WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

430?
Jag fick det till 372kr eller nått...

Fick du betala i € eller $?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Har spelat i ESO betan och fick testa Wildstar idag, har dock avinstallerat wildstar redan. Det funkade inte alls för mig. De 2h jag spelade kändes det precis som om jag spelade vanilla WoW igen. Inte för att det är dåligt men jag har spelat exakt det gameplayet i ett antal spel i 10 år nu. Hade detta släppts för 10 år sen hade det varit hur grymt som helst, men jag vill ha mer ut av mina spel än för 10 år sen.

Kommer jag att köra något av dessa spel kommer det att vara ESO även om det inte är revulutionerande på något sätt det heller så känns det mer som min typ av spel, kändes som att det hade mer fokus på världen och utforskandet av denna än Wildstar.

Annars står hoppet till Everquest Next.....

Jag kände tvärtom efter att ha spelat båda. Visst lånar Wildstar mycket från WoW, även den lite tramsiga utflippade stilen i story, karaktärer och quests. Men när jag spelade ESO kände jag ingenting, tyckte faktiskt det var trist. I Wildstar kännde jag i alla fall att det fanns något som gjorde att jag ville spela vidare.

Bästa tipset: Se till att komma in i betan och testa spelen själv innan release.

När det gäller nyskapande så är Guild Wars 2 det som varit absolut mest nyskapande. Flytande eventstil istället för gubbar med utropstecken och quests, sitt avsteg från "holy trinity", avsteg från grind -> gear & power till grind -> stil & utseende. Pvp equality från start, buy to play. Etc. För att inte tala om att det är det överlägset snyggaste spelet både grafiskt och artistiskt. Men det får istället kritik för att det är för olikt WoW.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Jag kände tvärtom efter att ha spelat båda. Visst lånar Wildstar mycket från WoW, även den lite tramsiga utflippade stilen i story, karaktärer och quests. Men när jag spelade ESO kände jag ingenting, tyckte faktiskt det var trist. I Wildstar kännde jag i alla fall att det fanns något som gjorde att jag ville spela vidare.

Det måste ju vara en bra sak att det finns spel för oss båda i allafall, håller med om att ESO är tråkigt från början, men när man började kunna utforska mer fritt tyckte jag att det blev intressant. Men det är ju som du säger inget speciellt med det egentligen förutom ESO miljöerna.

Har spelat swtor ett tag nu då jag gillar StarWars och att min nuvarande livssituation bara tillåter en eller två timmar per dag framför skärmen, och en sak som jag märkte då jag spelade WildStar var hur mycket jag saknade rösterna.....trodde inte att jag skulle bry mig med tanke på hur mycket konversationer man skippat i swtor. Men det var en enorm flashback till WoW för mig att bara få ett kort "hello" och sen börja läsa, dock så lyser ju ens mål som en julgran så man behöver egentligen inte läsa så noga......

Tror egentligen att jag är utbränd på online rollspel......försöker hitta den där känslan man hade för 10-15 år sen men det är nog bara att inse att det inte sitter i spelet egentligen...

Sorry för off topic...

(vet inte om jag kan ge bort min beta key när jag har reggat den en gång men om någon vet om det går och hur man gör så skicka ett pm så får ni den)

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Det måste ju vara en bra sak att det finns spel för oss båda i allafall, håller med om att ESO är tråkigt från början, men när man började kunna utforska mer fritt tyckte jag att det blev intressant. Men det är ju som du säger inget speciellt med det egentligen förutom ESO miljöerna.

Har spelat swtor ett tag nu då jag gillar StarWars och att min nuvarande livssituation bara tillåter en eller två timmar per dag framför skärmen, och en sak som jag märkte då jag spelade WildStar var hur mycket jag saknade rösterna.....trodde inte att jag skulle bry mig med tanke på hur mycket konversationer man skippat i swtor. Men det var en enorm flashback till WoW för mig att bara få ett kort "hello" och sen börja läsa, dock så lyser ju ens mål som en julgran så man behöver egentligen inte läsa så noga......

Tror egentligen att jag är utbränd på online rollspel......försöker hitta den där känslan man hade för 10-15 år sen men det är nog bara att inse att det inte sitter i spelet egentligen...

Sorry för off topic...

(vet inte om jag kan ge bort min beta key när jag har reggat den en gång men om någon vet om det går och hur man gör så skicka ett pm så får ni den)

Själva poängen med WildStar är ju just att ens mål blinkar som en julgran. Man skippar den dödtråkiga biten av questandet, som innebär att läsa igenom questen om och om igen för att lista ut vart man ska, istället behöver man bara springa fram till en gubbe, trycka f och sen springa vidare och stöta på utropstecken på vägen, tänka "Ja då är jag väl på rätt väg då", kötta ihjäl dem, få auto-complete via ett telefonsamtal, ev. välja reward och sen fortsätter man bara springa på vägen. Något som i Aion (Min enda/bästa referens), skulle tagit över en timme, med att lista ut vart man ska, ta sig dit, och sen tillbaka, få en update, springa tillbaka och göra nästa steg o.s.v.
Wildstar är fascinerande med tanke på att små grejer som de har tagit från alla olika mmorpgs och förbättrat. Jag märkte snabbt bristerna i ESO när jag körde det. Det tar evigheter att hämta alla quester på ett ställe, och sen måste man ta reda på vart man ska, och i värsta fall, läsa till sig vad man ska göra på platsen. När man väl kommer fram till platsen är det 20 andra där och farmar 5 mobs, som har en respawn på 5 minuter. Något som aldrig händer i Wildstar, oavsett hur många spelare man är i samma zon. Snabba respawns, alla får participation om man dödar en mob/boss, oavsett vem som gör mest damage, får last hit o.s.v.

(Du kan inte ge bort din beta key, om du aktiverat den, isåfall får du ge bort kontot)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luxaxix:

Man skippar den dödtråkiga biten av questandet, som innebär att läsa igenom questen om och om igen för att lista ut vart man ska, istället behöver man bara springa fram till en gubbe, trycka f och sen springa vidare och stöta på utropstecken på vägen, tänka "Ja då är jag väl på rätt väg då", kötta ihjäl dem, få auto-complete via ett telefonsamtal, ev. välja reward och sen fortsätter man bara springa på vägen

Jo det är ju sant, men det känns som att det har dödat en del av vad som gjorde att jag kände att jag åstadkom något unikt i äldre mmos, känslan (eller ens illusionen) av att åstadkommit något unikt är ju helt bortblåst.....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luxaxix:

Själva poängen med WildStar är ju just att ens mål blinkar som en julgran. Man skippar den dödtråkiga biten av questandet, som innebär att läsa igenom questen om och om igen för att lista ut vart man ska, istället behöver man bara springa fram till en gubbe, trycka f och sen springa vidare och stöta på utropstecken på vägen, tänka "Ja då är jag väl på rätt väg då", kötta ihjäl dem, få auto-complete via ett telefonsamtal, ev. välja reward och sen fortsätter man bara springa på vägen. Något som i Aion (Min enda/bästa referens), skulle tagit över en timme, med att lista ut vart man ska, ta sig dit, och sen tillbaka, få en update, springa tillbaka och göra nästa steg o.s.v.
Wildstar är fascinerande med tanke på att små grejer som de har tagit från alla olika mmorpgs och förbättrat. Jag märkte snabbt bristerna i ESO när jag körde det. Det tar evigheter att hämta alla quester på ett ställe, och sen måste man ta reda på vart man ska, och i värsta fall, läsa till sig vad man ska göra på platsen. När man väl kommer fram till platsen är det 20 andra där och farmar 5 mobs, som har en respawn på 5 minuter. Något som aldrig händer i Wildstar, oavsett hur många spelare man är i samma zon. Snabba respawns, alla får participation om man dödar en mob/boss, oavsett vem som gör mest damage, får last hit o.s.v.

(Du kan inte ge bort din beta key, om du aktiverat den, isåfall får du ge bort kontot)

Där är skillnaden på Wildstar och Eso, Eso gör sig bättre att plocka upp ett quest börja köra det och sen hittar man nått annat på vägen (public/dungeon/miniboss/quest) och känner att man bara måste kolla vad det är så hoppar man på det spåret en stund. Vilket gör att man springer omkring med ett eller två mål åt gången, och rör sig över större områden åt gången. Jag tycker det känns betydligt roligare en det gamla grinda 5 quests åt gången döda x plocka upp x, som WS har mycket av. Försöker man köra Eso på annat mmo "quest hub sätt" tror jag man går miste om mycket. Men allt är ju en smaksak, detta är bara min åsikt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Luxaxix:

Själva poängen med WildStar är ju just att ens mål blinkar som en julgran. Man skippar den dödtråkiga biten av questandet, som innebär att läsa igenom questen.

Jag tror inte att utvecklarna håller med dig på den punkten. De har lagt på mycket tid och resurser på att utveckla en berättelse. Om spelarna väljer att inte läsa quest dialogerna, misstänker jag att de anser det vara ett misslyckande.

Permalänk
Medlem

Jag har varit väldigt taggad på Wildstar sen hösten. Fick Beta nyckel till nu i helgen och spelat lite...
Men jag måste tyvärr säga att det är lite av en besvikelse.

Det intrycket jag ficka av börja ställena var ingen vidare. Allting kändes väldigt kladdigt med alldeles för mycket som pågick samtidigt på nåt sätt. Det var svårt att få nått "focus" på storyn och vart man ska då det händer saker precis överallt, inuti spelet och UI:t.

Dessutom krashade spelet var 10 min och det fanns en del buggar vilket gjorde att jag inte orkade med att spela speciellt länge. Dock är det väl sånt man får ta när det är BETA.

Vid nuläget planerar jag inte att köpa Wildstar. Det var en besvikelse.

Permalänk
Medlem

Det går ju inte ens att logga in på skiten. Blir att avinstallera direkt. Orka hålla på att krångla om de inte ens kan få login att fungera efter att ha segat ned skiten i 5mb/s.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericb:

Där är skillnaden på Wildstar och Eso, Eso gör sig bättre att plocka upp ett quest börja köra det och sen hittar man nått annat på vägen (public/dungeon/miniboss/quest) och känner att man bara måste kolla vad det är så hoppar man på det spåret en stund. Vilket gör att man springer omkring med ett eller två mål åt gången, och rör sig över större områden åt gången. Jag tycker det känns betydligt roligare en det gamla grinda 5 quests åt gången döda x plocka upp x, som WS har mycket av. Försöker man köra Eso på annat mmo "quest hub sätt" tror jag man går miste om mycket. Men allt är ju en smaksak, detta är bara min åsikt.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är en av sakerna jag inte gillar med ESO, eller Elder Scrolls serien.

Jag gillar att gå till en stad, göra alla quests där, sedan gå vidare till nästa stad. Får gärna vara kopplat till reputation med.

I Elder Scrolls, så fort man går 1cm utanför staden så får man 100 andra quests som inte har någonting med varandra att göra och leder en till andra sidan av världskartan.

Fruktansvärt irreterande att man inte kan ha någon struktur och ordning på Questsen i de spelen.

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Selo:

Det är en av sakerna jag inte gillar med ESO, eller Elder Scrolls serien.

Jag gillar att gå till en stad, göra alla quests där, sedan gå vidare till nästa stad. Får gärna vara kopplat till reputation med.

I Elder Scrolls, så fort man går 1cm utanför staden så får man 100 andra quests som inte har någonting med varandra att göra och leder en till andra sidan av världskartan.

Fruktansvärt irreterande att man inte kan ha någon struktur och ordning på Questsen i de spelen.

Hehe själv är jag tvärtom, eller asså det finns ju en charm med gamla quedthubbar med. Men jag gillar utforskarstilen mer. Tur att vi är olika!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej Wildstar spelare. Jag funderar på att spela detta spel, Ni som redan spelar och kör allt på Max inställningar, vad har ni för maskiner ? Jag behöver uppgradera mig lite för framtiden

Permalänk
Skrivet av Selo:

Det är en av sakerna jag inte gillar med ESO, eller Elder Scrolls serien.

Jag gillar att gå till en stad, göra alla quests där, sedan gå vidare till nästa stad. Får gärna vara kopplat till reputation med.

I Elder Scrolls, så fort man går 1cm utanför staden så får man 100 andra quests som inte har någonting med varandra att göra och leder en till andra sidan av världskartan.

Fruktansvärt irreterande att man inte kan ha någon struktur och ordning på Questsen i de spelen.

Jag tycker precis tvärtom.
Trött på quest-hubbar som i WoW, LOTRO och SWTOR. SWTOR känns nog värst där.
Med quester som startar på olika sätt och på olika platser känns spelet mer dynamiskt och mindre "grindigt". Ska inte vara så simpelt som att gå till en liten by och samla på sig femtielva quests.... göra dom.... och sen tillbaka och hämta belöningarna.
Det ska finnas flera sätt att ta sig fram i spelet och låsa upp innehåll. Det får gärna vara stor skillnad mellan hur, var och när klaser och raser plockar upp uppdrag så att det blir roligare att ha flera chars.
Snitslad bana genom ett spel får man i dungeonaktiga spel som Diablo. Det hör inte hemma i ett modernt mmorpg.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Tycker det borde gå att ha både och. Jag blir helt lost och vet inte vad som skall göras härnäst när jag har femtielva quests som alla leder åt olika håll.

En "snitslad bana" är vad jag gillar. Känns mer som ett äventyr som man följer sin karaktär genom när man levlar upp.

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Spelade upp till lev7 i Wildstar pluss lite på ett par andra char och körde upp en gubbe till lev11 i ESO.

Jag kommer definitivt inte att köra Wildstar, som så många andra säger så ÄR detta ett WoW 2.0.
Ja! Wildstar har en massa andra features och nytänkande över WoW men känslan av att spela ett gammalt mmo finns där och det märks VÄLDIGT tydligt att utvecklarna(NCSoft) har tittat mycket på WoW när de utvecklat spelet. Jag har 147dygn spelade i WoW och har ingen lust att gå tillbaka.

ESO är inte och skall inte jämföras med något av de andra Elderscrolls-spelen, detta är ett mmo och skall jämföras med andra mmo och då är det ett mycket bra mmo. De har ett tydligt focus mot PvP men det kommer förhoppningsvis att bli mer och bättre PvE med tiden. Det som får mig att välja ESO är känslan i världen, strids/färdighets-systemet, craftingen, grafiken och naturligtvis PvP'n. Till sist kan nämnas att ESO känns som det är riktat mot lite äldre spelare, något som passar mig

Sorry för WallofText. Lycka till och ha kul oavsett vad ni vill spela!

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey Cpu Intel® Core™ i7-7700K @ 5.0Ghz
Mob ASUS Maximus IX Formula Ram Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 4000MHz CL16 Dominator Platinum
Gfx ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB STRIX GAMING OC Cpu Cooler Corsair iCUE H115i RGB PRO XT M.2 2xCorsair Force MP510 series NVMe PCIe M.2 SSD 480GB
SSD 4xSamsung 870 EVO SSD 1TB OS Win 10 Pro 64bit
Psu Corsair HX1200, 1200W PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uberlaz0:

Spelade upp till lev7 i Wildstar pluss lite på ett par andra char och körde upp en gubbe till lev11 i ESO.

Jag kommer definitivt inte att köra Wildstar, som så många andra säger så ÄR detta ett WoW 2.0.
Ja! Wildstar har en massa andra features och nytänkande över WoW men känslan av att spela ett gammalt mmo finns där och det märks VÄLDIGT tydligt att utvecklarna(NCSoft) har tittat mycket på WoW när de utvecklat spelet. Jag har 147dygn spelade i WoW och har ingen lust att gå tillbaka.

ESO är inte och skall inte jämföras med något av de andra Elderscrolls-spelen, detta är ett mmo och skall jämföras med andra mmo och då är det ett mycket bra mmo. De har ett tydligt focus mot PvP men det kommer förhoppningsvis att bli mer och bättre PvE med tiden. Det som får mig att välja ESO är känslan i världen, strids/färdighets-systemet, craftingen, grafiken och naturligtvis PvP'n. Till sist kan nämnas att ESO känns som det är riktat mot lite äldre spelare, något som passar mig

Sorry för WallofText. Lycka till och ha kul oavsett vad ni vill spela!

Helt rätt! Kunde inte sagt det bättre själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Var köper ni Wildstar? Har för mig att man inte kunde köpa från deras hemsida om man bor i EU

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk

Du ska kunna köpa från sida, se bara till att du är på UK och inte US sidan, annars så säljer en hel del Svenska butiker den, tex webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av swe_wolfis:

Du ska kunna köpa från sida, se bara till att du är på UK och inte US sidan, annars så säljer en hel del Svenska butiker den, tex webhallen.

Jo jag köpte från Webhallen men fick ingen serial kod så kan inte aktivera mitt ncsoft konto. Jag har skrivit till dom så hoppas att jag får min kod så att jag kan spela i helgen och alla andra beta helgen.... Annars får jag väl avbeställa och köpa från Wildstar UK som du säger

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Skrivet av Theposjo:

Jo jag köpte från Webhallen men fick ingen serial kod så kan inte aktivera mitt ncsoft konto. Jag har skrivit till dom så hoppas att jag får min kod så att jag kan spela i helgen och alla andra beta helgen.... Annars får jag väl avbeställa och köpa från Wildstar UK som du säger

väntar på nyckel från webhallen jag me... har hel ledig helg!
och kommer nog inte kunna lira...

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av capkekken:

väntar på nyckel från webhallen jag me... har hel ledig helg!
och kommer nog inte kunna lira...

Jag mailade dom om att jag inte hade fått en nyckel. Fick ett svar några timmar senare där dom bad om ursäkt och gav mig en länk till min nyckel. Så skicka ett mail till dom så får du förhoppningsvis din nyckel innan dom stänger för helgen

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Verkade grymt på bilder, men sedan såg jag alla onödiga animationer i en video, det blir lite för mycket för min del, så jag har inte ens installerat det haha..

Påtal om det, någon som vill byta sitt diablo 3 konto mot wildstar beta?

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sneakkz:

Verkade grymt på bilder, men sedan såg jag alla onödiga animationer i en video, det blir lite för mycket för min del, så jag har inte ens installerat det haha..

Påtal om det, någon som vill byta sitt diablo 3 konto mot wildstar beta?

Vad är en onödig animation?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av h4mmar:

Hej Wildstar spelare. Jag funderar på att spela detta spel, Ni som redan spelar och kör allt på Max inställningar, vad har ni för maskiner ? Jag behöver uppgradera mig lite för framtiden

Jag körde med defalutinställningar under betan men fick det aldrig att flyta konstant på 60fps. Dippade lite för ofta för att jag skulle vara nöjd så jag hoppas på optimeringar. Hörde att det var vissa inställningar som verkligen drog ned FPSen men hann aldrig testa innan CBT tog slut.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Finns nycklar till denna helgens beta här: http://www.curse.com/news/wildstar/49466-nab-a-wildstar-beta-...

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det kommer starta någon Svensk guild när det drar igång på riktigt sen?
Lär ju bli ganska hardcore spelande från min sida så man vill ju utnyttja allt till fullo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uberlaz0:

Spelade upp till lev7 i Wildstar pluss lite på ett par andra char och körde upp en gubbe till lev11 i ESO.

Jag kommer definitivt inte att köra Wildstar, som så många andra säger så ÄR detta ett WoW 2.0.
Ja! Wildstar har en massa andra features och nytänkande över WoW men känslan av att spela ett gammalt mmo finns där och det märks VÄLDIGT tydligt att utvecklarna(NCSoft) har tittat mycket på WoW när de utvecklat spelet.

Sorry för WallofText. Lycka till och ha kul oavsett vad ni vill spela!

Tack för det! Känns som att Wildstar är helt rätt för mig då.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uberlaz0:

ESO är inte och skall inte jämföras med något av de andra Elderscrolls-spelen, detta är ett mmo och skall jämföras med andra mmo och då är det ett mycket bra mmo. De har ett tydligt focus mot PvP men det kommer förhoppningsvis att bli mer och bättre PvE med tiden. Det som får mig att välja ESO är känslan i världen, strids/färdighets-systemet, craftingen, grafiken och naturligtvis PvP'n. Till sist kan nämnas att ESO känns som det är riktat mot lite äldre spelare, något som passar mig

Vad är det som gör ESO till ett bra MMO? Jag tyckte det var tråkigt under de betahelger jag spelade. Ingen känsla i striderna, dåliga animationer, långt mellan händelserna. Massor av gubbar som springer omkring och gör exakt det quest du gör fast osynligt i samma område tar bort massor av inlevelse.

Jag som äldre spelare spelar mycket hellre ett spel som är roligt än ett där enda fördelen är seriös grafik utan flammande jättesvärd.

Permalänk
Medlem

Jag plockade hem Wildstar betan från http://giveaways.tentonhammer.com/giveaway/19 . Skulle aldrig tänka mig att pre-order före jag har provat betan. Lycka till

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Beta nyckel finns att hämta här för dom som ännu inte fått tag på någon. Ingen registrering krävs!
http://www.gamereactor.se/nyheter/155044/Vi+bjuder+p%E5+betan...