Permalänk

Tv för max 8000kr!

Hej!
Är på jakt efter en ny tv som ska vara i mitt vardagsrum! Har inte det största vardgasrummet och därav behöver jag ingen stor tv! Max42"! Kraven på tv är full HD (1080p) såklart! Den ska ha smart funktioner samt 3D! Som sagt Max 42" och inte över 8000kr! Lämna gärna förslag på några som har dessa funktioner samt en bra bildkvalitet! Tänker inte koppla in extern ljuskälla så bra ljudkvalitet är ett plus!

Tack på förhand!

Permalänk
Hedersmedlem

Vilket menar du nu? Du skriver minst (lägst) 8000:- och sedan inte över samma summa?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Lite off topic men; ändra din titel, den är ju totalt missvisande!

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DASANTOON:

Hej!
Är på jakt efter en ny tv som ska vara i mitt vardagsrum! Har inte det största vardgasrummet och därav behöver jag ingen stor tv! Max42"! Kraven på tv är full HD (1080p) såklart! Den ska ha smart funktioner samt 3D! Som sagt Max 42" och inte över 8000kr! Lämna gärna förslag på några som har dessa funktioner samt en bra bildkvalitet! Tänker inte koppla in extern ljuskälla så bra ljudkvalitet är ett plus!

Tack på förhand!

Angående ditt val av storlek så tror jag inte du tycker "att vara på bio/känslan" infinner sig, så jag säger ju större ju bättre. Dock kan ju det behövas bra ljud som ju är en stor del av denna känsla så denna plus ett hyfsat ljudsystem kanske?

http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/Samsung-UE46F6345SBXXE...

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1691116
Inte det bästa valet om du ska spela, men bäst bildkvalitet för pengarna på den här.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.