Permalänk
Medlem

För att dessa sidor riktar sig till två olika länder!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk

Okej.

Har en till fråga:

Har sett att det finns godis på Cdon, såg det på startsidan, däremot hittar jag ingen kategori med godis och sökningen ger mycket annat än godis. Någon som vet om det finns någon kategori eller vet hur jag ska hitta det godis som finns?.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Skrivet av grizzly666:

För att dessa sidor riktar sig till två olika länder!

OK? Samma bolag, samma sortiment. varför inte då kunna köra samma reor?
Du verkar ju koll... utveckla gärna ditt svar.

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Medlem

Hej!
Undrar om ni kommer ta in Silverstone SST-SX500-LG?

Mvh Anosh

Permalänk
Medlem

tror cdoff slutat svara i tråden efter alla pinsamma dundertabbar de gjort senaste tiden

Visa signatur

CPU: Intel i7 4790K / CPU-cooler: Corsair hydro H100i / PSU: Corsair AX860 / MB: Asus Z97-Deluxe / RAM: Corsair Dominator Platinum 1866 MHz 16 GB [White led] / GPU: MSI GTX 780 OC edition [Twin frozr Gaming] / Case: Corsair Obsidian 750d / BD-rom: Asus BW-16D1HT Blu-Ray Rewriter / SSD: Samsung 840evo 120 GB [os-disk] + 840evo 250 GB / HDD: WD red 4 TB & WD black 500 GB / Cables/fans: nzxt sleeved black & Corsair SP White led

Permalänk
Skrivet av DW79:

tror cdoff slutat svara i tråden efter alla pinsamma dundertabbar de gjort senaste tiden

Tror mer på att det är semester tider...

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Medlem

Hur länge brukar en order ha statusen "mottagen av lagret" när produkterna ska finnas i lager enligt deras hemsida?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flomer:

Hur länge brukar en order ha statusen "mottagen av lagret" när produkterna ska finnas i lager enligt deras hemsida?

Vi är flera stycken som fått vänta ~2 veckor med den statusen trots att det fanns i lager...

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flomer:

Hur länge brukar en order ha statusen "mottagen av lagret" när produkterna ska finnas i lager enligt deras hemsida?

Ska man gå efter hur cdon HAR skött detta tidigare (och ens egen erfarenhet efter att ha handlat ganska många gånger) så är svaret allt ifrån 1timme till några veckor (2,3,4,5 veckor)!

Statusen ändras fort till "mottagen av lagret" (för nåt år sedan hetta denna status "packas" men betydelsen är exakt den samma) och när ordern har fått denna status så går det ej längre att avbeställa heller ändra i ordern.
Detta trots att orderns alla varor kanske inte ens finns i lager (även fast hemsidan säger 1-3/2-5 dagar), det finns gott om fall i denna tråd där folk har kontaktat cdon och frågat var deras order är ett par dagar efter best svaret är då alltid något av dessa två/tre alternativ 1,den packas just nu 2,den packas under dagen 3,den packas i morgon för att sen upprepa samma svar några dagar senare igen tills ordern verkligen packas 2veckor senare.
Och i några av dessa fall så har kund velat ändra i ordern heller avbeställa den helt men får då alltid svaret att ordern packas och det går då inte att ändra/avbeställa den (vilket uppenbart ej har varit sant då den verkligen packades många dagar senare).

Cdon´s 1-3/2-5 dagar är alltså inget som helst tecken på att varan finns i lager (dvs det finns inget sådant system på cdon´s hemsida) heller har någon som helst antydan om att det faktiskt skulle ta dessa 1-3/2-5 dagar utan verkar mest vara nåt som ser bra ut.

Utöver detta så kan cdon´s status ändringar vara extremt slöa på att ändras, förutom när det gäller ändringen till "mottagen av lagret" (dvs den cdon tycker är viktigast och även den som "låser" ordern).
Dock verkar detta fungera bättre idag då jag i alla fall hinner få status ändringen innan paketet dyker upp här hemma, det var inget ovanligt för nåt år sedan att jag han få avi´n och till och med hämtat ut paketet INNAN man fick ett email från cdon som säger NU skickar vi ditt paket (3 gånger kom detta email ca en vecka EFTER att jag hämtat ut paketet!).
Och det verkar som att emailet skickas ut vid samma stund som statusen ändras på cdon´s hemsida med.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Inaktiv

Ni hade tydligen rabatt på bildskärmar nu såg jag men när jag applicerar koden så får jag följande meddelande.

"Den rabattkod som du har angett är giltig men uppfyller inte de kriterier som krävs för att den ska aktiveras. "

Är det rabatt på vissa utvalda skärmar eller hela sortimentet?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon114264:

Ni hade tydligen rabatt på bildskärmar nu såg jag men när jag applicerar koden så får jag följande meddelande.

"Den rabattkod som du har angett är giltig men uppfyller inte de kriterier som krävs för att den ska aktiveras. "

Är det rabatt på vissa utvalda skärmar eller hela sortimentet?

Menar du koden xYACU7mc så är den bara applicerbar på philips skärmen, övriga skeämar är redan rabatten dragen

http://cdon.se/hemelektronik/back_to_school/bildsk%C3%A4rmar_...

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hardstyler:

Tror mer på att det är semester tider...

Hej,

Precis så är det, det har varit semestertider men nu är vi back in business. Framöver är det jag som kommer besvara tråden här på forumet så aktiviteten kommer vara högre än den senaste tiden.

Vänligen,
Linus

Visa signatur
Permalänk

Är så besviken på CDON..man köper en produkt, då man flyttar så väntar man koppla in till man kommer till nya huset..När man väll är där, märker man att produkten är i sönder..Mailar CDON, svaret " hör av dig till tillverkaren så kan dom hjälpa dig med hitta vad som är felet" , visst är det helt okay, men cdon nämner inte att samtalet till tillverkaren kostar 40 kr per samtal..
dag 12, fortfarande inte fått rätt på produkten, skriver till cdon Chatt, " tillverkaren sköter returer evt ersättning av produkten" och ger mig samma nummer, som kostar 40 kr.

då är man uppe i 80 kr i samtal, produkten kosta 149 kr..

borde inte de som säljer produkten också våga ta lite ansvar och säga " visst kan vi hjälpa dig byta ut den"? evt byta ut den/ reklamera den/ hjälpa mig få en annan produkt..

Produkten i frågan är en D-link 626L

Permalänk
Skrivet av gremlings:

Är så besviken på CDON..man köper en produkt, då man flyttar så väntar man koppla in till man kommer till nya huset..När man väll är där, märker man att produkten är i sönder..Mailar CDON, svaret " hör av dig till tillverkaren så kan dom hjälpa dig med hitta vad som är felet" , visst är det helt okay, men cdon nämner inte att samtalet till tillverkaren kostar 40 kr per samtal..
dag 12, fortfarande inte fått rätt på produkten, skriver till cdon Chatt, " tillverkaren sköter returer evt ersättning av produkten" och ger mig samma nummer, som kostar 40 kr.

då är man uppe i 80 kr i samtal, produkten kosta 149 kr..

borde inte de som säljer produkten också våga ta lite ansvar och säga " visst kan vi hjälpa dig byta ut den"? evt byta ut den/ reklamera den/ hjälpa mig få en annan produkt..

Produkten i frågan är en D-link 626L

Du har all rätt enligt lagen att CDON sköter alltihopa till dig. Du ska inte behöva ringa tillverkaren själv. Tror till och med att du borde kunna kräva ersättning för de två samtalen du ringde för 40 kr styck.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Avstängd

Hur funkar de på cdon, vågar man beställa eller är det bara att skita i? Har läst de senaste 2 månadernas kommentarer om cdon och tvekar lite. Kommentarerna på prisjakt talar dock gott om cdon. Vad gör man?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba123:

Hur funkar de på cdon, vågar man beställa eller är det bara att skita i? Har läst de senaste 2 månadernas kommentarer om cdon och tvekar lite. Kommentarerna på prisjakt talar dock gott om cdon. Vad gör man?

Sällan någon som går in på ett forum för berätta hur bra ett företag är. De få som gör försvinner i mängden.
Klart det går beställa från Cdon.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av niklasloow:

Sällan någon som går in på ett forum för berätta hur bra ett företag är. De få som gör försvinner i mängden.
Klart det går beställa från Cdon.

Ja, beställde i morse. De står "Mottagen av lagret" nu. Får se vad som händer och om man kan känna sig säker för framtida köp hos cdon. Tänker mest på bra leveranstider, väl emballerade paket, bra service osv. Hoppas på de bästa, men vi får se. Återkommer med besked.

EDIT:

Uppdaterar med att försändelsen har blivit levererad. Har fåt kollinummer också. Beställde i morse kl 10 och den skickades 15:56 enligt postens elektroniska förhandsinformation. Inget att klaga på hittills. Det ser bra ut. Får se om paketet är bra paketerat också och att innehållet fungerar som det ska. Det är en mobiltelefon som transporteras så det är lite ömtåligt.

Permalänk
Medlem

Undrar om man fortfarande har chans att få en day one edition xbox one on man bokar en nu?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alibaba123:

Ja, beställde i morse. De står "Mottagen av lagret" nu. Får se vad som händer och om man kan känna sig säker för framtida köp hos cdon. Tänker mest på bra leveranstider, väl emballerade paket, bra service osv. Hoppas på de bästa, men vi får se. Återkommer med besked.

EDIT:

Uppdaterar med att försändelsen har blivit levererad. Har fåt kollinummer också. Beställde i morse kl 10 och den skickades 15:56 enligt postens elektroniska förhandsinformation. Inget att klaga på hittills. Det ser bra ut. Får se om paketet är bra paketerat också och att innehållet fungerar som det ska. Det är en mobiltelefon som transporteras så det är lite ömtåligt.

Gör en uppdatering med att jag har hämtat ut paketet och jag är rätt nöjd förutom paketeringen inuti. Varan fick dämpning av luftkuddar i ett av leden men i andra ledet så kunde innehållet röra sig. Det kanske låter lite kräset men det är rätt viktigt med dämpning. Jag är ändå nöjd.. Mobiletelfonen fungerar och leveransen gick jävligt snabbt faktiskt. Lade order 12/8 kl 10.00, skickades 12/8 kla 16.00, det kom till uthämtningsstället 13/8 kl 12. Rätt bra leveranstid, dustin och inet har samma leveranstid. Men ja, slutet gott allting gott.

Permalänk
Medlem

Hej!

När har ni dessa hörlurar i lager igen, http://cdon.se/hemelektronik/audio-technica/audio-technica-at...

Visa signatur

Arbetstation | Fractal Design R4 | ASUS P8P67 Deluxe | Intel Core I7-2600K | Crucial m4 128 GB |16 GB DDR3 1600MHz
HTPC | Silverstone Crown CW02B | Gigabyte GA-P55A-UD4 | Intel Core I5-750 | 4 GB DDR3 1600MHz | Enermax Modu82+ II 625W

Permalänk
Skrivet av niklasloow:

Sällan någon som går in på ett forum för berätta hur bra ett företag är. De få som gör försvinner i mängden.
Klart det går beställa från Cdon.

Precis! håller med dig.
Handlar mycket från CDON för det är smidigaste för mig. aldrig varit problem att handla, dem har hjälp mig massor när något blivit galet. alltid fått mina delar osv.

Nu är det första gången jag behöver reklamera någonting till CDON, hoppas detta inte ändrar min syn mot CDON. vilket är positivt.

Köpte en ny Corsair M65 mus o lite annat för ca 2v sedan. men Nu har musen dött helt. Var i kontakt med deras chatt. dem kunde ej hjälpa mig men gjorde ett "ärende" på saken. så vi får de nu om deras service är dålig eller ej åt "andra hållet.

Bara detta ej tar tid så är jag nöjd...

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hardstyler:

OK? Samma bolag, samma sortiment. varför inte då kunna köra samma reor?
Du verkar ju koll... utveckla gärna ditt svar.

Fungerar precis som IKEA, där kan det skilja tusenlappar på t ex sängvaror ifall du handlar i Sverige eller i Danmark, vissa saker är billigare här och andra är billigare i Danmark.

Allt hänger ihop med vad som är mest attraktivt i det ena landet och vad man behöver "bli av med" och liknande. Inte konstigt att cdon fungerar på samma sätt även om man kan tycka et är helsjukt för det tyckte jag om IKEA också när jag var "tvingad" att inhandla saker för flera tusen i Danmark men sparade ändå in runt 1500 kronor.

cdon har antagligen två helt olika lager.

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alibaba123:

Hur funkar de på cdon, vågar man beställa eller är det bara att skita i? Har läst de senaste 2 månadernas kommentarer om cdon och tvekar lite. Kommentarerna på prisjakt talar dock gott om cdon. Vad gör man?

Jag hade enormt dåliga erfarenheter vid min enda beställning för snart tre år sen och tydligen är jag inte ensam om att de inte har någon som helst koll på när varan ska skickas. Fick så många olika svar så man insåg att de bara hittade på. Jag skulle aldrig beställa där ifrån igen. Möjligen om det var halva priset på en riktigt fin och dyr sak men det kommer aldrig hända. Sådana här oseriösa företag måste vi få bort från marknaden. Jag lider ännu med att datorbutiken i Malmö konkade för x antal år sen. Där var det alltid bra service och de fixade allting man hade problem med.

Man blir bara trött på cdon helt enkelt.

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Medlem

Haha, fy faaaaan vad nojjig jag var där ett tag. Beställde en dator söndag kväll som jag var tvungen att få hem innan fredag då jag flyttar utomlands på torsdag. Nu fick jag precis mail om att datorn är skickad, så det tog två dagar innan dem skickade iväg den från lagret, lite slött men ändå inom deras beräknade leveranstid. Googlade på CDON och "leveranstid" igår och höll på och få en stroke men ja, för mig gick det bra iaf.

Deras statusuppdateringar på hemsidan är dock bara lögner. Min order var fast som "Mottagen av lagret" (="Din order plockas, packas och förbereds för leverans och kommer att skickas inom kort.") i över ett dygn så antingen har de världens långsammaste lagerpersonal eller så är det bara BS.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CDON.COM:

Hej,

Precis så är det, det har varit semestertider men nu är vi back in business. Framöver är det jag som kommer besvara tråden här på forumet så aktiviteten kommer vara högre än den senaste tiden.

Vänligen,
Linus

Antingen är den jävligt liten normalt sett eller så var det extremt liten aktivitet i somras. Det här kan då inte vara en promilles tjänst ens

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Skrivet av Hardstyler:

Precis! håller med dig.
Handlar mycket från CDON för det är smidigaste för mig. aldrig varit problem att handla, dem har hjälp mig massor när något blivit galet. alltid fått mina delar osv.

Nu är det första gången jag behöver reklamera någonting till CDON, hoppas detta inte ändrar min syn mot CDON. vilket är positivt.

Köpte en ny Corsair M65 mus o lite annat för ca 2v sedan. men Nu har musen dött helt. Var i kontakt med deras chatt. dem kunde ej hjälpa mig men gjorde ett "ärende" på saken. så vi får de nu om deras service är dålig eller ej åt "andra hållet.

Bara detta ej tar tid så är jag nöjd...

Detta med reklamera verkar inte vara en höjdare hittils..

Men avvaktar med exakta detaljer, ger CDON en chans med detta.
Corsair svarade dagen efter min ansökan att skicka in musen o få den utbytt, dock måste jag stå för frakten själv. men anser att har man köpt en vara hos någon ska dem tamefan ta hand om reklamationerna också kan man tycka. Kan iaf säga att processen hos CDON inte kommit långt, utan blivit bett om att avvakta. SUCK!, vill inte vänta i veckor för att få en sketen datormus utbytt som gick sönder bara efter någon vecka.

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hardstyler:

Detta med reklamera verkar inte vara en höjdare hittils..

Men avvaktar med exakta detaljer, ger CDON en chans med detta.
Corsair svarade dagen efter min ansökan att skicka in musen o få den utbytt, dock måste jag stå för frakten själv. men anser att har man köpt en vara hos någon ska dem tamefan ta hand om reklamationerna också kan man tycka. Kan iaf säga att processen hos CDON inte kommit långt, utan blivit bett om att avvakta. SUCK!, vill inte vänta i veckor för att få en sketen datormus utbytt som gick sönder bara efter någon vecka.

Vissa företag är bättre än andra vad gäller produkter. Vet att en gammal Samsung skärm gick sönder för mig. Ringde Samsung, de skickade en ny skärm samma dag och jag skulle ta kartongen och skicka tillbaka den trasiga skärmen - och självklart skickade de även med en retursedel (eller vad det heter) så man slapp betala någon frakt alls.

Helt underbart att få en ny skärm innan man ens skickat tillbaka den gamla. Det är service av bra företag!

Självklart ska du inte betala någon frakt på saker som inte fungerar!

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Medlem

Saknar gamla goda tiderna då Cdon hade erbjudanden på datorkomponenter lite då och då och i slutet på månaden.
Kom och tänka på en annan sak.
Vilket kaos det var här också när det var kampanj på dem externa hårddiskarna för nått år sedan. Nostalgisk man blir fast det inte handlar om så långt tid.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Hedersmedlem

CDON krånglar igen. Samtliga rabattkoder som jag fick när de inte kunde leverera i våras är ogiltiga. De ska enligt de olika mailen räcka 6 månader och har inga förbehåll.

Tappade tyvärr tålamodet med chatten i kväll eftersom jag tycker man kan begära att de läser vad man skriver.

Skrivet av MultiMan:

Hej! Jag har ett flertal rabattkoder som jag fick när ni inte kunde leverera varor i våras. Det ska gälla 6 månader men ingen fungerar nu när jag försöker använda dem. Varför?
Tänkte alltså lägga ny order
Går inte
Koderna vägrar fungera
Senaste fick jag 0512, och inte lagt order efter det så omöjligt att den är använd
Flera av koderna är oanvända, det är jag säker på
*Väntan i minst 5 minuter*
Hallå???

Skrivet av CDON:

Hej,Vi har en del andra kunder i kö också. Du kan endast använda en rabattkod på varje köp, så det går dessvärre inte att kombinera rabattkoder/erbjudanden

Skrivet av MultiMan:

Jag kombinerar ingenting, vad pratar du om?
Jag försöker använda en åt gången av koder som jag fick i våras som kompensation för uteblivna leveranser
Som jag ser det är det minst två, troligen tre sådana koder som ska räcka 6 månader som inte fungerar och är oanvända
*Lång väntan igen*
Hallå?

Skrivet av CDON:

Precis, du kombinerar koder i en order och detta går tyvärr inte. Man kan endast använda en rabattkod per order

Skrivet av MultiMan:

JAG KOMBINERAR INGA KODER
Vad fattar du inte?
Jag har provat en kod åt gången eftersom er kassa inte godkänner koderna, EN ÅT GÅNGEN
Läs vad man skriver istället för att tro saker, då blir det garanterat bättre kundservice.

Sedan följer ett utbyte där koderna konstateras ogiltiga men att kundservice inte kan göra något åt det utan bollar vidare till IT för senare besked. Kundservicen fortsätter också ställa frågor om saker som jag redan svarat på tidigare i chatten. Tydligen har personen problem med läsförståelsen, och det är ok, men då bör man inte sitta i en sådan position, imho.

Vad jag vet så finns det fortfarande bara en ruta att fylla i rabattkod i, eller har jag missat något? Hur tycker de då att man ska fylla i flera?

Någon annan här som fått mängder med ogiltiga koder (direkt från CDON då alltså)?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Någon annan här som fått mängder med ogiltiga koder (direkt från CDON då alltså)?

Jag!

Jag har haft ett antal rabattkoder som har varit ogiltiga när jag väl kommit till kassan, fast de varit väl inom angiven giltighetstid.

Någon gång har jag frågat deras chatt vad som gått fel men jag har egentligen inte fått något vettigt svar eller förklaring. Idag fick jag mitt presentkort från mitt utgångna "medlemskap" i CDON+ och hoppas att det fungerar som det ska :).

/Erik