Hittar ingen PDF-läsare som passar mig!

Permalänk
Medlem

Hittar ingen PDF-läsare som passar mig!

Hej,

Först och främst: Jag har en Lenovo Yoga 2 Pro med 3200x1800 QHD IPS Panel som rullar på Windows 8. Det här är ett problem när det gäller att hitta mjukvaror då utvecklingen inte riktigt hängt med. Menyer och knappar blir ofta minimala.

Så här är det: Jag laddar ner en del sportmagasin från Italien som är i PDF-format, dessa vore perfekta att läsa på min bärbara istället för vid den stationära. Söker därför tips på mjukvara som är optimerad dels efter upplösningen men också efter touch. Finns det?

Vill bara kunna bläddra, kanske ändra mellan landscape/skyscraper-mode och kunna zooma om det behövs. Annars söker jag inga övriga speciella funktioner.

Har testat: Adobe Reader och FoxIt Reader hittills.

Help me Sweclockers!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Har du provat den inbyggda appen, kallad "Reader"/"Läsare" i Windows 8?

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Hej,

Först och främst: Jag har en Lenovo Yoga 2 Pro med 3200x1800 QHD IPS Panel som rullar på Windows 8. Det här är ett problem när det gäller att hitta mjukvaror då utvecklingen inte riktigt hängt med. Menyer och knappar blir ofta minimala.

Så här är det: Jag laddar ner en del sportmagasin från Italien som är i PDF-format, dessa vore perfekta att läsa på min bärbara istället för vid den stationära. Söker därför tips på mjukvara som är optimerad dels efter upplösningen men också efter touch. Finns det?

Vill bara kunna bläddra, kanske ändra mellan landscape/skyscraper-mode och kunna zooma om det behövs. Annars söker jag inga övriga speciella funktioner.

Har testat: Adobe Reader och FoxIt Reader hittills.

Help me Sweclockers!

SumatraPDF

Permalänk
Medlem

Ska testa inbyggda, har inte aktiverat något konto hos Microsoft så den har undkommit min uppmärksamhet.

Ska även testa SumatraPDF nu.

Tackar för tipsen och återkommer när jag testat!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB