Permalänk
Medlem

Hotell nära globen?

Som topic lyder, behöver veta vilka hotell som finns inom gångavstånd från globen och inte är så dyra.

Permalänk
Skrivet av SueCia:

Som topic lyder, behöver veta vilka hotell som finns inom gångavstånd från globen och inte är så dyra.

Du är inte den första som undrat det...förmodligen en av dom första som inte testat googla dock!

www.hotellnäragloben.se

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Medlem

Booking.com.. Du kan filtrera på avstånd från viss gata, företag osv

Kan även får mycket bättre priser där än om man ringer hotellen direkt. Använder alltid det när jag reser..

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Som topic lyder, behöver veta vilka hotell som finns inom gångavstånd från globen och inte är så dyra.

Du har ju Quality Hotel Globe. Det ligger granne med Globen. Så närmare än så, det lär man nog inte komma.
Helt okej rent standard och prismässigt. Jag och tjejen tog in en natt på Quality Hotel Globe nu i sommras. Och jag tror att vi fick ge runt 1300-1400 kr för en natt för oss två. Och då ingick frukostbuffé.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Mitt tips:

http://www.columbus.se/

Ett litet hotell/vandrarhem som ligger på Tjärhovsgatan på Söder. Gammalt regemente.

Efter globeneventet tar man tunnelbanan till Medborgarplatsen (2-3 hållplatser).
På vägen fån Medborgarplatsen till hotellet ligger en mkt bra korvmoj ifall man är hungrig
efter konsert eller så. 2-300 meter att gå, precis lagom. Billigt, fräscht & frukostbuffe ingår.