Jailbreak till ipod 3rd gen (till Mac)

Permalänk

Jailbreak till ipod 3rd gen (till Mac)

Jo det är så att jag försöker jailbreaka min ipod 3grd ios 4.2.1 men varje gång jag gör det så hände detta erroret http://gyazo.com/d967013b8dfe3dbe5ee981cadfdd02ba
använder så klart greenposi0n gör allt som står och allt men fattar inte felet! skulle uppskatta hjälp!

btw denna kan ligga i fel tråd men det stod datorprogram så körde på denna!
Uppskattar svar! tack i förhand!

MVH
Jontalainen

Trådstart återställd /moderator
Permalänk
Permalänk

skall testa nu tack!

Permalänk

testade och inget funkar… vet du kanske någon annan bra jailbreak?

Permalänk

Jailbreak till ipod 3rd gen

Jo det är så att jag försöker jailbreaka min ipod 3grd ios 4.2.1 men varje gång jag gör det så hände detta erroret http://gyazo.com/d967013b8dfe3dbe5ee981cadfdd02ba
använder så klart greenposi0n gör allt som står och allt men fattar inte felet! skulle uppskatta hjälp!

btw denna kan ligga i fel tråd men det stod iphones osv... så körde på denna!
Uppskattar svar! tack i förhand!

använder Imac

MVH
Jontalainen

Permalänk
Medlem
Citat:

"§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt."

Har du testat att köra programmet med eleverat tillstånd, såsom admin eller liknande?

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk
Skrivet av boniz:

Har du testat att köra programmet med eleverat tillstånd, såsom admin eller liknande?

hej! hur gör man detta på Imac?
jag förlåt för jag bumpade.

Permalänk
Medlem

Finns det ens?

Visa signatur

///Arch

Permalänk
Skrivet av M3Johan:

Finns det ens?

Hej! ja jag löste det och allt! om du behöver hjälp eller något kontakta mig!°

Permalänk
Medlem

Förklara gärna vad som menas, jag trodde jailbreak hörde till iPhone.

Visa signatur

///Arch

Permalänk
Inaktiv

Det varken finns eller behövs jailbreak till Mac. Den första användaren på MacOS är redan "root"

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade, bump raderad*

Sammanfogat dina trådar då vi inte tillåter korspostning (flera trådar om samma frågeställning). Det är dessutom en fördel att ha all information i samma tråd. Plockade även bort ett s.k. bumpinlägg då såna resulterar i ett orättvist forum och irriterade medlemmar.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jontalainen:

Hej! ja jag löste det och allt! om du behöver hjälp eller något kontakta mig!°

Du missade hela jailbreaktråden eller? http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/1186087-ja...

Skrivet av M3Johan:

Förklara gärna vad som menas, jag trodde jailbreak hörde till iPhone.

Skrivet av anon200213:

Det varken finns eller behövs jailbreak till Mac. Den första användaren på MacOS är redan "root"

...tror mer att han syftar på om själva verktyget finns till OS X.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mtntwg:

...tror mer att han syftar på om själva verktyget finns till OS X.

Aaah, han menar såå! haha my bad!