Permalänk
Medlem

Jaybirds Bluebuds X

Hej på er!

Eftersom jag aldrig sett någon (på swec) skriva eller haft ett par av dessa hörlurar tänkte jag att jag gör en unboxing på mina nya Jaybirds.

Jag ber om ursäkt för den kassa bildkvaliteten. Har två par av dessa hörlurar därav unboxing för jag vet hur bra dom är. Det är dom bästa hörlurarna jag köpt baserat på (PPK= prestanda per krona) Finns absolut bättre ljud men komforten med BT Hörlurar och riktigt okej ljud slår allt jag provat.

Du kan synca dessa hörlurar med allt som har BT och det är mycket enkelt.

Har precis flyttat riggen hemma så kommer nog galleri på det snart med. Samt med det sagt vill jag säga att på hemma plan kör Jag ett par AKG K701 med extern DAC så Ljud kan jag en del om.

Hoppas någon gillar detta... Gör detta bara för att jag verkligen gillar dessa hörlurar och tycker de förtjänar mera uppmärksamhet.

Om ni undrar något fråga på

Jaybirds Bluebuds X

Permalänk

Vad är USB uttaget till?

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipandre:

Vad är USB uttaget till?

Du får en ledtråd: trådlösa hörlurar.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av filipandre:

Vad är USB uttaget till?

Skulle gissa att det är för att ladda hörlurarna då de är trådlösa och inte kan strömförsörjas av telefonen

Permalänk
Medlem

Vet inte hur mycket du hunnit använda hörlurarna, men undrar vad du tycker hittills? har funderat på att skaffa nya hörlurar men har svårt att bestämma mig! är det stor skilland mellan Bluetooth och sladd?

Visa signatur

Min Pärla: [Corsair Obsidian 650D] [Antec 900W] MSI Radeon R9 290] [Intel Core i7 2600K@4,7Ghz 1.33V] [4x4Corsair Vengeance@1600MHz] [Asus P8 Z68] [Western Digital Green 1TB] [Samsung Evo 250 GB]
Side Stuff: [Asus VG248QE 144 Hz] [Steel Series 7G] [Razer Imperator] [Siberia USB Edition]

Permalänk
Skrivet av Costumes:

Vet inte hur mycket du hunnit använda hörlurarna, men undrar vad du tycker hittills? har funderat på att skaffa nya hörlurar men har svårt att bestämma mig! är det stor skilland mellan Bluetooth och sladd?

Samma här, vill ganska sugen på att äga ett par sådan här. Delvis på grund utav att MKBHD är sån god recensent. Men också för jag äger ett par g930 och är underbart att kunna ligga i sängen, ha laptopen kopplad till tv och njuta även på kvällarna så man inte stör någon. Kanske detta är ett bättre alternativ till mitt tv tittande samt när man tränar eller bara lyssnar på musik i vardagen...

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Har själv dessa hörlurar, köpte mina för lite mer än ett år sen. Sjukt nöjd med dom. Bästa ljudet för att vara BT och utan onödiga delar. Kabel från ena örat till det andra örat! Precis som blåtandsheadset ska vara.

Dock är mina svarta Det enda tråkiga är att dom där fina kuddarna är dyra ... Tappade bort ena och fick beställa direkt från leverantören. Dyrt Men klart värt det

Det jag saknar är att kunna koppla till två mobiler samtidigt. Sen vill jag ha en liten fick i fodralet för dom där plastbitarna som är till för att strama åt kabeln.

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB