Wolfenstein: The New Order

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Det kan vara ett AMD drivrutinsproblem alternativt crossfire problem för jag har det också och både jag och blomkungen kör AMD och crossfire.

Mvh J

Fick bort mitt, sänkte shadow resolution ett snäpp till 4096 så rullar det på, VT compression av.

Slår man på VT compression går det dock att köra fullt maxat.

Permalänk
Medlem

Spelet har pissdålig prestanda (för hur vissa effekter ser ut mm.) och texturer ser ut som vissa på Gamecube. Det har noll verklighetsförankring och börjar relativt lätt för att sedan faktiskt ge något av en utmaning (på Uber) AIn är också bland de dummaste jag någonsin stött på.

Dock är det helt jävla underbart. Plocka upp två stycken autoshotguns och löp amok i den estetiskt vackra spelvärlden där det enda som stoppar dig är ammon i magasinet eller antalet kulor i bröstkorgen.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TuHack:

Har ni hittat Jimmie än?

Jimmie var inte ens född på 60-talet :P.

Permalänk
Inaktiv

HardOCP har släppt deras performance review av spelet, finns säkert en del läsvärt där angående inställningar och sådant: http://www.hardocp.com/article/2014/05/21/wolfenstein_new_ord...

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompson:

Gjorde ett snabbt test, spelade ca 30 minuter, bl.a.

helikopterhangaren med robotbossen,

Dold text

och använde som mest 3,7GB Vram. Det kan säkert använda mer än det, kanske även mer än 4GB, det är svårt att säga utan att testa flera sektioner av spelet.

Men det verkar definitivt som att det är säkrast att köra med VT Compression på om man inte har ett Titan eller Titan Black.

Skrivet av anon5930:

HardOCP har släppt deras performance review av spelet, finns säkert en del läsvärt där angående inställningar och sådant: http://www.hardocp.com/article/2014/05/21/wolfenstein_new_ord...

Ska testa hemma om det är någon skillnad i kvalitet om man kör VT Compression på eller av, enligt artikeln verkade det ju göra det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tyvärr är Wolfenstein: New Order helt absurt när det kommer till PC. Jag kommer aldrig att förstå varför man inför en FPS-begränsning på 60 FPS oavsett om Vsync är påslaget eller ej =/ Helt otroligt vad man har sett fram emot denna titel för att åter igen bli besviken.
Nu har man istället förhoppningar på Batman: Arkham Knight som verkar välutvecklat och släpps till PC/PS4/XO - Det vill säga ingen jädrans resursslöseri för att släppa spelet till 360 & PS3 också som det är gjort med Wolfenstein... Suck. Inte ens när de nya konsolerna, som delar många likheter med en modern PC, är lanserade kan man bli kvitt dessa idiotiska konsol-portar.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Spelat några timmar nu tycker spelet är riktigt kul! Förstår bara inte varför dom satt en gräns på 60fps...

Visa signatur

Moderkort: Sabertooth P67 | Processor: Intel i7 2600K 4.6 GHz | CPU-kylare: H80i | Grafikkort: EVGA GTX 780 SC 3 GB SLI. | RAM-Minnen: HyperX Blue 16 GB 4X4GB 1600 Mhz | SSD: Samsung 840 EVO 250GB | Nätagg: Corsair TX 750W | Display: AOC 24" G2460PQU 144hz / 3x AOC 24" LED E2461FWH | Mus: Razor Deathadder | Headphones: QPad- QH90 | Keyboard: QPad MK-80 | Chassie: Fractal Design Define R4.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Vill du ta en ordentlig diskussion eller är du bara ute efter att trolla?

Varken eller. Lugn nu och uppskatta istället ett försök till ett clockrent skämt... oavsett vilken sida man står på.

Spelet verkar kul (även om jag bara precis börjat) - och just easter eggs tycker jag alltid varit skoj i Wolfenstein. Hoppas på att hitta några.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Tyvärr är Wolfenstein: New Order helt absurt när det kommer till PC. Jag kommer aldrig att förstå varför man inför en FPS-begränsning på 60 FPS oavsett om Vsync är påslaget eller ej =/ Helt otroligt vad man har sett fram emot denna titel för att åter igen bli besviken.
Nu har man istället förhoppningar på Batman: Arkham Knight som verkar välutvecklat och släpps till PC/PS4/XO - Det vill säga ingen jädrans resursslöseri för att släppa spelet till 360 & PS3 också som det är gjort med Wolfenstein... Suck. Inte ens när de nya konsolerna, som delar många likheter med en modern PC, är lanserade kan man bli kvitt dessa idiotiska konsol-portar.

Självklart synd att det inte går att köra 120FPS, men ingen dealbreaker IMO. Det är fortfarande ett väldigt trevligt spel.

Hade det varit MP och inte haft 120FPS, då hade jag rageat

Edit, easter egg:

Dold text
Permalänk
Medlem

Tycker jag får FPS drops hela tiden och verkar inte ge mycket skillnad vid överklockning heller.. Någon mer som blir lite förbannad?.. Tycker inte heller det är så snyggt som andra spel från 2013.. Det är ju precis släppt också så det har jag förståelse i. Hoppas Machinegames tar tag i det snarast ialf.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Medlem

Spelet flyter på som det ska med högsta inställningarna på min burk.
Men jag får konstiga artefakter :/
Kanske måste ha senaste grafikdrivrutinen? Har 14.2

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Har bara skört typ en halvtimma in i spelet och det verkar vara riktigt nice ändå. Bra atmosfär och så vidare :). Men sen så skulle jag kolla på inställningarna tvärt. Sen när jag gick tillbaka till spelet så fick jag typ 1-5 fps allstå ospelbart. Flöt på mycket bra först innan jag pausade. Måste vara spelet som inte är som det ska än :). Men jag kom tänka på en annan grej. Körde för ett tag sedan ut Return to castle wolfenstien. Måste man ochså köra ut Wolfenstien som kom ut 2009 innan man börja köra detta. Eller kan man hoppa över det spelet? :). Har för mig det var ganska dåligt ändå så

Visa signatur

Chassi : Corsair iCUE 465X RGB Processor : Intel Core i9-11900F Stock Moderkort : ASUS ROG Strix B560-F GAMING WIFI Cpu Kylare : CM ML240L V2 ARGB Ram : Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz Gpu : Gigabyte GeForce RTX3080 GAMING OC LHR SSD : Kingston A2000 1TB NVMe M.2 Nätagg Corsair RM750x, 750W Consoller: PS4

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SCORPIUS:

Spelet flyter på som det ska med högsta inställningarna på min burk.
Men jag får konstiga artefakter :/
Kanske måste ha senaste grafikdrivrutinen? Har 14.2

Det bästa är väl i regel att köra senaste drivrutinerna?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Inaktiv

Jag har kommit till chapter 7 nu och jag tycker helt klart att spelet håller bra fortfarande. Någon gjorde tidigare en jämförelse med blandannat Dishonored och jag håller definitivt med där (stealth-aspekten då). Detta gameplay hade jag gärna sett i Bioshock-titlarna, hade nog fungerat riktigt bra även där.

Skrivet av SCORPIUS:

Spelet flyter på som det ska med högsta inställningarna på min burk.
Men jag får konstiga artefakter :/
Kanske måste ha senaste grafikdrivrutinen? Har 14.2

CCC 14.4 rekommenderas för spelet så det borde vara värt ett försök. Det är inte texture pop in du får utan mer "vanliga" artifakter?

Skrivet av Razeezor:

Har bara skört typ en halvtimma in i spelet och det verkar vara riktigt nice ändå. Bra atmosfär och så vidare :). Men sen så skulle jag kolla på inställningarna tvärt. Sen när jag gick tillbaka till spelet så fick jag typ 1-5 fps allstå ospelbart. Flöt på mycket bra först innan jag pausade. Måste vara spelet som inte är som det ska än :). Men jag kom tänka på en annan grej. Körde för ett tag sedan ut Return to castle wolfenstien. Måste man ochså köra ut Wolfenstien som kom ut 2009 innan man börja köra detta. Eller kan man hoppa över det spelet? :). Har för mig det var ganska dåligt ändå så

Spelet tar inte story-biten på alltför stort allvar så det kvittar mer eller mindre. Dock ska alla tre spelen ingå i samma universum (RtCW räknas tydligen som en reboot av serien) så delar av storyn ärvs vidare. Men ja, det är inte direkt Mass Effect vi snackar om här så kör på du och återvänd till Wolfenstein från 2009 sedan om du fortfarande är sugen.

Permalänk

Någon mer än jag som inte kan använda "laser cuttern". Jag är helt fast på kapitlet med att ta sig in i fängelset. Det händer inte ett skit när jag ska bränna hål?!, testat både höger och vänster sida.

http://www.youtube.com/watch?v=waFzqRKRg5Y

Jag är där. Hur ska jag ta mig vidare? Jäkla skitbugg

------

Nu fungerar det, efter att jag ändra tillbaka field of view från 90 till 80. Sjukt!

Visa signatur

Cooler Master Nepton 120XL | i7 3820 @ 4,2ghz | Asus P9X79 Pro | 16 GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 | Sapphire r9 290x Tri-X | Samsung 250gb SSD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av stukastini:

Någon mer än jag som inte kan använda "laser cuttern". Jag är helt fast på kapitlet med att ta sig in i fängelset. Det händer inte ett skit när jag ska bränna hål?!, testat både höger och vänster sida.

http://www.youtube.com/watch?v=waFzqRKRg5Y

Jag är där. Hur ska jag ta mig vidare? Jäkla skitbugg

------

Nu fungerar det, efter att jag ändra tillbaka field of view från 90 till 80. Sjukt!

Hm. Jag hade inte det problemet själv och då kör jag även FOV på 90 ihop med 1920x1200 i upplösning. Bra att det löste sig iallafall.

Permalänk
Medlem

Har rätt stora problem med mellansekvenserna fortfarande. Alltså de sekvenser där man inte spelar själv. Ljudet hackar till och även bilden och ibland fryser allt helt i ett par sekunder innan det rullar på igen. Kör crossifire med 2 x 7970. Kommer sluta spela till jag hittar en lösning på det här då det stör alltför mycket.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Trodde på en enorm flopp, att försöka återuppliva ett gammalt spel som skulle sjunka direkt.
Men till min förvåning håller jag med de flesta om att det faktiskt är riktigt bra och kul.
Money well spent =D

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jaxione:

Har rätt stora problem med mellansekvenserna fortfarande. Alltså de sekvenser där man inte spelar själv. Ljudet hackar till och även bilden och ibland fryser allt helt i ett par sekunder innan det rullar på igen. Kör crossifire med 2 x 7970. Kommer sluta spela till jag hittar en lösning på det här då det stör alltför mycket.

Mvh J

Provat inaktivera Crossfire? Spelet ska tydligen inte stödja varken CFX eller SLI. Sedan kör du med CCC 14.4?

Permalänk
Medlem

Jag testade att köra med VT Compression Disabled bara för att se vad som hände och det var ingen rolig upplevelse. När jag bytte ingame så sjönk min FPS till 2-4 ungefär och allt såg fult ut. Efter 10 sekunder gick det upp till 60 och allt såg normalt ut. Sen dog jag vid ett tillfälle och när spelet laddat om senaste chekpoint så hade jag återigen jättelåg FPS men denna gången hoppade det inte upp till 60 så jag fick sätta på VT Compression igen och då flöt allt på normalt.

Sen fick jag en CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT BSOD men det har inget med spelet att göra

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Catalyst 14.4 var minimum för mig för att få det att funka vettigt.
Har också lite frame drops i mellansekvenser men det är väl acceptabelt.

Spelt är kul och så men en patch borde nog komma snart för det är många som har problem här och där, speciellt på Radeon-kort.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Jag testade att köra med VT Compression Disabled bara för att se vad som hände och det var ingen rolig upplevelse. När jag bytte ingame så sjönk min FPS till 2-4 ungefär och allt såg fult ut. Efter 10 sekunder gick det upp till 60 och allt såg normalt ut. Sen dog jag vid ett tillfälle och när spelet laddat om senaste chekpoint så hade jag återigen jättelåg FPS men denna gången hoppade det inte upp till 60 så jag fick sätta på VT Compression igen och då flöt allt på normalt.

Sen fick jag en CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT BSOD men det har inget med spelet att göra

Det kan nog vara värt att prova starta om spelet efter grafikinställningar ifall det gör någon skillnad. Med tanke på hur texturtungt spelet är och hanteringen för texturer som redan är laddade ändras så kan det nog i detta fall vara rätt bra.

En blåskärm om dagen förlänger livet!

Skrivet av RHWarrior:

Catalyst 14.4 var minimum för mig för att få det att funka vettigt.
Har också lite frame drops i mellansekvenser men det är väl acceptabelt.

Spelt är kul och så men en patch borde nog komma snart för det är många som har problem här och där, speciellt på Radeon-kort.

Jag tycker mig ha läst något om en 11,5GB patch för spelet men den kanske redan var inbakad på lanseringsdagen. Men någon mer patch borde helt klart dyka upp inom kort.

Permalänk
Medlem

Jag kör VT compresion disabled och har inga dropps öht. Dock äter det upp hela mitt virtuella minne och har ca 500mb ledigt så kan bara köra spelet och inga program i bakgrunden typ.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Hittat några små störande bitar.

1. Smygscenen

När man skall klättra på hustaken för att rädda fångarna

Dold text

Där märkte jag att man inte måste smyga utan faktiskt kan springa rakt fram mot vakterna och mörda dem med kniven utan att de märker något, bara de har ryggen mot en. Om man nu skulle bli upptäckt så gick rörde de knappt på sig och vrålade bara massa ord. Vakter med automatvapen har bättre AI.

2. Senare i samma scen så kan din follower inte dö vilket är lite fånigt.

Man möter ju de där tuffa killarna helt klädda i plåt med shotgun som tål hur mycket som helst

Dold text

och han kan nästan agera tank eller tom human shield när man själv kan dö illa kvickt.

Skrivet av anon5930:

Det kan nog vara värt att prova starta om spelet efter grafikinställningar ifall det gör någon skillnad. Med tanke på hur texturtungt spelet är och hanteringen för texturer som redan är laddade ändras så kan det nog i detta fall vara rätt bra.

En blåskärm om dagen förlänger livet!

Det gjorde jag förvisso inte. Men alltså, enda skälet till varför jag testade detta var för att någon skrev att det kanske skulle se snyggare ut när texturerna inte var komprimerade vilket låter vettigt. Dock såg jag ingen skillnad.

Hehe, har fått den en gång tidigare men det var längesedan, säkert några månader eller något. Har med CPUn att göra vilket är lite jobbigt.

Skrivet av Hymer:

Jag kör VT compresion disabled och har inga dropps öht. Dock äter det upp hela mitt virtuella minne och har ca 500mb ledigt så kan bara köra spelet och inga program i bakgrunden typ.

Kollade inte virtuella minnet. Har sänkt min pagefile till 1GB för att spara plats på SSDn. Har dock 16GB RAM så det borde ju räcka kan man tycka...hm, intressant.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Det gjorde jag förvisso inte. Men alltså, enda skälet till varför jag testade detta var för att någon skrev att det kanske skulle se snyggare ut när texturerna inte var komprimerade vilket låter vettigt. Dock såg jag ingen skillnad.

Hehe, har fått den en gång tidigare men det var längesedan, säkert några månader eller något. Har med CPUn att göra vilket är lite jobbigt.

Kollade inte virtuella minnet. Har sänkt min pagefile till 1GB för att spara plats på SSDn. Har dock 16GB RAM så det borde ju räcka kan man tycka...hm, intressant.

Kan säkert vara det då. Prova att höja den. Den tar bara av det virtuella och nästan inget av ramminnet.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan säkert vara det då. Prova att höja den. Den tar bara av det virtuella och nästan inget av ramminnet.

Kanske testar det. Men VT Compression - Disabled inte ger någon visuell förbättring är det inte värt besväret. Har du märkt någon skillnad?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Kanske testar det. Men VT Compression - Disabled inte ger någon visuell förbättring är det inte värt besväret. Har du märkt någon skillnad?

Kan inte disablea den så kan inte svara på det.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Kan inte disablea den så kan inte svara på det.

Det ska du kunna. Även om inställningen inte har några pilar (som resolution tex) kan du fortfarande klicka på den och trycka pil höger/vänster.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Efter ca 4 timmar var spelet avklarat, kan ge + på grafik och att man fick styra nån robot liknande sak i slutet av delen där man är i fånglägret. Annars Nää, inget för mig,

Visa signatur

CPU: i7 3770K 4.1 Ghz Mobo: Sabertooth Z77 Minnen Corsair 1600Mhz LP DDR3 16GB. Grafikkort: Asus GTX 780 Direct CUII 2 OC
resten är nätagg, SSD disk och hårddiskar samt ett gammalt lian li Armor Suit P80

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mr S:

Efter ca 4 timmar var spelet avklarat, kan ge + på grafik och att man fick styra nån robot liknande sak i slutet av delen där man är i fånglägret. Annars Nää, inget för mig,

4 timmar? Spelar du för att ha kul eller ta dig igenom fortast möjligt? Jag har alldeles oerhört svårt att tro att en normal genomspelning bara tar 4 timmar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro