Permalänk
Medlem

kan jag spela wod på min burk?

Hejsan! Jag har en dator vars viktigaste komponenter torde vara som följer: gpu= geforce gtx 460. Cpu= AMD phenom II x4 965 processor. 8 gb ram. Windows 7. Kommer jag ens kunna sätta min fot i en raid? Tänkte mest köra solo i de gamla raids jag aldrig fick se som aktiv spelare. Eventuella tips på kostnadseffektiva uppgraderingar mottages tacksamt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Kan du spela WoW alls? För fungerar det mu så fungerar det sen. Bara att dra hem en trial och testa annars.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag som sitter på ett 6870 och Q6600 Quad Core @ 2.4 GHz klarar av det, iaf av egen erfarenhet på pservrar. Nu vet jag inte om trafiken på servern påverkar hur belastad datorn blir. Men som talaren ovan mig sa, testa att dra hem trial, ända nackdelen är att du inte kommer kunna testa en raid eftersom det är lvl 20(?) gräns på trial.

Permalänk

Klart du kan spela men du kommer inte att ha några 60+fps på ultra i 25man raids. Jag lirade själv med 955BE och gts 250 och allt flöt på bra på low/fair settings förutom vid pulls på 25man raids. Om du inte tänker raida riktigt seriöst så borde du klara dig bra på din setup men om du vill spela på ultra med bra flyt borde du uppgradera.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack o bock för svaren. Då testar jag med det jag har