Steelseries siberia V2 crossplatform prisfråga

Permalänk
Avstängd

Steelseries siberia V2 crossplatform prisfråga

Hej

Har en helt ny och oanvänd Steelseries siberia V2 crossplatform, hur mycket kan man sälja den för ungefär?

mvh

obs..detta är ingen annons..vill bara veta hur mycket en sån är värd och vilken pris är rimlig att sätta på den

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Helt ny och oanvänd så lite lägre än normalt pris, antar jag?

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Uniko:

Helt ny och oanvänd så lite lägre än normalt pris, antar jag?

OK låter 500:- som ett rimligt pris? Det är en sån http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingheadset/SteelSe...

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

OK låter 500:- som ett rimligt pris? Det är en sån http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingheadset/SteelSe...

Nypris på deras sida är 789:-, du lär ju bli av med det fortare med sådant lågt pris.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Uniko:

Nypris på deras sida är 789:-, du lär ju bli av med det fortare med sådant lågt pris.

OK jag provat att lägga den för 500:-

vet du hur mycket en annons på sweclockers kostar?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

OK jag provat att lägga den för 500:-

vet du hur mycket en annons på sweclockers kostar?

All info finns där

Citat:

Betalning

Att annonsera kostar 15 kronor för 30 dagar, undantaget kategorin skänkes, som är gratis. Annonsen betalas med något utav följande alternativ:

Bankkort Visa
Bankkort Mastercard
Banköverföring
SMS med Wywallet

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Har svårt att tänka mig att någon skulle betala 500+ för den, non-crossplatformversionen har kostat 500kr i flera år vilket också är mycket för den ljudkvaliten. Köpte non-crossplatform för 250kr och det är nog ett passande pris.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Uniko:

All info finns där

Tack, nu ligger den uppe för försäljning!

mvh

Skrivet av Dalton Sleeper:

Har svårt att tänka mig att någon skulle betala 500+ för den, non-crossplatformversionen har kostat 500kr i flera år vilket också är mycket för den ljudkvaliten. Köpte non-crossplatform för 250kr och det är nog ett passande pris.

Ok 500 är bara riktpris, får se om någon är villig att köpa den för den summan annars kan jag släppa den för mindre

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*