Slår denna datorn PS4 i grafik?

Permalänk
Medlem

Kommer nog aldrig rekommendera crossfire till någon igen.

Det ser bra ut på papper men efter att ha kört det och varit med om det när SLI och CF kom till konsumenter så säger jag såhär.

Ett singelkort är så myckt mer värt, du slipper problem med tearing och kasst stöd i nyare/äldre titlar. Skyrim som exempel ger dig sämre prestanda och ENB är bara att glömma. Tycker personligen att SLI funkar mycket bättre.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Kommer nog aldrig rekommendera crossfire till någon igen.

Det ser bra ut på papper men efter att ha kört det och varit med om det när SLI och CF kom till konsumenter så säger jag såhär.

Ett singelkort är så myckt mer värt, du slipper problem med tearing och kasst stöd i nyare/äldre titlar. Skyrim som exempel ger dig sämre prestanda och ENB är bara att glömma. Tycker personligen att SLI funkar mycket bättre.

CF är sämst indeed. SLI är enormt mycket bättre, efter några års erfarenhet. Hade aldrig något problem jag faktiskt störde mig på med SLI.

Nu är detta ganska orelevant, då det inte finns några bättre kort än de TS köper, och då är ju enda sättet att få mer kraft att köpa ännu ett.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

DESSUTOM länkar du tester till 290x referens..
Du kan ju inte jämföra referensmodellen med Sapphires custom-kort, det hoppas jag du förstår?

Här gjorde du visst en edit. Men din egen källa visar att det skiljer runt 70W från nätaggregatet mellan Sapphires customkort jämfört med referens. Detta överklockat och övervoltat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ntos:

Inte riktigt.

Varför? Jo, program till konsoler är extremt mer "optimerade".

Det verkar inte så när Dead Rising 3 på Xbox One klarar max 30 fps med medioker grafik, och Watch Dogs 30 fps på PS4. PS4 och XBO liknar mer en dator än vad de tidigare konsolerna har gjort.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Jag har inte blandat, jag har visat 2 källor med sammanlagt 3 benchmarks och redovisat dem var för sig, 650W från nätagget med effekthungriga processorer säger båda sidor.

Du blandar friskt däremot när du börjar ta bort och lägga till godtyckliga siffror för Furmark vs. crysis och när du ska ta ta bort systemet och räkna om ett enkelkortstest till ett CF-test. Då visar jag helt enkelt att det inte är några 100W i skillnad mellan Crysis 3 och Furmark.

Sedan har jag också påpekat att med din källa med ett enkelkortssystem (som du kreativt försökte räkna om) så kan man ha två kompletta och överklockade system under 1000W. Detta helt för sig, utan att blanda in de andra systemen.

Vad korten faktiskt drar är det vi diskuterar.

Om Crysis och Furmark drar samma så lär det ju säkerligen vara så att båda slår i tdp elelr temp limit. Jag håller med det som nämnts över att ett 290X med rätt kylning (för att just undvika tdp samt temp tak) kan dra upp mot 450w. Klockade själv skiten ur 4 st 290X med custom kylning och fan vilka lövblåsar när man ökade spänningen och strömförsörjningen. Dessa reviews lär ju inte på långa vägar kört 1200 MHz på maxspänning (+200mv på TriX-korten) samt 50% ökning av power tune. Nu vet jag inte om 290-korten har någon drivrutinsmekanism för just furmark som preventar instantgrillning, som nVidia.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av m1ntos:

Inte riktigt.

Varför? Jo, program till konsoler är extremt mer "optimerade".

Punkt.

Playstation 3 har dock en skapligt avancerad och kraftfull processor för sin tid från vad jag har förstått och på grund av det så kunde spel så som The Last of Us bli verklighet på så gammal hårdvara även om jag tycker att The Last of Us inte alls kan jämföras med moderna PC-spel grafiskt sett.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Tänker inte ge mig in i er diskussion men 0,1mV är väldigt lite. 100mV eller 0,1V kan jag tänka mig att du menar. http://sv.wikipedia.org/wiki/SI-prefix

låter ruggigt dryg här och det är inte meningen. Det är bara lättare att läsa om du inte blandar så

/S

Skrivet av WoG:

Watt-mätare (?) eller vad det heter.

Provat en massa olika över och underklockningar hit och dit, då jag använt korten till att mine'a rätt mycket. Av den anledningen ville jag nå den mest ekonomiska/effektiva underklocken.

Det jag gjort annars är att köra 3Dmark firestrike/extreme, Furmark samt BF4 för stabilitetstest av mina överklockningar, samt hela tiden kollat avarage samt högstavärde som dras från vägguttaget.

Då korten är helt upplåsta kan man öka volten med 0.1mV samt power limit med +50%, vilket är sjukt mycket.

Provade att köra furmark med +0.1mV och +35% power limit en gång, kollade ner på mätaren och den visade 1150W från uttaget. Slog fort som tusan av skiten.

Nu kör jag med +0.5mV på korten samt +20% power limit, då landar jag på 950W från uttaget vid spel av typ BF4, vilket är kanske 850W från nätagget, vilket känns säkert då för lång drift. För att våga gå +0.1mV och +50% power limit skulle jag vilja ha minst 1250W.

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Tänker inte ge mig in i er diskussion men 0,1mV är väldigt lite. 100mV eller 0,1V kan jag tänka mig att du menar. http://sv.wikipedia.org/wiki/SI-prefix

låter ruggigt dryg här och det är inte meningen. Det är bara lättare att läsa om du inte blandar så

/S

Oh. Indeed, du har rätt.

De ska vara 100mV!

Ändrar mina poster så det stämmer!

Skrivet av Aleshi:

Här gjorde du visst en edit. Men din egen källa visar att det skiljer runt 70W från nätaggregatet mellan Sapphires customkort jämfört med referens. Detta överklockat och övervoltat.

Suck. "Min källa" är ett 290, som drar mindre än 290x. "Min källa" är anandtechs enda test på Sapphires hawaii-kort. Hade de haft ett test på 290x hade de sagt samma sak som jag försöker säga.

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | AORUS GeForce RTX 2080 SUPER WATERFORCE 8G | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

https://www.youtube.com/watch?v=5K5Opymw0p0

Punkt.

Playstation 3 har dock en skapligt avancerad och kraftfull processor för sin tid från vad jag har förstått och på grund av det så kunde spel så som The Last of Us bli verklighet på så gammal hårdvara även om jag tycker att The Last of Us inte alls kan jämföras med moderna PC-spel grafiskt sett.

Ledsen, men du kan ju inte länka till en video med en annan människans åsikter (med/utan källor) och sedan endast ge mig "Punkt.". Vad är det här? Internet?!

Dessutom ville jag bara påpeka att jag menar att likartade PC hårdvara kommer prestera något sämre för samma spel om de använder olika mjukvarustackar. Vilket de bör göra för att på konsoler använder du stackar där du vet allting om din hårdvara. Du vet också att denna hårdvara kommer vara statisk, dvs, inte förändras. Med detta i baktanke kan du göra trade-offs i olika aspekter i utbyte mot prestanda. Denna filosofi står i stark kontrast mot PC-världens resonemang där vi föredrar kombilitet med så många olika mjukvaru samt hårdvaru kombinationer som möjligt.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av moreempty:

något säger mig att det är en tidsfråga innan du har köpt en pc igen..

Kanske i framtiden varit utan nu ett halvår funkar prima med ett ps3 istället . :)har inte tid ändå med barn och jobb.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Avstängd

Hej ursäkta att jag inte har svarat, jag har varit bortrest och kom nyss hem.

Bytte ut båda r9 290x mot två [URL="https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight"]https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight[/URL] hoppas det lär bli mycket bättre fps då dom också är rätt högt fabriksöverklockade

Har redan lagt en order och betalat för bunten

Permalänk
Avstängd

högre fps kommer bero på spel men antagligen kommer ett kraftigt överclockat 780ti att att vinna i de flesta spelen ja, du slipper AMD:s drivrutiner iallafall vilket kanske är värt en peng

Skrivet av Kimy91:

Hej ursäkta att jag inte har svarat, jag har varit bortrest och kom nyss hem.

Bytte ut båda r9 290x mot två [URL="https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight"]https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight[/URL] hoppas det lär bli mycket bättre fps då dom också är rätt högt fabriksöverklockade

Har redan lagt en order och betalat för bunten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimy91:

Hej ursäkta att jag inte har svarat, jag har varit bortrest och kom nyss hem.

Bytte ut båda r9 290x mot två [URL="https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight"]https://www.inet.se/produkt/5411072/gigabyte-geforce-gtx-780-ti-3gb-ghz-edition-daylight[/URL] hoppas det lär bli mycket bättre fps då dom också är rätt högt fabriksöverklockade

Har redan lagt en order och betalat för bunten

Waaaaah 780Ti SLI, please give <3

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Skrivet av lolflakes:

Det verkar inte så när Dead Rising 3 på Xbox One klarar max 30 fps med medioker grafik, och Watch Dogs 30 fps på PS4. PS4 och XBO liknar mer en dator än vad de tidigare konsolerna har gjort.

Konsolspel är bättre optimerade än PC spel då utvecklarna bara behöver utveckla för en specifik hårdvarukonfiguration. GTA V lär va ett bra exempel på detta. Tror du verkligen en dator med 256 MB VRAM och 256 MB RAM kommer kunna äns spela GTA V.. Knappast.. Lika stor chans är det att kunna spela spel med samma grafiknivå som The Last of Us på en dator med liknande specs som PS3, det går bara inte..

Sen så är alltid de första spelen i början av en ny generation enormt dåligt optimerade jämfört med slutet av generationen.. Det vi ser nu är knappast max nivån för PS4 eller Xbox One, det lär bara bli bättre som tidigare generationer har visat oss..

Permalänk
Medlem

Även om man har en dator som slår Ps4 i specifikation så får man ändå inte de där exklusiva titlar som endast finns till konsoler. Jämför man spel som kommer till fler plattform så ja då kommer Pc att toppa! Jag är ändå mäktig imponerad vad de kunde åstadkomma med konsoler på tanke hur svaga hårdvaror det sitter i dem.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Även om man har en dator som slår Ps4 i specifikation så får man ändå inte de där exklusiva titlar som endast finns till konsoler. Jämför man spel som kommer till fler plattform så ja då kommer Pc att toppa! Jag är ändå mäktig imponerad vad de kunde åstadkomma med konsoler på tanke hur svaga hårdvaror det sitter i dem.

Och om man har PS4 istället för en okej dator missar man exklusiva titlarna till PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimy91:

Den här datorn

http://www.inet.se/files/img/cart\kundvagn-6599622-00.png

Om man jämför BF4 mellan PC och PS4 vilket kommer ha bäst grafik?

Har en 2560x1440 skärm

Och nej är inget troll är bara inte så rejält kunnig så därfår frågar jag!!

Slår ps4an med ett 280x, 4670k 4.2 och 6gb ram.. konsoler måste dock vara små och tysta. Den datorn kommer att vara bättre än 3 ps4or men kommer att låta och vara stor som ett jetplan

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Det du tycker är "väldigt bra" var "väldigt bra" i datorvärlden redan 2007 om du köpte en dator för 20k+ då och spelade Crysis 1 med den med max-grafik i 1080p för det är ungefär på den nivån som PS4 ligger idag

PS4 skulle inte klara att maxa Crysis 1 på 1080p med 60 fps konstant idag, iaf inte om man skulle ha samma krav som PC-spelet hade.
Crysis 1 var långt före sin tid grafikmässigt. Det var också snyggare än Crysis 2, just för att de fick kritik om att spelet var för krävande för att kunna spela på max(vilket det också var).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimy91:

Den här datorn

http://www.inet.se/files/img/cart\kundvagn-6599622-00.png

Om man jämför BF4 mellan PC och PS4 vilket kommer ha bäst grafik?

Har en 2560x1440 skärm

Och nej är inget troll är bara inte så rejält kunnig så därfår frågar jag!!

Jag kan bygga en dator åt dig för runt 5000 kr som slår PS4 ganska rejält redan idag. Jag räknar inte med kostnader för monitorer(eftersom ingen räknar in kostnaden för en TV när man köper en PS4) och inte heller mus/KB för jag antar att du redan har detta.

Men jag antar att din budget är mer än så

Hur som haver, poängen är att även en PS4 har redan idag problem mot en budgetdator. Och det kommer bli än värre i och med att Maxwell släpps, när 280X hamnar i 1000-1500 prisnivån.
Då kommer du kunna bygga en dator som är mycket bättre än PS4 för runt 5000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av betan:

Och om man har PS4 istället för en okej dator missar man exklusiva titlarna till PC.

Det blir samma sak med Xbox One och allt annat. Man får helt enkelt välja eller ha dem alla

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Det blir samma sak med Xbox One och allt annat. Man får helt enkelt välja eller ha dem alla

Alla blir det för min del Saknar bara One men den får nog vänta tills nästa år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Alla blir det för min del Saknar bara One men den får nog vänta tills nästa år.

Samma här, jag har svårt att bara välja ett enda plattform då jag älskar att spela alla sorters spel. Väntar nog med Ps4 och One köpet tills det har släppt vettigare spel.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Skrivet av Uzanar:

Det du tycker är "väldigt bra" var "väldigt bra" i datorvärlden redan 2007 om du köpte en dator för 20k+ då och spelade Crysis 1 med den med max-grafik i 1080p för det är ungefär på den nivån som PS4 ligger idag

Så 2007 när man spela Crysis 1, hade datorn USB 3.0, GDDR5 8 GB ram, 8 kärnor?

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twister86:

Så 2007 när man spela Crysis 1, hade datorn USB 3.0, GDDR5 8 GB ram, 8 kärnor?

http://images.vg247.com/current//2013/02/ps4_specs.png

Hur påverkar USB 3 spelupplevelsen / grafiken?

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Pratar vi 2007 så var det året G92 kom från Nvidia, som har straxt över 600 GFLOPS single precision för GTS 512, VP2-videodel med DX10, och från början OpenGL 2.1 senare uppdaterad till 3.3. CPU-mässigt satt du inte på mer än t.ex. 65nm Kentsfield (Core 2 Quad) på 2.4-2.67GHz, med t.ex. P35 chipset och max 8GB ram. 17 GB/s minnesbandbredd. Även överklockat så är det inte något jättemonster för spel. Det hela vore som att säga att en Intelprocessor med GT3e-grafik är starkare än PS4 i spel, det är den inte även om processorn är mycket starkare.

PS4 har mycket kraftigare GPU, stöd för mycket nyare features, mer bandbredd totalt, mer grafikminne o.s.v. Ren prestanda har processorn också mer kraft än t.ex. Q6700. Den har mycket mer potential och visar redan bättre resultat än din dator från 2007.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Twister86:

Så 2007 när man spela Crysis 1, hade datorn USB 3.0, GDDR5 8 GB ram, 8 kärnor?

http://images.vg247.com/current//2013/02/ps4_specs.png

Vad har det för betydelse vad en sådan dator hade för exakta specifikationer om man ändå nådde samma bildkvalitet som nuvarande Playstation 4 med alla dessa specifikationer?
Jag menar inte att en 20K+-dator från 2007 är bättre än en PS4:a rent tekniskt (Även om det är nära sett till beräkningskraft för grafik, 8800GTX SLI vs HD 7790) och är bätre att äga 2014 men jag säger bara att det som PS4 just nu visar upp är ingenting nytt direkt.

Någonting "nytt" blir nog Star Citizen både sett till grafik men också storlek på spelvärld.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av Uzanar:

Vad har det för betydelse vad en sådan dator hade för exakta specifikationer om man ändå nådde samma bildkvalitet som nuvarande Playstation 4 med alla dessa specifikationer?
Jag menar inte att en 20K+-dator från 2007 är bättre än en PS4:a rent tekniskt (Även om det är nära sett till beräkningskraft för grafik, 8800GTX SLI vs HD 7790) och är bätre att äga 2014 men jag säger bara att det som PS4 just nu visar upp är ingenting nytt direkt.

Någonting "nytt" blir nog Star Citizen både sett till grafik men också storlek på spelvärld.

PS4 har mycket bättre bildkvalitet/grafik än en dator från 2007.

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Twister86:

PS4 har mycket bättre bildkvalitet/grafik än en dator från 2007.

Inte en dator med SLI/Crossfire med de bästa grafikkorten just då.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Inte en dator med SLI/Crossfire med de bästa grafikkorten just då.

Men vilket spel körde man som hade bättre grafik än spel till PS4?

Visa signatur

Stuff: Asus P9X79 Deluxe | 3930K @ 4375 Mhz | 16 GB DDR3 @ 2000 Mhz | 2x R9 290X CrossFireX | SSD |
Windows 10
-=Water-cooled with custom loop=-
MG279Q triple screen
6700K, 32 GB DDR4, Fury X, Samsung PRO M.2 SSD 256 GB, Samsung SSD 1 TB, Windows 10 pro

Permalänk
Entusiast
Skrivet av cyzed:

Men vilket spel körde man som hade bättre grafik än spel till PS4?

Crysis 1, inte bättre men lika bra grafik eller näst intill skulle jag säga.
Bättre med mods dock.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈