Har folket på Sweclockers gett upp BF4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Okey, jag antar att det är ett konsollkommando? Vilka inställningar är rekommenderade för att det ska se bra ut grafiskt men ändå så man enkelt kan se andra personer osv?:P

Jag har så otroligt många gånger haft siktet inställt rakt på dom, skjutit ett skott i taget och det är typ omöjligt att träffa medans personer jag skjuter på använder något annat assualt-vapen och kan skjuta mig som om han eller hon hade ett snipervapen utan problem. Jag syftade kanske mer till att det skiljer så gravt i erfarenhet. Jämför jag med andra fps-spel jag spelat tidigare så hade ju givetvis någon med 200-speltimmar ett klart övertag, men någon som spelat 10h hade fortfarande en chans medans det känns typ helt kört i detta spel.

Network smoothing finns på pc. Ställ den på 0 som sagt.
Sen ÄR det inte lika lätt som nybörjare i Bf. Är själv en gammal cs å cod spelare. Hade sjukt svårt för bf i början. Började spela i slutet av bf3 och tog nog 100 timmar att börja känna mig någorlunda säker. Mycket handlar om att kunna banorna. Och att spela med en bra squad gör mycket. Kan trösta dig med att det tog mig 300 timmar att komma upp i even kd i bf3. Så skynda långsamt
Sen har jag släppt kd helt å hållet då jag tycker det är roligare att vinna matcher å oftare bli Mvp. Så rusar som en tok mellan flaggor å kastar förnödenheter åt alla håll å kanter och spottar ALLT. N dör ganska mycket pga att jag inte väljer "Säkra" vägar osv

Permalänk
Avstängd

Det finns mycket onödigt "skit" man köpt genom åren men Battlefield 4 slår alla dessa med hästlängder! Jag är så fruktansvärt besviken på mig själv att jag gick på EA / DICEs fälla i form av Battlefield 4

Permalänk
Medlem

Jag spelar Bf4 och söker efter någon/några att spela med. Så man kan spela lite taktiskt i en squad.
Är 28år och spelar väldigt ofta
Adda RastacourageSWE på Origins

Edit: Glömde säga kör core inte hardcore. Föredrar hardcore i alla spel förutom battlefield då jag tycker det är roligare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Jag rage-quittar nästan varje gång jag har spelat efter typ 30min. Tycker all glädje försvinner helt när det inte finns någon balansering alls. Jag som är nybörjare och sämst tycker det är lagom skoj när alla one-shottar mig medans jag tömmer ett mag i dom och de dör givetvis inte.

Jag förstår givetvis att jag har kass aim och de bättre, samt att de antagligen har några tillbehör som hjälper. Oavsett är det tråkigt och jag har aldrig varit med om att det varit så otroligt orättvist någonsin tidigare i ett FPS-spel. Sen har väl SC enbart två stycken HC-servrar? Finns ju så många andra spellägen och alla kanske inte vill spela HC? Jag gillar HC, men helt meningslöst när jag spelat för lite för att kunna kartorna och springer vilse stup i kvarten.

Du är inte ensam med detta problemet och det beror inte på att du är nybörjare. Jag har spelat bf4 180timmar nu och detta fenomen upptäckte jag från
första början och trodde då att det var för att jag var nybörjare och inte kunde sikta. Men det är inte det som är felet utan spelet är trasigt.
En halvtimmes TeamDM brukar se ut såhär för mig, med hyffsat aggressiv spelstil
Första matchen: Går sådär, Man möter en fiende på nära håll , men fienden tål orealistiskt mycket kulor, även om jag börjar skjuta dör oftast båda, ibland har jag inte en chans fast jag skjuter mitt på och är först att skjuta. Kompensesas med en del fankeringskills. Utgången blir KD ratio 1:1
Andra matchen: Går hur bra som helst. Kör samma spelstil och vapen som innan men nu träffar kulorna där jag siktar och samtidigt som jag trycker på musen. Röjjer undan och får bäst resultat utav alla 50 som spelar, de har inte en chans emot mig och KD ratio blir 5:1
Tredje matchen: Går uruselt, möter man en fiende bakom ett hörn och skjuter typ 1 sekund före mitt på och träffar typ 3 skott och sedan gör kulorna ej skada, jag dör på ett skott. Möter fiende på avstånd träffar kanske 4 skott, jag dör på ett skott. Jag börjar nästan alltid skjuta först. Och så håller det på. Har jag tur blir det KD ratio 1:1.

Det är spelet det är fel på! Det är mest ett lotteri vem som dödar vem för när det funkar som det ska är man bäst för att det nästa gång ska vara helt orimligt dåligt. Orkar inte ens ta upp alla buggar som är relaterade till detta. Det visar att man blir skjuten bakifrån när man blir skjuten framifrån osv osv.

Man tröttnar snabbt....

Visa signatur

Datorn: Asus Maximus Formula IX, Delid Intel 7700k, Asus Geforce 1080ti Poseidon, G.Skill Tridentz RGB 32GB CL15 3000Mhz, Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem

Slutade efter 35h spelande... är mer för hardcore fps som arma, ro2 o insurgency där om du är först och träffar, så dör personen. Inte att du sätter 3 skott, killen gömmer sig och tittar fram och lyckas få HS direkt. Ja, jag spelar endast hardcore mode på bf också.

Har för övrigt över 2 k/d i både 3an i 4an men får bara rage när jag lirar 4an. Speciellt på alla dessa jävlans banor där alla sätter sig på taken med x20 zoom typ och campar sönder

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Slutade efter 35h spelande... är mer för hardcore fps som arma, ro2 o insurgency där om du är först och träffar, så dör personen. Inte att du sätter 3 skott, killen gömmer sig och tittar fram och lyckas få HS direkt. Ja, jag spelar endast hardcore mode på bf också.

Har för övrigt över 2 k/d i både 3an i 4an men får bara rage när jag lirar 4an. Speciellt på alla dessa jävlans banor där alla sätter sig på taken med x20 zoom typ och campar sönder

Då borde du testa våran Dayz Epoch server. Väldigt bra server! Vi customiserar scriptsen själva och gör dom unika och bättre

Permalänk
Medlem

Är inne på mumble nu! Spela någon?

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Slutade efter 35h spelande... är mer för hardcore fps som arma, ro2 o insurgency där om du är först och träffar, så dör personen. Inte att du sätter 3 skott, killen gömmer sig och tittar fram och lyckas få HS direkt. Ja, jag spelar endast hardcore mode på bf också.

Har för övrigt över 2 k/d i både 3an i 4an men får bara rage när jag lirar 4an. Speciellt på alla dessa jävlans banor där alla sätter sig på taken med x20 zoom typ och campar sönder

Okey, man kanske ska testa någon av de spelen då.
Ja i bf4 så gömmer sig inte ens killen utan springer mot en medans man siktar o skjuter honom och puff du är död på ett automatkarbinskott haha.

Visa signatur

Datorn: Asus Maximus Formula IX, Delid Intel 7700k, Asus Geforce 1080ti Poseidon, G.Skill Tridentz RGB 32GB CL15 3000Mhz, Custom Vattenkylning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dave_001:

Okey, man kanske ska testa någon av de spelen då.
Ja i bf4 så gömmer sig inte ens killen utan springer mot en medans man siktar o skjuter honom och puff du är död på ett automatkarbinskott haha.

Om det händer ofta så är det nog troligen en aimbot inblandad. Tyvärr förekommer det alltför ofta och då är det bara att byta server och hoppas på mindre fuskare på en annan. I torsdags så bannades 3-4 st med kort varsel på en Op. Locker-server jag spelade på för aimbot:

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065...

Det bara rasslade till och så var de borta. Detta ser jag nog som de allvarligaste problemet med BF4 just nu. Att fuskande fortsätter.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem
Skrivet av Distant Worlds:

Om det händer ofta så är det nog troligen en aimbot inblandad. Tyvärr förekommer det alltför ofta och då är det bara att byta server och hoppas på mindre fuskare på en annan. I torsdags så bannades 3-4 st med kort varsel på en Op. Locker-server jag spelade på för aimbot:

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065...

Det bara rasslade till och så var de borta. Detta ser jag nog som de allvarligaste problemet med BF4 just nu. Att fuskande fortsätter.

Kan inte sluta förvånas vilken värdelös KD/Accuracy folk har när dom kört med fusk och blivit bannade. Jag kollade upp ett par användare och hittade en med över 1 i kd, han hade 1.14.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Kan inte sluta förvånas vilken värdelös KD/Accuracy folk har när dom kört med fusk och blivit bannade. Jag kollade upp ett par användare och hittade en med över 1 i kd, han hade 1.14.

De försöker troligtvis lura Fairfight. Oftast har jag märkt att de använder aimboten när de stormar ett rum eller avancerar framåt. De är då de har mest nytta av den. Eller så är dom bara usla.

Det enda man kan göra är att utnyttja läget om de som fuskar är i egna laget (fult jag vet men vem kan motstå) och sluta om de är på det andra. Ryska klaner är hopplösa och så fort jag ser någon från Alfa och Echo på servern (de verkar älska Op Locker) så stänger jag ner spelet.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dave_001:

Okey, man kanske ska testa någon av de spelen då.
Ja i bf4 så gömmer sig inte ens killen utan springer mot en medans man siktar o skjuter honom och puff du är död på ett automatkarbinskott haha.

Jaa skicka ett PM om du vill vara med vi är ca 10st svenskar som lirar.
23+ allihopa. Välkommen!

Det gäller självklart er andra också. Här kan ni bygga hus garage och mkt mkt mkt mer
Vi har en väldigt unik server.

EDIT: Vill även påpeka att det är rabatt på arma 2 till den 29april på steam. Kostar endast 50kr för combined operations(Arma2 & arma2 operation arrowhead).
KÖP EJ det stora packetet. Det är buggat!
Har även skrivit en post om detta och lite information.
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1292995-d...

Permalänk
Medlem

Vet inte ens om jag gillar BF4 eller inte, prövade betan förut och fick spelet gratis med ett grafikkort från Inet men har inte spelat det ännu. Avskydde BF3 så betvivlar att jag gillar detta.

Permalänk
Medlem

jag har inte råkat på några av dessa buggar där spelaren inte dör, kanske eventuellt vid launchdagen men de vart snabbt åtgärdat för mig.

Jag känner att spelglädjen e större i bf4 än 3an, då vapnena går att customiza så mycket mer, o jag älskar att kunna switcha med T knappen mellan 4x scope och railsighten (long distance vs close quarters), detta har gjort mig till en otroligt mycket effektivare spelare. slaktar folk nu ^^

dock kan jag forftfande få problem att connecta ibland, så ja hoppas detta löser sig. sänker de priset kommer ja skaffa den till mitt andra origin konto

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk

Tycker att dice verkligen har jobbat bort många av alla de buggar som varit! Man träffar ju mycket bättre nu och skotten reggas nu iaf:) fungerar klockrent för mig, enda problemet är att man inte kan joina vissa serverar av någon anledning(har premium)

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Jag ger upp imorgon om vi inte får en patch som fixar denna jävla värdelösa "netcoden" eller vad det ska kallas. De senaste dagarna har varit helt otroliga och vissa rundor är man rambo där folk dör jättesnabbt om man skjuter medans nästa runda krävs det minst det dubbla för folk ska dö. Tidigare idag satte jag ett skott med spas i ansiktet på en ifrån 0.5-1 meter, såg hur han flincha tillbaka men dog inte medans hans mg4 inte hade några problem att sänka mig direkt efter....han hade 100hp i killcamen.

Jag är en sweclockare som förmodligen ger upp skiten imorgon.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Jag ger upp imorgon om vi inte får en patch som fixar denna jävla värdelösa "netcoden" eller vad det ska kallas. De senaste dagarna har varit helt otroliga och vissa rundor är man rambo där folk dör jättesnabbt om man skjuter medans nästa runda krävs det minst det dubbla för folk ska dö. Tidigare idag satte jag ett skott med spas i ansiktet på en ifrån 0.5-1 meter, såg hur han flincha tillbaka men dog inte medans hans mg4 inte hade några problem att sänka mig direkt efter....han hade 100hp i killcamen.

Jag är en sweclockare som förmodligen ger upp skiten imorgon.

Gå in på en amerikansk server så är du Rambo 24/7 tills de slänger ut dig

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Gå in på en amerikansk server så är du Rambo 24/7 tills de slänger ut dig

Funkade till en början innan folk insåg att det faktiskt funkar. Har spelat på amerikanska servrar tidigt på morgonen när det inte funnits någon intressant europeisk server igång men det är mer folk med hög ping än låg för det mesta. Avstår hellre från att spela helt än att missbruka något så fult, man vet ju själv hur frustrerande det är. Dice är ett fett jävla skämt

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fragola:

Kika på den här ganska mysiga buggen: http://youtu.be/0IRIbIMO0SY

Det klippet förklarar en hel del konstigheter. Kvalitetskontroll Dice, kvalitetskontroll...

OnT: spelar en del, men inte alls lika mycket som BF3. Finns helt enkelt andra spel som lockar mer.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dave_001:

Du är inte ensam med detta problemet och det beror inte på att du är nybörjare. Jag har spelat bf4 180timmar nu och detta fenomen upptäckte jag från
första början och trodde då att det var för att jag var nybörjare och inte kunde sikta. Men det är inte det som är felet utan spelet är trasigt.
En halvtimmes TeamDM brukar se ut såhär för mig, med hyffsat aggressiv spelstil
Första matchen: Går sådär, Man möter en fiende på nära håll , men fienden tål orealistiskt mycket kulor, även om jag börjar skjuta dör oftast båda, ibland har jag inte en chans fast jag skjuter mitt på och är först att skjuta. Kompensesas med en del fankeringskills. Utgången blir KD ratio 1:1
Andra matchen: Går hur bra som helst. Kör samma spelstil och vapen som innan men nu träffar kulorna där jag siktar och samtidigt som jag trycker på musen. Röjjer undan och får bäst resultat utav alla 50 som spelar, de har inte en chans emot mig och KD ratio blir 5:1
Tredje matchen: Går uruselt, möter man en fiende bakom ett hörn och skjuter typ 1 sekund före mitt på och träffar typ 3 skott och sedan gör kulorna ej skada, jag dör på ett skott. Möter fiende på avstånd träffar kanske 4 skott, jag dör på ett skott. Jag börjar nästan alltid skjuta först. Och så håller det på. Har jag tur blir det KD ratio 1:1.

Det är spelet det är fel på! Det är mest ett lotteri vem som dödar vem för när det funkar som det ska är man bäst för att det nästa gång ska vara helt orimligt dåligt. Orkar inte ens ta upp alla buggar som är relaterade till detta. Det visar att man blir skjuten bakifrån när man blir skjuten framifrån osv osv.

Man tröttnar snabbt....

Okey, skönt att höra att det inte enbart är jag som gnäller och tycker det är fusk, bugg, orättvist osv, osv. Har bara spelat som assualt än så länge och upptäckt att av de vapen jag låst upp hittills är det enbart m416 och famas som går att träffa med, andra vapen kan man tömma ett helt mag på 15m avstånd utan att träffa en jävla kula, så sjukt bugg så det finns inte. Låste upp famasen någon runda senare, då träffade typ allt där jag siktade.

Det känns som om det är "osynlig" lagg i spelet också med tanke på det du säger där man ser att man drar vapen snabbare än motståndare, ändå så hinner han skjuta en före. Ofta blir det att man byter server när man sitter och spelar själv och möter folk som spelar tillsammans i squad som uppenbarligen pratar med varandra också, är de någorlunda duktiga blir det väldigt trist att lira så klart - men det är väl också så spelet är tänkt att spelas!

För övrigt går det inte att klara av Assault Basic? " Obtain 11 Heals 0/11 " jag har slängt ut typ 4111 packs som folk healat sig på, men jag får ingen progression? Vad är det jag missat eller är det bara bugg?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Köpte vanliga men inte köpt expansion osv, tråkigt spel helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Okey, skönt att höra att det inte enbart är jag som gnäller och tycker det är fusk, bugg, orättvist osv, osv. Har bara spelat som assualt än så länge och upptäckt att av de vapen jag låst upp hittills är det enbart m416 och famas som går att träffa med, andra vapen kan man tömma ett helt mag på 15m avstånd utan att träffa en jävla kula, så sjukt bugg så det finns inte. Låste upp famasen någon runda senare, då träffade typ allt där jag siktade.

Det känns som om det är "osynlig" lagg i spelet också med tanke på det du säger där man ser att man drar vapen snabbare än motståndare, ändå så hinner han skjuta en före. Ofta blir det att man byter server när man sitter och spelar själv och möter folk som spelar tillsammans i squad som uppenbarligen pratar med varandra också, är de någorlunda duktiga blir det väldigt trist att lira så klart - men det är väl också så spelet är tänkt att spelas!

För övrigt går det inte att klara av Assault Basic? " Obtain 11 Heals 0/11 " jag har slängt ut typ 4111 packs som folk healat sig på, men jag får ingen progression? Vad är det jag missat eller är det bara bugg?

Låter konstigt, det låter som någon bugg. Jag har ett par vapen som jag tydligen inte låst upp än i spelet men enligt battlelog är det klart, så kika där.
Vet inte om dom fixat till det men kör du först hipfire och sedan adsar blir det hipfire spread på kulorna trots att du har ads. Det tog väl en dag att få in det i skallen men tillslut blir det att du kör ads innan första kulan är skjuten per automatik.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Inaktiv

Har slutat med bf4 och kör condition zero nu igen.
Grymt bra efter uppdateringen med nya grafik motorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Låter konstigt, det låter som någon bugg. Jag har ett par vapen som jag tydligen inte låst upp än i spelet men enligt battlelog är det klart, så kika där.
Vet inte om dom fixat till det men kör du först hipfire och sedan adsar blir det hipfire spread på kulorna trots att du har ads. Det tog väl en dag att få in det i skallen men tillslut blir det att du kör ads innan första kulan är skjuten per automatik.

Nope, det har varit med ADS från start. Har varit helt sjukt och svurit mycket, SCAR-H t ex som har typ bäst range och bra acc är nog det sämsta avståndsvapnet och det med en av det sämre träffbilderna jag använt. En annan helt random grej, jag har ibland fördröjning på typ 0,25-0,5s på tbordet utan någon förklaring, sjukt irriterande men musen gör som den ska. Båda är trådbundna och jag kör med vsync av, någon som vet vad det kan bero på?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Nope, det har varit med ADS från start. Har varit helt sjukt och svurit mycket, SCAR-H t ex som har typ bäst range och bra acc är nog det sämsta avståndsvapnet och det med en av det sämre träffbilderna jag använt. En annan helt random grej, jag har ibland fördröjning på typ 0,25-0,5s på tbordet utan någon förklaring, sjukt irriterande men musen gör som den ska. Båda är trådbundna och jag kör med vsync av, någon som vet vad det kan bero på?

Har du testat att experimentera med olika barrel/underbarrels? Det kan göra en hel del på vapnen. Det kan ju också vara så att du är van med mycket bättre hitregistration än vad som är i detta spelet och därför blir du så frustrerad, det är väl säkerligen den största anledningen
http://symthic.com/bf4-stats här är en sida där du kan se stats för vapnena, hurdan spreaden blir med de olika attachments som finns osv. Vet inte hur säkert det är men där kan du leka till dig en setup som du tror skulle passa dig.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Har du testat att experimentera med olika barrel/underbarrels? Det kan göra en hel del på vapnen. Det kan ju också vara så att du är van med mycket bättre hitregistration än vad som är i detta spelet och därför blir du så frustrerad, det är väl säkerligen den största anledningen
http://symthic.com/bf4-stats här är en sida där du kan se stats för vapnena, hurdan spreaden blir med de olika attachments som finns osv. Vet inte hur säkert det är men där kan du leka till dig en setup som du tror skulle passa dig.

Tack, ska kika på den Nej, jag pratar med alla vapen i dess standardutföranden dvs innan man låst upp något tillbehör halls. Förstår ju givetvis att det blir skillnad om man har olika tillbehör på vapen.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Testade lite idag efter ett tags uppehåll. Spelet är ett skämt. Dog flera ggr. trots att jag befann mig i skydd, detta hände ett flertal ggr. Att spela BF4 är fan som att spela lotto. Grisarna på Dice har sett mina pengar för sista gången.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Jag har personligen inte spelat på ett bra tag nu, mestadels eftersom spelet är sönder mer eller mindre.
Därav kollar jag inte heller forumdelen.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk

LOL. Ingen förbättring än med andra ord. Får nog hålla kvar i Diablo ett tag till.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Sämsta spelet i serien. Känns som spelet är oerhört segt och efter på något sätt. Spelar endast för att ett par av mina kompisar spelar.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy