SpelClockers spelkväll Torsdag 24/4 19:00 – Garry's Mod

Permalänk
Hedersmedlem

SpelClockers spelkväll Torsdag 24/4 19:00 – Garry's Mod

Garry bjuder på underhållningen på spelkväll nummer 9 med Garry's Mod! Upplägget är som vanligt, sugna samlas på Mumble så löser administratörerna allt praktiskt efter hand. I den här tråden är det fritt fram att diskutera före, efter och under eventet. Dela med er av tankar, feedback, kommentarer och oförglömliga spelminnen från kvällen!

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Mumble-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

Att notera: Många spellägen i Garry's Mod kräver att Counter-Strike: Source är installerat samtidigt.

Visa signatur

Meow

Permalänk

Kul med Garry's mod! Hinner förhoppningsvis hem i tid för att spela lite Prop Hunt.

Permalänk
Medlem

Ooh nice! Har inte spelat Gmod sedan det var nytt, ska bli kul!

Visa signatur

Det värsta som kan hända är döden, allt annat kan jag leva med!

Permalänk
Medlem

TTT känns som det kan bli en höjdare i mumble.

Visa signatur

Tänker inte skryta om alla mina prylar, så det får bli att framföra faktan att jag lagar godare köttbullar än dig.

Permalänk
Medlem

Ja, detta ska bli sjukt kul! Äntligen vann det

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Gmod är även på humble weekly bundle för tillfället om någon vill köpa

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Willhelm:

Gmod är även på humble weekly bundle för tillfället om någon vill köpa

Där sa du något: https://www.humblebundle.com/weekly

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Jag upprepar det som redan har skrivits! Garry's Mod går att få för en schysst peng Via humble bundle. Lät värt att införskaffa tycker jag. Du får mycket spel för pengarna OCH då kan du även vara med och spela med oss på spelkvällen!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Moderator
Moderator

Vi är medvetna om att Garrys mod servers kan ha blivit hackade, ska kolla läget och återkomma inom kort.

Stay tuned!

Edit: Enligt denna tråden på Facepunch (utvecklarna av G Mod) så ska det vara löst nu.

Facepunch ang hack och lösningen som redan implementerats serverside

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem

Vi har en egen server som vi kan köra på ikväll, vi släpper IP samt password till den på Mumble

Visa signatur

Meow

Permalänk

Tack för igår allesammans! Hade hur kul som helst, vi var också några som hängde kvar och körde TTT, som var en ny upplevelse för mig. Kanonkul!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Tack för igår allesammans! Hade hur kul som helst, vi var också några som hängde kvar och körde TTT, som var en ny upplevelse för mig. Kanonkul!

Kände dock att TTT vinner mer på att inte ha detektiv-saker som DNA-testare eller map-baserade testare. Man ska luska ut vem som är mördare genom att prata! Men det var kul

Visa signatur

Meow