Permalänk
Medlem

Counter-Strike Global offensive

Har lite problem med CsGo och frågar er på Sweclockers för att steam support är ren ***** , Får Fps drop hela tiden ( Och nej det är inte flash och har inte öppe några andra onödiga processer ) Sedan kan jag inte joina Casual / Dm ( Mm går bara bra ) Och om jag nu kommer in på en Dm / Casual så är det bara bottar. Sedan börjar jag få Ping drop . Och åter igen det har inte med mitt nätverk att göra. Måste bara ställe en fråga ska det verkligen finnas så många bugs på csgo som det finns ? För CsGo är väl ändå ett väldigt Simpelt och enkelt spel?

Permalänk
Medlem

Vad har du för komponenter i din dator?

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

Hur kan man glömma skriva vad man har för grejer i datorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av cs_geekz:

Har lite problem med CsGo och frågar er på Sweclockers för att steam support är ren ***** , Får Fps drop hela tiden ( Och nej det är inte flash och har inte öppe några andra onödiga processer ) Sedan kan jag inte joina Casual / Dm ( Mm går bara bra ) Och om jag nu kommer in på en Dm / Casual så är det bara bottar. Sedan börjar jag få Ping drop . Och åter igen det har inte med mitt nätverk att göra. Måste bara ställe en fråga ska det verkligen finnas så många bugs på csgo som det finns ? För CsGo är väl ändå ett väldigt Simpelt och enkelt spel?

Hade exakt samma för några veckor sedan. Eller inga ping drops, men kunde inte joina games och när jag kom in så var det bara bottar. Testade att öka accepterad ping men hjälpte inte alls. Ominstallerade Windows och CSGO och nu fungerar det bra. Tyvärr är det inte mycket till hjälp men har du testat en riktig ominstallation av det? Ta bort alla cache och temp filer som du kan hitta i steammappen osv.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av cs_geekz:

Har lite problem med CsGo och frågar er på Sweclockers för att steam support är ren ***** , Får Fps drop hela tiden ( Och nej det är inte flash och har inte öppe några andra onödiga processer ) Sedan kan jag inte joina Casual / Dm ( Mm går bara bra ) Och om jag nu kommer in på en Dm / Casual så är det bara bottar. Sedan börjar jag få Ping drop . Och åter igen det har inte med mitt nätverk att göra. Måste bara ställe en fråga ska det verkligen finnas så många bugs på csgo som det finns ? För CsGo är väl ändå ett väldigt Simpelt och enkelt spel?

Jag har också problem med att joina Casual / DM. Att starta om steam brukar hjälpa, men ibland brukar jag behöva starta om datorn (samma för alla jag spelar med också)

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad