Musproblemen är tillbaka i vissa spel med Windows 8.1

Permalänk
Medlem

Musproblemen är tillbaka i vissa spel med Windows 8.1

Jag uppdaterade, eller ja, startade om datorn häromdagen för första på några veckor och jag vet därför inte exakt när uppdateringen kom. Men nu är dom gamla musproblemen tillbaka som det skrev om förut (Länk).

Någon mer som upplever samma problem? Och finns det någon lösning på det som jag missat?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Har aldrig upplevt problem med min mus.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Du har inte funderat på att göra rent musen? Kanske blåsa i hålet Nintendo style och se om det blir bättre?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Du har inte funderat på att göra rent musen? Kanske blåsa i hålet Nintendo style och se om det blir bättre?

Det är bara i BO2 som jag har problemet.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

Testa adaptive v-sync, löste mitt sådant problem