. På den andra bokstaven i förnamnet.

Någon har ju antingen varit shitfaced eller bakis när dom knackat kod..

Eller bara väldigt dålig, som Spotifys programutveckling har varit hela tiden.

Hur lång tid kan det ta att få ut skiten egentligen?

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk

Fan kom precis på 2 saker jag vill ha i spotify:

Att man i windows ska kunna hoovra över ikonen i aktivitetsfältet, och att ikonen då ska "bredda sig" så att man kan läsa vilken låt som spelas, Alt en liten albumbild där också?

Saknar mina visualizers från winamp, kan man få några native sånna också?

Permalänk
Medlem

Jaha, jag har tydligen varit ofrivillig betatestare av denna ny look de senaste månaderna. Layouten bara skiftade en gång när jag startade upp programmet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PC-Hybris:

Fan kom precis på 2 saker jag vill ha i spotify:

Att man i windows ska kunna hoovra över ikonen i aktivitetsfältet, och att ikonen då ska "bredda sig" så att man kan läsa vilken låt som spelas, Alt en liten albumbild där också?

Saknar mina visualizers från winamp, kan man få några native sånna också?

1. Snarare något i Windows du saknar då.

2. Vad ska du med dessa till? Det är inte 1998!

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Skrivet av PC-Hybris:

Fan kom precis på 2 saker jag vill ha i spotify:

Att man i windows ska kunna hoovra över ikonen i aktivitetsfältet, och att ikonen då ska "bredda sig" så att man kan läsa vilken låt som spelas, Alt en liten albumbild där också?

Det fungerar för mig i windows 8. Bild, låtnamn och framåt/bakåt

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Hoppas dom fixar sökfunktionen också, en bokstav fel och inte ens "menade du.." fattar vad man menade.

Permalänk
Medlem

I don´t like change ..

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Har fortfarande standard designen på datorn och min Android enhet. Jag trodde uppdateringen har redan kommit? Är det fortfarande beta?

Jag fick den idag och jag gillar den EJ

Kan inte hitta library tex..Förr kunde jag bara klicka på den och så spelades alla mina listor upp lokala som inte lokala.
Nån ide hur man fixar det ??

Nya finns att ladda ner här ifall man ej vill vänta

https://mega.co.nz/#!gxJiwb5L!N2pq4EimGa8evV2SQz-cIGfJFa9AIzp...

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Jag fick den idag

Gör inget. Medan jag väntar kan jag använda play.spotify.com istället. Där finns nya designen.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Jag fick den idag och jag gillar den EJ

Kan inte hitta library tex..Förr kunde jag bara klicka på den och så spelades alla mina listor upp lokala som inte lokala.
Nån ide hur man fixar det ??

Nya finns att ladda ner här ifall man ej vill vänta

https://mega.co.nz/#!gxJiwb5L!N2pq4EimGa8evV2SQz-cIGfJFa9AIzp...

Det verkar vara 0.9.8.150 det där.

0.9.8.296 finns här annars: https://mega.co.nz/#!ssZSjY7B!hss5c3r4qemg2rQMLnLOBS37LfA7oq_...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Fick nya skinnen idag och jag gillar den !!

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

iPhone version 1.0.0.3251

Brister:
- Play Next har försvunnit ur Discover och ersatts med PLAY som ersätter allt du lyssnar på på direkten. Bajs deluxe
- Share to sorterar på andra bokstaven i förnamnet, say wtf?
- iPad-versionen saknar Discover
- iPad-versionen saknar browse mode med mest poppis låtar/nysläppta låtar

Fördelar:
- Nytt utseende?
- Den kommer ihåg senast streamade låt bättre

Permalänk

Har fått nya designen på min mobil, men den har inte dykt upp på datorn :S
Tycker att den ser väldigt läcker ut men får väl vänta innan nån uppdatering dyker upp på datorn.

Visa signatur

Speldator | CPU Intel Core i7 6700k 4.00Ghz | GPU Asus GeForce GTX 1070 8GB | SSD Intel 480GB | HDD Toshiba 3TB | RAM 16GB DDR4 | OS Windows 10 x64 |
Laptop | 2015 MacBook Pro 13" Retina | Intel Core i5 2.7Ghz | 8GB RAM | 128GB SSD |
Telefon | iPhone 6 16GB |

Permalänk
Medlem

NEJ! ändra inte på saker!

har hittils upplevt att appen på ifånen

fryser
flippar ut om man är för snabb och börjar spela om låtar
pendlar i menyer om man försöker gå ut och in igen ur spellistan
stänger av sig
vägrar byta låt
shufflen kör samma låt 3 gånger

sluta göra allting så j**la fancy! se till att det fungerar istället.

det borde göra 2 versioner...en fancy för alla som vill det och en nerbantad version för oss som inte vill hålla på att skicka saker till polare eller facebooka oss.

Permalänk
Medlem

Fy vad dåligt.
En massa filtreringsalternativ har ju försvunnit och det är för mörkt för min smak.

Går det ha kvar den gamla designen?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Fungerar väldigt mycket sämre på iphone 5 nu än tidigare tyvärr. Spotify känns så segt i allt man gör men man kanske helt enkelt måste skaffa en ny telefon.

Visa signatur

Här sitter jag och känner in rummet och spelar dataspel.

Permalänk
Medlem

Installerade nya idag, sjukt bekvämt då jag alltid har det på min sidoskärm passar fint med mörkt tema när det mörknar ute!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Någon som vet om/när detta nya utseendet kommer till Linux? Har letat runt men hittar inget nämligen.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Denna uppdateringen gör att Spotify är mycket segare på min iPhone 4.

Permalänk

Sjukt fult är det nya tycker jag. Passar inte alls in med vackra iOS7.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande inte fått det. Måste man installera om?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Snyggt men jävlar vad stor all text blev och vad få rader det får plats på skärmen. Klar försämring på den punkten.

Småirriterande att de hux flux bytt ut 'Starred' mot något nytt utan att bara flytta dit listan men det är ganska snabbt fixat.

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Medlem

Jag fick de nya utseendet idag på min telefon (Nexus 5) och min på mina datorer.

Jag gillar det nya utseendet men jag fattar inte varför man ska lägga till en artists album/låtar så de hamnar under 'Artists, Albums och Songs'.
När man skapar en ny spellista så borde de låtar automatiskt komma upp under där så känns väldigt klumpigt på de sättet Spotify gjorde. Dessutom så kan man inte ens lägga till en artists låtar som inte finns på Spotify.

Jag tycker också dom borde göra Spotify mer anpassningsbart på datorn (Windows) så man kan t.ex. bara visa spellistorna om man nu vill det.

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem

Utseendet är väl ok men IOS versionen verkar dras med en hel del buggar när jag vill byta låt etc. Typ det pokelia beskrev.

Nu auto-uppdaterades desktop-appen också. Hoppas de jagat buggar lite bättre där..

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk

Gillar verkligen inte den här designen, hoppas man kan byta tillbaka

Visa signatur

**Inget värt att skryta om**

Permalänk
Medlem

Äntligen har min client fått nya designen. Jag gillar nya designen mycket bättre. Känns lättare för ögat att titta på! Fler mjukvaror borde ha "mörk tema" istället för vitt.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Också fått min, känns verkligen snällare för ögonen och skarpare när jag har Spotify på TVn.

Känns bra !

MVH

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem

Det nya utseendet smälter verkligen inte in i mitt ljusblåa windowstema, men det får man väl leva med. Det jag stör mig mest me där radavståndet i spellistor och så vidare. Minns ju att de smyguppdaterade det för ett tag sen med gamla utseendet, men det blev ingen hit då vanliga radavståndet kom tillbaka. Blir alldeles för mycket scrollande när man som jag har långa spellistor.

Önskar att man fick customize'a färgerna själv så spotify blev mer personligt. Hade varit väldigt snyggt för mig med ljusblått/vitt/grått/svart tema