Besviken - Call of Duty MW3

Permalänk

Besviken - Call of Duty MW3

Spelade nyss ut CoD MW3. Oj så besviken jag är. Vad jag kommer ihåg var kampanjen någorlunda bra och underhållande på 1an och 2an. 3ans var hjärndöd, tråkig och skrattretande..

Man spelade inte solo EN endaste gång i spelet utan fick följa efter folk som en jäkla springpojke och kunde inte ta det i sin egen takt. Jag vill gärna döda allt själv och vill inte ha en massa andra odödliga vänner med mig.. Någon som håller med?

Behöver tips på shooters. Inte testat det nyaste Medal of Honor, är det bra tro? Är bara intresserad av kampanjen.

Lirat i princip alla Call of Duty. Svårt att komma ihåg exakt vilka jag spelat då det släppts så extremt många.

Spelat de flesta Medal of Honor. Spelat Bioshock, No one wants to live forever, Goldeneye etc

Helst nyare än 2008.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

det nya wolfenstein är väldigt bra

förvånad över att MW3 är dåligt? ha

det senaste MoH är förbannat dåligt, att de besudlar det namnet är oacceptabelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Spelade nyss ut CoD MW3. Oj så besviken jag är. Vad jag kommer ihåg var kampanjen någorlunda bra och underhållande på 1an och 2an. 3ans var hjärndöd, tråkig och skrattretande..

Man spelade inte solo EN endaste gång i spelet utan fick följa efter folk som en jäkla springpojke och kunde inte ta det i sin egen takt. Jag vill gärna döda allt själv och vill inte ha en massa andra odödliga vänner med mig.. Någon som håller med?

Behöver tips på shooters. Inte testat det nyaste Medal of Honor, är det bra tro? Är bara intresserad av kampanjen.

Lirat i princip alla Call of Duty. Svårt att komma ihåg exakt vilka jag spelat då det släppts så extremt många.

Spelat de flesta Medal of Honor. Spelat Bioshock, No one wants to live forever, Goldeneye etc

Helst nyare än 2008.

Hade samma upplevelse fast med Black Ops, är nog det enda PC-spelet jag klarat som jag ångrat att jag spelat efteråt. Är nog den sämsta FPS-kampanjen jag spelat. Snacka om railshoter https://www.youtube.com/watch?v=RULv6HbgEjY

Skulle säga att de roligaste FPS:n jag kört på senare tid har varit: Metro: Last Light, Farcry 3 och Shadow warrior.

Permalänk
Skrivet av Lindell90:

det nya wolfenstein är väldigt bra

förvånad över att MW3 är dåligt? ha

det senaste MoH är förbannat dåligt, att de besudlar det namnet är oacceptabelt

Jag ska testa det.

Skrivet av sKRUVARN:

Hade samma upplevelse fast med Black Ops, är nog det enda PC-spelet jag klarat som jag ångrat att jag spelat efteråt. Är nog den sämsta FPS-kampanjen jag spelat. Snacka om railshoter https://www.youtube.com/watch?v=RULv6HbgEjY

Skulle säga att de roligaste FPS:n jag kört på senare tid har varit: Metro: Last Light, Farcry 3 och Shadow warrior.

Okej Metro har jag aldrig kört. Far Cry 3 har jag spelat ut.

Nu ska jag spela lite Medal of Honor Allied Assault. Synd att 1600x900 är största upplösningen.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av sKRUVARN:

Hade samma upplevelse fast med Black Ops, är nog det enda PC-spelet jag klarat som jag ångrat att jag spelat efteråt. Är nog den sämsta FPS-kampanjen jag spelat. Snacka om railshoter https://www.youtube.com/watch?v=RULv6HbgEjY

Skulle säga att de roligaste FPS:n jag kört på senare tid har varit: Metro: Last Light, Farcry 3 och Shadow warrior.

Skulle säga att black ops har en av de bästa fps-kampanjerna. Spelat det otaliga gånger, mycket på grund av att jag starkt gillar slutet!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600X - Moderkort: MSI MAG 550M MORTAR WIFI - Minne: Crucial Ballistix 3200 mhz - Grafikkort: Gigabyte 3070 Aorus Master - Chassi: Fractal Design R4 - SSD: Samsung 970 1TB - Nätaggregat: Corsair RM650 - Processorkylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ninotramp:

Jag ska testa det.

Okej Metro har jag aldrig kört. Far Cry 3 har jag spelat ut.

Nu ska jag spela lite Medal of Honor Allied Assault. Synd att 1600x900 är största upplösningen.

Metro Last Light är det bästa SP jag någonsin har kört. Rekommenderar det med elva av sju toasters.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Du kan väl inte på seriöst allvar bara vilja spela singleplayer i shooters? De lägger ju inte ner någon tid alls där, så det är ju självklart att det blir asdåligt. Det är ju multiplayern som är själva spelet :/

Permalänk

Just Cause 2
Lost Planet 1 och 2 (Finns en trea också men jag har inte spelat den)
Watch_Dogs ?
Borderlands 1 & 2
FarCry 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Metro Last Light är det bästa SP jag någonsin har kört. Rekommenderar det med elva av sju toasters.

Metro är sjukt bra, men jag tycker farcry 3s story va bättre

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem

Kör istället:

Far Cry 3
Crysis 1,2 och 3
Metro 2033 och Last Light
Half Life 2, Episode One och Episode Two
Wolfenstein The New Order
Far Cry Blood Dragon
The Darkness II
Bioschock Infinite

Military Shooters är ett skämt när det gäller single player.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Du kan väl inte på seriöst allvar bara vilja spela singleplayer i shooters? De lägger ju inte ner någon tid alls där, så det är ju självklart att det blir asdåligt. Det är ju multiplayern som är själva spelet :/

Det finns faktiskt personer som föredrar sp före mp. Jag själv är en sådan. Det förutsätter ju dock att det är en riktig story och inte nåt krystat skit som de senare codspelen.

Hellre en riktigt bra sp shooter än nåt mediokert mp läge, alla gånger.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Skrivet av Kilrah:

Det finns faktiskt personer som föredrar sp före mp. Jag själv är en sådan. Det förutsätter ju dock att det är en riktig story och inte nåt krystat skit som de senare codspelen.

Hellre en riktigt bra sp shooter än nåt mediokert mp läge, alla gånger.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kilrah:

Det finns faktiskt personer som föredrar sp före mp. Jag själv är en sådan. Det förutsätter ju dock att det är en riktig story och inte nåt krystat skit som de senare codspelen.

Hellre en riktigt bra sp shooter än nåt mediokert mp läge, alla gånger.

Skickades från m.sweclockers.com

Cod 4's singel player var riktigt häftigt. Har bara spelat det 2 gånger av någon anledning så man kanske skulle dra igång det igen.

Var för många år sedan jag spelade MoH spelen också men vill minnas att dom äldre var rätt okej?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Stalker spelen har ganska skön SP.

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Jag ska testa det.

Okej Metro har jag aldrig kört. Far Cry 3 har jag spelat ut.

Nu ska jag spela lite Medal of Honor Allied Assault. Synd att 1600x900 är största upplösningen.

MoH:AA.... Såna minnen:) om du har ett ps2/ps3 kan du ju köpa Frontline & rising sun:)

Visa signatur

Dator: Fractal design arc xl---asus sabertooth r2.0---amd fx 8320 4.5ghz---16gb corsair vengeance---gtx770---corsair ax860i---dvd-brännare---2tb hdd.
Runt datorn har jag: cooler master inferno/razer deathadder respawn---cooler master 400 ceres---mad catz cyborg v5.
Släpbar: compaq presario cq56.

Permalänk
Medlem

Säger bara en sak: > !BATTLEFIELD!<

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk

Dem 2 bästa shotter SP spel jag spelat sist är

BF4

Farcry 3

Gillar båda riktigt starkt!

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Skrivet av Mumr1ken:

Säger bara en sak: > !BATTLEFIELD!<

Har BF bra singleplayer? Trodde det var 100% MP. Har dock bara spelat 1942..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumr1ken:

Säger bara en sak: > !BATTLEFIELD!<

Battlefield har meh story.

Metro, Metro Last Light, Portal 1,2 Half-Life 1,2 (samt episoder)

Painkiller HD, inte så mycket till story men damn skönt spel som SP.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.