Permalänk

Ny Vanilla Minecraft server!

Hej!

Jag och min kompis har nyss startat en 24/7 vanilla minecraft server. Vi spelar på den varje dag och vi säker nya spelare som skulle vilja spela med oss. Max 12 spelare kan vara online på en gång, men vi kommer att släppa om in många fler, så att det nästan alltid är någon inne. Vi har olika städer, men du får självklart gå iväg och bygga var du vill.Vi har en whitelist och ser vi någon griefa så kommer vi att banna den personen direkt. Vi har inga mods eller plugins. Vi söker spelare som är aktiva och som är trevliga och roliga att spela tillsammans med, gärna över 12 men visar ni att ni är mogna släpper vi in er. Vi kommer att hå events ett par gånger i månaden där alla på servern spelar tillsammans och vi gör ett gemensamt projekt, typ som att döda ender dragon, eller liknande. Om detta låter kul och ni vill komma in, skriv i kommentarerna lite om er själva, vad ni gillar att göra när ni spelar minecraft och lite sånt. Skriv också ert minecraft username och er skype (om ni har). Vi ser fram emot era ansökningar!

Permalänk
Skrivet av oolllee:

Skriv lite info om dig och din kompis. Jag är inte ett dugg intreserad av att spela med några 13 åriga squeakers. Om ni är lite äldre joinar jag gärna.

Jaa, vi är två killar som går i sjuan, kommer vara inne ofta. Jag spelar gärna och skypar och gör något projekt tillsammans. Jag gillar att göra mycket tekniska grejer typ mob farmar eller redstone, min kompis är mer för att bygga. Om du vill joina är det bara att skriva tillbaks.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Åter igen verkar dessa "mogna" personer som vägrar spela med unga visa att de inte förstår hur man beter sig på ett forum.
Skärpning och se till att §1 följs.

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.

Visa signatur

Meow