Permalänk
Medlem
Skrivet av 2good4you:

Sledgehammer i Intel-kostym är väl vackert

Absolut! ^^

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

11 år är rätt duktigt också tycker jag, får väl fira 15 år snart!

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk

är väl ingen så gammal veteran än, men ett antal år har man ju spenderat på denna sidan.
var typ 19-20 nått då jag besökte sidan för första gången och då bara som guest och det förblev jag ett tag, men sedan så fick jag nys om en del utav forumet som krävde att man reggade sig för att kunna se, så viola, då reggade man sig.
efter det så har man försökt hänga med så gott man kunnat under alla år, var väldigt aktiv i tränings delen under några år tills kolozzeum dök upp, men även trotts det, så är sweclockers den sida som ligger på nr 1 i min snabblänk lista, dvs sweclockers är den första sidan jag besöker då jag går in på nätet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Börjar bli några år nu. Lurkade mest på blå-tiden. Orkade aldrig registrera mig. Nu är ju höjdpunkten här podcastarna och fredagspanelen med emil och jonas. Om dom inte hade börjat med det hade jag nog slutat besöka sweclockers tror jag.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Jag hängde nog här 2år innan jag bestämde mig för att registrera mig, så tiden stämmer inte riktigt. Men ett litet tag har man ju hängt här iaf

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Vår unga läsare på foumet har missat väldans fina internet godbitar under åren. Här är en väldans fin och använd bar häm sida för våra yngre läsare håll tlll godo!!!!! : http://web.archive.org/web/20060213124829/http://www.datadock...

Dr. Nårton besvarar där många av de nyblivna forum medlemmarnas frågor på ett peggadotiskt sett med många fina illustranistioner

Permalänk
Medlem

F*n man blev 50 i maj så veteran är man kanske på alla sätt?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

F*n man blev 50 i maj så veteran är man kanske på alla sätt?

Vi hörs i denna tråd igen lagom tills du går i pension?

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av skruvis:

F*n man blev 50 i maj så veteran är man kanske på alla sätt?

Svar ja.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

F*n man blev 50 i maj så veteran är man kanske på alla sätt?

Rena pensionären! Har du hämtat ut rullatorn än? Själv är man ju bara fyrtio*host*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Rena pensionären! Har du hämtat ut rullatorn än? Själv är man ju bara fyrtio*host*.

"snorunge"

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

11 år fan.. tiden går fort.

Permalänk
Medlem

10 år för mig.

Permalänk
Hedersmedlem

10 år som moderator

Var med redan på blåa tiden och bland de första som reggade mig på "nya" swec.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Samma här, tror jag haft en bild på en printscreen-knapp sen dag ett faktiskt; förlorade dock min vid något tillfälle så spectre här på forat fick ta en ny bild på sitt dell-tangentbord

Klart man ställde upp.

Kul att se att några gamla rävar finns kvar!

Permalänk
Medlem

Kul att tråden har fått över 40,000 visningar och närmare 500 svar.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Efter dryga 11 år har man lyckats med över tiotusen inlägg också. Blir ungefär 2,4 inlägg om dagen i cirka 4200 dagar.

Permalänk
Medlem

snart dax för en sweclockersträff tycker jag allt!

edit, hängt på sweclockers över halva livet:S

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem

5539 inlägg, 1302 skapade trådar och 14 år senare så är man fortfarande kvar.
Inte i lika stor utsträckning som tidigare dock. Det ska man väl inflika.

Men ändå.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Registrerad 2005-02-03 12:39

Yes, 10 år på SC idag. Gammal känner man sig inte dock.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SirMacke:

Yes, 10 år på SC idag. Gammal känner man sig inte dock.

Fan, missade min 10-årsdag..

Permalänk
Medlem

11 år nu!

Permalänk
Medlem

I'm feeling old too...

Skriver inte så mycket men flitig besökare är man fortfarande. Minns alla de gamla rävarna som var aktiva runt 2000-talet, men kommer desvärre inte ihåg namnen. Pastorn och den här tjejen "Bella" "Isabella" (nått sånt) som var en av de aktiva tjejerna då, hon hade något catchigt nick.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nu känner jag mig gammal, tio år sedan jag reggade mig.
Hittade av en händelse en massa gamla Swec serier ifrån gamla ÖÄ på en gammal disk jag startade upp för ett par dagar sen.
Känns som det var igår gamla ÖÄ stängdes ned och jag satt på FFA/FRM istället.
Fan vad tiden går fort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 240man:

Fan vad tiden går fort.

Japp.

Permalänk
Medlem

Haha, rotade bland min första inlägg från 2005 - mycket rolig läsning när man börjar minnas saker!

Kul med trådar som dessa te.x...
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovrigt-om-datorspel/509847...

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Ja tiden går galet fort. SweC har format en del av den person man är idag.

Har under ganska lång tid lagt datorpillandet på hyllan privat (om man bortser från att jag jobbar med datorer...). Byggde dock bara för någon vecka sedan ihop ett nytt bygge från scratch och en nostalgisk känsla kom direkt. Riktigt jäkla kul. Nörderiet och SweCandet sitter i fortfarande! Över 13 år på SweC and still going strong!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Entusiast

Ja då var vi uppe i 10 år då... undra hur många gånger/hur tidigt man snurrade runt på sidan innan man registrerade sig?

Permalänk

Att det var elva år sen man började hänga här och larva sig under gymnasielektionerna... bottenlös ångest. Precis som på gymnasiet. Bottenlös fucking ångest.

Edit: nu övergick det i nostalgisk ångest. Nostalgisk bottenlös fucking ångest *hämtar rödvin*

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

13 bast på SweC nu

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [Thermaltake Toughpower 1200W ] 💾Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 500GB] [Lexar NM700 M.2 NVMe SSD 4Tb] [Kingston NV2 M.2 NVMe SSD 4Tb ] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [15 TB WD NAS RED 7200rpm Lagringsdiskar] 🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] 🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber] [Windows 11 Pro SWE]