var kan jag streama Paranormal Acivity?

Permalänk

var kan jag streama Paranormal Acivity?

Som titeln säger, var kan jag göra det OM jag kan göra det? Har kollat swefilmer och dreamfilm, det är stort sett dom ända streaming tjänsterna jag vet.
Så finns det något ställe där jag kan göra det utan att ladda ner?
Det måste inte vara svensktext.
Tacktack
Edit: Menar den senaste, "The Marked Ones"

Visa signatur

Intel 4440, Gigabyte Radeon R9 270x, 8GB RAM(2x4), Fractal Design Core 1000, 1TB HDD, Corsair CX 500M, Asus B85M-G mATX

Permalänk
Inaktiv

Så du vänder dig till Sweclockers för att få länkar till olagligt material? Tänk om...

Permalänk
Medlem

Kommer på DVD i Maj. http://cdon.se/film/paranormal_activity%3A_the_marked_ones-26...

Annars kanske du kan importera den från USA då den släpps där om ca. en vecka.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Ser ut att släppas om en dryg månad i Sverige 2014-05-21 då kan du förhoppningsvis hitta den hos exempelvis Headweb eller Viaplay för några tior.

Visa signatur

*L_A_N_N_Z_Y*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Så du vänder dig till Sweclockers för att få länkar till olagligt material? Tänk om...

Varför har SweC den regeln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Varför har SweC den regeln?

För vi är ett seriöst forum...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av sj6:

För vi är ett seriöst forum...

Jaha, så man är oseriös om man vill streama en film? Låter extremt logiskt.

Visa signatur

Intel 4440, Gigabyte Radeon R9 270x, 8GB RAM(2x4), Fractal Design Core 1000, 1TB HDD, Corsair CX 500M, Asus B85M-G mATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

För vi är ett seriöst forum...

Mja, mer för att annars lär väl copyswede få fnatt. Så stängs sweclockers ner för det är tydligen en torrentsida. Det vill vi ju inte så bara att respektera regeln:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsson1997:

Jaha, så man är oseriös om man vill streama en film? Låter extremt logiskt.

Om du är för snål för att betala för den, ja.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Matheeeew:

Varför har SweC den regeln?

De vill inte få skit för att medlemmarna inte vill följa lagen, vilket är vettigt, mycket synd att forumet skall behöva ta på sig det ansvaret men så ser det ut. Lagom lata dom som försöker sätta dit folk är, kan inte ens anklaga rätt person..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattsson1997:

Jaha, så man är oseriös om man vill streama en film? Låter extremt logiskt.

Det är väl jävligt oseriöst att vilja streama den utan att betala för sig ja? Vad var det för idiotisk motfråga..?

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Citat:

§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Video som strömmas utan tillåtelse är en gråzon, men skulle mycket väl kunna klassas som upphovsrättsbrott. Av den anledningen vill vi inte ha den typen av länkar i forumet.

screamin-daemon
Moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...