Permalänk
Medlem

Haft min i ca en månad nu och har väl kommit över inlärningsfasen för android Beställde en till i onsdags natt och levereras idag till tjejen, eftersom hon använde telefonen mer än vad jag gjorde i början så hon skulle absolut ha en! Speciellt när hennes gamla iPhone 4 sackar ihop helt! Riktigt nöjd med den, även ifall den var bra mycket större än vad jag hade förväntat mig!

"Dassalock" som min far kallade den.

Men en fråga till er vana android användare, finns det något bra backup system? Tex med iPhonen räckte det med att ha itunes igång så synkade den allt. Vill helst inte ha cloud sync, för det har bara orsakat en jävla massa problem.

Edit:
Är det någon som har varit med om att touchen blir lite knasig ibland? Som att den fastnar någonstans, och en omstart behövs för att fixa det men är väldigt frustrerande eftersom det "trycker" någon annanstans?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Haft min i ca en månad nu och har väl kommit över inlärningsfasen för android Beställde en till i onsdags natt och levereras idag till tjejen, eftersom hon använde telefonen mer än vad jag gjorde i början så hon skulle absolut ha en! Speciellt när hennes gamla iPhone 4 sackar ihop helt! Riktigt nöjd med den, även ifall den var bra mycket större än vad jag hade förväntat mig!

"Dassalock" som min far kallade den.

Men en fråga till er vana android användare, finns det något bra backup system? Tex med iPhonen räckte det med att ha itunes igång så synkade den allt. Vill helst inte ha cloud sync, för det har bara orsakat en jävla massa problem.

Edit:
Är det någon som har varit med om att touchen blir lite knasig ibland? Som att den fastnar någonstans, och en omstart behövs för att fixa det men är väldigt frustrerande eftersom det "trycker" någon annanstans?

har du auto sync på så synkas alla wifi-lösenord, kontakter osv till Google. Sen kan man köra Google Drive eller/och Dropbox för foton/bilder. sen Titanium Backup eller liknande för allt annat.

Fick problem EN gång med touchen (haft telefonen i 2 månader tror jag). gick inte att zooma på kameran eller i webläsaren eller nånting, men det fixades som du säger efter en omstart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

har du auto sync på så synkas alla wifi-lösenord, kontakter osv till Google. Sen kan man köra Google Drive eller/och Dropbox för foton/bilder. sen Titanium Backup eller liknande för allt annat.

Fick problem EN gång med touchen (haft telefonen i 2 månader tror jag). gick inte att zooma på kameran eller i webläsaren eller nånting, men det fixades som du säger efter en omstart.

Som sagt, jag vill inte synca till cloud tjänster. Och wifi lösenord är inte viktigt. Det är snarare så att jag skulle villja göra en full återställning och bara "ladda" in telefonen exakt så som den var vid senaste synken.

Tex nu som när jag fick tag på en opo till, för tjejen och böhver snacka henne igenom allt så är det tex lättare att göra det ifall min är ren också, men istället för att göra om allt, så när jag har hjälpt henne kan jag bara ladda in min backup/sync och så är allt som vanligt.

Ang touchen så har jag märkt att det är efter att jag har haft telefonen i fickan med lite tighta byxor, så har den levt sitt egna liv.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Som sagt, jag vill inte synca till cloud tjänster. Och wifi lösenord är inte viktigt. Det är snarare så att jag skulle villja göra en full återställning och bara "ladda" in telefonen exakt så som den var vid senaste synken.

Tex nu som när jag fick tag på en opo till, för tjejen och böhver snacka henne igenom allt så är det tex lättare att göra det ifall min är ren också, men istället för att göra om allt, så när jag har hjälpt henne kan jag bara ladda in min backup/sync och så är allt som vanligt.

Ang touchen så har jag märkt att det är efter att jag har haft telefonen i fickan med lite tighta byxor, så har den levt sitt egna liv.

Har du någon custom recovery installerad? (TWRP, ClockworkMod etc) Har du det kan du säkerhetskopiera allt, och sen återställa det exakt som det var då.
Annars Titanium Backup som jag sa borde fungera bra. Kräver root för vissa saker.

Har du skärmen vänd inåt eller utåt i byxorna? Andra telefoner har haft eget liv när jag har haft skärmen inåt, så nu har jag alltid skärmen vänd utåt

Permalänk
Medlem

Oneplus har problem med touch. Både sensitivity o multitouch.. De har gått ut med det officiellt själva så om någon inte har det så är det bra men det gäller inte alla.

please try disabling gestures on the OnePlus One, which are in Settings: "Double-tap to wake" under Display & Lights, as well as all the all gestures under Interface -> Gesture shortcuts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Har du någon custom recovery installerad? (TWRP, ClockworkMod etc) Har du det kan du säkerhetskopiera allt, och sen återställa det exakt som det var då.
Annars Titanium Backup som jag sa borde fungera bra. Kräver root för vissa saker.

Har du skärmen vänd inåt eller utåt i byxorna? Andra telefoner har haft eget liv när jag har haft skärmen inåt, så nu har jag alltid skärmen vänd utåt

Som sagt, nybörjare på android, så nej Men det är exakt det jag är ute efter. Säkerhetskopiera allt varjegång jag är ansluten till min jobbdator tex.

Har inte spelat någon roll, det är bara att den lever sitt egna liv efter ett tag

Skrivet av Boss302:

Oneplus har problem med touch. Både sensitivity o multitouch.. De har gått ut med det officiellt själva så om någon inte har det så är det bra men det gäller inte alla.

please try disabling gestures on the OnePlus One, which are in Settings: "Double-tap to wake" under Display & Lights, as well as all the all gestures under Interface -> Gesture shortcuts.

Ja, läste det här om dagen. Men för mig är det inte gestures som har spökat, utan att touchen fastnar på ett ställe. Så om jag öppnar tex chrome så markerar den allt på ett speciellt ställe.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

https://account.oneplus.net/invite/claim/_antibot_S6LG-MI6O-V...
https://account.oneplus.net/invite/claim/_antibot_WDCW-MEGK-H...

Jag fick min invite här i tråden, så inte mer än rätt att jag gör samma sak. ta bort "_antibot_" i länken om ni inte förstod det
Skriv väldigt gärna om ni claimar inviten, men jag tvingar er inte till något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

https://account.oneplus.net/invite/claim/_antibot_S6LG-MI6O-V...
https://account.oneplus.net/invite/claim/_antibot_WDCW-MEGK-H...

Jag fick min invite här i tråden, så inte mer än rätt att jag gör samma sak. ta bort "_antibot_" i länken om ni inte förstod det
Skriv väldigt gärna om ni claimar inviten, men jag tvingar er inte till något.

TACK SÅ JÄVLA MYCKET <3 <3 < 3

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

någon som vet leveranstiden på telefonen om man tog express shipping?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

någon som vet leveranstiden på telefonen om man tog express shipping?

När jag beställde så var det på en Torsdag natt och fick den på måndagen (pga helg). När jag beställde tjejens så var det en onsdag natt, fick den fredag kväll.

Båda gångerna har telefonen skickats dagen efter(eller samma dag, eftersom det har varit efter midnatt).

Någon som vet ifall man kan ändra inställningarna för videoinspelning? dvs att jag växla till videoinspelning istället för att hålla inne knappen...

Edit: alltså inte så att den börjar filma direkt när jag trycker på film knappen.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av roekpoffen:

Min sambo har också en OnePlus One men har lite andra åsikter, detta har att göra med att till exempel uppspelning av musik lider av extrem stuttering, detta på lokalt lagrad musik samt spotify och dess offline-listor.
Själv lyssnar jag inte på musik genom mobilen, så för mig gör det inget.

Rekommenderas starkt!

Jag lyssnar väldigt ofta på både musik och podcasts, har aldrig haft de problem som du beskriver, oavsett om jag har laddat ner! Är det likadant på båda era telefoner?

Skrivet av Pascal:

Vet du hur man går tillväga om man hittar en invite säljare?

Brukar komma ut några på marknaden här varje dag.

Ni som nämnde problem med touchen, tycker ni att det är så att det påverkar upplevelsen mycket? Det enda liknande jag har märkt är att den ibland inte registrerar trycket när jag ska låsa upp den. Däremot funkar det direkt bara jag lyfter fingret och börjar om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

Jag lyssnar väldigt ofta på både musik och podcasts, har aldrig haft de problem som du beskriver, oavsett om jag har laddat ner! Är det likadant på båda era telefoner?

Brukar komma ut några på marknaden här varje dag.

Ni som nämnde problem med touchen, tycker ni att det är så att det påverkar upplevelsen mycket? Det enda liknande jag har märkt är att den ibland inte registrerar trycket när jag ska låsa upp den. Däremot funkar det direkt bara jag lyfter fingret och börjar om.

Första gången touchen börja leva sitt egna liv så blev jag helt tokig, för det gick inte att göra något. Den ringde upp senaste kontakter själv, öppnade och stängde chrome och när jag försökte stänga av den så tryckte den bort det hela tiden så det tog 10 minuter att försöka stänga av den.

Men sedan kom det ett par uppdateringar, så kan hända att de har fixat lite där. Nu stör det mig inte nämnvärt.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

När jag beställde så var det på en Torsdag natt och fick den på måndagen (pga helg). När jag beställde tjejens så var det en onsdag natt, fick den fredag kväll.

Båda gångerna har telefonen skickats dagen efter(eller samma dag, eftersom det har varit efter midnatt).

Någon som vet ifall man kan ändra inställningarna för videoinspelning? dvs att jag växla till videoinspelning istället för att hålla inne knappen...

Edit: alltså inte så att den börjar filma direkt när jag trycker på film knappen.

Nä men det var ju trevliga nyheter. Är van vid "express" ifrån china på 1-2 veckor när standard är minst en månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Nä men det var ju trevliga nyheter. Är van vid "express" ifrån china på 1-2 veckor när standard är minst en månad.

Båda mina (en till sverige och en till finland) skickades från England

Edit, du borde ha fått ett tracking nummer(finns även under orders på hemsidan) så ser du var ifrån det har skickats.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Skrivet av PuMaH:

Wall of text..

Jodå, det är väl lite så.
Dock åkte min OnePlus i golvet i fredags och skärmen + digitziern är helt slut.
Ska köpa en ny till veckan dock!

Visa signatur

The Beast:|4770K|ASUS Z97M-PLUS|ASUS GTX 970 Strix|Crucial Ballistix 2x8GB| Seagate Barracuda 2TB|Evo 840 120GB|BitFenix Phenom M|EVGA Supernova G2 750W|
Periphials: Mionix Castor |CM Storm QuickFire Rapid MX Brown|Plantronics RIG 500HD|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Båda mina (en till sverige och en till finland) skickades från England

Edit, du borde ha fått ett tracking nummer(finns även under orders på hemsidan) så ser du var ifrån det har skickats.

Står fortfarande processing (beställde i helgen), så får kolla efter tracking nummer när det ändras

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Står fortfarande processing (beställde i helgen), så får kolla efter tracking nummer när det ändras

Så här såg det ut när jag beställde onsdag kväll/natt. Kan hända att det kom ikläm med helgen som första gången när jag beställde.

Sep 18, 2014 12:18 PM PL Processed at LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Sep 18, 2014 4:52 PM DF Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UNITED KINGDOM
Sep 18, 2014 7:59 PM AF Arrived at Sort Facility EAST MIDLANDS - UNITED KINGDOM
Sep 18, 2014 8:50 PM PL Processed at EAST MIDLANDS - UNITED KINGDOM
Sep 18, 2014 10:58 PM DF Departed Facility in EAST MIDLANDS - UNITED KINGDOM
Sep 19, 2014 2:29 AM AF Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY
Sep 19, 2014 3:15 AM PL Processed at LEIPZIG - GERMANY
Sep 19, 2014 5:14 AM DF Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY
Sep 19, 2014 7:47 AM AF Arrived at Sort Facility HELSINKI - FINLAND
Sep 19, 2014 10:49 AM FD Forwarded for delivery
Sep 19, 2014 4:47 PM WC With delivery courier
Sep 19, 2014 8:40 PM OK Delivered - Signed for by

Dold text
Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Så har hittat det första dåliga, enligt mig, med OPO. En simpel grej som att hur ska simkortet installeras.

Som jag nämnt tidigare så fick min tjej sin här om dagen, och jag skulle hjälpa henne via skype att sätta igång allt. Tyvärr har hon tålamod som en treåring som ska ha glass, pizza, godis och bolibompa på samma gång när det gäller teknik.

Hur som haver så när vi hade satt igång allt, förutom simkortet som vi inte hade satt in än så hann hon före mig och tryckte in det. Åt fel håll. Och när hon försökte få ut det igen så fastnade simkortet. i 45 minuter satt hon och försökte pilla ut det, och hon blev iallafall inte trevligare ju längre tid det tog.

Men hon hade en bra poäng. Även om företaget försöker hålla en så pass ren och modern stil, en klistermärke, eller en liten instruktionsbok hade inte varit helt fel, eftersom det faktiskt går att trycka in simkortet åt fel håll utan problem. Själv tryckte jag in det fel också, men hade tur att simkortet inte fastnade.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Wully:

Nä men det var ju trevliga nyheter. Är van vid "express" ifrån china på 1-2 veckor när standard är minst en månad.

Jag betalade för standardfrakt men fick ändå express... Vet inte om det var oneplus eller DHL som gjorde ett misstag, eller om det beror på ens postnummer, men är man snål som jag kan man ju chansa

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Hejsan!

Har en Nexus 5 nu men funderar väldigt på att köpa en 1+1. Främst pga kameran och storleken.

Jag aktiverade en invite för längesedan och har en 64gb i min "cart" trodde den skulle försvinna efter 24timmar? Tror ni jag kan köpa den eller kommer det strula? Står såhär:

Order # Date Ship To Order Total
1900074031 8/27/2014 6:38 PM Simon Nilsson SEK 3,078.00 Make Payment

Kan trycka på make payment men då kanske pengarna dras man jag inte får någon lur om den gått ur deras system?

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpanDirr:

Hejsan!

Har en Nexus 5 nu men funderar väldigt på att köpa en 1+1. Främst pga kameran och storleken.

Jag aktiverade en invite för längesedan och har en 64gb i min "cart" trodde den skulle försvinna efter 24timmar? Tror ni jag kan köpa den eller kommer det strula? Står såhär:

Order # Date Ship To Order Total
1900074031 8/27/2014 6:38 PM Simon Nilsson SEK 3,078.00 Make Payment

Kan trycka på make payment men då kanske pengarna dras man jag inte får någon lur om den gått ur deras system?

Görs genom paypal.

Att öppna dispyt för att få pengar tillbaka är inte svårt.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Skrivet av iller:

Görs genom paypal.

Att öppna dispyt för att få pengar tillbaka är inte svårt.

Okey då kanske man ska prova

Känns som att en oneplus är ett bra val då jag alltid kört CM 11 på min Nexus hehe.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

Jag köpte precis en invite via ebay, betalade 6 dollar för den och nu har jag beställt en 64 GB från OnePlus. Känns klart värt det för 3 000 kr. Kör idag med en Moto G som tyvärr är alldeles för slö för min smak, men OnePlus One borde ju räcka och bli över.

Hade precis innan beställt en ominstallerad Kina-version från Bazula och betalat 3 500 för en 16 GB, förhoppningsvis hinner de stoppa den ordern innan den går iväg.

Permalänk

Tja! Befinner mig just nu i Hangzhou i Kina, kommer att stanna här i ett halvår framåt. Jag blev lite intresserad att skaffa en One+ one när jag tappade min Lumia 920 i marken och krossade skärmen. Men jag är lite osäker om man vågar köpa en kinesisk telefon, hörde att dom hade ett annat operativsystem bland annat. Är det något som man kan ändra på sen när jag befinner mig i Sverige igen? Uppskattar all information!

Permalänk

Beställde i tisdags morse men och status står oförändrad på pending shipment. Antagligen har den skickats och status har inte uppdaterat eller så får man vara utan lur tills efter helgen.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korvbertil:

Tja! Befinner mig just nu i Hangzhou i Kina, kommer att stanna här i ett halvår framåt. Jag blev lite intresserad att skaffa en One+ one när jag tappade min Lumia 920 i marken och krossade skärmen. Men jag är lite osäker om man vågar köpa en kinesisk telefon, hörde att dom hade ett annat operativsystem bland annat. Är det något som man kan ändra på sen när jag befinner mig i Sverige igen? Uppskattar all information!

Som jag förstår det så är det OS och vissa GSM band som skiljer sig. Dvs du får en OPO med ColoroOS, utan playstore(nästan inga apps) och ang GSM banden får någon annan svara på. Det är som de fake OPOs som du kan köpa i Sverige.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Som jag förstår det så är det OS och vissa GSM band som skiljer sig. Dvs du får en OPO med ColoroOS, utan playstore(nästan inga apps) och ang GSM banden får någon annan svara på. Det är som de fake OPOs som du kan köpa i Sverige.

De OPOs som säljs i Sverige är inte fake, de är också kinesiska versionen.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

De OPOs som säljs i Sverige är inte fake, de är också kinesiska versionen.

Ja o android version går ju att byta till något annat om man vill t.ex cyanogenmod. För playstore så flashar man gapps (google apps)
http://forum.xda-developers.com/oneplus-one

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korvbertil:

Tja! Befinner mig just nu i Hangzhou i Kina, kommer att stanna här i ett halvår framåt. Jag blev lite intresserad att skaffa en One+ one när jag tappade min Lumia 920 i marken och krossade skärmen. Men jag är lite osäker om man vågar köpa en kinesisk telefon, hörde att dom hade ett annat operativsystem bland annat. Är det något som man kan ändra på sen när jag befinner mig i Sverige igen? Uppskattar all information!

Det ska gå att flasha in "EU" versionen. Lite krångligt, men det ska finnas guider.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Hade mitt abonnemang gått ut nu hade jag definitvt köpt en, dock går det ut i januari.. Någon som vet när 1+2 släpps?

Visa signatur

Mobo: ASUS MAXIMUS VII RANGER | RAM: 16GB 2400Mhz | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti | CPU: Intel Core i7 4790k | Kylning: Noctua NH-DH15 | Skärm 1: Acer Predator XB271HU 27" | Skärm 2: BenQ 24" XL2420T 120Hz | Skärm 3: Philips BDM3270QP 32" 1440p | Tangentbord: Steelseries 6gv2 cherry | Mus: Razer Deathadder Chroma | Headset: Logitech G933 Artemis Spectrum | SSD: 240GB | HDD: 4.5TB | PSU: Supernova G2 750W | Chassi: Fractal Design R5 | OS: Windows 10 | Internet: Fiberoptik 100/100Mbt/s