Skyrim Mods (Bra mods här)

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Det var enorma spjut du har till pilar

Angårnde skägget så går det att ändra efteråt, vet inte om det är med i en av DLC, men i thief guild så kan man ändra utseendet för 500g. Har du Dragonborn och Dawnguard?

Hahaha, joo jag vet.. Visste ju fan inte den skulle bli så enorm..
Okej, 500g!! usch :@ men får väl ha det så länge tills jag kommit till thief guild.. har förövrigt inget tillägg spel.

Skrivet av Sweets589:

showracemenu i konsolen för att ändra längden, varnar för att det kan bugga spelet en aning. Annars är det tjejen i Thief guild som kan hjälpa dig.

Okej, jag får testa och se om det hjälper! tackk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

showracemenu i konsolen för att ändra längden, varnar för att det kan bugga spelet en aning. Annars är det tjejen i Thief guild som kan hjälpa dig.

showracemenu är ganska riskfri bara man inte ändrar ras eller kön, vanillas och ECE's racemenu kan dock lida utav inkompatibilitet och jag rekommenderar därför att man använder RaceMenu (moden) istället eftersom den är i stort sett kompatibel med allt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Kanske fel tråd men har bara en snabb fråga, om man kopplar i en 360 kontroll, finns aim assist med då? Så som det gör på X360?

Permalänk
Medlem

Märkte nyss att Shady Sam (som springer runt Rivenwood) säljer varor, mest portioner dock då han verkar vara en mage. Det måste dom ha fixat med nån patch sedan senast jag pratade med honom så svarade han bara med en massa nonsens, men nu går det att köpa och sälja saker till honom

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Märkte nyss att Shady Sam (som springer runt Rivenwood) säljer varor, mest portioner dock då han verkar vara en mage. Det måste dom ha fixat med nån patch sedan senast jag pratade med honom så svarade han bara med en massa nonsens, men nu går det att köpa och sälja saker till honom

Jag kan strö lite ljus över Shady Sam då jag nu har påbörjat en ny karaktär med hjälp av Alternate Start - Live Another Life. Han är en del av den quest som man följer om man vill starta main storyn. Det konstiga är att du fortfarande hittar honom i Riverwood då han i senaste versionen ska vandra fram och tillbaka mellan Kynesgrove och Dragonbridge, men det är väl möjligt att han tar en avstickare till andra ställen lite då och då.
Han är inte en mage, utan en tjuv. En säljare av vissa olagliga substanser, Låsdyrkar, gifter och potions.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Kanske fel tråd men har bara en snabb fråga, om man kopplar i en 360 kontroll, finns aim assist med då? Så som det gör på X360?

Nope med det finns mods som fixar aim assist.
t ex

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/3460/?

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Nope med det finns mods som fixar aim assist.
t ex

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/3460/?

Hmm jag vill ju inte ha det som om de vore fusk men mer som det är på 360 där när man har en fiende framför sig och försöker dra siktet från honom så går det knappt märkbart trögare sen när siktet lämnar fienden så flyter det på mer. Jag hittade något i en av .ini filerna där det stod något om magnetismheadstrafe eller vad det var och de var ställt på 0.00 tänkte om man kopplar in en 360 kontroll så ändras den automatiskt eller något.

Jag får se helt enkelt, beställde en kontroll från Webhallen som bör anlända imorgon, trådlös såklart så nu har jag 5 360 kontroller liggandes hemma haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FERGUS:

Jag kan strö lite ljus över Shady Sam då jag nu har påbörjat en ny karaktär med hjälp av Alternate Start - Live Another Life. Han är en del av den quest som man följer om man vill starta main storyn. Det konstiga är att du fortfarande hittar honom i Riverwood då han i senaste versionen ska vandra fram och tillbaka mellan Kynesgrove och Dragonbridge, men det är väl möjligt att han tar en avstickare till andra ställen lite då och då.
Han är inte en mage, utan en tjuv. En säljare av vissa olagliga substanser, Låsdyrkar, gifter och potions.

Jag kör också alternative start (senaste) samt Sneak Tools där man har en spell som teleportar dig till en hemlig affär där man kan köpa tillbehör för tjuvar

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Nu när man spelar Skyrim Legendary edition på PC jämfört med vanilla skyrim på 360 så undrar jag om det är normalt att det kommer en Master Vampire med 2 hundar till Riverwood när man är level 8? Jag kunde inte döda honom utan att skriva i god mode koden, fick ladda en gammal auto save för vampyren dödade alla i Riverwood...

EDIT:

Nu så har alla Baskets flippat ur för mig och ser ut som tuttifrutti. Jag har inga mods installerade bara de där gratis HIGH TEXTURE grejen från steam. Såhär ser de ut http://imgur.com/o0hP8bW

Vad kan jag göra åt det här? :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Nu när man spelar Skyrim Legendary edition på PC jämfört med vanilla skyrim på 360 så undrar jag om det är normalt att det kommer en Master Vampire med 2 hundar till Riverwood när man är level 8? Jag kunde inte döda honom utan att skriva i god mode koden, fick ladda en gammal auto save för vampyren dödade alla i Riverwood...

EDIT:

Nu så har alla Baskets flippat ur för mig och ser ut som tuttifrutti. Jag har inga mods installerade bara de där gratis HIGH TEXTURE grejen från steam. Såhär ser de ut http://imgur.com/o0hP8bW

Vad kan jag göra åt det här? :/

Det är runt 8 - 9 som Dawnguard vill rekrytera dig som vampyrslaktare, så ja det är det och i Whiterun brukar vampyrer dyka upp efter det att du dödat första draken

Installera alla unofficiella patcharena också (fixar fel som lazy Bethesda inte vill fixa) så fixar det sig, men du måste också rensa originalfilerna från "dirty edits" med TES5Edit annars är det risk för krasch till desktop

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det är runt 8 - 9 som Dawnguard vill rekrytera dig som vampyrslaktare, så ja det är det och i Whiterun brukar vampyrer dyka upp efter det att du dödat första draken

Installera alla unofficiella patcharena också (fixar fel som lazy Bethesda inte vill fixa) så fixar det sig, men du måste också rensa originalfilerna från "dirty edits" med TES5Edit annars är det risk för krasch till desktop

Finns det någon guide för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Finns det någon guide för det?

Gopher på youtube har en hur man gör
http://www.youtube.com/watch?v=fw3g_N1jcZQ

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Finns det någon mod som gör att dom dör mer naturligt än vad dom gör i Skyrim? en häst flyger väl inte upp 5 meter i luften när den dör efter att ha blivit attackerad av vargar?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Finns det någon mod som gör att dom dör mer naturligt än vad dom gör i Skyrim? en häst flyger väl inte upp 5 meter i luften när den dör efter att ha blivit attackerad av vargar?

Denna kanske kan vara vad du söker?

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

Denna kanske kan vara vad du söker?

Ok, ska kolla den. Kan vara den som Gopher testade för länge sedan, men som jag glömt namnet på

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Har precis tästat och laddat ner SG Hair pack, och nu märker jag att spelet crashar otroligt mkt samt att jag inte kan ta travel till whiterun för få crashar spelet, samtidigt som en del main quester också crashar!!!? Nån annan som upplever detta problem med sg hair mod? Väldigt synd och behöva ta bort sg hair pack, för det är riktig nice hår

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

Har precis tästat och laddat ner SG Hair pack, och nu märker jag att spelet crashar otroligt mkt samt att jag inte kan ta travel till whiterun för få crashar spelet, samtidigt som en del main quester också crashar!!!? Nån annan som upplever detta problem med sg hair mod? Väldigt synd och behöva ta bort sg hair pack, för det är riktig nice hår

Har du läst på sidan där du tankade ner modden om det inte är kompatibelt med andra mods du har eller missat nåt?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Har du läst på sidan där du tankade ner modden om det inte är kompatibelt med andra mods du har eller missat nåt?

Nej det har jag inte kollat upp, om det inte är kompatibelt med andra moddar, Jag bara laddade ner den och så funkar det, Men sen visades de sig att det började crasha med än vanligt, Tästade och tog bort SG hair modden tidigare idag, Men det crashar fortfarande jätte mycket. =/

Har enormt dåligt lokalsinne när det kommer till upp sånt med moddar om vad som orsakar crasharna, Hjälp uppskattas

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

Nej det har jag inte kollat upp, om det inte är kompatibelt med andra moddar, Jag bara laddade ner den och så funkar det, Men sen visades de sig att det började crasha med än vanligt, Tästade och tog bort SG hair modden tidigare idag, Men det crashar fortfarande jätte mycket. =/

Har enormt dåligt lokalsinne när det kommer till upp sånt med moddar om vad som orsakar crasharna, Hjälp uppskattas

Kan du lista vilka moddar du har. Har du rensat filerna från dirty edits? det ska man göra om man moddar spelet och sedan bör man sortera moddarna med program typ BOSS eller LOOT, dock så får jag inte senaste LOOT att funka, så jag kör med v0.50

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk

Nej nått sånt som du nämner nu har jag aldrig gjort, Jag bara laddar ner moddar och kollar vad dom kräver, ingen sortering ellernått liknande har jag inte gjort!.. Jag kan lista mina moddar

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk

Mina moddar Bild 1: https://imageshack.com/i/ipU0He3Wp

Mina moddar Bild 2: https://imageshack.com/i/idmRW0QBp

Jag håppas ni ser bilderna?

Nu möran så har jag haft stora problem nu med moddarna, jag har t.o.m avinstallerat skyrim samt moddarna och installerat om det igen, men samma stora crash inträffar, denna gång står jag precis i Riverwood och efter 5-10 sekunder så kommer crashen in. Jag har tagit bort hur många moddar som helst och avbokat ett par också.. :S jag brukar kunna lista ut vad som orsakar crashar, men denna gång är det ett stort mysterium för mig..

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

Mina moddar Bild 1: https://imageshack.com/i/ipU0He3Wp

Mina moddar Bild 2: https://imageshack.com/i/idmRW0QBp

Jag håppas ni ser bilderna?

Nu möran så har jag haft stora problem nu med moddarna, jag har t.o.m avinstallerat skyrim samt moddarna och installerat om det igen, men samma stora crash inträffar, denna gång står jag precis i Riverwood och efter 5-10 sekunder så kommer crashen in. Jag har tagit bort hur många moddar som helst och avbokat ett par också.. :S jag brukar kunna lista ut vad som orsakar crashar, men denna gång är det ett stort mysterium för mig..

Du har ju inga Unofficiella patchar istallerade vad jag kunde se

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19/? Unofficial Skyrim Patch
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31255/? Unofficial High Resolution Patch
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/23491/? Unofficial Dawnguard Patch OBS endast om du har Dawnguard installerad
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25127/? Unofficial Hearthfire Patch OBS endast om du har Heartfire installerad
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31083/? Unofficial Dragonborn Patch OBS endast om du har Dragonborn installerad

Kom ihåg att vissa mods kanske kräver att du har Downguard, Heartfiire eller Dragonborn installerat. Om du inte har det så kraschar spelet.

Ibland måste man installera moddarna i viss ordning för dom ska funka då filer ibland skrivs över av andra moddar eller om man vet vilka filer som som ska eller inte ska skrivas över så väljer man [Yes] [No] m.m. (finns fler alternativ)

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Du har ju inga Unofficiella patchar istallerade vad jag kunde se

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19/? Unofficial Skyrim Patch
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31255/? Unofficial High Resolution Patch
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/23491/? Unofficial Dawnguard Patch OBS endast om du har Dawnguard installerad
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25127/? Unofficial Hearthfire Patch OBS endast om du har Heartfire installerad
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/31083/? Unofficial Dragonborn Patch OBS endast om du har Dragonborn installerad

Kom ihåg att vissa mods kanske kräver att du har Downguard, Heartfiire eller Dragonborn installerat. Om du inte har det så kraschar spelet.

Ibland måste man installera moddarna i viss ordning för dom ska funka då filer ibland skrivs över av andra moddar eller om man vet vilka filer som som ska eller inte ska skrivas över så väljer man [Yes] [No] m.m. (finns fler alternativ)

Dom moddarna har jag kollat in några gånger men jag har inte bryt mig om dom, trodde inte att jag skulle behöva dom Stöt på ett annan stort problem idag med mitt skyrim, Börjar jag på new game så tar det ca 10 sekunder där också sen crashar det just nu verkar det som att det inte är nån modd som stör, utan nått i datorn!! Väljer jag new game och väljer female, så börjar det lagga sen, crash =/

Jag ska absolut prova dom moddarna du skickade

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Skrivet av mnystedt86:

Nej nått sånt som du nämner nu har jag aldrig gjort, Jag bara laddar ner moddar och kollar vad dom kräver, ingen sortering ellernått liknande har jag inte gjort!.. Jag kan lista mina moddar

Du bör alltid köra BOSS/LOOT efter att ha installerat moddar som innehåller esp/esm-filer, särskilt när du har så mycket installerat. Det fixar din mod-lista och varnar om konflikter och dylikt. Läs dessutom alltid moddarnas installations-beskrivningar, då tex vissa moddar innehåller alternativa esp-filer som bara ska användas vid speciella fall eller enskilt, vilket Nexus Mod Manager skiter fullständigt i.

Du måste dessutom vara försiktig med att avaktivera/avinstallera moddar, då vissa tex använder script som kan förstöra dina save-filer om du tar bort dom utan att ordentligt döda scripten via console. Detta kan också vara orsaken till varför det krashar helt plötsligt, om du tex har provat en mod och sen tagit bort den igen utan att använda en oberoende save.

Men Skyrim kan bli ostabilt i vissa områden ibland om du vistas där mycket. Ett tips då är att helt enkelt resa till ett annat område i Skyrim och då hålla dig där istället under minst en ingame-vecka, vilket kommer låta cellerna i det buggade området återställas. Det fixar de flesta krash-problemen om det inte har något med moddar att göra.

I övrigt så ser det ut som en väldigt barnförbjuden installation du har

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Du bör alltid köra BOSS/LOOT efter att ha installerat moddar som innehåller esp/esm-filer, särskilt när du har så mycket installerat. Det fixar din mod-lista och varnar om konflikter och dylikt. Läs dessutom alltid moddarnas installations-beskrivningar, då tex vissa moddar innehåller alternativa esp-filer som bara ska användas vid speciella fall eller enskilt, vilket Nexus Mod Manager skiter fullständigt i.

Du måste dessutom vara försiktig med att avaktivera/avinstallera moddar, då vissa tex använder script som kan förstöra dina save-filer om du tar bort dom utan att ordentligt döda scripten via console. Detta kan också vara orsaken till varför det krashar helt plötsligt, om du tex har provat en mod och sen tagit bort den igen utan att använda en oberoende save.

Men Skyrim kan bli ostabilt i vissa områden ibland om du vistas där mycket. Ett tips då är att helt enkelt resa till ett annat område i Skyrim och då hålla dig där istället under minst en ingame-vecka, vilket kommer låta cellerna i det buggade området återställas. Det fixar de flesta krash-problemen om det inte har något med moddar att göra.

I övrigt så ser det ut som en väldigt barnförbjuden installation du har

Tack för allt detta, Allt detta du nu har skrivit har jag inte tänkt på äns =/och detta med boss/loot, har jag ingen anning om, har inte äns prova nått sånt. Min polare hjälpte mig med moddning till skyrim, men han hade nog ingen aning om boss/lott saken

Hur fungerar detta boss/loot systemet?

sammanfogat inlägg
Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Skrivet av mnystedt86:

Hur fungerar detta boss/loot systemet?

Ladda ner här och installera. När du installerat en ny mod eller tagit bort någon mod som innehåller esp- eller esm-filer så startar du programmet en gång och bara låter det göra sin grej (Den kommer uppdatera sig och fixa din mod-lista), så kan du läsa loggen sen över konflikter och andra tips för att hålla ditt spel så krashfritt som möjligt. Oftast så behöver du inte göra något själv, om det inte rapporteras om moddar som absolut inte bör köras samtidigt eller esp-filer som inte bör vara aktiverade av olika anledningar.

Anledningen till varför det uppdaterar sig varje gång är för att det hela tiden uppdateras med information om nysläppta moddar och hur dom ska prioriteras.

Programmet hette BOSS förr, ända sedan man använde det till Oblivion, men har ganska nyligen ändrat namn till LOOT i nyare versioner. Ett väldigt etablerat och pålitligt projekt inom Elder Scrolls communityn, och används även friskt i Fallout 3/NV som bygger på samma motor.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av mnystedt86:

Hur fungerar detta boss/loot systemet?

Gopher är ganska bra på att lära ut

Part 1

Part 2

och glöm inte att rensa "dirty edits" med TES5Edit som går att ladda ner på nexus

Hur man rensar dirty edits

Jag personligen brukar vänta i 48 timmar [T] tangenten och sedan spara spelet. Det brukar lösa att det kraschar i vissa områden. Nu har jag inte så mycket krascher, men märker jag att det börjar hacka redan från start så är det stor risk att spelet kraschar för mig och brukar starta om tills det flyter bättre

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Någon som har någon aning varför Skyrim 2k Textures inte vill ladda in? Använt Nexus Mod Manager och aktiverat dom, fast det verkar inte ha fungerat eftersom skyrim fortfarande använder dom vanliga texturerna.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Någon som har någon aning varför Skyrim 2k Textures inte vill ladda in? Använt Nexus Mod Manager och aktiverat dom, fast det verkar inte ha fungerat eftersom skyrim fortfarande använder dom vanliga texturerna.

Texturerna ska väl bara bli skarpare (högupplösta), inte att utseendet ändras?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Det är inte så att nån annan mod skriver över filerna?

Har inga andra mods installerade.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT