Dota2, folk att spela med.

Permalänk
Medlem

Dota2, folk att spela med.

Söker efter någon/några att spela med.

Börjar bli lite tråkigt att bara köra med randoms hela tiden.

Jag kan spela alla positioner men spelar helst supp/core och då inte carry.
Är 33år, whinar inte och hela världen går inte under för att jag förlorar en match.
Har skype,ts2,mumble etc etc om sådant är aktuellt.

Acc: Rawnsy
Acc: Springsy

Har 2 accounts.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

Du kan alltid kika in DotA 2 - Sverige på Facebook.

https://www.facebook.com/groups/531789393501341/

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

In på Spelclockers mumble?

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen.

Spelclockers är jag inne på, jätte dött i dota2 kanalerna.

Facbook tjosan får vi se vad det ger för resultat sedan.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

Lycka till!

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk

Hej,

Vad har du för MMR? Spelar inte så stor roll iofs men kan ju vara intressant att veta.
Är lika "gammal" som dig och finns också i Sundsvall.

Permalänk
Medlem

Tjäänare, jadu pendlar runt 3k-2700, just nu 2838.
Hittat en kille här på swec som jag börjat spela med, vi har extremt roligt när vi spelar, så vore roligt med fler att spela med

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk

Oki, skoj La till dig nu, heter SugSnigel.

Permalänk
Medlem

jag är gärna med och spela, dock är jag inte jätteduktig är bara lvl 10 på min profil.

Men är ni sugna lägg till mig : Verdurakh

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem

jag kanske ska ta mig för "invigningen" först sen kan jag nog vara med

Permalänk
Medlem

acc: smeken http://steamcommunity.com/id/smeken
acc: hzup http://steamcommunity.com/id/hzup (Min fina alt, spelar mestadels på denna nu.)

Bara att adda. Jag spelar inte så mycket men lite då och då. MMR 3,5-4k. Lirar support. Väldigt trött på alla ryssar.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk

Trevligt med lite folk, lägger till dig också Hzup. Perfekt om man gör som du att skriver ut roll och ungefärligt MMR. Att man är trött på ryssar är nog genomgående om man lirat fler än 10 games

För att följa mitt eget förslag så: Offlane/Carry ~3500MMR
Acc: SugSnigel
Kom på att ålder kan ju vara intressant också, jag sitter mest med mina gubbpolare på 25-35 år och lirar. Är 32 själv.

Permalänk
Medlem

Kul! Söker också någon att spela med. Vi är några stycken som spelar någon match om dagen. Vi är 20+/- något år och tar gärna konstruktiv kritik om vi gör fel. Vi skriker heller inte som vildar eller gnäller när någon annan gör fel.

Vi spelar det vi kan och det som behövs, ligger runt 3000k mmr men vill gärna gå upp lite grann.
Adda gärna viktorgaab på steam.

Permalänk
Medlem

Aldrig fel att ha lite extra folk att lira med under ensamma stunder eller när man är 4.
Allround spelare på 23 vårar som tidigare spelat sedan barnsben (wc3 dota och sedan hon). Spelar när tid utöver fotboll och jobb finnes! 4.2k-ish mmr i dagsläget.
S3m1sonic / FifteenCent

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

kan lira med dig om intresse finns, är gammal hon spelare som nyss börjat med dota.
31 år gammal o ingame heter jag shortys_1.

Permalänk
Medlem

31 år ung lirat dota(wc3), hon, dota2(från betan). solo mmr ~3.8, team mmr ~4.2, spelar sällan ranked för att jag gillar ability draft, men när det finns ett gäng att lira med då är det CM som är roligast för mig.

lirar helst mid, hard laner eller carry, har skype och ts3, är ganska bra på drafta. hatar att förlora !!! så det kan bli lite whine när folk gör klantiga misstag eller inte lyssnar.

heter Fe2O3 på steam, har cheshire cat från alice in wonderland på bilden

Permalänk
Medlem

Är gärna med och spelar, ligger runt 2700-2800 MMR. Nickar ArakanI på steam.
Spelar oftast support.

Annars är jag som Ferum, jag hatar att förlora och en match är inte över för än Ancient har fallit!

http://steamcommunity.com/id/ArakanI

Permalänk
Medlem

Söker också folk att lira med. Pendlar fram och tillbaka mellan 2600 och 2900 pga ryssar och ukrainare. :/ Behöver en ordentlig grupp att lira med. Nickar Uroth på steam.

Permalänk

är även också med och lirar, ligger runt 3,5k - 3,6k MMR. nickar snigelröv på steam.
Spelar allt, orkar inte direkt fokusera på en roll, vilket gör det lite roligare.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198075171789

Visa signatur

Fractal Design R3 || Silverpower 500W || Asus P7P55D-E LX || i5 760 @3.80GHz || Zalman CNPS10X Extreme || 8GB 1333MHz DDR3 || Asus GTX 560 Ti DirectCu II TOP

Permalänk
Medlem

Är 37 år.
Kan lira med folk om dom vill. Har legat över 3k MMR men har rasat ner till snart 2600 vilket gör mig förbannad då det nästan bara varit folk som heter "Goal 0MMR" med i mina lag som sedan tagit självmord.

http://steamcommunity.com/id/Juxtapox

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Cyberduck på steam, har mest lirat normal då jag gillar köra AR
Har dock runt 3,7k mmr på party.

Har spelat dota till och från sedan 2006 typ

Så om någon är sugen på köra ranked/normal spelar ingen roll bara kul att ha lite folk att lira med

Visa signatur

GPU: -MSI GeForce GTX 770 CPU: -Intel i5 4670K RAM:-Kingston HyperX Fury 8gb
Mobo: -Gigabyte GA z97x SLI PSU: -Corsair CS750M HDD:-Samsung SSD Evo 840 Series 120gb, Seagate desktop HDD 1tb
Case: -Fractal Design R4 OS: -Windows 7 Ultimate 64bit.

Permalänk
Medlem

Ambrosia Canister, lägg till mig vet jag. DOTA är ett mycket bra spel men ett spel så förluster gör jag inte till något drama. Hatar whiners, mer än naabs. Hehe, apropå DOTA, alltså såhär i "efterhand" kan jag ju bara konstatera att folk har varit jäääävligt snäll med mig fastän jag noobat mig igenom de första 1000 timmarna liksom.