OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Vill ha 64GB. Har skrivit in mig själv i listan.

Permalänk
Medlem

alla som vill kan nu komma få att köpa mobilen utan någon invite i oktober månad!
http://www.swedroid.se/forhandsbokningar-oneplus-one-kommer-s...

Permalänk

Vill också ha 64an. Skrev upp mig själv i listan

Permalänk
Medlem

Vill bara tipsa alla om att det är väldigt lätt att fixa invites via Google+, dyker upp några invites varje timme och väldigt få som "slås" om dem så tog mig bara 5minuter att hitta en. sök bara efter "OnePlus invite" och sortera efter senaste och uppdatera några gånger om dagen så lär ni få en snabbt!

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjinko:

Vill bara tipsa alla om att det är väldigt lätt att fixa invites via Google+, dyker upp några invites varje timme och väldigt få som "slås" om dem så tog mig bara 5minuter att hitta en. sök bara efter "OnePlus invite" och sortera efter senaste och uppdatera några gånger om dagen så lär ni få en snabbt!

Haha, du skojjar inte!

Jag joinade ett par grupper, letade rätt på en kille som satt med 2 oanvända och inom loppet av kanske 5-8 minuter så har jag fått invite och lagt beställning på telefonen.

Tusen tack för tipset! (stryker mig själv i listan)

EDIT: Ett tips, sök efter och gå med i Android och oneplus invite grupper, det var så jag fick tag i en så snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TTB:

Haha, du skojjar inte!

Jag joinade ett par grupper, letade rätt på en kille som satt med 2 oanvända och inom loppet av kanske 5-8 minuter så har jag fått invite och lagt beställning på telefonen.

Tusen tack för tipset! (stryker mig själv i listan)

EDIT: Ett tips, sök efter och gå med i Android och oneplus invite grupper, det var så jag fick tag i en så snabbt.

Ja det bästa med Google+ är att ingen använder det

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem

intressead i 16 och 64gb versionen, ngn som har invite?

Permalänk
Inaktiv

Jag har ett par invites till 64gb versionen, PMa mig!

*edit inga kvar

Permalänk
Medlem

Har två invites, skicka PM.

Edit: Båda borta

Permalänk
Medlem

Hur lång är leveranstiden efter man fått sin invite?

Att få en invite har dragit ut på tiden för mig, sökt sedan ~20:e augusti. Funderar eventuellt på att ge upp att få en invite om leveranstiden skulle vara uppåt 4 veckor.

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMMHMMS:

Hur lång är leveranstiden efter man fått sin invite?

Att få en invite har dragit ut på tiden för mig, sökt sedan ~20:e augusti. Funderar eventuellt på att ge upp att få en invite om leveranstiden skulle vara uppåt 4 veckor.

När jag väl beställt min telefon hade jag den inom en vecka.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk

Söker invite för 64gb

Permalänk
Medlem

Vill jäkligt gärna ha en invite för 64gb!

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Vill inte stå med på listan (#161). Fick en från annan källa. Kan hända att jag kan ge en av inbjudningarna hit till Swec men den som skickar PM får garanterat ingen utan jag följer listan.

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMMHMMS:

Hur lång är leveranstiden efter man fått sin invite?

Att få en invite har dragit ut på tiden för mig, sökt sedan ~20:e augusti. Funderar eventuellt på att ge upp att få en invite om leveranstiden skulle vara uppåt 4 veckor.

Beställde min (med expressleverans) i fredags förra veckan och fick den igår. Hade dock lite oflyt med leveransen då den fastnade i Köpenhamn på grund av dåligt väder och när den väl skulle levereras på torsdagsförmiddagen satt jag på föreläsning, så det blev att hämta ut den på servicestället dagen efter.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Sökt invite i flera veckor. Ifall det är någon som har en invite att ge bort så skulle jag uppskatta den ofantligt mycket!

Permalänk
Medlem

Lyckades precis med tur skaffa en invite i forumet, som en användare slängde ut i en post. Uppdaterar Google Dokumentet och inväntar Invites att dela vidare

Edit: TS kanske bör göra en edit av sin post då det inte går att PM:a hen. (Eller man kanske måste vara vän för att skicka?)

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av en invite till 64GB. Tack på Förhand!

Permalänk
Medlem

Fick en invite, så kan tas bort från listan. Plats 118, tror jag tog bort mig, vet inte om det sparades. Ska i alla fall inte ha någon

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk

Skriv av mig på listan då jag redan har en

Permalänk

Skulle jättegärna ha vilken som helst!

Permalänk

Vill jättegärna ha en invite till 64GB versionen

Permalänk

Ställer mig på kö till en 64gb!

Permalänk
Inaktiv

Jag är också intresserad utav 64GB-versionen.

Permalänk
Medlem

Som vitkanin skrev ganska långt upp i tråden. De kommer släppa in alla i oktober månad så ni lär inte behöva någon invite, så länge ni inte saknar tålamodet förståss... http://www.swedroid.se/forhandsbokningar-oneplus-one-kommer-s...

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

Jag är jätteintresserad, min mobil gick sönder igår och nu hittade jag denna. Verkar riktigt Nice. Är intresserad av 64gb

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Stryk mig ur listan, trots att jag var under 30e så fick jag snabbare på andra medel :/

Permalänk
Medlem

Fett deppig tråd. Hoppas att alla är medvetna om att det går sjukt mycket snabbare att få mobilen genom andra kanaler, förslagsvis deras eget forum. Hur många har fått en mobil genom denna tråd? Går att räkna på en hand

Permalänk

Intresserad av 64 gb versionen!

Permalänk

Här sjukt intresserad av en invite till 64 GB
Skulle bli jätteglad om man fick en och kommer klart dela med mig av de jag får här på SC