Permalänk
Avstängd

Beats by dre solo 2.0

Hej jag funderar på att beställa nya solo 2.0 hörlurar för $199 på amazon. Har läst att ljudet har blivit mycket bättre. Jag lyssnar på pop hip hop och elektronisk musik! Kommer köpa gråa hörlurar. Hörlurarna är mer hållbara nu har sett videor när folk gör stretch test på den. Den ska ha mycket bättre bygg kvalité ska jag beställa dem?!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Varför inte bara köpa ett par bra hörlurar från början istället. För 199 $ kan du få ett par fina sennheiser tex.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att du kommer finna någon i detta forum som kommer rekommendera dig att köpa Beatslurar. Och det är inte utan anledning

Visa signatur

Zotac GeForce RTX 3080 Trinity | Ryzen 9 5900x | 64GB DDR4 | Define S

Permalänk
Medlem

Jag rekommenderar Sennheiser Momentum iaf. Väldigt rent och fint ljud.

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Persienner:

Varför inte bara köpa ett par bra hörlurar från början istället. För 199 $ kan du få ett par fina sennheiser tex.

Hur kan du rekommendera något när du inte ens vet vad han skall ha dem till?

Permalänk
Skrivet av anon200213:

Hur kan du rekommendera något när du inte ens vet vad han skall ha dem till?

Skrivet av Barla:

Jag lyssnar på pop hip hop och elektronisk musik!

Skickades från m.sweclockers.com

Du kanske ska läsa TS post igen.. Beats är ökända för ett dåligt ljud mot priset man får ge för dem.

Permalänk
Avstängd

Har ett par bose ae2i just nu men en sida spelar inte ljud.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Persienner:

Du kanske ska läsa TS post igen.. Beats är ökända för ett dåligt ljud mot priset man får ge för dem.

Det står ingenstanns i hans inlägg vad han skall använda dem till. Datorn, stereon hemma, mobiltelefon, dedikerad hörlursrigg, bärbar hörlursförstärkare osv osv. Utan att veta det är det totalt onödigt att rekommendera några andra lurar än de han själv nämnt. Och kan man i alla fall lite om ljud och hörlurar så vet man att detta är viktigt att ta reda på för att veta vilka lurar som skall rekommenderas.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon200213:

Det står ingenstanns i hans inlägg vad han skall använda dem till. Datorn, stereon hemma, mobiltelefon, dedikerad hörlursrigg, bärbar hörlursförstärkare osv osv. Utan att veta det är det totalt onödigt att rekommendera några andra lurar än de han själv nämnt. Och kan man i alla fall lite om ljud och hörlurar så vet man att detta är viktigt att ta reda på för att veta vilka lurar som skall rekommenderas.

Vad snackar du om sa att jag skulle ha dem till elektronisk musik pop och hip hop. Du kanske borde läsa innan du svarar....

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon200213:

Det står ingenstanns i hans inlägg vad han skall använda dem till. Datorn, stereon hemma, mobiltelefon, dedikerad hörlursrigg, bärbar hörlursförstärkare osv osv. Utan att veta det är det totalt onödigt att rekommendera några andra lurar än de han själv nämnt. Och kan man i alla fall lite om ljud och hörlurar så vet man att detta är viktigt att ta reda på för att veta vilka lurar som skall rekommenderas.

Skrivet av Barla:

Vad snackar du om sa att jag skulle ha dem till elektronisk musik pop och hip hop. Du kanske borde läsa innan du svarar....

Skickades från m.sweclockers.com

Han menar vad ska du driva dom med, mobilen, datorn, ljudkort,mm

Permalänk
Medlem

Nej du ska inte köpa de. Beats är skit. Nöjd?

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Barla:

Vad snackar du om sa att jag skulle ha dem till elektronisk musik pop och hip hop. Du kanske borde läsa innan du svarar....

Skickades från m.sweclockers.com

Vilken musikgenre du ska lyssna på är ointressant. Hur du ska använda dem är däremot intressant för att kunna ge tips på lurar.

Permalänk
Avstängd

Ska användas till iPhone 5c

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Barla:

Ska användas till iPhone 5c

Skickades från m.sweclockers.com

stick över till head-fi så får du garanterat bättre svar. eller så använder du lite googlefu för att plocka upp några guider från 2013-2014 om diverse hörlurar i diverse prisklasser. Ett safe bet är Sony MDR 7506.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Barla:

Vad snackar du om sa att jag skulle ha dem till elektronisk musik pop och hip hop. Du kanske borde läsa innan du svarar....

Skickades från m.sweclockers.com

Killen, tagga ner lite, jag försöker hjälpa dig, men med den attityden kan du leta hjälp någon annanstanns.

Permalänk
Medlem

Det räcker i princip med att du köper vad som helst utom just Beats, det är ett hype-märke som fokuserar med på designen än ljudet.
Om det är hip-hop och elektro du tänkt lyssna på är bas inte det primära du ska ha, vilket är exakt det enda positiva just Beats kan erbjuda, utan du ska enligt min mening ha ett par lurar som klarar av att stänga ute ljud först och främst.
Audio Technica, AKG har ju en del modeller du skulle säkert gilla, men det viktigaste...budget?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barla:

Vad snackar du om sa att jag skulle ha dem till elektronisk musik pop och hip hop. Du kanske borde läsa innan du svarar....

Skickades från m.sweclockers.com

Ingen kommentar....