Permalänk

Moto 360 ?

Vart kan man köpa Moto 360 i nu läget ? När kommer den till Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdisboii:

Vart kan man köpa Moto 360 i nu läget ? När kommer den till Sverige?

Finns nog inte att köpa någonstans i dagsläget.

Kontakta Kundtjänst:

https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/answers/detai...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdisboii:

Vart kan man köpa Moto 360 i nu läget ? När kommer den till Sverige?

Kan vara värt att fråga Google om detta då den bara säljs via Google Play för tillfället.
https://play.google.com/store/devices

Permalänk
Permalänk

Är det säkert att handla via ebay då ?

Permalänk
Avstängd

Jag var helt inne på att köpa den här. Efter att ha läst Arstechnichas review bestämde jag mig för att vänta...

While the outside is a good expression of what a smartwatch should be, the inside is fatally flawed.
Motorola inexplicably chose an ancient 1GHz single-core Texas Instruments OMAP 3 SoC to power the 360.
For some perspective, that's a 2010-era processor in the same league as the iPhone 4 or Nexus One.
Smartwatch processors don't need to be as powerful as their smartphone companions, but there is no reason for them to be old.
It's almost as if Motorola raided a dumpster outside the TI factory for parts.
Typically OMAP 3s were built on a 45nm, which puts it at a huge power-usage disadvantage compared to the 28nm LP (low power) process used to make the Snapdragon 400 in every other smartwatch.

Regardless of the specific technical information, the SoC selection completely cripples the Moto 360.
The device is slow and the battery life is not up to par.
Scrolling performance is nowhere near as smooth as the Snapdragon 400-powered G Watch or Gear Live, and the device often freezes or stutters."
In the CPU benchmark, the OMAP 3 shows very poor floating point performance, a bottleneck which could explain the stuttering and freezing we experience.

The battery life of the Moto 360 is just awful, and that's reflected in our test. Over two runs, the watch averaged only 3 hours and 39 minutes, less than half of what the LG G Watch managed when we reviewed it a few months ago. This is a very heavy test, and in normal usage it will last longer than this, but in practice, "half the battery life of other smartwatches" feels about right.

Given the SoC, the battery performance isn't surprising. The 360 is saddled with an old, inefficient processor with big, power-hungry transistors. Motorola claims the battery will last all day, but we found we need to charge it a minimum of once per day, and 2-3 times per day for a heavy user.

The Good
A round LCD that looks like something from the future. Yeah, it's missing a few lines at the bottom. So what?
A thin-bezel and a great design that looks like a watch.
Thanks to the round design, and small lug-to-lug distance, it's the first comfortable smartwatch.
It's got auto brightness!

The Bad
Terrible performance. The decision to go with an ancient TI OMAP3 instead of a more modern Snapdragon 400 makes the device slow and stuttery.
Terrible battery life. That TI chip also sucks down a lot of power. Expect to charge it 2-3 times per day during heavy use.
The Bluetooth phone-to-watch connection is unstable and loses connection randomly. Every Android Wear device we've tested does this.
The leather strap looks and feels cheap. It's way better than other smartwatches, but that's a very low bar.

The Ugly
The crushing disappointment after six months of hype.

Permalänk
Medlem

Ingen av recensionerna tar hänsyn till de uppdateringar som kommit till Moto 360 sedan release. De har förbättrat både prestandan och batteritiden märkbart. Jag är väldigt nöjd än så länge med min.

Skrivet av Sears:

Kan vara värt att fråga Google om detta då den bara säljs via Google Play för tillfället.
https://play.google.com/store/devices

Nej, den säljs via både av BestBuy och direkt av Motorola förutom Play Store i USA. Internationellt kommer den säljas av ett flertal butiker.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blunden:

Ingen av recensionerna tar hänsyn till de uppdateringar som kommit till Moto 360 sedan release. De har förbättrat både prestandan och batteritiden märkbart. Jag är väldigt nöjd än så länge med min.

Nej, den säljs via både av BestBuy och direkt av Motorola förutom Play Store i USA. Internationellt kommer den säljas av ett flertal butiker.

Kritiken är ju helt baserad på att det är en gammal processor och den har de väl inte uppdaterat?

Håller den laddning hela dagen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Kritiken är ju helt baserad på att det är en gammal processor och den har de väl inte uppdaterat?

Håller den laddning hela dagen?

Nej, kritiken rör prestandan och batteritiden. Sedan gör de ett antagande att det beror enbart på den äldre SoC:en. Optimeringar i mjukvara kan göra väldigt stor skillnad. Är prestandan och batteritiden sämre än de med Snapdragon 400? Ja, men betydligt mindre märkbart än från början. Båda har sett en stor förbättring i uppdateringar.

Ja, senaste laddningen i helgen hade jag 19% batteri kvar efter drygt 26 timmar med normal användning. Det duger för mig. Om du kollar runt kommer du se att många som faktiskt äger och använder sina Moto 360 dagligen får fullt tillräcklig batteritid.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blunden:

Nej, kritiken rör prestandan och batteritiden. Sedan gör de ett antagande att det beror enbart på den äldre SoC:en. Optimeringar i mjukvara kan göra väldigt stor skillnad. Är prestandan och batteritiden sämre än de med Snapdragon 400? Ja, men betydligt mindre märkbart än från början. Båda har sett en stor förbättring i uppdateringar.

Ja, senaste laddningen i helgen hade jag 19% batteri kvar efter drygt 26 timmar med normal användning. Det duger för mig. Om du kollar runt kommer du se att många som faktiskt äger och använder sina Moto 360 dagligen får fullt tillräcklig batteritid.

Hur du än vrider på det är processorn långsammare och mer batterislukande än konkurenternas.
Det kan till viss mån kompenseras med optimeringar i mjukvara. Men samma optimeringar kan göras av konkurenterna vilket gör att de får ännu längre batteritid och rappare hantering. Att 28nm är mer energisnålt än 45nm är nämligen INTE ett antagande.

Den här har kortare livslängd då processorn redan är gammal.
Snart uppdateras android wear och kräver mer av hårdvaran. Kommer den här klara det?

G Watch R har en modern cpu och större batteri. Jag väntar in den.

Permalänk

vart köpte du din då ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Hur du än vrider på det är processorn långsammare och mer batterislukande än konkurenternas.
Det kan till viss mån kompenseras med optimeringar i mjukvara. Men samma optimeringar kan göras av konkurenterna vilket gör att de får ännu längre batteritid och rappare hantering. Att 28nm är mer energisnålt än 45nm är nämligen INTE ett antagande.

Absolut. Jag medgav till och med det själv i mitt tidigare inlägg. Alla optimeringar som görs på en enhet kan dock inte alltid appliceras på en annan, speciellt när det gäller Qualcomms SoCs då de inte följer referensdesignen. Det jag reagerade på från början var dock dina fetmarkerade citat ur recensionen av en enhet med tidig mjukvara.

Terrible performance - Är inte lika bra som Snapdragon 400-klockorna men betydligt närmare nu än vid launch. Det kom en update för några dagar sedan som förbättrade det.

Expect to charge it 2-3 times per day during heavy use. - Inte ens i närheten av sant. Även innan den senaste uppdateringen har de flesta inga som helst problem med att klara sig igenom en dag eller mer. Det gäller även folk som får löjligt mycket notifications. Förbättringen sedan mjukvaran som kom förinstallerad på den är enorm i vissa fall. Se exempelvis: http://www.androidheadlines.com/2014/09/users-report-recent-m...

The Bluetooth phone-to-watch connection is unstable and loses connection randomly. - Efter den senaste uppdateringen har jag inte haft en enda disconnect. Jag har dock inte haft min så många dagar. Läser man på reddit upplever andra också att det problemet är i princip helt borta.

Skrivet av anon179444:

Den här har kortare livslängd då processorn redan är gammal.
Snart uppdateras android wear och kräver mer av hårdvaran. Kommer den här klara det?

Med tanke på prestanda-boosten Android L ger andra enheter kan det snarare gå åt andra hållet om vi har tur. Jag räknar dock med att förändringen lär vara minimal med tanke på hur mycket populärare Moto 360 varit än alla tidigare Android Wear-klockor. De lär helt enkelt vara lite försiktiga med att slöa ner OS:et. Men visst, livslängden lär teoretiskt vara kortare.

Skrivet av anon179444:

G Watch R har en modern cpu och större batteri. Jag väntar in den.

Den är dock enligt min mening inte speciellt snygg i jämförelse och laddningsanordningen är både mindre smidig och proprietär. Nej tack! Gillar man dess design tror jag säkert det är en trevlig produkt dock. Jag hoppas att du får mycket glädje av den.

För mig är en klocka ett smycke och därför är utseendet på den bland det allra viktigaste. Så länge resten är bra nog vinner den enheten oavsett små specifikationsskillnader, speciellt när de är relativt billiga. Det betyder inte att alla behöver ha samma prioriteringar som jag.

Skrivet av MrAdisboii:

vart köpte du din då ?

Om du syftade på mig så är svaret "eBay via en kompis i USA".

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Nej, den säljs via både av BestBuy och direkt av Motorola förutom Play Store i USA. Internationellt kommer den säljas av ett flertal butiker.

Hmm, jag läste någonstans att alla Android Wear enheter såldes via Google Play. Kanske bara refererade till online-delen eller bara är gammal info? Äh, jag vet inte, jag minns säkert fel. Ursäkta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blunden:

Jag håller med dig. Den är snygg. Och det är surt att de satte in en gammal soc i den. För watch R är inte i närheten estetiskkt.
Jag vill ha både form och funktion, men blir jag tvingad att välja så tar jag funktion. Därför köper jag Watch R.
Men det är bara en "tills vidare klocka" tills 360 v2 kommer.

Angående OS vinster/förluster. Jag tror att de kommer effektivisera programvaran, men samtidigt lägga till mer funktioner. Produktkategorin har just slagit igenom/är bara på väg att slå igenom. Det går fort vid frontllinjen. De häftiga apparna vi har imorgon kräver antagligen mer av hårdvaran.

Tänk de som föddes på 1400-talet. De kunde leva ett helt liv utan att de fick uppleva ett enda framsteg.
Idag går det så fort att jag har svårt att föreställa mig hur världen ser ut när jag pensionerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sears:

Hmm, jag läste någonstans att alla Android Wear enheter såldes via Google Play. Kanske bara refererade till online-delen eller bara är gammal info? Äh, jag vet inte, jag minns säkert fel. Ursäkta.

Du har rätt i att alla Android Wear-enheter säljs via Google Play. Däremot är det inte nödvändigtvis så att de exklusivt säljs på det sättet. Både Moto 360 och LG G Watch säljs exempelvis i andra butiker som Best Buy utöver Play Store.

Skrivet av anon179444:

Jag håller med dig. Den är snygg. Och det är surt att de satte in en gammal soc i den. För watch R är inte i närheten estetiskkt.
Jag vill ha både form och funktion, men blir jag tvingad att välja så tar jag funktion. Därför köper jag Watch R.
Men det är bara en "tills vidare klocka" tills 360 v2 kommer.

Angående OS vinster/förluster. Jag tror att de kommer effektivisera programvaran, men samtidigt lägga till mer funktioner. Produktkategorin har just slagit igenom/är bara på väg att slå igenom. Det går fort vid frontllinjen. De häftiga apparna vi har imorgon kräver antagligen mer av hårdvaran.

Tänk de som föddes på 1400-talet. De kunde leva ett helt liv utan att de fick uppleva ett enda framsteg.
Idag går det så fort att jag har svårt att föreställa mig hur världen ser ut när jag pensionerar mig.

Ja, visst kunde man önska att de satt i en nyare SoC i den men den fungerar bra trots allt. Det jag störde mig på var att recensionen du länkade, precis som många andra recensioner som påbörjades innan enheten ens släpptes ger en helt missvisande bild av hur kritiska faktorer som prestanda och batteritid är nu. Tyvärr är det alltid en risk när man skickar ut recensionsexemplar till recensenter innan release. Motorola borde bara ha varit tydligare med att de hade ny mjukvara på gång för att lösa de flesta problemen. Då hade nämligen folk som läste recensionen vetat att det kan vara värt att kolla upp om problemen fixats. Nu ser det ut som oföränderliga fakta eftersom flera lägger fram det så. Det har som sagt visat sig vara en rejäl överdrift.

Visst kommer vi få se utökningar av Android Wear men jag tror Google kommer vara lite försiktiga med alltför avancerade gränssnitt eftersom man nog vill hålla det simpelt. Annars riskerar det att bli för krångligt och osmidigt. Apple Watch har tillsynes det problemet.

Ja, visst är det fantastiskt att leva i vår tid med relativt snabba framsteg.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blunden:

Nu ser det ut som oföränderliga fakta eftersom flera lägger fram det så.

Att den har en långsammare processor som drar mer batterier än konkurrenterna ÄR iofs. oföränderliga fakta.

Permalänk
Medlem

Senaste uppdateringen verkar göra underverk för batteritiden:
http://www.reddit.com/r/AndroidWear/comments/2hoa9q/360_lates...

Permalänk

Jag skulle inte ha köpt en moto360, var jäkligt inne på att köpa den när den blev announcad. Eftersom det är såpass gammal processor i den så blir det inte så jäkla attraktivt för mig, skulle kanske ha varit en Snapdragon 400 istället? Blir istället en LG G Watch R när den kommer.

Visa signatur

The Beast:|4770K|ASUS Z97M-PLUS|ASUS GTX 970 Strix|Crucial Ballistix 2x8GB| Seagate Barracuda 2TB|Evo 840 120GB|BitFenix Phenom M|EVGA Supernova G2 750W|
Periphials: Mionix Castor |CM Storm QuickFire Rapid MX Brown|Plantronics RIG 500HD|

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Att den har en långsammare processor som drar mer batterier än konkurrenterna ÄR iofs. oföränderliga fakta.

Ja, men inte hur stor märkbar effekt det har, vilket är det de flesta lär bry sig om och det som egentligen spelar roll.

Skrivet av keyser:

Senaste uppdateringen verkar göra underverk för batteritiden:
http://www.reddit.com/r/AndroidWear/comments/2hoa9q/360_lates...

Precis. Ingen recension tar naturligtvis hänsyn till det utan fortsätter hävda att batteritiden är 7-8 timmar, inte 24-30 timmar som folk realistiskt får ut nu i senare versioner.

Skrivet av roekpoffen:

Jag skulle inte ha köpt en moto360, var jäkligt inne på att köpa den när den blev announcad. Eftersom det är såpass gammal processor i den så blir det inte så jäkla attraktivt för mig, skulle kanske ha varit en Snapdragon 400 istället? Blir istället en LG G Watch R när den kommer.

Alla har vi olika prioriteringar. Eftersom LG G Watch R inte kommer hit på ett tag än är det nog inte omöjligt att båda hunnit släppas här då. Därmed kan du kanske testa båda själv i butik om du vill. Förhoppningsvis blir du nöjd oavsett vad du väljer.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk

Webhallen har satt ett obekräftat release datum på deras hemsida på 15/10. Det känns högst osannolikt att det faktiskt stämmer men man kan alltid hoppas Har mailat dom om det så får se vad dom svarar imorgon.

Permalänk
Medlem

Såg precis att Webbhallen uppdaterat releasedatum till 2014-11-01 (24 dagar kvar)

http://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/202978-motorola_moto_36...

Permalänk
Skrivet av FLiPiNc:

Såg precis att Webbhallen uppdaterat releasedatum till 2014-11-01 (24 dagar kvar)

http://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/202978-motorola_moto_36...

Japp, såg det också :/ Jag ringde dom för ett par dagar sen och frågade om de kunde täcka alla beställningar på första leveransen men då sa dom att dom var tveksamma om Motorola kunde leverera tillräckligt många

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackjack:

Japp, såg det också :/ Jag ringde dom för ett par dagar sen och frågade om de kunde täcka alla beställningar på första leveransen men då sa dom att dom var tveksamma om Motorola kunde leverera tillräckligt många

Vet du om WHs "light metal/grey leather" är den med ljusgrått läder eller mörkgrått läder?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Jag var helt inne på att köpa den här. Efter att ha läst Arstechnichas review bestämde jag mig för att vänta...

While the outside is a good expression of what a smartwatch should be, the inside is fatally flawed.
Motorola inexplicably chose an ancient 1GHz single-core Texas Instruments OMAP 3 SoC to power the 360.
For some perspective, that's a 2010-era processor in the same league as the iPhone 4 or Nexus One.
Smartwatch processors don't need to be as powerful as their smartphone companions, but there is no reason for them to be old.
It's almost as if Motorola raided a dumpster outside the TI factory for parts.
Typically OMAP 3s were built on a 45nm, which puts it at a huge power-usage disadvantage compared to the 28nm LP (low power) process used to make the Snapdragon 400 in every other smartwatch.

Regardless of the specific technical information, the SoC selection completely cripples the Moto 360.
The device is slow and the battery life is not up to par.
Scrolling performance is nowhere near as smooth as the Snapdragon 400-powered G Watch or Gear Live, and the device often freezes or stutters."
In the CPU benchmark, the OMAP 3 shows very poor floating point performance, a bottleneck which could explain the stuttering and freezing we experience.
http://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2014/09/smartwa...

The battery life of the Moto 360 is just awful, and that's reflected in our test. Over two runs, the watch averaged only 3 hours and 39 minutes, less than half of what the LG G Watch managed when we reviewed it a few months ago. This is a very heavy test, and in normal usage it will last longer than this, but in practice, "half the battery life of other smartwatches" feels about right.

Given the SoC, the battery performance isn't surprising. The 360 is saddled with an old, inefficient processor with big, power-hungry transistors. Motorola claims the battery will last all day, but we found we need to charge it a minimum of once per day, and 2-3 times per day for a heavy user.

The Good
A round LCD that looks like something from the future. Yeah, it's missing a few lines at the bottom. So what?
A thin-bezel and a great design that looks like a watch.
Thanks to the round design, and small lug-to-lug distance, it's the first comfortable smartwatch.
It's got auto brightness!

The Bad
Terrible performance. The decision to go with an ancient TI OMAP3 instead of a more modern Snapdragon 400 makes the device slow and stuttery.
Terrible battery life. That TI chip also sucks down a lot of power. Expect to charge it 2-3 times per day during heavy use.
The Bluetooth phone-to-watch connection is unstable and loses connection randomly. Every Android Wear device we've tested does this.
The leather strap looks and feels cheap. It's way better than other smartwatches, but that's a very low bar.

The Ugly
The crushing disappointment after six months of hype.

Batteri tiden har dock mer än fördubblats sedan en update http://www.droid-life.com/2014/10/01/does-the-moto-360-really...

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Precis. Ingen recension tar naturligtvis hänsyn till det utan fortsätter hävda att batteritiden är 7-8 timmar, inte 24-30 timmar som folk realistiskt får ut nu i senare versioner.

Jag plockade upp en Moto 360 i Chicago förra veckan, så jag tänkte jag kunde köra en liten rapport om batteritid, nu en vecka senare.

En normal dag, där jag lämnar hemmet runt 7:25 på morgonen, jobbar och flänger runt hela dagen för att komma hem och lägga klockan på laddning runt kl 23, så har jag som regel runt 50% batteri kvar på klockan (klarar sig bättre än min telefon...).

Det längsta perioden jag kört den var när jag tog mig hem från Chicago. Då plockade jag den från laddaren runt kl 7 på morgonen, spenderade dagen ute på stan för att sen flyga hem under natten. Ca 25 timmar senare när jag kom hem så hade jag 15% batteri kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Jag plockade upp en Moto 360 i Chicago förra veckan, så jag tänkte jag kunde köra en liten rapport om batteritid, nu en vecka senare.

En normal dag, där jag lämnar hemmet runt 7:25 på morgonen, jobbar och flänger runt hela dagen för att komma hem och lägga klockan på laddning runt kl 23, så har jag som regel runt 50% batteri kvar på klockan (klarar sig bättre än min telefon...).

Det längsta perioden jag kört den var när jag tog mig hem från Chicago. Då plockade jag den från laddaren runt kl 7 på morgonen, spenderade dagen ute på stan för att sen flyga hem under natten. Ca 25 timmar senare när jag kom hem så hade jag 15% batteri kvar.

Sounds good to me!

Har dock bara en lite fråga, är skärmen igång 24/7 på den då eller är den bara igång när du håller på med den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensen.:

Sounds good to me!
Har dock bara en lite fråga, är skärmen igång 24/7 på den då eller är den bara igång när du håller på med den?

Jag har stängt av "Ambient Screen" så med andra ord stänger den ner skärmen när jag inte använder den.
Funktionen som gör att den tänds när man vinklar upp klockan mot ansiktet fungerar bra, så pass bra att det blir helt naturligt. Det är bara när man ligger som en död säl på soffan som det kan vara lite svårt att få den att vakna bara genom att snurra på armen, men då är det bara att dutta till skärmen istället.

Permalänk
Skrivet av FLiPiNc:

Vet du om WHs "light metal/grey leather" är den med ljusgrått läder eller mörkgrått läder?

Den ljusa tror jag. Längtar efter metal banden istället dock

Skrivet av keyser:

Jag plockade upp en Moto 360 i Chicago förra veckan..........

Använder du bandet som följde med eller har du köpte ett pebble band? Kjell hade metall banden till pebble såg jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackjack:

Använder du bandet som följde med eller har du köpte ett pebble band? Kjell hade metall banden till pebble såg jag

Köpte silvervarianten av klockan, använder bandet som följde med.
Tänkte plocka upp ett Pebble-band, men det var slut på den butiken jag var i. Sen läste jag lite rapporter om folk som knäckt baksidan på klockan med Pebble-bandet så jag skippade att leta upp ett band i annan butik. Tänkte avvakta och se hur original-baden kommer se ut och kosta - ska till San Francisco i December så jag tänkte eventuellt plocka upp ett band då.

Permalänk
Medlem

Är det fler än mig som har börjat bli förbannade på F***ing motorolla !!!
Reklamen kom för klockan i samband med android wear för 10 år sen.. Och Fortfarande så har vi inte sett röken av den..
Idag får jag mail om att Svenska leveransen beräknas till slutet av Jan 2015!!!!
Är det så jävle svårt för ett så stort företag för att leverera och fixa fler klockor? Det är inte direkt så hellre att varannan person ska ha en sån..