Permalänk
Geeks Gaming

Bf4: Final stand

Älska ni bf2142 så lär ni ju få nördgasm som jag gjorde XD

http://blogs.battlefield.com/2014/09/final-stand/?utm_campaig...

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Avstängd

Så synd att alla kartor till spelet är så jävla små bara.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Railgun one shot choppers? OP not...

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Åhh 2142<3

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Åh, mer irriterande gadgets.

Permalänk
Medlem

den sniper där verkar lite väl tycker jag kunde de lika bra tagit bort! medför inget vettigt i spelet överhuvudtaget jo? o den MAV med minigun på wtf?! de kan väl ta lite mindre flygtid typ 1 min eller något.. nä de enda som verkar coolt de är väl maparna o tanksen!

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Semjonov:

Åh, mer irriterande gadgets.

Skrivet av Xquade:

den sniper där verkar lite väl tycker jag kunde de lika bra tagit bort! medför inget vettigt i spelet överhuvudtaget jo? o den MAV med minigun på wtf?! de kan väl ta lite mindre flygtid typ 1 min eller något.. nä de enda som verkar coolt de är väl maparna o tanksen!

Här förklaras en del av gadgets och hur de kommer funka.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Cod trailer, små banor, inge teamplay. O gad EA wat you doing!

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Avstängd

mjölka mjölka mjölka mjölka mjölka mjölka

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

Hoppas deras nästa BF är uppföljaren till 2142. Tänk er lite Titan action med 64 spelare i deras nya spelmotor

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av V1pArzZ:

Cod trailer, små banor, inge teamplay. O gad EA wat you doing!

eee va? Det är ju de största kartorna som ska vara i BF4 :S

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Cod trailer, små banor, inge teamplay. O gad EA wat you doing!

Hmm.. Förstår inte riktigt vad EA har med saken att göra när det är DICE som gör kartorna...

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Hmm.. Förstår inte riktigt vad EA har med saken att göra när det är DICE som gör kartorna...

Låt säga såhär....

Din chef står bakom din rygg när du porrsurfar på jobbet. Hur bekväm känner du dig, sa du?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Får lite blandade känslor för denna expansion. Tror nästan jag måste lira för att veta om det är någe kul. Varför köpte jag bara 120GB SSD disk till spelburken, bara 10GB kvar ! Det enda jag har på den är videoredigeringsprogram och BF4.. Gissar att BF4 är det som ätit upp allt minne !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Får lite blandade känslor för denna expansion. Tror nästan jag måste lira för att veta om det är någe kul. Varför köpte jag bara 120GB SSD disk till spelburken, bara 10GB kvar ! Det enda jag har på den är videoredigeringsprogram och BF4.. Gissar att BF4 är det som ätit upp allt minne !

Samma här 7GB kvar...gråter varje gång jag tittar..
Glöm inte att rensa upp bland "Hämtade filer". Där brukar Nvidia/AMD-drivrutiner lägga sig på hög...och de brukar vara på 200-300 MB styck.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobzombie:

Hmm.. Förstår inte riktigt vad EA har med saken att göra när det är DICE som gör kartorna...

ea ÄR dice. Det är vad dom har med det att göra.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Äntligen en kraftfull bössa som går rakt fram, har lite fart och gör lite skada. En instagib-rifle hade varit bättre men denna får duga så länge. Problemet med BF-serien är de löjligt svaga vapnena och de utdragna striderna.

Permalänk
Medlem

Jag bojkotta 2142, men har Premium så jag har inget val.. Kommer väl testa, men det kryper under skinnet när jag tänker på BF i sci-fi-tappning! eller ?!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Avstängd

När kommer final stand till premium användare då?

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerFX:

När kommer final stand till premium användare då?

Dom har inte gått ut med något datum än..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.