Titanfall - Regenerate eller inte?

Permalänk
Avstängd

Titanfall - Regenerate eller inte?

Gillar detta spel, det är bra mycket roligare än Call of Duty: Campers... eller jag menar Ghosts. Så trögt och segt spel, dessutom helt värdelös optimering så klart. Men även fast jag gillar det finns det inte mycket nya saker att kämpa efter i och med att gå en generation, att "Regenerate" alltså. Samma vapen, fast oupplåsta, blir lite trist att låsa upp gång på gång allt man vill ha. Titanfall kommer förövrigt falla på just den biten för mig, vill ha nya intressanta roliga vapen att använda. Just nu finner jag bara glädje i att använda Kraber tex. Om man ska försöka bli MVP är det lika enformigt där, R-101, alternativt R-97 på de mindre banorna men de känns som samma vapen ungefär ändå. Vill ha många olika vapen att välja på, så därför kommer jag förr eller senare tröttna. Men åter till ämnet, varför ska man gå en generation?! Nästa generationslogo ser exakt lika ut fast olika färg, G10 logan ser inte alls cool ut, hade väntat mig guld eller något som stack ut, men vad är den grå eller ljusblå? Nä, det tar alldeles för lång tid att låsa upp titanvapnen så dom blir dugliga för att göra om det misstaget igen! Kan någon ge mig ett vettigt själ?

Jag kommer för övrigt bara spela någon timme här och där i och med att jag fått jobb, så om jag går till G3 kommer jag nog kämpa på med den i flera veckor, inte så kul, om jag ska sätta mig och ha kul bara någon gång i bland är det ju roligt om det går bra också!

Hur kommer ni göra?

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

Även jag har jobb och vill bara casualspela en strötimme här och där på kvällarna efter ungarna däckat. Tycker regeneration är rätt värdelöst, provat en gång bara för att se hur det funkade. Kommer inte göra det fler gånger. Bara för att få en liten logga bredvid namnet? Plz...

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Själv skiter jag fullständigt i titlar och loggor. Jag lirar Titanfall för att det är grymt kul.....punkt (Jag är fullt nöjd med gamla hederliga kulspruta-raketskjutare-sniper-shotgun a' la old school shooter, behöver inte nya prylar stup i kvarten)