Permalänk

flikar under adressfältet [firefox]

Går det att få ner flikfältet under adressfältet som det var förr på firefox?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av strike_formation:

Går det att få ner flikfältet under adressfältet som det var förr på firefox?

Ja, skrv in adressen about:config i en ny flik och godkänn säkerhetsvarningen. Väl inne på den sidan söker du efter värdet browser.tabs.onTop och dubbelklickar på det så det får värdet false.

Permalänk

Tack för svaret!

Permalänk
Hedersmedlem

Ett annat, enklare sätt är att högerklicka på menyraden och avbocka 'Tabs on top'

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon181280:

Ja, skrv in adressen about:config i en ny flik och godkänn säkerhetsvarningen. Väl inne på den sidan söker du efter värdet browser.tabs.onTop och dubbelklickar på det så det får värdet false.

Helt underbart! Tackar

Visa signatur

| Windows 7 Ultimate x64 | Intel Core™ i5-2500k CPU @ 4,75MHz | Corsair H100 |
| ASUS P8P67 LE (1155) | NVIDIA GeForce GTX 670, 980 MHz, 2048 Mb, 6008 MHz, GDDR5, 256 bit |
| Minne: 6 GB Corsair XMS3 DDR3 1600 MHz | Corsair Force GT Series 3 2.5" 120GB SSD + 500Gb HDD + 2Tb HDD |

Permalänk

Funkar inte för Firefox 29.0

Precis så är det.
För 29.0 funkar det inte att sätta false (eller för den skull "true"). De attans fllikarna ligger kvar överst. Avskyvärt!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965E 3.4GHz, 32 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX1050 , Corsair Neutron 240 GB AIHC, Win 10/64 Home, Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H rev 1.0, Bios F3

Permalänk
Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Theme Restorer fixade allt.
Sweclockers är ett fantastiskt forum, önskar bara att jag kunde hjälpa till.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965E 3.4GHz, 32 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX1050 , Corsair Neutron 240 GB AIHC, Win 10/64 Home, Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H rev 1.0, Bios F3

Permalänk
Medlem
Skrivet av videfix:

Ett annat, enklare sätt är att högerklicka på menyraden och avbocka 'Tabs on top'

Vilken version av FF? jag kan inte hitta det du skriver

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Jag har FF29.
Fick en länk https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/classicthemere..., laddade ner och min lycka var gjord s a s.
Men det kanske inte var det du egentligen frågade om.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965E 3.4GHz, 32 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX1050 , Corsair Neutron 240 GB AIHC, Win 10/64 Home, Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H rev 1.0, Bios F3