Corsair HX750i med 80 Plus Platinum

Permalänk
Inaktiv

Frågan är om detta är bättre än mitt passiva Super Flower. Ja för tystare är då inte om man pressar det lite.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flashen:

Har ett Corsair AX 860W 80+ Platinum Modulär

Knäpptyst och bra prestanda, funderade på en "i" modell men känns inte värt det

Modellen utan "i" anses ju vara bättre, eftersom det är Seasonic, medans i-modellen är Flextronic.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av trickysaer:

Fin recension, men jag fnissar alltid och skakar på huvudet när jag ser dessa lödningar... Här pratar vi toppklassmodeller och dyra påkostade aggregat och så ser det ut om mina lödningar gjorde på tekniken i sjuan på högstadiet?!

http://www.sweclockers.com/imagebank/30f9f/j42YTx.jpg?t=origi...

http://www.sweclockers.com/image/red/2010/04/19/IMG_1552.jpg?...

För det första så är dessa bilder inte från Corsair nätaggregat utan några andra billigare nätaggregat.

För det andra så är det vita man ser på bilderna tätning för att nätaggregatet ska vara tystare, detta ser inte alltid snyggt ut men ju mer tätning som används ju tystare blir det, använder man däremot för mycket kan det öka värmen.

Men som sagt, dessa två bilderna är inte från Corsair's nätaggregat så du kan vara lugn.

Skrivet av fantomsmurfen:

Skulle vilja se ett HX550i. I så fall blir det nog ett sånt till min nästa dator. 750W blir ju rätt mycket overkill och onödigt dyrt om man har bara ett grafikkort

Slutpriset på en 550W version av detta nätaggregat skulle inte bli mycket billigare än 750W för att det skulle vara värt det.

Skrivet av Stealthbomb:

Ersatte Corsair precis AX serien? Eller kommer det nytt med Titanium som AX1500i?

HXi ersätter inte AX-serien.

Skrivet av Broken-arrow:

CWT premium?

Jo, vill veta om dom snålat på kodningarna denna gången och skippar att löda vissa voltlinor som RM?

Om den klarar värmen bättre än RM som överhettnings skyddet gick in.

Tyvärr deras största modell:
http://www.kitguru.net/components/power-supplies/zardon/corsa...

Alla kondensatorer i HXi-serien är Nippon.

Permalänk
Medlem

Undrar om dessa får samma stora problem med coilwhine som ax serien har haft. Tycker också att prisbilden är lite väl hög för agget. Konkurrens är dock väldigt bra och välbehövligt.

Edit: Med prisbild så¨menar jag självklart att det vore trevligt ifall hxi serien skulle bringa plat psuerna ner närmare mot guld. Prisbilden mellan dem är lite väl stor.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Skrivet av Ninjaflipp:

Mitt nu mer sju år gamla HX520 tuffar på finfint samtidigt som jag under alla dessa år aldrig har hört ett ljud från det, så jag har en viss förkärlek till HX-serien.

Ja visst jag har ett HX750w Och har haft det i 5 år nu? kan va mera . betalade iallafall nästa lika mycket för det som detta kostar nu. har varit värt varenda krona!

Visa signatur

|| Intel I7 980x 3.33GHz || MSI GTX 780 || Asus P6X58D-E || Corsair Dominator 2000 MHz || Corsair HX750 || Phantek Enthoo Primo || 480+240+280 Radiator || D5 pump || 2x Corsair SSD 128 Gb || Total 8,5 Tb Lagring + NAS ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Mitt nu mer sju år gamla HX520 tuffar på finfint samtidigt som jag under alla dessa år aldrig har hört ett ljud från det, så jag har en viss förkärlek till HX-serien.

Mitt dog för bara någon dag sedan efter att i princip ha körts 24/7 sedan det köptes.

Permalänk
Inaktiv

Meh.

Jag är nojjig för dessa semipassiva. Vill att fläkten ska snurra hela tiden. Är i varje fall nöjd med mitt be Quiet!

Permalänk
Medlem

Smutt! Bra artikel/test!

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Tack Swec för en bra recension!
Men, måste fråga, när ska ni börja lägga på lite värme när ni testar?

Fattar inte varför agget e låst på 40A och man måste låsa upp 12V linan i C-link? Om man köpt 750W så är det väl det man vill ha out of the box.. eller?

Hade förväntat mig lite bättre effektivitet a Platinum, 220V inspänning och rumstemperatur..

Jag är tyvärr lite skeptisk numera när det gäller Corsair efter CX, GS & RM.. Blir spännande se lite fler recensioner från andra sidor (jonnyguru, techpowerup, hardocp).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Föregående HX-serie hade en minst sagt intressant fläktkurva. Mitt (och många andras) gick från passiv till 100% fläkthastighet (ca 2600-2800 rpm med 140 mm fläkt) under ett par sekunder, sen var enheten passiv i ett antal minuter innan cykeln upprepades.

http://www.sweclockers.com/forum/127-corsair/1158260-new-hx75...

Tilläggas bör att jag hade den första HX750 (brons-cert, tillverkad av Seasonic om jag inte minns fel), och köpte den nyare HX750 (guld-cert, tillverkad av CWT). Den första HX750'n jag hade funkar perfekt och är tyst, men jag skulle tänka två gånger innan jag köpte en CWT-tillverkad nätdel igen.

Googla gärna på "HX750 fan surge" så kan ni hitta min och många andras berättelser om samma fenomen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lacrits:

Tack Swec för en bra recension!
Men, måste fråga, när ska ni börja lägga på lite värme när ni testar?

Fattar inte varför agget e låst på 40A och man måste låsa upp 12V linan i C-link? Om man köpt 750W så är det väl det man vill ha out of the box.. eller?

Hade förväntat mig lite bättre effektivitet a Platinum, 220V inspänning och rumstemperatur..

Jag är tyvärr lite skeptisk numera när det gäller Corsair efter CX, GS & RM.. Blir spännande se lite fler recensioner från andra sidor (jonnyguru, techpowerup, hardocp).

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kan bara hålla med, att testa i rumstemperatur räcker inte. Man tycker att bygga en hotbox inte borde vara så svårt. Jag kommer iaf pula med en sådan konstruktion i vinter och se vad som kan fungera.

Skrivet av Sveklockarn:

Föregående HX-serie hade en minst sagt intressant fläktkurva. Mitt (och många andras) gick från passiv till 100% fläkthastighet (ca 2600-2800 rpm med 140 mm fläkt) under ett par sekunder, sen var enheten passiv i ett antal minuter innan cykeln upprepades.

http://www.sweclockers.com/forum/127-corsair/1158260-new-hx75...

Tilläggas bör att jag hade den första HX750 (brons-cert, tillverkad av Seasonic om jag inte minns fel), och köpte den nyare HX750 (guld-cert, tillverkad av CWT). Den första HX750'n jag hade funkar perfekt och är tyst, men jag skulle tänka två gånger innan jag köpte en CWT-tillverkad nätdel igen.

Googla gärna på "HX750 fan surge" så kan ni hitta min och många andras berättelser om samma fenomen.

HX750 har alltid varit tillverkat av CWT. Den första versionen nedgraderades också av Corsair till Silver eftersom inte alla exen klarade Gold. HX650 var däremot SeaSonic. Första versionen en mindre modifiering av HX620, men version 2 var en helt ny plattform och blev därmed Gold.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Corsair gör fina nätagg. Skulle varit kul att se hur mycket kräm ni kunde fått ut av det maximalt, inget man vill ligga på konstant men ändå.

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av lacrits:

Tack Swec för en bra recension!
Men, måste fråga, när ska ni börja lägga på lite värme när ni testar?

Fattar inte varför agget e låst på 40A och man måste låsa upp 12V linan i C-link? Om man köpt 750W så är det väl det man vill ha out of the box.. eller?

Hade förväntat mig lite bättre effektivitet a Platinum, 220V inspänning och rumstemperatur..

Jag är tyvärr lite skeptisk numera när det gäller Corsair efter CX, GS & RM.. Blir spännande se lite fler recensioner från andra sidor (jonnyguru, techpowerup, hardocp).

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har reviderat informationen om OCP-funktionen för 12 V-linan i recensionen nu. Denna var lite otydlig från början i dokumentationen, men nu har det rett ut sig. Överströmsskyddet för HX750i när "Multi-Rail"-läget är aktiverat innebär satta gränser vid 40 A för VARJE modulär 8-pinskonktakt (PCIE & CPU), samt en gemensam 40 A-gräns för de modulära 6-pinskontakterna (SATA & Molex), och slutligen en separat gräns på 40 A för 24-pinskontaktens 12 V-kablar.

Angående att värma upp enheterna mer för att simulera mer realistisk last så är det något jag ska kika på ytterligare framöver (typ hotbox eller liknande).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xpanterx:

Corsair gör fina nätagg. Skulle varit kul att se hur mycket kräm ni kunde fått ut av det maximalt, inget man vill ligga på konstant men ändå.

Dom gör ingenting förutom kanske Corsair Link. Själva nätaggregats plattformen tillhör förvisso dom som arbetar tillsammans med Corsair vare sig det är dom här, Seasonic eller Flextronics.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Jag har reviderat informationen om OCP-funktionen för 12 V-linan i recensionen nu. Denna var lite otydlig från början i dokumentationen, men nu har det rett ut sig. Överströmsskyddet för HX750i när "Multi-Rail"-läget är aktiverat innebär satta gränser vid 40 A för VARJE modulär 8-pinskonktakt (PCIE & CPU), samt en gemensam 40 A-gräns för de modulära 6-pinskontakterna (SATA & Molex), och slutligen en separat gräns på 40 A för 24-pinskontaktens 12 V-kablar.

Angående att värma upp enheterna mer för att simulera mer realistisk last så är det något jag ska kika på ytterligare framöver (typ hotbox eller liknande).

Ah, tack! That makes more sense, en hälsosam skyddsspärr om någon missar att sprida lasten jämnt på kontakterna.

Det hade vatt kanon om ni testade i typ en hotbox! Det brukar kunna skilja agnarna från vetet så att säga.. Ser fram emot detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Skrivet av xpanterx:

Corsair gör fina nätagg. Skulle varit kul att se hur mycket kräm ni kunde fått ut av det maximalt, inget man vill ligga på konstant men ändå.

Snarare gjorde fina agg. Bara se på CX,GS och nu senast RM. Litar inte på HXi med CWT bakom rodret.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Avstängd

Dyrt. Antec har EarthWatts som också är 80 Plus Platinum men som är billigare. Fractal Design har Newton som också är 80 Plus Platinum men som är billigare.

Jag skulle vilja se ett 80 Plus Titanum nätaggregat. Det vore grejer det!

Bra att det här nätaggregatet har sju års garanti, det är bra! Det skvallrar om att de tror på kvalitén. Det bådar gott.

Corsair Link påminner lite om Nvidias proprietära ESA (Enthusiast System Architecture) som var ett misslyckande.
Corsair borde göra Link öppet och satsa på standardisering av det så att det kan bli en industristandard, vore trevligt om flera tillverkare hade stöd för Corsair Link.
Men om det är en proprietär teknik så blir det bara ett misslyckande som aldrig tar av.

Corsair borde göra ett programbibliotek av Corsair Link så man kan läsa värdera programmatiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

HX750 har alltid varit tillverkat av CWT. Den första versionen nedgraderades också av Corsair till Silver eftersom inte alla exen klarade Gold. HX650 var däremot SeaSonic. Första versionen en mindre modifiering av HX620, men version 2 var en helt ny plattform och blev därmed Gold.

Du har rätt, det var silver-cert på det. Hade nog f.ö. blandat ihop med att mitt nuvarande AX750, som tydligen är byggt av Seasonic. Fick returnera min HX750 (tack Dustin!) och la till mellanskillnaden (ca 200 kr) för att få en AX750. Jag fick plåster på såren från Corsair i form av en sats med individuellt sleevade kablar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mars SSX:

Dom gör ingenting förutom kanske Corsair Link. Själva nätaggregats plattformen tillhör förvisso dom som arbetar tillsammans med Corsair vare sig det är dom här, Seasonic eller Flextronics.

Man kan säga samma sak om de flesta produkter från olika tillverkare.

Det står i första meningen i rescensionen vem som tillverkar innanmätet för de som missat det. Dock tror jag de flesta vet det redan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Snarare gjorde fina agg. Bara se på CX,GS och nu senast RM. Litar inte på HXi med CWT bakom rodret.

Jasså har det gått så långt? Man får ju inte det intrycket av testet liksom. Jaja, tur att man han köpa ett medans de var bra då ;).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Skrivet av xpanterx:

Jasså har det gått så långt? Man får ju inte det intrycket av testet liksom. Jaja, tur att man han köpa ett medans de var bra då ;).

NJa CWT gör både dåliga och bra agg. Men Corsair brukar skriva kontrakt med dom på billiga byggen som CX och GS, även RM blev inte helt lyckat som gjordes med CWT.

Vist detta agget verkar helt ok, men känns inte som CWT är det bästa valet för premium produkter. Volt regleringen verkar inte häller vara riktigt 100%.

Detta känns då som bättre val: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1476347

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Broken-arrow:

NJa CWT gör både dåliga och bra agg. Men Corsair brukar skriva kontrakt med dom på billiga byggen som CX och GS, även RM blev inte helt lyckat som gjordes med CWT.

Vist detta agget verkar helt ok, men känns inte som CWT är det bästa valet för premium produkter. Volt regleringen verkar inte häller vara riktigt 100%.

Detta känns då som bättre val: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1476347

Problemaggen med felkonstruerat termiskt skydd inom RM-serien var förvisso RM750/850 som görs av Great Wall Chicony, inte CWT.

Mindes fel
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Jag skulle vilja se ett 80 Plus Titanum nätaggregat. Det vore grejer det!

Här, vassego: http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&...

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Problemaggen med felkonstruerat termiskt skydd inom RM-serien var förvisso RM750/850 som görs av Great Wall, inte CWT.

Oj. Svårt att hålla reda på corsairs olika OEM inom samma serie.

I alla fall saknade cwt 650 en 5 volts lina och dom andra två har överhettnings problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Mitt gamla HX1000 funkar fortfarande KLOCKRENT, men HX650 V2 som jag köpte till svärfar är det ABSOLUT ___SÄMSTA___ NÄTAGGET NÅGONSIN. Är så sjukt besviken, inte nog med att skiten har nån varvtalsstyrning som får fläkten att varva upp och ned exakt hela tiden så måste jag nu byta ut det efter ca 1 år då coilwhinet har börjat komma ungefär varje minut (låter som en kåt jättehamster i datorn).

Blir nog aldrig mer Corshair för min del, måste även byta svärfars Hydro H100 då pumpen börja låta som en skördetröska, så det är inte bara deras nätagg som har tvivelaktig kvalité.
Vill bara ge ett varningens finger till er som funderar på det här, dom kanske har bättrat sig nu så man får läsa på noga innan man köper något, är dock svårt med en helt ny produkt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Broken-arrow:

Oj. Svårt att hålla reda på corsairs olika OEM inom samma serie.

I alla fall saknade cwt 650 en 5 volts lina och dom andra två har överhettnings problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe, jag skrev fel själv. Insåg när jag såg din kommentar att det inte var Great Wall, utan Chicony. Sorry!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Hehe, jag skrev fel själv. Insåg när jag såg din kommentar att det inte var Great Wall, utan Chicony. Sorry!

Är Chicony bättre/sämre än t.ex CWT/FSP,super flower?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av Ninjaflipp:

Mitt nu mer sju år gamla HX520 tuffar på finfint samtidigt som jag under alla dessa år aldrig har hört ett ljud från det, så jag har en viss förkärlek till HX-serien.

Haha nästan samma här. jag sitter med HX620 som jag köpte i Maj 2008 fast det låter rejält när man spelar nåt.

Grymt nätagg fast för dyrt för vad man får.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Skrivet av FL3JM:

Mitt gamla HX1000 funkar fortfarande KLOCKRENT, men HX650 V2 som jag köpte till svärfar är det ABSOLUT ___SÄMSTA___ NÄTAGGET NÅGONSIN. Är så sjukt besviken, inte nog med att skiten har nån varvtalsstyrning som får fläkten att varva upp och ned exakt hela tiden så måste jag nu byta ut det efter ca 1 år då coilwhinet har börjat komma ungefär varje minut (låter som en kåt jättehamster i datorn).

Blir nog aldrig mer Corshair för min del, måste även byta svärfars Hydro H100 då pumpen börja låta som en skördetröska, så det är inte bara deras nätagg som har tvivelaktig kvalité.
Vill bara ge ett varningens finger till er som funderar på det här, dom kanske har bättrat sig nu så man får läsa på noga innan man köper något, är dock svårt med en helt ny produkt.

Yep mitt HX 1000 spinner fortfarande som en katt:)
Förutom mina två Antec Neopower 500w från 2006 (som bara tuffar på....Seasonic) är det ett av mina bästa köp.

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Yep mitt HX 1000 spinner fortfarande som en katt:)
Förutom mina två Antec Neopower 500w från 2006 (som bara tuffar på....Seasonic) är det ett av mina bästa köp.

Seasonic <3

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d