Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv

Hehe, jäklar vilket pris. Blev det en bokning?

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Hehe, jäklar vilket pris. Blev det en bokning?

tror jag avvaktar lite! Blir nog en special edition
Lagt så mycket på Keycaps och dylikt denna månad, hehe

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

tror jag avvaktar lite! Blir nog en special edition
Lagt så mycket på Keycaps och dylikt denna månad, hehe

Låter klokt! Och jo, jag har ju sett dina inlägg i tangentbordstråden med.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Låter klokt! Och jo, jag har ju sett dina inlägg i tangentbordstråden med.

jo det är nog det inga fler tangetbordsgrejer nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv

Ny Fatal Frame/Project Zero 5-trailer som visar upp hur gamepad används. Trailern är på japanska och spelet är ännu inte bekräftat för lansering utanför Japan men kan nog vara intressant att se ändå. Exklusiv för Wii U dessutom.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Ny Fatal Frame/Project Zero 5-trailer som visar upp hur gamepad används. Trailern är på japanska och spelet är ännu inte bekräftat för lansering utanför Japan men kan nog vara intressant att se ändå. Exklusiv för Wii U dessutom.

https://www.youtube.com/watch?v=djXseay5FFM

Hoppas, Hoppas, Hoppas!" på att den kommer till europa!

http://www.zeldainformer.com/news/new-hyrule-warriors-dlc-to-...

Dlc info om Hyrule Warriors

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gelantious:

Härligt faktiskt. Inte riktigt i nivå med MK8-kampanjen men fortfarande bra att Bergsala verkar satsa mer på sånt här. Jag antar att det fortfarande är långt kvar till en ny Nintendo Club i någon form.

Skulle inte förvåna mig om det blir en kampanj lagom till Smash Bros lanseringen också.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Gelantious:

Detta var ju en trevlig överraskning! Redan förhansbokat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Härligt faktiskt. Inte riktigt i nivå med MK8-kampanjen men fortfarande bra att Bergsala verkar satsa mer på sånt här. Jag antar att det fortfarande är långt kvar till en ny Nintendo Club i någon form.

Skulle inte förvåna mig om det blir en kampanj lagom till Smash Bros lanseringen också.

Tyvärr så är det Nintendo som sätter stopp för bergsala att köra sådana kampanjer.
Frågade då när MK var, så hade dom tydligen fått kämpa ett bra tag att ens få igenom det.

samt att N-club finns inga planer på att det skall komma men som dom sa, inget är varken nej eller ja, utan dom kollade då iaf på om det finns möjlighet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Får ju hoppas det kommer mer och mer, frågade ang Smash Bros soundtrack(Regga både 3ds & wiiu spelen och få soundtrack cd gratis) om dom skulle stödja det men dom kunde inte vara på det än då dom inte fått någon information från Nintendo.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Toivo83:

Tyvärr så är det Nintendo som sätter stopp för bergsala att köra sådana kampanjer.
Frågade då när MK var, så hade dom tydligen fått kämpa ett bra tag att ens få igenom det.

samt att N-club finns inga planer på att det skall komma men som dom sa, inget är varken nej eller ja, utan dom kollade då iaf på om det finns möjlighet.

Ah, mindre rolig information det.

Jag hade definitivt inte haft något emot en möjlighet att använda alla dessa poäng vi får med våra spel. Nintendo Club Scandinavia eller North eller liknande med länderna runt östersjön vore inte dumt.

Sedan hoppas jag en förlängning eller något nytt Nintendo Premium-system. Nuvarande för Wii U's eShop går ut 31 december 2014.

Permalänk
Medlem

hmm lite småfränt iaf:

http://www.nintendo.se/arkivet/amiibo/amiibo?view=Standard

Plocka med sin gubbe till polaren som får utamana i MK8 t.ex

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Toivo83:

hmm lite småfränt iaf:

http://www.nintendo.se/arkivet/amiibo/amiibo?view=Standard

Plocka med sin gubbe till polaren som får utamana i MK8 t.ex

Jo. Jag kommer köpa Link, Zelda och Samus mer eller mindre enbart för prydnad. Blir säkert att använda de för Amiibo-delen med om det känns vettigt nog för min del.

EDIT:

3DS-kampanjen ser ut att gälla även oss: http://www.nintendolife.com/news/2014/09/nintendo_launches_a_...

Citat:

Update:

Scandinavian Nintendo gamers will also be able to take advantage of this offer, with the region's distributor — Bergsala A/S — confirming the campaign for Denmark and the rest of the Nordics; details will be posted here. Hat-tip to Kenneth Jensen for the tip.

Original Article:

Nintendo of Europe has run a number of promotions in recent years that aim to reward customers with free retail downloads; that trend is continuing as we head towards the end of 2014. This time around the promotion is all about the 2DS / 3DS, which is ideal for those picking up new hardware or have simply forgotten — until now — to register their system on Club Nintendo.

There'll be seven games, from which you can choose one freebie, but let's start with what you need to register on Club Nintendo to qualify:

A 2DS / 3DS / 3DS XL, registered between 11th September 2014 and 12th January 2015 (23:59 local time)
Register a copy of Super Smash Bros. for Nintendo 3DS (released on 3rd October), or Pokémon Omega Ruby / Pokémon Alpha Sapphire (both released on 28th November) with Club Nintendo between 3rd October 2014 and 12th January 2015 (23:59 local time), and fill out the software registration survey – a required action if the copy of the game is purchased at retail, and is likely also necessary if you buy these games via the eShop..

Fulfilling both of those criteria will allow you to choose one of the following seven games on 3DS for free.

Monster Hunter 3 Ultimate
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Yoshi's New Island
Kirby: Triple Deluxe
Mario Golf: World Tour
Mario Party: Island Tour
Pokémon Art Academy

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jo. Jag kommer köpa Link, Zelda och Samus mer eller mindre enbart för prydnad. Blir säkert att använda de för Amiibo-delen med om det känns vettigt nog för min del.

http://www.nintendo.se/jai/i467900-x1200-y1200-q100-a1-r1-h73...

EDIT:

3DS-kampanjen ser ut att gälla även oss: http://www.nintendolife.com/news/2014/09/nintendo_launches_a_...

stor fördel är ju att dom inte blir låsta till ett spel :)och man inte behöver extra grejer till utan direkt på padden fattade jag det som?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Låter nice

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Toivo83:

stor fördel är ju att dom inte blir låsta till ett spel :)och man inte behöver extra grejer till utan direkt på padden fattade jag det som?

Själv har jag fortfarande inte riktigt fattat hur det hela kommer fungera. Men att data kan lagras på Amiibo-prylen och användas i olika spel låter ju faktiskt lovande. Samt det med att kunna ta med den. Lite mer individualisering av karaktärerna borde nog inte skada.

Det borde nog klarna närmare lanseringen av Smash Bros hoppas jag. En sak är då säker, med tanke på hur bra Ubisofts Skylanders gått så borde Nintendo ha en trevlig inkomstkälla. Gotta catch 'em all.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Jo. Jag kommer köpa Link, Zelda och Samus mer eller mindre enbart för prydnad. Blir säkert att använda de för Amiibo-delen med om det känns vettigt nog för min del.

http://www.nintendo.se/jai/i467900-x1200-y1200-q100-a1-r1-h73...

EDIT:

3DS-kampanjen ser ut att gälla även oss: http://www.nintendolife.com/news/2014/09/nintendo_launches_a_...

Kommer också skaffa några av dom! Både för spelet och för prydnad!

Kan rekommendera det som dom på reddit tråden säger:
Gå inte på detta erbjudande, om du inte har ett 3DS så vänta istället på "NEW" 3DS (aka N3DS)

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

Kommer också skaffa några av dom! Både för spelet och för prydnad!

Kan rekommendera det som dom på reddit tråden säger:
Gå inte på detta erbjudande, om du inte har ett 3DS så vänta istället på "NEW" 3DS (aka N3DS)

Jo, det hade ju varit betydligt intressantare om det gällde New 3DS. Med lite tur kanske det dyker upp något lagom till att dessa börjar hitta hit.

Permalänk
Medlem

Släpps new 3ds ens utanför japan?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ozo64:

Släpps new 3ds ens utanför japan?

Det borde den. Det är ju mer eller mindre en ny modell, motsvarande DSi.

Permalänk
Medlem

Ser ju ut som att det kommer nya banor till Mario Kart 8.. när man går in i spelet så finns det länkar till nya "kupper" som man kan betala för. Men inte ladda ned ännu. Zelda (November 2014) och Animal Crossing (Nästa år nån gång). Så jag antar att det blir 4 eller 8 nya banor i slutet på året?

Nu blir jag också nyfiken, är det något nytt Animal Crossing bekräftat till Wii U? Eller kommer det till 3DS?

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av solemn:

Ser ju ut som att det kommer nya banor till Mario Kart 8.. när man går in i spelet så finns det länkar till nya "kupper" som man kan betala för. Men inte ladda ned ännu. Zelda (November 2014) och Animal Crossing (Nästa år nån gång). Så jag antar att det blir 4 eller 8 nya banor i slutet på året?

Nu blir jag också nyfiken, är det något nytt Animal Crossing bekräftat till Wii U? Eller kommer det till 3DS?

AA det kommer komma 2 st dlc, redan köpt för att få flera olika färg alternativ på några karaktärer i spelet

http://mariokart8.nintendo.com/dlc/

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Ser ju ut som att det kommer nya banor till Mario Kart 8.. när man går in i spelet så finns det länkar till nya "kupper" som man kan betala för. Men inte ladda ned ännu. Zelda (November 2014) och Animal Crossing (Nästa år nån gång). Så jag antar att det blir 4 eller 8 nya banor i slutet på året?

fundera på att skaffa dem i paket om du missat det. dels blir det väldigt mycket lägre pris totalt, och så får man nån färgvariant på Yoshi. det där sista låter iof som hyfsat billigt mervärde, men men.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Inaktiv

Demo för Super Smash Bros för 3DS kommer 19 september. Det vore verkligen inte dumt med ett demo för Wii U-versionen också...

http://www.nintendolife.com/news/2014/09/demo_for_super_smash...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

fundera på att skaffa dem i paket om du missat det. dels blir det väldigt mycket lägre pris totalt, och så får man nån färgvariant på Yoshi. det där sista låter iof som hyfsat billigt mervärde, men men.

Jo, det är det jag funderar på. Det jag undrar mest över hur många nya banor man får. Nya gubbar och bilar är jag inte ett dugg intresserad av, men t.ex. 80 spänn för 8 nya banor, ja det kanske vore värt att lägga pengar på det..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av solemn:

Jo, det är det jag funderar på. Det jag undrar mest över hur många nya banor man får. Nya gubbar och bilar är jag inte ett dugg intresserad av, men t.ex. 80 spänn för 8 nya banor, ja det kanske vore värt att lägga pengar på det..

8 nya banor per paket, totalt 16. Köper man dessutom bundlingen så hamnar priset på 140kr har jag för mig.

Permalänk
Medlem

Fan vad grymt med SSB kampanjen. Jag har inte registrerat min 2DS än
Edit: Vad är registrera? Att länka sitt Nintendo ID till enheten?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej! Funderar på att köpa ett Wii U. Kommer nog endast spela Super Smash Bros. (när det släpps) och Marikoart 8. Kanske Zelda och något annat spel oxå.. Är det värt pengarna för de spelen jag kommer att spela?