Köpråd Dustins prisdumpning på LG 60LB870V 60" LED

Permalänk
Medlem

Denna kanske?

Panasonic Viera TX-60AS650E
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2666986

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av adriam:

Den åker tillbaka den här.

Men vad ska man köpa istället??

Alltså, känns ju omöjligt att hitta något vettigt under 20.000? Jag är inne på Sony 855A 65 tummaren.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2170496

Alt. den nya 855B 60 tum.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2486811

Har läst att 855B kör IPS skärmar för bättre betraktning, men då sabbar den svärta istället...

Om någon kan ge lite tips kring dessa eller någon annan vore jag sjukt tacksam!

Förra årets 855A var IPS. Årets 855B är inte IPS.
Årets 955B är IPS.
Sony bollar om friskt hehe. Jag är 95% på detta har inte granskat alla i butik.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Minisulan:

Köpte denna tv för 16990:- i tron om att jag gjort ett kap då tvn kostat 30 000:- tidigare. Eftersom det är LGs flaggskepp i fullhd kategorin måste den vara påkostad tänkte jag.
Men ack så fel jag hade, antingen är det något fel på tvn eller så är den bara dålig.
Jag läste även hemmabiotidningens test av just denna tv och de gav den bäst i test, jag kan inte på något sett förstå detta, de brukar vara oftast ha rätt i sina recensioner.

Bra:

- Snygg design, tunn kant och smalt djup

- Fjärren är riktigt bra

- Bra bild i LJUSA miljöer

- Bra Ljud (för att vara en platt tv)

Dåligt:

- Bilden i mörka rum, den skiftar fram och tillbaka mella grått och svart. Antar att det är den mjukvarubaserade dimmingen som härjar.

- Ljusa fläckar över HELA tvn som inte syns undet dagtid, men oj oj en film går knappt att se på kvällstid utan att du störs av gråa partier i bilden.

- Trots kalibrering går det inte att få till en godkänd bild för filmtittande, grådaskig och felaktig svärta (Släckt)

- WebOS något som alla verkar hylla..... Seeeeeeeeeeeeeegt och långsamt. Hade tidigare en Samsung led hemma och de spelar inte ens i samma liga, Samsung är totalt överlägsna på denna punkt.

Det finns mycket mer att gnälla på, men detta var nog de viktigaste som jag kommer på. Undvik denna tv och köp något annat

Att Hemmabio tidningen bommade detta är ju rätt irriterande. Nu var det inte Ytterberg som testade utan testet var något slags gemensamt test med Norska Watts. Svagt att inte göra testet själv men de ville väl ta semester som alla andra. Hursomhelst tappar de trovärdighet nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Att Hemmabio tidningen bommade detta är ju rätt irriterande. Nu var det inte Ytterberg som testade utan testet var något slags gemensamt test med Norska Watts. Svagt att inte göra testet själv men de ville väl ta semester som alla andra. Hursomhelst tappar de trovärdighet nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har alltid mer eller mindre litat på Hemmabiotidningens recensioner, men efter detta kommer jag verkligen ta allt de säger med en stor nypa salt. För allt de sa i det testet stämmer inte överhuvudtaget. Samsungen i samma test är ljusår bättre på allt. (Jag hade den hemma innan LGn) Ångrade nästan att jag lämnade tillbaka den.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Förra årets 855A var IPS. Årets 855B är inte IPS.
Årets 955B är IPS.
Sony bollar om friskt hehe. Jag är 95% på detta har inte granskat alla i butik.

Skickades från m.sweclockers.com

Okay intressant! Då borde väl 855an var rätt okay med VA panel?

Permalänk
Medlem

Alltså finns det någon 60-65" som är vettig där ute? Under 20'?? Kan inte hitta något.
Lutar faktiskt mot Sony 855B, den är också rätt billig.

Vet någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriam:

Den åker tillbaka den här.

Men vad ska man köpa istället??

Alltså, känns ju omöjligt att hitta något vettigt under 20.000? Jag är inne på Sony 855A 65 tummaren.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2170496

Alt. den nya 855B 60 tum.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2486811

Har läst att 855B kör IPS skärmar för bättre betraktning, men då sabbar den svärta istället...

Om någon kan ge lite tips kring dessa eller någon annan vore jag sjukt tacksam!

855b kör med VA skärm. Funderar själv på den.

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av adriam:

Okay intressant! Då borde väl 855an var rätt okay med VA panel?

Enbart sett den snabbt i väl upplyst butik. Och då var den ju fin, men varierade förstås i färg och svärta när man klev åt sidan. VIlket jag hatar, kör plasma på stora tv:n hemma. Sen är det ju i mörka vardagsrummet man upptäcker alla eventuella skavanker hehe. Men Sony 855B känns som bland det intressantaste alternativet innan OLED 55" går ner under 20k.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriam:

Köpte LG 60LB870V ikväll! Nu undrar man om det var en rejäl tabbe?!
Är det någon här som sett tvn i verkligheten?

Hoppas den är bra då...

Tja! Jag har själv nyligen köpt en LG 55" LA965W (4K) och är extremt nöjd med både bild, ljud, menyer, anslutningsmöjligheter etc. Har under alla mina år haft en negativ inställning till just LG men efter detta köp så går det inte att klaga. Jag hoppas du blir riktigt nöjd med ditt köp!

Offtopic: Du som "ogillar" dagens 4k-tv kan jag till viss del förstå dig. Dock endast på den punkten att de flesta inte verkar ha HDMI 2.0 för 4K@60hz. Men det är nog fan det enda.

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Kollade in 65" 955B idag på Elgiganten, det var nog den bästa tvn dom hade där då det kommer till Full HD, kollade inga 4k apparater. Vart rätt imponerad, men ingen wow vilken bild upplevelse. Det är liksom bättre bild på min gamla Bravia 46"... Dock kanske inte så märklig. Men då det kommer till 60 och 65" utan 4k så är det inte lätt att hitta rätt. Man får fortsätta söka runt helt enkelt. Nästa stop är väl att ta en titt på årets 60" 855B... vilket jag inte hittade på Elgiganten Bromma.

Permalänk
Medlem

Ljud butiken har fortfarande 65"aren kvar
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1717145

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av adriam:

Kollade in 65" 955B idag på Elgiganten, det var nog den bästa tvn dom hade där då det kommer till Full HD, kollade inga 4k apparater. Vart rätt imponerad, men ingen wow vilken bild upplevelse. Det är liksom bättre bild på min gamla Bravia 46"... Dock kanske inte så märklig. Men då det kommer till 60 och 65" utan 4k så är det inte lätt att hitta rätt. Man får fortsätta söka runt helt enkelt. Nästa stop är väl att ta en titt på årets 60" 855B... vilket jag inte hittade på Elgiganten Bromma.

Jag tror jag såg den uppe för demo på Kungsgatan
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/KDL60W855BAE/so...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Hmm, vad säger ni alla här? Kanske inte värt att hoppa på en 60-65" i full HD just nu, alltså, lär ju inte dröja mer än ett par månader eller runt jul då vi ser 60 och uppåt i 4k för samma pris som dessa full hd maskiner ligger nu. Jag funderar starkt på att köpa en bra 55 tummare istället, jag vet inte vad som flög i mig, men har haft en LG 47" förut och det gick utmärkt att kolla film på den! Visst allt över 60 är en helt annan upplevelse... hmm några tips på bästa 55" runt 10' då?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bra 60 Tummare

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2184454

Philips 60PFL8708S

Kan verkligen rekommendera denna modell..

Bra pris fantastisk svärta, kolla in denna TV...

900Hz PMR 200Hz på panelen bilduppdatering.

AMBLIGHT tekniken som Philips har är överlägsen för inte bli trött i ögonen..

Mycket TV för pengarna, alla MKV filer jag testat fungerade direkt.
NETFLIX grym bild m.m

Svårt se någon TV som slår denna just nu Juni-Juli 2014, FULLHD och 60"

14.995:-

Roger

Permalänk
Medlem
Skrivet av 8Tread:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2184454

Philips 60PFL8708S

Kan verkligen rekommendera denna modell..

Bra pris fantastisk svärta, kolla in denna TV...

900Hz PMR 200Hz på panelen bilduppdatering.

AMBLIGHT tekniken som Philips har är överlägsen för inte bli trött i ögonen..

Mycket TV för pengarna, alla MKV filer jag testat fungerade direkt.
NETFLIX grym bild m.m

Svårt se någon TV som slår denna just nu Juni-Juli 2014, FULLHD och 60"

14.995:-

Roger

Jo ser ju väldigt bra ut, tunn och nice.

Men det förekommer en del problem enligt många här i...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2184454

Permalänk
Fyndjägare

Har en Philips i sovrummet. Bilden är bra men menyer och handhavande är fan bedrövligt jämfört med exempelvis Samsung. Sjukt många tryck för att göra enkla saker, EPG:n är värdelös och seeeg som sirap, titta på en kanal samtidigt som man listar program på andra kanaler utan att zappa går inte utan man måste in i EPG med ett antal tryck. Det är en 2012 så förhoppningsvis har Philips förbättrat sig.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriam:

Faaan!!! Vad i hvete, är det nåt fel på den här modellen eller?? Man börjar ju undra!

det kanske är som torghandlarna på hötorget, precis allihopa har av någon konstig anledning alltid halva priset på kantareller..

Permalänk
Medlem

Kan flika in..

Skrivet av adriam:

Jo ser ju väldigt bra ut, tunn och nice.

Men det förekommer en del problem enligt många här i...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2184454

Har även jag köpt denna modell, Philips 60PFL8708S... Lite tankar som jag har kring TVn är:

Plus:
Utseende, riktigt stor och snygg tv med smala kanter m.m.
Bilden är i mitt tycke (ej någon expert snarare tvärtom) och vänner som tittat på den grym.
Ambilight är fantastisk och jag kan inte vara utan den framöver, även uppskattat av alla andra..

Minus:
Totalt värdelös "smart tv" funktioner, sjukt dåligt trots quad core...
Får lite artefakter vid panoreringar ibland, har dock inte kollat igenom inställningarna för bildförbättringar, finns troligen massvis aktiverat/inaktiverat
Vid bildinställningar "standard" tycker jag bilden är super. I mitt tyckte inga synliga "clouding" men ändrar jag lägre till "isf day/night" som rekomenderas på internet så syns ljusa fläckar tydligt...

Köpt för 13990:- i slutet på Maj månad och är än så länge jättenöjd men sen är jag inte heller någon bildfantast direkt, vill snarare ha en snygg TV med ambilight..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minisulan:

Köpte denna tv för 16990:- i tron om att jag gjort ett kap då tvn kostat 30 000:- tidigare. Eftersom det är LGs flaggskepp i fullhd kategorin måste den vara påkostad tänkte jag.
Men ack så fel jag hade, antingen är det något fel på tvn eller så är den bara dålig.
Jag läste även hemmabiotidningens test av just denna tv och de gav den bäst i test, jag kan inte på något sett förstå detta, de brukar vara oftast ha rätt i sina recensioner.

Bra:

- Snygg design, tunn kant och smalt djup

- Fjärren är riktigt bra

- Bra bild i LJUSA miljöer

- Bra Ljud (för att vara en platt tv)

Dåligt:

- Bilden i mörka rum, den skiftar fram och tillbaka mella grått och svart. Antar att det är den mjukvarubaserade dimmingen som härjar.

- Ljusa fläckar över HELA tvn som inte syns undet dagtid, men oj oj en film går knappt att se på kvällstid utan att du störs av gråa partier i bilden.

- Trots kalibrering går det inte att få till en godkänd bild för filmtittande, grådaskig och felaktig svärta (Släckt)

- WebOS något som alla verkar hylla..... Seeeeeeeeeeeeeegt och långsamt. Hade tidigare en Samsung led hemma och de spelar inte ens i samma liga, Samsung är totalt överlägsna på denna punkt.

Det finns mycket mer att gnälla på, men detta var nog de viktigaste som jag kommer på. Undvik denna tv och köp något annat

Är du verkligen säker på att det verkligen gäller alla apparater, så att inte bara ditt exemplat som strular. Kan inte hitta någon annan recension som påpekar samma problem utan de flesta verkar tycka att det är väldigt bra bildkvalité. Finns ju inte så många recensioner men har kollat på dels de amerikanska varianterna (andra modellnummer men verkar essentially vara samma TV) samt recensioner på de olika storlekerna och lägre modellerna.

Skrivet av adriam:

Den åker tillbaka den här.

Men vad ska man köpa istället??

Alltså, känns ju omöjligt att hitta något vettigt under 20.000? Jag är inne på Sony 855A 65 tummaren.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2170496

Alt. den nya 855B 60 tum.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2486811

Har läst att 855B kör IPS skärmar för bättre betraktning, men då sabbar den svärta istället...

Om någon kan ge lite tips kring dessa eller någon annan vore jag sjukt tacksam!

Köpte du en och skickade tillbaka, eller avbeställde du direkt? Eller med andra ord, kan du bekräfta Minisulans recension?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Är du verkligen säker på att det verkligen gäller alla apparater, så att inte bara ditt exemplat som strular. Kan inte hitta någon annan recension som påpekar samma problem utan de flesta verkar tycka att det är väldigt bra bildkvalité. Finns ju inte så många recensioner men har kollat på dels de amerikanska varianterna (andra modellnummer men verkar essentially vara samma TV) samt recensioner på de olika storlekerna och lägre modellerna.

Köpte du en och skickade tillbaka, eller avbeställde du direkt? Eller med andra ord, kan du bekräfta Minisulans recension?

Tja.

Jag åkte direkt till Media Markt efter jag lämnat teven för att undersöka just detta. Den jag tittade på på Media Markt hade inte lika mycket ljusa partier som den jag hade hemma, men det kan även har varit miljön på MM som gjorde att de inte framkom lika mycket som i min hemiljö. MEN WebOS kändes precis lika segt och oresponsivt som hemma, inget flyt ibland kom inte menyn upp trots att jag tryckt flertalet gånger på fjärren. WebOS kan nog bli grymt om några uppdateringar, men inte nu. Tvn skiftade lust och mörkt vid bluray/film uppspelning precis som den jag hade hemma, trots att local dimming var avstängt. Det blev heller ingen skillnad när jag satte på den. Jag frågade killen på MM om han såg samma saker som jag, vilket han gjorde. Kan tillägga att han vart ordentligt chockad efter jag ställt in tv ordentligt och inte hade den i butiksläge. Han trodde inte det var sant eftersom de tar 30 000:- för denna tv och han hade tidigare under dagen lovordat just denna tv till en tidigare kund.

Mitt bästa tips jag kan ge är, åk in och kolla på den innan eventuellt köp, detta är bara min personliga åsikt och uppfattning.
Ursäkta för rörigheten i texten, jag bara skrev det jag kom ihåg.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Fyndjägare
Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

12990kr på Webhallen för 60LB870V vilken måste bara vara bättre än Sharp LC6075E1 jag hämtade hem från Elgiganten i fredags. Inte alls nöjd med Sharpen så den åker tillbaka.
Kan inte ni som haft den förklara era problem med framförallt bilden lite mer ingående om ni orkar.
Tycker det verkar lite konstigt om de är så dåliga som ni säger när de fått bra recensioner överlag när man tittar på nätet.

Permalänk
Skrivet av Mumu55:

Har en Philips i sovrummet. Bilden är bra men menyer och handhavande är fan bedrövligt jämfört med exempelvis Samsung. Sjukt många tryck för att göra enkla saker, EPG:n är värdelös och seeeg som sirap, titta på en kanal samtidigt som man listar program på andra kanaler utan att zappa går inte utan man måste in i EPG med ett antal tryck. Det är en 2012 så förhoppningsvis har Philips förbättrat sig.

Har en philips 32 tum och den har problem med panoreringar (från 2012 också). Antagligen för upplösningen inte är 1080P utan något lägre udda format (tv:en får skala om bilden) är närmare 720P. bara stödjer HDMI signal på 1080P.

Menyn håller jag med om är lite rörigt (två olika menyer dessutom), Stängt av alla förbättringsfunktioner (har hjälpt lite). Men vill ha en riktig tv med bra svärta så jag står ut tills oled är mogen

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

gammal tråd jag vet, men jag köpte mig denna TV igår tills att OLED 60-65" hamnar under 20k, betalade 10k och för det priset har jag inget att klaga på. skönt att gå från 40" till 60"

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Skrivet av Gilgamesh:

gammal tråd jag vet, men jag köpte mig denna TV igår tills att OLED 60-65" hamnar under 20k, betalade 10k och för det priset har jag inget att klaga på. skönt att gå från 40" till 60"

Gött jag sitter själv på 32 tum och vill gå upp i storlek :)Hur är inputlag?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Själv förstår jag inte hur man kan köpa en tv för över 20' utan att ens åka till en affär och kolla på den först

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Gött jag sitter själv på 32 tum och vill gå upp i storlek :)Hur är inputlag?

jadu jag spelar ej på konsoll om du syftar på det? blir mest att köra PLEX osv, köptes enbart för att Dustin reade ut den, tipsade polaren för någon vecka sedan och han köpte den, sedan fanns den ej i lager men helt plötsligt dök det upp en och jag impulsköpte efter jag läste recensionen på 55 tummaren, för pengarna så tycker jag det var ett bra köp tills OLED mognar om några år, samt gärna ett priskrig

http://www.ljudochbild.se/test/lg-55lb870

Skrivet av FlashTec:

Själv förstår jag inte hur man kan köpa en tv för över 20' utan att ens åka till en affär och kolla på den först

jo håller med, jag antar att du inte syftar på mig då jag bara betalde 10k ångrar det inte iaf.

Visa signatur

GAMING
XV252QF 390Hz|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB EXPO 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C