Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av TiasE:

Joinade precis en kille i Archives questen, efter 2 mobs så droppar min första Exalted Orb för denna liga

spelat sen Closed beta 2011. Aldrig sett en exalted droppa...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

spelat sen Closed beta 2011. Aldrig sett en exalted droppa...

Skickades från m.sweclockers.com

Oj, då har du haft rejäl otur måste jag säga.
Kan ju inte påstå att jag hittat många men totalt sett har jag väl hittat typ 4-5 exalts och 2 Eternals, sett bra många fler droppa som gått till någon party member.

Började lira strax efter att de tog bort den fjärde svårighetsgraden och la in första delen av A3 och har lirat till och från sen dess.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Joinade precis en kille i Archives questen, efter 2 mobs så droppar min första Exalted Orb för denna liga

Grattis!

Skrivet av tyvar1:

spelat sen Closed beta 2011. Aldrig sett en exalted droppa...

Oj. Extrem otur. Själv är jag uppe i ungefär 8 Exalted, 3 Divine och 1 Eternal. Ingen av dem i denna liga dock.
Å andra sidan blir man inte rik av såna drops (så länge det inte är en Mirror).

Permalänk
Medlem

Inte hunnit spela så mycket i veckan efter min för tidiga död. Endast tagit mig till Docks i normal än så länge. Samma build som förra försöket men tar noderna i en annan ordning nu med lärdomar från förra gången.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Inte hunnit spela så mycket i veckan efter min för tidiga död. Endast tagit mig till Docks i normal än så länge. Samma build som förra försöket men tar noderna i en annan ordning nu med lärdomar från förra gången.

Bra att du tar tjuren vid hornen och går påt igen!
Tidigare erbjudande kvarstår och kan hjälpa till med samtliga bossar så länge jag är online
@BeyondCaelia

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Bra att du tar tjuren vid hornen och går påt igen!
Tidigare erbjudande kvarstår och kan hjälpa till med samtliga bossar så länge jag är online
@BeyondCaelia

Tack, kanske i merc sen. Vi får se.

Det har gått ganska bra med skills så här långt. Hittat alla gems jag behöver. Är lite sämre på gear sidan. Speciellt jämfört med förra gången som gick sjukt bra.

Har lagt till Decoy totem till mitt skillset. Incidenten med Vaal skall inte upprepas.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Tack, kanske i merc sen. Vi får se.

Det har gått ganska bra med skills så här långt. Hittat alla gems jag behöver. Är lite sämre på gear sidan. Speciellt jämfört med förra gången som gick sjukt bra.

Har lagt till Decoy totem till mitt skillset. Incidenten med Vaal skall inte upprepas.

Ja bossarna är ju egentligen inte svåra när man väl kan dem, jag var livrädd för Dominus ganska länge men i denna liga har jag dödat han solo i normal på 3 characters och så länge man har en stabil build och rätt level så är han inte särskilt svår, nuvarande char farmar även merciless dominus.
Dock brukar jag fortfarande ta hjälp med cruel Dominus och ibland även Piety bara för att snabbt ta mig till Merciless och slippa grinda längre än nödvändigt i cruel docks

Lycka till!

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Fråga till alla veteraner, har ju själv spelat hyffsat länge men har aldrig direkt satt mig in i maps då jag aldrig haft någon att lira med.
Visst har jag kört en del maps men aldrig de riktigt höglevlade och kan köra maps då och då för omväxling men känns inte riktigt värt det.

Är det värt att pressa maps om man inte är ute efter att nå så hög level som möjligt utan bara geara sin char så mycket som möjligt och få ihop currency?

Vill man bara ha items kan man leta rätt på en magic finder som man farmar Piety eller Dominus med alternativt gör en egen magic finder som man kör i separat klient, självfallet kan man få högre itemlevel i maps på items om man är ute efter att crafta eller man har riktigt tur med drops, men vill man få bra med currency känns det mer värt att bara farma bossar som tar max 5 mins per run.
Eller finns det map specifika uniques som är värda att gå efter?
De enda jag kan komma på som man inte får från Piety/Dominus är de som kommer från Atziri men de kommer man ju ändå inte åt via maps så.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Hur ska man göra för att få tag på Reave och Dual Strike, om man inte valde dem som questrewards när man hade chansen?
Bara att vänta på drops?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Hur ska man göra för att få tag på Reave och Dual Strike, om man inte valde dem som questrewards när man hade chansen?
Bara att vänta på drops?

Vänta på drops, trada eller ta dig 5 minuter på att göra 2 nya level 1 chars och ta dig till staden och plocka ut dem och lägg i stash.
Ranger har både reave och dual strike som quest reward för att döda Hillock på normal.

Edit: lista på questrewards http://pathofexile.gamepedia.com/Quest_Rewards

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Vänta på drops, trada eller ta dig 5 minuter på att göra 2 nya level 1 chars och ta dig till staden och plocka ut dem och lägg i stash.
Ranger har både reave och dual strike som quest reward för att döda Hillock på normal.

Edit: lista på questrewards http://pathofexile.gamepedia.com/Quest_Rewards

Ah smart! Glömde att stashen är gemensam

EDIT: undrar om de ändrat det på sista tiden, för dual strike fanns inte, varken för Ranger eller Marauder...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Ah smart! Glömde att stashen är gemensam

EDIT: undrar om de ändrat det på sista tiden, för dual strike fanns inte, varken för Ranger eller Marauder...

De va som fan, Duelist har det iaf garanterat från Mercy Mission, om du spelar på Beyond så kan du få en Dual Strike, annan liga får du fixa själv
Om du vill ha den så @BeyondCaelia

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

De va som fan, Duelist har det iaf garanterat från Mercy Mission, om du spelar på Beyond så kan du få en Dual Strike, annan liga får du fixa själv
Om du vill ha den så @BeyondCaelia

Fick den som reward från Tidal Island questet, tog bara ett pat minuter extra

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Ugh, dog för en liten stund sen, ingen aning om exakt av vad eftersom mina minions dödade precis allt på skärmen inom en sekund efter att jag dog men skulle tro att det var Detonate Dead beyond mobs.
Lite trist när jag farmade lättrullade låglevel maps just för att de var helt ofarliga.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Vill höra era synpunkter angående beyond mobs. Kör nu maps och testade en lvl 69 shore map. Jag fick lämna för pilbågsgubbarna från beyond är overkliga. 5,4k hp cappade res. Dålig armor 2,4k men poppar jag en granite flask så hjälper det inte det minsta. Kör Ground Slam marauder med life leech. 7 Endurance charges alltid uppe. Är jag för dålig helt enkelt?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Ugh, dog för en liten stund sen, ingen aning om exakt av vad eftersom mina minions dödade precis allt på skärmen inom en sekund efter att jag dog men skulle tro att det var Detonate Dead beyond mobs.
Lite trist när jag farmade lättrullade låglevel maps just för att de var helt ofarliga.

Finns en beyond boss som kan detonate dead. Vet inte hans namn men han har detonade dead och när jag mötte honom bara small det till på alla kropparna samtidigt. Det är en orange boss. Detta var dock på cruel så jag dödade honom efter en stund.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av TiasE:

Fråga till alla veteraner, har ju själv spelat hyffsat länge men har aldrig direkt satt mig in i maps då jag aldrig haft någon att lira med.
Visst har jag kört en del maps men aldrig de riktigt höglevlade och kan köra maps då och då för omväxling men känns inte riktigt värt det.

Är det värt att pressa maps om man inte är ute efter att nå så hög level som möjligt utan bara geara sin char så mycket som möjligt och få ihop currency?

Vill man bara ha items kan man leta rätt på en magic finder som man farmar Piety eller Dominus med alternativt gör en egen magic finder som man kör i separat klient, självfallet kan man få högre itemlevel i maps på items om man är ute efter att crafta eller man har riktigt tur med drops, men vill man få bra med currency känns det mer värt att bara farma bossar som tar max 5 mins per run.
Eller finns det map specifika uniques som är värda att gå efter?
De enda jag kan komma på som man inte får från Piety/Dominus är de som kommer från Atziri men de kommer man ju ändå inte åt via maps så.

Maps gör du för levels, inte för att bli rik. Jag har aldrig köpt eller sålt maps själv, men jag har för mig att en level 78 map kostar en Exalt. Med tanke på värdet så är det inte heller orimligt att bränna flera chaos på den för att få bra mods.
För att ha råd att bara köra höglevelmaps så brukar man köra ett fullt party med map rotation. I Ambush var det inget större problem att bygga up ett bra förråd med maps pga cartographer strongboxes som man stötte på var 20:e map eller så. Nu verkar de vara sällsyntare och kan inte ge lika många maps och inte heller maps som är flera levels högre.

Jag skulle tro att det bästa sättet att bli rik (genom farming) är multiclient (max 2 klienter på varje dator). Du får IIQ+IIR-bonus för party members och får behålla alla drops själv.

Det finns flera map-specifika uniques, men de flesta verkar eniga om att man aldrig ska farma efter något specifikt. Man gör det som ger mest på kortast tid. Dvs Dominus eller Piety.

Och på tal om att döda Dominus. Jag hade struntat i honom fram tills igår när jag nådde level 85. En full surround med ca 28 Raging Spirits buffade med Hatred (med Generosity), Haste, EE, Ele Weakness, Flesh Offering och Vaal Haste dödade Dominus andra form på under en sekund.

Permalänk
Medlem

Rullar på bra även om det går långsamt pga att jag inte lägger fullt så många timmar som många andra.

Uppe i Merc act 2 igen, inte riktigt där jag dog på förra försöket. Lite sämre gear skulle jag säga. Saknar +max life på mycket. Endast ca 2k hp är lite väl lågt imo.

MEN, jag kör nu med 2 5L.

Mina skor är Cold snap, multiple traps, elemental profilation, added cold dmg, supported by lvl 11 trap. Fryser det mesta och har nice dmg.

I bodyn har jag Shock Nova q15, Trap, Multiple traps, Added lightning dmg, reduced duration. Ger shock status till allt och har nice dmg.

Till det har jag en 4L med Fire trap, Chance to ignite, elemtental profilation, increased burning dmg. Riktigt nice dmg.

Lägg till EE och Bear Trap så smälter det mesta Största problemet är att det kostar sjuka mängder mana att hålla allt i rotation.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk

Dominus bestämde sig för att vara mycket snäll igår. Med hela 57% IIR droppade han efter 3:e försöket en Windripper och en Le Heup of All, så det blev en reroll till Shadow crit bow.

Permalänk
Medlem

Grattis. Har dålig koll på alla unika förutom till builds jag själv är intresserad av.

Funderar själv på om Carcass Jack kan vara lämplig end game item för mig eller om det skulle vara bättre men en bra rollad rare. Har lite för mycket unika items. Det blir lite mycket gimick och lite för lite base stats. Saknar som sagt en hel del +life och har problem att hålla uppe resists.

Har just nu 4 unika
(Deerstalker , Sunblast, Maligaro's Virtuosity, Mindspiral)
De två första behöver jag för min build, de andra två råkar bara vara bättre för min build än något annat jag hittat.

Funderar också på Divinarius eller Heartbreaker som vapen. Båda har riktigt fina stats för det jag vill ha på vapen.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Tusan också, dog igen...

Dålig survival med denna builden. Känns ganska gear dependent. Är också rätt trött på trap mekaniken så ska testa något nytt vid nästa försök. Frågan är bara vad

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Tusan också, dog igen...

Dålig survival med denna builden. Känns ganska gear dependent. Är också rätt trött på trap mekaniken så ska testa något nytt vid nästa försök. Frågan är bara vad

Trist!
Själv är jag uppe på A2 merciless och ska väl kämpa mig upp till A3 imorgon.

Lycka till med vad du än får för dig att bygga

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av Anaii:

Grattis. Har dålig koll på alla unika förutom till builds jag själv är intresserad av.

Funderar själv på om Carcass Jack kan vara lämplig end game item för mig eller om det skulle vara bättre men en bra rollad rare. Har lite för mycket unika items. Det blir lite mycket gimick och lite för lite base stats. Saknar som sagt en hel del +life och har problem att hålla uppe resists.

Har just nu 4 unika
(Deerstalker , Sunblast, Maligaro's Virtuosity, Mindspiral)
De två första behöver jag för min build, de andra två råkar bara vara bättre för min build än något annat jag hittat.

Funderar också på Divinarius eller Heartbreaker som vapen. Båda har riktigt fina stats för det jag vill ha på vapen.

Bättre att köpa bättre gula. Du måste alltid ha 75% resists. Hp ska vara över 3000 imo.

Jag kör just nu maps. 58% fire res, 75, 75 och typ +30% chaos. 6,1k hp. level 79. Tycker fortfarande att pilsnubbarna från beyond är för bra...

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Avstängd

Kör en arc build men HC är inget för en annan. Desync är helt enkelt för mycket.
l84 och flyter på.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

Kör en arc build men HC är inget för en annan. Desync är helt enkelt för mycket.
l84 och flyter på.

Jag tycker det har blivit bättre med desync eller så är det bara så att jag lärt mig hur man hanterar det. Bästa är att alltid använda skift när man attackerar så man talar om för servern att man vill stå stilla.
Tycker det är värre med alla som lirar HC men ändå loggar ut när det ser knivigt ut, ska man köra så kan man lika gärna köra i de vanliga ligorna.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Bättre att köpa bättre gula. Du måste alltid ha 75% resists. Hp ska vara över 3000 imo.

Tack jag vet. Men rare items är ofta dyrare än unika och det är svårt att farma currency innan slutet av A3 merc. Man tar vad man har.

Skrivet av TiasE:

Jag tycker det har blivit bättre med desync eller så är det bara så att jag lärt mig hur man hanterar det. Bästa är att alltid använda skift när man attackerar så man talar om för servern att man vill stå stilla.
Tycker det är värre med alla som lirar HC men ändå loggar ut när det ser knivigt ut, ska man köra så kan man lika gärna köra i de vanliga ligorna.

Förstår hur du tänker men jag har svårt att acceptera att man ska behöva dö pga desync eller andra saker av den typen som ligger utanför spelarens kontroll. Börjar jag ta dmg av saker jag inte kan se eller om starka mobs börjar rubberbanda är det alt-f4 som gäller... I invasion dog jag på Brutus pga att han "teleporterades" från andra sidan rummet och slog 2 starka attacker direkt efter varandra med sån hastighet att det var solklart att server spelade upp saker som redan hänt. Har sett sån desync ett par gånger på sista tiden men det har varit med vanliga mobs så det har inte varit något direkt fara. Det händer iaf betydligt mer sällan nu.

Det sagt, de två gångerna jag dött i Beyond har helt och hållet varit mitt eget fel. Underlvlad eller undergearad kombinerat med lite för mycket risktagande... har man en för bra early build blir man lite för självsäker

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Tack jag vet. Men rare items är ofta dyrare än unika och det är svårt att farma currency innan slutet av A3 merc. Man tar vad man har.

Förstår hur du tänker men jag har svårt att acceptera att man ska behöva dö pga desync eller andra saker av den typen som ligger utanför spelarens kontroll. Börjar jag ta dmg av saker jag inte kan se eller om starka mobs börjar rubberbanda är det alt-f4 som gäller... I invasion dog jag på Brutus pga att han "teleporterades" från andra sidan rummet och slog 2 starka attacker direkt efter varandra med sån hastighet att det var solklart att server spelade upp saker som redan hänt. Har sett sån desync ett par gånger på sista tiden men det har varit med vanliga mobs så det har inte varit något direkt fara. Det händer iaf betydligt mer sällan nu.

Det sagt, de två gångerna jag dött i Beyond har helt och hållet varit mitt eget fel. Underlvlad eller undergearad kombinerat med lite för mycket risktagande... har man en för bra early build blir man lite för självsäker

Jo att man loggar vid desync det är en sak, men allt för många man ser som loggar efter att de själva rushat in i en situation de inte har gear och kontroll över, där tyxkewr jag fan man får stå sitt kast och antingen dö eller ta sig undan på ett eller annat sätt.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Antingen har jag haft tur den här ligan eller så har jag lärt mig identifiera när något är värt mycket. Fick dessa två sjuka items igår på Rampage.

Handskarna är alltså tre tier 1 resists (varav 2 av dem är max) tillsammans med ett T3 life roll.

Wanden är T2 phys% och har två bra suffix och möjlighet att få två till prefix (t.ex flat phys och hybrid phys%/accuracy). Lite osäker på om jag ska crafta den själv.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av formerself:

Antingen har jag haft tur den här ligan eller så har jag lärt mig identifiera när något är värt mycket. Fick dessa två sjuka items igår på Rampage.
http://i.imgur.com/u40hA5I.png
http://i.imgur.com/MMtagnZ.png

Handskarna är alltså tre tier 1 resists (varav 2 av dem är max) tillsammans med ett T3 life roll.

Wanden är T2 phys% och har två bra suffix och möjlighet att få två till prefix (t.ex flat phys och hybrid phys%/accuracy). Lite osäker på om jag ska crafta den själv.

alltid kul att hitta bra gear

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk

O där droppade mitt i princip första bra item i beyond. En Andvarius Gold Ring. Level 87 nu det tuggar på. Hur går det för er?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||