OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Tror att det kommer ta evigheter innan jag skulle kunna få en invite, men eftersom jag inte ser så många andra lösningar så skriver jag upp mig här tills vidare. En Sandstone black 64GB är det som gäller!

Visa signatur

-Moo-

Specifikationer kommer snart.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Slapinator:

Ok, jo claimade den för att jag trodde nån i familjen skulle ha den & tänkte inte mig för.
Men den får väl ligga där tills den inaktiveras, ingen lust att ge bort nånting som sedan kan sluta med massa strul åt båda hållen.

Ja nä det är dumt att riskera något sådant. Om inviten inte används så går det istället ut en ny invite till någon annan ganska snart.

Visa signatur
Permalänk

Jag skriver gärna upp mig på en 64GB Modell

Visa signatur

#Framtiden

Permalänk
Medlem

Intresserad av en Vit Version, Minne spelar ingen roll, #2Desperate

Visa signatur

i5 3570k, Asus 280 r9, MSI Z77A, Antec 550W, Intel 520 240gb SSD, 1tb HDD 7,2k.

Permalänk
Medlem

Det verkar som om jag är lite sent ute med detta, men jaja.

Jag är iallafall sugen på Sandstone black 64gb

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk

Off topic kanske, men jag reggade mig på Ones forum och dagen efter fick jag en invite, hade jag bara tur då?

Visa signatur

Cpu: Amd Threadripper 1920X MB: Asus Zenith Extreme Vga: Zotac 2080 GTX, Ram: Kingston HyperX Predator 3000 32 GB Ljud: Asus Essence STX II HD:2x Samsung 950Pro 2x Samsung 840 Pro 256GB 4X Samsung 850 Pro 256 GB 2x WD Green 3 TB, Monitor: ROG SWIFT PG279Q PSU: Corsair AX1500I

Permalänk
Medlem

kan tas bort från listan då jag fått tag på en invite på annat vis

Visa signatur

MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel Core i5 2500K 4.2 GHz | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gigabyte GeForce GTX 580 | XFX 750W | Fractal Design R3 | Corsair h50

Permalänk

Jag är ute efter 64gb modelen så om någon sitter på en invite och vill bli av med den så tar jag den gärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diezelpower:

Off topic kanske, men jag reggade mig på Ones forum och dagen efter fick jag en invite, hade jag bara tur då?

Tur eller jag som har otur för har varit reggad längre än så men inte fått.

Har du skrivit något på forumet?

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk

Behöver ingen invite.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Medlem

Jag söker en OPO med, färg & minne kvittar.

Permalänk
Medlem

hej alla. skulle rekommendera er att regga er på oneplus sidan tog inte lång tid innan jag fick en invite där

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av drypod:

Intresserad av en Vit Version, Minne spelar ingen roll, #2Desperate

Det enda som tillverkas av den Internationella versionen är 64gb och Sandstone black.

Skrivet av Diezelpower:

Off topic kanske, men jag reggade mig på Ones forum och dagen efter fick jag en invite, hade jag bara tur då?

Då hade du tur, sitter man och trycker F5 en hel dag och spammar alla trådar folk skapar om invites så kan man nog få en ganska snabbt. Igår Onsdag så gick det ut "2nd chance" invites till dom som missat sin första många av dom hade redan fått invite på annat sätt eller av någon anledning inte ville/kunde köpa telefonen, dessa invites var endast giltiga i 24 timmar vilket gjorde att det var först till kvarn i många fall.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är i STORT behov av en telefon då jag icke har någon nu, skriv upp mig för en 64GB

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk

Beställde ju häromdagen för er som läste tråden, den har redan hunnit komma hit. Sjukt imponerd so far av den !

Permalänk
Medlem

Såg en på den lokala köp&sälj marknaden som försökte få iväg en invite för 500:-. Satte kaffet i halsen minst sagt, snålheten har nått en ny gräns...

Vill någon skänka en så tar jag gärna en för 64GB versionen, antar att dom går åt först dock så kan ta en 16gb om det skulle vara bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Såg en på den lokala köp&sälj marknaden som försökte få iväg en invite för 500:-. Satte kaffet i halsen minst sagt, snålheten har nått en ny gräns...

Vill någon skänka en så tar jag gärna en för 64GB versionen, antar att dom går åt först dock så kan ta en 16gb om det skulle vara bättre.

Marknaden är säkert villig att pröjsa för det. Är väl inte snålhet, utan utnyttja tillfället. Sen att det är fel är ju en annan sak.
Eftersom hype:n är så stor var det ju ingen nyhet att folk försöker tjäna en hacka.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Jag har givit bort mina två invites. Den andra lade jag upp på swedroid..

Jag har inte gjort något mer än att varit registrerad på 1+1 forum.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Boss302:

Jag har givit bort mina två invites. Den andra lade jag upp på swedroid..

Jag har inte gjort något mer än att varit registrerad på 1+1 forum.

Ja om man har ett medlemsnummer under 100.000 så ska man ha fått invites i minst 2 omgångar.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av EMMHMMS:

Tur eller jag som har otur för har varit reggad längre än så men inte fått.

Har du skrivit något på forumet?

Nej skrev inget, gjorde absolut ingenting bara reggade mig, var inte ens inloggad mer än någon minut efter registreringen, dagen efter fick jag ett mail med en invite, så var bara att ett beställa, den svarta 64 GB

Visa signatur

Cpu: Amd Threadripper 1920X MB: Asus Zenith Extreme Vga: Zotac 2080 GTX, Ram: Kingston HyperX Predator 3000 32 GB Ljud: Asus Essence STX II HD:2x Samsung 950Pro 2x Samsung 840 Pro 256GB 4X Samsung 850 Pro 256 GB 2x WD Green 3 TB, Monitor: ROG SWIFT PG279Q PSU: Corsair AX1500I

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag tar gärna en invite ifall någon har en över. Har sneglat lite på den svarta 64GB's versionen, men vad som helst funkar!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Skriver upp mig för en med 64GB, tack på förhand!

Visa signatur

5800X 6800XT 32GB DDR4

12 Pro

Permalänk

Tjääna skulle vilja skriva upp mig på invit lista helst för 64GB. Skulle liksom inte ha något emot en invit. Tack på förhand:)

Permalänk
Medlem

Kan ta bort mig, Fick tag på en invite från deras Facebook, gick väldigt snabbt, 1 dag ungefär.

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem

Hej, jag är intresserad av en 64-gb om någon har en invite över.

Permalänk
Medlem

Ones forum eller deras Facebook är det som gäller om ni har myror i byxan! Fixat 4st till vänner på en vecka, alla fick invite inom 5 dgar.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMMHMMS:

Tur eller jag som har otur för har varit reggad längre än så men inte fått.

Har du skrivit något på forumet?

Skrivet av Diezelpower:

Nej skrev inget, gjorde absolut ingenting bara reggade mig, var inte ens inloggad mer än någon minut efter registreringen, dagen efter fick jag ett mail med en invite, så var bara att ett beställa, den svarta 64 GB

Precis likadant för mig. Jag reggade mig på deras hemsida för ca en vecka sedan. Skrev en kommentar i forumet bara för att testa lite hur deras forum fungerade.

Och en vecka senare såg jag en invite ligga i mailen - blev att beställa Sandstone direkt!

Edit:

Jag kommer mest troligt ge ut minst två stycken invites. Men jag vet inte riktigt hur systemet här fungerar. Men mina invites kommer inte ännu eftersom jag inte ens fått telefonen! Kommer förhoppningsvis början / mitten av nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Precis likadant för mig. Jag reggade mig på deras hemsida för ca en vecka sedan. Skrev en kommentar i forumet bara för att testa lite hur deras forum fungerade.

Och en vecka senare såg jag en invite ligga i mailen - blev att beställa Sandstone direkt!

Edit:

Jag kommer mest troligt ge ut minst två stycken invites. Men jag vet inte riktigt hur systemet här fungerar. Men mina invites kommer inte ännu eftersom jag inte ens fått telefonen! Kommer förhoppningsvis början / mitten av nästa vecka.

Tidigast inskrivna i listan har väntat längst, så kör på att ge dessa en invite.
Jag är online minst 1 gång var 12'e timma om du vill vara säker på att minst en utav dina invites går till nytta. *good luck fishing*

Permalänk
Medlem
Skrivet av TTB:

Tidigast inskrivna i listan har väntat längst, så kör på att ge dessa en invite.
Jag är online minst 1 gång var 12'e timma om du vill vara säker på att minst en utav dina invites går till nytta. *good luck fishing*

Alright! Då är det bara att vänta på att invitesen ska dimpa ner i brevlådan då! Och förhoppningsvis telefonen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Precis likadant för mig. Jag reggade mig på deras hemsida för ca en vecka sedan. Skrev en kommentar i forumet bara för att testa lite hur deras forum fungerade.

Och en vecka senare såg jag en invite ligga i mailen - blev att beställa Sandstone direkt!

Edit:

Jag kommer mest troligt ge ut minst två stycken invites. Men jag vet inte riktigt hur systemet här fungerar. Men mina invites kommer inte ännu eftersom jag inte ens fått telefonen! Kommer förhoppningsvis början / mitten av nästa vecka.

Jag gör väl som föregående skrivare, ska hålla mig online hela dagen idag ifall det kan bli aktuellt att behöva erbjuda nån en snabb invite. Man vet aldrig...annars ligger jag på runt nummer 300 på den där listan så jag har inga förhoppningar om att få invite de närmsta åren Skicak isåfall ett PM om det mot förmodan blir aktuellt. Jag är reggad på oneplus one forum, varit där ett tag, frågat runt, svarat på kommentarer, postat i invite trådar...utan resultat
Tack på förhand!