Permalänk
Medlem

Snacka om för mycket pengar haha men de gillas skarpt! önskar ja hade de där grejjorna

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt, du planerade att skaffa två stycken 590s, men skaffar ett mars II istället. Och nu ska du byta till två 590s igen istället? väldigt rörigt galleri.
Men hårdvaran går ju inte att klaga på iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Måste fråga, spelar du på 3D?

Permalänk
Medlem

Hur mycket har allt det där kostat totalt?

Permalänk
Medlem

Schysst som fan!
Den där appen du gjort till ditt G19, är det lätt att greja? Skulle vilja ha så där jag med när jag byter tangentbord.
Mvh.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk

Gött med update från en av Swecs storgallerier, gillas!

Why the avstängning?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Är ju i stil med Wet Dream det här! riktigt fint

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

ett ord kan beskriva detta album: PENGAR!
haha men men är totalt förstummad WOW är allt jag kan få fram!

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Helt galet snyggt place du har!

Är ju ganska avundsjuk ;P

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Är du typ rik?

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Är du typ rik?

Eller så har olika människor olika prioriteringar, borde väl vem som helst förstå?

Permalänk
Medlem

Precis, vissa kan lägga 100k på en bil eller 3000 på en krogrunda, men tycker att 6000 på ett grafikkort är absurt. Har man en stadig lön och prioriterar sin hobby är det här hur rimligt som helst, eftersom han dessutom säljer sina gamla delar. Ponera att han har ett average jobb och drar in 22 i månaden, levnadskostnader kan omöjligt överstiga 12k, då har han ju 10k kvar i månaden att göra vad han vill med. Köp 2st 580s för 4500 styck, sälj dom för 3000 styck, du har fått ha 2 sjukt nice kort i ett par veckor/månader, och bara gått back 3 papp, vissa har inget problem med sånt.

Till TS, fan vad snyggt (: jag flyttar till min lya i juni, då jävlar ska det ta fart i samma anda som din crib!

Permalänk
Medlem

En fröjd för ögat och jävligt vackert

Tänker göra som dig lite, fast kanske inte riktigt med samma budget men nästan!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Zaptoit:

Precis, vissa kan lägga 100k på en bil eller 3000 på en krogrunda, men tycker att 6000 på ett grafikkort är absurt. Har man en stadig lön och prioriterar sin hobby är det här hur rimligt som helst, eftersom han dessutom säljer sina gamla delar. Ponera att han har ett average jobb och drar in 22 i månaden, levnadskostnader kan omöjligt överstiga 12k, då har han ju 10k kvar i månaden att göra vad han vill med. Köp 2st 580s för 4500 styck, sälj dom för 3000 styck, du har fått ha 2 sjukt nice kort i ett par veckor/månader, och bara gått back 3 papp, vissa har inget problem med sånt.

Till TS, fan vad snyggt (: jag flyttar till min lya i juni, då jävlar ska det ta fart i samma anda som din crib!

A jag har la lagt ner typ 60k på det jag har i sgin nu ungefär och det kommer inte ens i närheten vad en hyfsad bli kostar.

Jag har körkort men ingen bil får låna farsans om jag vill.

Men fattar inte varför folk tycker allt är så onödigt med tex "overkill" datorer och skärmar eller ljud system eller vad det nu kan vara jag tror inte man göra köper något för 50k + för att impa på andra på swec för det finns folk här som har system och byggen för över 100k

OT : Sjukt nice rum med tvn och 3x 2410T vill också ha sån ställning till mina 3x 120hz 2410T :/

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

A jag har la lagt ner typ 60k på det jag har i sgin nu ungefär och det kommer inte ens i närheten vad en hyfsad bli kostar.

Jag har körkort men ingen bil får låna farsans om jag vill.

Men fattar inte varför folk tycker allt är så onödigt med tex "overkill" datorer och skärmar eller ljud system eller vad det nu kan vara jag tror inte man göra köper något för 50k + för att impa på andra på swec för det finns folk här som har system och byggen för över 100k

OT : Sjukt nice rum med tvn och 3x 2410T vill också ha sån ställning till mina 3x 120hz 2410T :/

Inte dåligt du, längtar tills jag kan börja jobba. Då kan jag oxå börja slänga en massa pengar på datorn, man tjänar ju inte särskilt bra som 16-åring xD Lagt ner ca 20k på min utrustning (då räknar jag in min 2år gamla laptop oxå annars 15k), skall beställa en ssd, fläktkontroller och lite annat gott inom kort.

OBS: om nån tror att jag är nån bortskämd liten unge så kan jag säga att jag slitit ihop allt själv under några år som tidningförsäljare och tro inte att jag bara slänger pengar på datorn Hoppas på lite cash till sommarn, om man får nå sommarjobb...

Visa signatur

FD Define R3, svart | MSI P67A-GD55 | i5 2500k @4.6Ghz http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2400167 | Antec Kühler H20 620 Noctua NF-F12 PnP | Corsair Vengeance CL9 1600Mhz 2x4Gb | MSI GTX 570 Twin Frozr III OC PE @935mhz | Samsung 840 Pro 256gb (W8.1 Pro) | 1TB Samsung F3 HD103SJ | D-Link DWA-547 RB | Scythe Kaze Master II | Ms Sidewinder X4 | Corsair M60 | Dell U2312hm IPS | Logitech G35 | Sony Z2

Permalänk
Medlem

aldrig nöjd med skärmarna?

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk

en fråga vad jobbar du med

Permalänk
Medlem

Mannen har cash!!!

Permalänk

vill börja med att säga du har ett grymt hem! sen vill jag fråga hur GTX680 fungerar i sli och nvidia surround ? jag har ett zotac 680 4gb och är redo för att köpa ett till då jag vill köra bf3 på högre instälning än low. jag kör nvidia surround och har upplösning 5760x180 på singel 680. skulle det vara ett stort facelift att köra sli? vilken instälning kör du på ? och har du problem med micro stuttering? tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Det va fan ett galleri av fetingrang!

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk

Har en fråga om fläktarna under grafikkortet? Hur gjorde du är och var det enkelt att ta-bort? Har ett Asus DCUII TOP som är 3 slots och är 30cm långt och funderar på att skaffa SilverStone Fortress FT03 men vet inte om grafikkortet kommer gå i om man inte tar-bort original fläkten i botten på chassit.

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk
Medlem

jag är inte säker vad jag tittar på o_O

Permalänk
Medlem

Har bara en fråga haha
Bajsar du pengar eller xD?

Permalänk
Medlem

#Dat Sleeving
(Ur nätagget, tjockaste bunten med kablar, längst ned)

Visa signatur

Bara en liten pöjk från en liten byhåla ;)

Permalänk
Medlem

Dra med mig på nästa bryt (skoja...) Alltid lika roligt att gå igenom ditt galleri! Detta är underhållning! 7 av 5!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

satan, trodde jag var overkill som väntar på 2st

Permalänk
Medlem

Otroligt rörigt galleri. Vill inte vara nedlåtande men jag hade svårt att hänga med, ibland har du 3 skärmar ibland är det en skärm, datum verkar felskrivna, nu senast har du 3x980's? Men bilden innehöll bara en skärm den gången, är dem andra borta? Förstår ingenting :D. Vilken är din nuvarande rigg, uppdatera gärna det. "Ny dator 2013/03/20" står det på första sidan ju.

Otroligt mycket hårdvara har du, verkar inte vara nöd på cash iaf, vilket jag älskar att se. När någon gör precis det dem vill med sin hobby. Kör hårt.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3.6Ghz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk

Insåg precis hur lika setups vi haft genom åren.

Hade samma LG skärm. Hade 680.

Nyligen köpt 980 och Swift.

Haha!

Permalänk
Medlem

Snygg kabeldragning till centerhögtalaren

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Hur kör du 3 kort i Silverstone Fortress FT03 på ett Rampage IV Gene?

Visa signatur