WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

funderar mer på varför dom ej har förberett sig mer och skaffat fler login servers

Ja, det är ju bara deras 14:e mmo eller så.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Ja, det är ju bara deras 14:e mmo eller så.

mm, var exakt samma när jag skulle köra GW2.
Man tycker dom borde ha lärt sig vid detta laget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

funderar mer på varför dom ej har förberett sig mer och skaffat fler login servers

Det hjälper inte med fler loginservers när de blir DDOSad + alla som vill komma in på en och samma gång.

Permalänk
Medlem

Yay kom in

Visa signatur

Former trophy hunter with over 100 platinums

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boss3:

Gjorde samma misstag och beställde på röd dag från webhallen, har inte fått nyckel än.
Tänkte göra som en annan i det här forumet och maila Webhallen. Då kanske man kan få länken till nyckeln.

Mailade dem igår en stund efter jag postade här. De la till en key direkt till mitt konto på webhallen.

Permalänk
Medlem

Too many failed login attempts, login temporarily disabled. Please try again in a few minutes.

Har stått så i 2 timmar nu när man försöker logga in och lägga till sin key

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Försökte logga in på Hazak där jag har mig gubbe jag hann börja på. Kö på 11 timmar. Stängde ner igen. Missnöjet börjar bubbla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Försökte logga in på Hazak där jag har mig gubbe jag hann börja på. Kö på 11 timmar. Stängde ner igen. Missnöjet börjar bubbla.

Det tar inte 11 timmar.
Lanar och råkade bli utloggade medans vi hade andra aktiviteter och fick typ 30h kö, segt var det men tog kanske 2-3.
De har startat en till en-pvp server så hoppas det lättar.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Det tar inte 11 timmar.
Lanar och råkade bli utloggade medans vi hade andra aktiviteter och fick typ 30h kö, segt var det men tog kanske 2-3.
De har startat en till en-pvp server så hoppas det lättar.

Ok, men orkar sitta vänta flera timmar på att komma in på en server med risk att bli utkastad när man zonar (vilket jag blev först gången, sen har jag inte orkat försöka komma in igen).

Katastrofal planering av NC Soft och Carbine. De säger hela tiden "the devs are listening" men trots att det publicerats listor på där guild valt servrar så fortsattte de med endast 1 EU EN PVP-server ända till start. En timme efter start och det är katastrof att försöka komma in på denna enda server så kastar de helt plötsligt upp tre nya EU EN PVP-servrar. Det blir nästan till ett slag i ansiktet, då guilds redan valt denna server och det är värdelöst att välja en annan och få en splittring. Snacka om anti-proaktiva.

Samtidigt så misslyckades de totalt med namnreserveringen också. Jag fick ett namn trodde jag, men det hade inte registrerats (servrarna var under enorm last).

Permalänk
Medlem

Chilla!!! Det är headstart! Detta ingår i ritualen! Det är samma sak med varje spel när det släpps inte ens Blizzard klarar ju av 100000-tals spelare som stormar deras servrar vid släpp!

Jag tycker det ändå är rätt att försöka hålla nere antalet servrar så de inte får flera med låg population efter några månader.

Jag kom in 2 ggr till en tom skärm på morgonen/lunchtid sedan fick jag annat att göra men vid 22-23:00 tiden igår ramlade jag rakt in på Hazzak

Skapade min Chua - Engineer och gav mig ut i äventyr på Nexus

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk

Fan va less denna kö! Sitter i 2h i kö, kommer in, ska trycka enter game. Hänger sej skiten och blir tvungen sitta i kö igen....

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk
Medlem

Optimisten försökte logga in nu...3500+ i kö och 18 timmar som nu närmar sig 16 timmar vid snart 3300....

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk

Lite löjligt det här. Kö på de nya servrarna med nu. Undra hur det blir vid ordinarie release.

Permalänk
Medlem

Mjo, ytterligare några servrar med free transfers lär behövas om inte aktiviteten viker neråt mycket i veckan som kommer. Speciellt med tanke på att officiella releasen inte ens varit ännu. http://i.imgur.com/lFbPY3e.jpg

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

1874 i kö och över 9 timmar Det tar sig! Dags för att döda Flappy i TSW med Wildstar kömusik!

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Ytterligare 2 EN-servrar uppe, 1 PvP och 1 PvE.

https://twitter.com/WildStar/status/473149888717672448

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Äsch detta är rent sagt åt helvete. Står i kö från 15 till 18, kommer in och ska spela. Lyckas spela i 30min, blir timed out. Står i kö för en timme. Tycker det är bra att det inte var så lång kö. När jag väl kommer in visar det sig att jag hamnade på en annan realm som jag inte ens har en karaktär på. Vafan?! Tillbaks till min vanliga, jo viss 3000 kö och 14h.

Får verkligen hoppas på de kommer erbjuda gratis flytt för mig och guilden. För jag tänker inte spela om mina 28 levlar pga deras miss.

Permalänk
Medlem

Någon som har guild eller spelar på Ascendancy?

Lägg till mig: KlockreN

Visa signatur

Steam: KlockreN
XB1: Granholm

Permalänk
Medlem

Verkar ju inte bli nått spelande denna veck iaf.......

Officiella Launchen är imorn lär ju vara kaos i en vecka framöver om det ska hållas på såhär vem tusan har tid att vänta 2-3timmar mitt i veckan på att få spela varför finns det ingen form av Overflow servers eller liknande som Gw2 hade...

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Skrivet av KlockreN:

Någon som har guild eller spelar på Ascendancy?

Lägg till mig: KlockreN

Lirar på Ascendancy... när man väl lyckas komma in... blir nog närmast på fredag morgon.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Avstängd

Den här tråden borde låsas, eftersom spelet inte längre är beta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Den här tråden borde låsas, eftersom spelet inte längre är beta.

Skickades från m.sweclockers.com

Mods kan ändra namnet på den, istället för låsa tråden.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Hmm verkar nästan som att alla har problem att komma in utom jag.
det var just det jag var rädd för från första början så därför valde jag EKO istället för Ascendancy.
Som mest har jag varit på kö plats typ 700 en gång och det tog runt 40 min att komma in, och idag kom jag in direkt.

Men vad är ni för lvl nu då, jag blev 19 idag med min medic.

Visa signatur

Former trophy hunter with over 100 platinums

Permalänk
Skrivet av hoski:

Den här tråden borde låsas, eftersom spelet inte längre är beta.

Skickades från m.sweclockers.com

Neeeej! Min fina tråd.

Bättre att döpa om den.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Kön till Hazzak var från ca: 17:30 till strax efter 20:00 idag....

Han dock bli lv12 men jag känner mig förvirrad....så rörigt med allt....men ganska kul

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Ni som lirar på Hazak får gärna lägga till mig, behöver några på min vänlista som är svenskar!

Namn: Youtube

Visa signatur

Det värsta som kan hända är döden, allt annat kan jag leva med!

Permalänk
Skrivet av Havocboy:

Ni som lirar på Hazak får gärna lägga till mig, behöver några på min vänlista som är svenskar!

Namn: Youtube

Jag har sett dig in game, man reagerar ju på ditt nick om man säger då.. rätt oväntat.

Spelar Warrior på Hazak (Exiled) och nickar Shortleif om någon vill lägga till mig.

Permalänk
Medlem

Gues pass
RT530C2HPOOAE7E8NQ93
L4OKTU04MZNQ6JHN87P6

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Ja, det är ju bara deras 14:e mmo eller så.

Notera att det inte är NCSoft som utvecklat spelet, de är bara förläggare. Carbine Studios är de som gjort spelet och det är deras första.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9