Presskonferenser på spelmässan E3

Permalänk
Relik 📜

När de klippte från Bioware med Mass Effect-musiken i bakgrunden direkt till The Sims höll jag på att få en hjärtattack. Sadister.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viceroy:

Är nyfiken på vad Nintendo ska visa upp.

Zelda U om jag inte missminner mig.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yooriitzz:

Zelda U om jag inte missminner mig.

Nog det jag ser fram emot mest av hela E3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Fick closed betan till hardline

Har ditt spel dykt upp i Origin?

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Har ditt spel dykt upp i Origin?

Jag fick också tag på betan, har fått en "Orderbekräftelse" via Mail, men inget har dykt upp i Origin ännu.

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Har ditt spel dykt upp i Origin?

yes

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Technical difficulties! hela världen försöker ladda ner samtidigt

JÄVLA LAGG

Dold text
Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem

Hur länge gällde betan?

Visa signatur

Moderkort: Sabertooth P67 | Processor: Intel i7 2600K 4.6 GHz | CPU-kylare: H80i | Grafikkort: EVGA GTX 780 SC 3 GB SLI. | RAM-Minnen: HyperX Blue 16 GB 4X4GB 1600 Mhz | SSD: Samsung 840 EVO 250GB | Nätagg: Corsair TX 750W | Display: AOC 24" G2460PQU 144hz / 3x AOC 24" LED E2461FWH | Mus: Razor Deathadder | Headphones: QPad- QH90 | Keyboard: QPad MK-80 | Chassie: Fractal Design Define R4.

Permalänk
Medlem

HOW?! Dök spelet upp automatiskt eller skrev du in produktnyckeln som du fick på mailen?

Permalänk
Skrivet av milo_:

HOW?! Dök spelet upp automatiskt eller skrev du in produktnyckeln som du fick på mailen?

Den dyker upp automagiskt, men det är rejält belastat så ge det en stund!

Permalänk
Medlem

Hardline är alldeles för överdrivet... demolera hela centrum för att få tag på ett par rånare?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Hardline är alldeles för överdrivet... demolera hela centrum för att få tag på ett par rånare?

Håller helt med. Katastrof.. Borde varit ett gratis DLC till BF4. Typ, "här varsågod så får ni leka tjuv och polis!".
Då hade det varit grymt faktiskt.

Men när det presenteras som fristående spel så är det katastrof, i mitt tycke. Ingen egen stil alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sprawler:

Den dyker upp automagiskt, men det är rejält belastat så ge det en stund!

Man kan ju också skriva in produktnyckeln direkt i Origin och få spelet därifrån, men det står att min nyckel redan är använd? Wat.

Permalänk
Medlem

Tycker Hardline ser ut som ett vanligt Battlefield 3/4, fast med "capture the flag" och andra skins i enbart stadsmiljö. Får dock testa betan först istället för att döma det från en video.

Permalänk
Skrivet av milo_:

Man kan ju också skriva in produktnyckeln direkt i Origin och få spelet därifrån, men det står att min nyckel redan är använd? Wat.

Testa Origin > Ladda om mina spel.
Funkar inte det så får du nog tyvärr vänta lite, deras servrar är tokigt belastade just nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sprawler:

Testa Origin > Ladda om mina spel.
Funkar inte det så får du nog tyvärr vänta lite, deras servrar är tokigt belastade just nu!

Oja, den knappen har använts flitigt.

Permalänk

10.16 mb/s... FU!!

Skrivet av milo_:

Oja, den knappen har använts flitigt.

Sorry, då vet jag inte!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sprawler:

10.16 mb/s... FU!!

Sorry, då vet jag inte!

Jag var till och med bland dem första ute, fick min bekräftelse 21:59.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Jag var till och med bland dem första ute, fick min bekräftelse 21:59.

Origin (noreply@ea.com) 21:57

Färsking

Mitt har inte dykt upp, kanske ska sluta refresha o gå ut med hunn istället xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Origin (noreply@ea.com) 21:57

Färsking

Mitt har inte dykt upp, kanske ska sluta refresha o gå ut med hunn istället xD

Men har du fått produktnycklar på mailen? Själv har jag fått två.

Men båda är redan använda säger Origin

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Yooriitzz:

Zelda U om jag inte missminner mig.

Blir ett givet köp! Sedan får vi inte glömma Hyrule Warriors heller.

Permalänk
Medlem

Har dom inget annat att visa än BFH?

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Är inte ett dugg imponerad utav battlefield hardline, till exempel grafiken känns som ett steg tillbaka längre bak än bf3.
Det känns som om battlefield byter plats med cod som faktiskt visade sig se riktigt lovande ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneaky_rhino:

half life 3 confirmed

...och Hunter 2 (till Amiga) confirmed!

Permalänk
Medlem

Division trailern var fanimig magnifik.

Permalänk
Medlem

Far Cry 4 trailer från UBI soft presskonferens (inget gameplay, det är snubben som rippade till youtube som hittat på det)

Permalänk
Medlem

Typ 99% FPS/TPS i 720p av microsoft..

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed Unity under franska revolutionen känns som helt rätt plats för ett spel. Min personliga dröm vore dock om någon jäkligt duktig spelutvecklare tog sig an Neal Stephensons magiskt bra The Baroque Cycle och lät en spela som Jack Shaftoe, det vore mer än episkt!

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Baroque_Cycle

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Ny rainbow six! Yay!

Visa signatur

Case: Fractal Design Define S | Fans: 4x Noctua NF-a14 PWM140mm | Motherboard: Asus ROG Maximus XI Hero | CPU: i9-9900K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15S dual fan | PSU: Corsair AX1500i | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3060Ti OC V2 8GB | RAM: 32 GB DDR4 Kingston HyperX Fury Black 2666mhz Cl15 | Storage: 1x Kingston Fury Renegade M.2 2TB SSD 1x OCZ Vector 180 480GB SSD, 1x OCZ Vector 512GB SSD | Screen: 24" Acer Predator XB240HA G-Sync 144hz | Sound Card: Asus Xonar Essence STX II | Aux: Cherry MX 3.0S Gaming Keyboard. EVGA X10 Carbon